Ik weet niet, misschien periodiek, maar absoluut niet net zoals Hazard, Robben, Aguero, Sanchez enz.quote:Op donderdag 11 mei 2017 10:54 schreef MichelWuyts het volgende:
[..]
Wel opzich potentie om daar ook uit te blinken. Al is hij super wisselvallig en raakt hij soms geen pepernoot.
Nja Sinkgraven is ook beter dan Onana, Dolberg, Sanchez, Schone en alle jeugdspelers bij elkaar.quote:Op donderdag 11 mei 2017 11:17 schreef HarrieKeen het volgende:
Met andere woorden, de bank van Ajax is duurder dan de basis.
HAHAHAHA, Kluivert vertrok als clubtopscorer allertijden bij Barca...was daar gedurende een jaar of 3 absolute wereldtop. Niet alleen door goals, al scoorde hij heel behoorlijk, maar meer nog door als aanspeelpunt te acteren. Kon ook alles, was snel, technisch, uitstekende kopper.quote:Op woensdag 10 mei 2017 09:46 schreef Klopkoek het volgende:
Kluivert had heel veel talent maar Lukaku is nu al minstens net zo goed. Flopte bij topclub Milan, speelde daarna in de schaduw (zonder individuele prijzen te winnen) bij een zwak Barcelona.
Zijn snelheid wordt altijd onderschat. De shuttletest won ie altijd bij Ajax. Nog voor Overmars.quote:Op donderdag 11 mei 2017 11:25 schreef Bugno het volgende:
[..]
HAHAHAHA, Kluivert vertrok als clubtopscorer allertijden bij Barca...was daar gedurende een jaar of 3 absolute wereldtop. Niet alleen door goals, al scoorde hij heel behoorlijk, maar meer nog door als aanspeelpunt te acteren. Kon ook alles, was snel, technisch, uitstekende kopper.
Lukaku is een power house, maar niet erg verfijnd. Die is iedereen over 15 jaar vergeten.
shuttlerun gaat om uithouding:pquote:Op donderdag 11 mei 2017 11:29 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zijn snelheid wordt altijd onderschat. De shuttletest won ie altijd bij Ajax. Nog voor Overmars.
Wat zou Ajax destijds zijn geweest als ze Ronaldo hadden gehaaldquote:Op donderdag 11 mei 2017 11:29 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zijn snelheid wordt altijd onderschat. De shuttletest won ie altijd bij Ajax. Nog voor Overmars.
Ha Ha.quote:Op donderdag 11 mei 2017 11:29 schreef tong80 het volgende:
[..]
Waar zou Kluivert zijn geweest ?quote:Op donderdag 11 mei 2017 11:33 schreef Dakterras het volgende:
[..]
Wat zou Ajax destijds zijn geweest als ze Ronaldo hadden gehaald![]()
![]()
En dan zou Haarlem nog bestaan.quote:
Ja dan had Haarlem Kluivert rondstreeks 2000 voor 3 ton verkocht aan Utrecht.quote:Op donderdag 11 mei 2017 11:47 schreef tong80 het volgende:
[..]
En dan zou Haarlem nog bestaan.
FC Den Bosch
Dan hadden we nooit van de dekselse Dirkie uit Katwijk gehoord.quote:Op donderdag 11 mei 2017 11:48 schreef Dakterras het volgende:
[..]
Ja dan had Haarlem Kluivert rondstreeks 2000 voor 3 ton verkocht aan Utrecht.
Dan had hij nog bij Quick Boys gezeten en hadden ze geheerst in het amateurvoetbal van 1998 tot 2014. Ipv enkel 2003/2004.quote:Op donderdag 11 mei 2017 11:49 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dan hadden we nooit van de dekselse Dirkie uit Katwijk gehoord.
Mijn club, NIVO Sparta, is in 2007 gepromoveerd naar de hoofdklasse na winst in een beslissingswedstijd tegen Voorland. Ik rende naar de middenstip en viel hijgend de juichende spelers in de armen.quote:Op donderdag 11 mei 2017 11:52 schreef Dakterras het volgende:
[..]
Dan had hij nog bij Quick Boys gezeten en hadden ze geheerst in het amateurvoetbal van 1998 tot 2014. Ipv enkel 2003/2004.
Maar goed, Kluivert bij Utrecht, had zo'n 12/15 goals per seizoen gescoort. Lichte interesse van PSV, niks van gekomen en vertrekt in zijn nadagen naar een club als Xanthi om zijn zakken te vullen en komt in de herfst van zijn carriere terug naar Haarlem om 2 goals te scoren in 20 wedstrijden, voornamelijk als supersub om vervolgens voorgoed te verdwijnen en nog in een veteranen team te spelen van een club als Voorland of Zeeburgia.
Lol wut?? Rivaldo had in dezelfde periode al meer goals gemaakt. Prima voetballer hoor, maar ga aub geen dingen uit je duim zuigen.quote:Op donderdag 11 mei 2017 11:25 schreef Bugno het volgende:
[..]
HAHAHAHA, Kluivert vertrok als clubtopscorer allertijden bij Barca...
En een jaar later ging je ze achterna met een knuppel vanwege degradatie? Voorland had in die periode echt een goed team met veel Surinamers van 30+. Jerrel Linger bijv.geloof ik en nog een neef van Hasselbaink.quote:Op donderdag 11 mei 2017 11:56 schreef tong80 het volgende:
[..]
Mijn club, NIVO Sparta, is in 2007 gepromoveerd naar de hoofdklasse na winst in een beslissingswedstijd tegen Voorland. Ik rende naar de middenstip en viel hijgend de juichende spelers in de armen.
Nee, was een mooi jaar. Best veel punten gehaald.quote:Op donderdag 11 mei 2017 11:59 schreef Dakterras het volgende:
[..]
En een jaar later ging je ze achterna met een knuppel vanwege degradatie?
Haha inderdaad. Geweldig elftal had Lisse toen. De bollenstreek derbys vol spektakel.quote:Op donderdag 11 mei 2017 12:01 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee, was een mooi jaar. Best veel punten gehaald.
Linger idd. Speler van de eeuw bij FC Lisse.
Onder Martin Jol toch landskampioen ?quote:Op donderdag 11 mei 2017 12:09 schreef Dakterras het volgende:
[..]
Haha inderdaad. Geweldig elftal had Lisse toen. De bollenstreek derbys vol spektakel.
Dit is een vrij pijnlijke bevestiging voor mij dat je niet op Wikipedia moet vertrouwen. Mea culpa...quote:Op donderdag 11 mei 2017 11:57 schreef HarrieKeen het volgende:
[..]
Lol wut?? Rivaldo had in dezelfde periode al meer goals gemaakt. Prima voetballer hoor, maar ga aub geen dingen uit je duim zuigen.
Scheveningen.quote:Op donderdag 11 mei 2017 12:12 schreef tong80 het volgende:
[..]
Onder Martin Jol toch landskampioen ?
Voorland team was leuk ja. Die kwamen toen (als ik het goed heb) in 5 jaar opgestoomd vanaf de 5e klasse naar de Hoofdklasse. In de 3e klasse nog tegen ze gespeeld (en twee keer kansloos verloren). Mooi team, sportieve gasten ook.quote:Op donderdag 11 mei 2017 11:59 schreef Dakterras het volgende:
[..]
En een jaar later ging je ze achterna met een knuppel vanwege degradatie? Voorland had in die periode echt een goed team met veel Surinamers van 30+. Jerrel Linger bijv.geloof ik en nog een neef van Hasselbaink.
Even terug naar Ronaldo, die had na Ajax naar AC Milan gegaan ipv Barca, en had die verschrikkelijke knie- blessure niet opgelopen toen tegen Lazio. 30+ goals per seizoen en niemand zou het hebben over Messi en C. Ronaldo
Volgens mij zijn ze weer ver weggezakt. Geld zal op zijn.quote:Op donderdag 11 mei 2017 12:13 schreef Bugno het volgende:
[..]
Voorland team was leuk ja. Die kwamen toen (als ik het goed heb) in 5 jaar opgestoomd vanaf de 5e klasse naar de Hoofdklasse. In de 3e klasse nog tegen ze gespeeld (en twee keer kansloos verloren). Mooi team, sportieve gasten ook.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |