Gewoon nooit over geld beginnen toch?quote:Op dinsdag 9 mei 2017 19:20 schreef Crack_ het volgende:
Wil je geen gezeik aan je kop dat je iets koopt wat zo duur is en de mening van anderen hoe BELACHELIJK het is dat je zoiets koopt, dan zou ik als ik jou was niet zeggen hoe duur zo'n beestje is KS
Het wordt met raskatten vaak gevraagd hoeveel je ervoor hebt betaaldquote:
Ja ik ben niet echt in vorm vandaag.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 19:17 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat ik het net al had over schilfers en haren en als je dan meteen had gezegd dat je allergisch bent voor schilfers, het meteen duidelijk was en ook wat je wel en niet kan.
Ach, ik kan me er niet druk om maken.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 19:20 schreef Crack_ het volgende:
Wil je geen gezeik aan je kop dat je iets koopt wat zo duur is en de mening van anderen hoe BELACHELIJK het is dat je zoiets koopt, dan zou ik als ik jou was niet zeggen hoe duur zo'n beestje is KS
Hehequote:Op dinsdag 9 mei 2017 19:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja ik ben niet echt in vorm vandaag.
[..]
Ach, ik kan me er niet druk om maken.
Wat heb ik dan aan die tweede?quote:Op dinsdag 9 mei 2017 19:19 schreef Faxie het volgende:
[..]
Kom maar eens mee vliegeren met me dan. Dan wil je er gelijk 2
Eentje voor Bogie?quote:
Dat zou zo gaaf zijnquote:
Ja, is wel jammer.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 19:24 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hehe.
Noja, ik vond het gewoon irritant dat ik super blij was en dat anderen het alleen maar konden hebben over hoe belachelijk het allemaal is. Ik vond het meer jammer dat ik mn blijheid niet kon delen
Mensen die katten gratis weggeven op MP. Voor je het weet zijn je kittens slangenvoer.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 19:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat zou zo gaaf zijn
[..]
Ja, is wel jammer.
Ik schrok toen ook wel een beetje van de prijs, maar ik ben het dan ook niet gewend. Dan klinkt eigenlijk alles veel als je hoort dat mensen gratis katten van MP halen.
Nu weet ik beter.
dit is echt bij elke aankoop heel vervelend jaquote:Op dinsdag 9 mei 2017 19:20 schreef Crack_ het volgende:
Geld moet rollen.quote:
quote:Op dinsdag 9 mei 2017 19:29 schreef Fera het volgende:
[..]
Mensen die katten gratis weggeven op MP. Voor je het weet zijn je kittens slangenvoer.
600 voor een fokking kat die niks kanquote:Op dinsdag 9 mei 2017 20:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
maat van mij heeft er een van zo'n 600 euro.
Het is ook veel geld natuurlijk, zo in een keer. Maar ik vnd het echt zo goedkoop als ik kijk hoe veel ik er van genietquote:Op dinsdag 9 mei 2017 19:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat zou zo gaaf zijn
[..]
Ja, is wel jammer.
Ik schrok toen ook wel een beetje van de prijs, maar ik ben het dan ook niet gewend. Dan klinkt eigenlijk alles veel als je hoort dat mensen gratis katten van MP halen.
Nu weet ik beter.
Niet ademen, niet liggen, niet staan, niet spelen, niet als je spullen op de grond flikkeren. Nee niks Haags, NIKS.quote:
pffffquote:Op dinsdag 9 mei 2017 21:58 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Niet ademen, niet liggen, niet staan, niet spelen, niet als je spullen op de grond flikkeren. Nee niks Haags, NIKS.
wist niet dat onlogisch zn moeder zo goedkoop isquote:Op dinsdag 9 mei 2017 22:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik heb 120 betaald voor mijn poes.
Vind ik ook niet. Maar raskatten mogen nest ook pas verlaten bij 13 weken, ik vind het bijna dierenmishandeling om dat eerder te doen ookquote:
quote:Op dinsdag 9 mei 2017 22:02 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
wist niet dat onlogisch zn moeder zo goedkoop is
LOL
kennis van me had laatst zo'n rashond gekochtquote:Op dinsdag 9 mei 2017 22:02 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Vind ik ook niet. Maar raskatten mogen nest ook pas verlaten bij 13 weken, ik vind het bijna dierenmishandeling omdat eerder te doen ook.
Jup, maarja. Ga dat maar uitleggen als je zo'n beestje ook gratis of voor 10 euro kunt krijgen. En snap het wel, maar neem dan een hamster ofzo.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 22:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
kennis van me had laatst zo'n rashond gekocht
koste ook 800-1k ofzo lol
die mensen hebben ook kosten enzo
Nice, harenquote:Op dinsdag 9 mei 2017 22:05 schreef Insomnia_ het volgende:
was wel mooie dagoe maar ben vergeten hoe die heette.
had geen verharing
Ik ben pas vijf a tien minuten thuis, HAHAAHAHquote:
zwemles? Hehe klinkt grappig, maar is zwaaarr ook fysiek tochquote:Op dinsdag 9 mei 2017 22:08 schreef Insomnia_ het volgende:
nog even eten en dan slapen
ging net die zwemles
pittig mentaal zwaar
ja voor leren zwemmen tochquote:Op dinsdag 9 mei 2017 22:09 schreef Crack_ het volgende:
[..]
zwemles? Hehe klinkt grappig, maar is zwaaarr ook fysiek toch
Of bij jou alleen mentaal wannou
Moet je rust pakken Inso.quote:
quote:Op dinsdag 9 mei 2017 22:07 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik ben pas vijf a tien minuten thuis, HAHAAHAHbeetje gemist maar nu genieten
jij ook?!
Oh he je kunt niet zwemmen, wat tof en goed dat je dat doetquote:Op dinsdag 9 mei 2017 22:09 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja voor leren zwemmen toch
eigenlijk is beweging wel makkelijk
maar durf niet goed
Ik moet iedere dinsdag of woensdag werken maar dan moet ik ook paar uur langer doorwerken op stagequote:Op dinsdag 9 mei 2017 22:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Moet je rust pakken Inso.
Erg belangrijk.
Hoe was zwemmen?
[..]hoe komt dat?
Ja, zitten paar toppers bij. België en Portugal zijn prachtig.
Verder paar heerlijke oostblok dance.
Ik lul ook maar wat, ik heb zelf pizza gemaakt en die ligt al klaar om in de oven te gaan. Super hmmquote:
ja. straks vallen ze in water. kan ik niets doen, echt matig.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 22:12 schreef Crack_ het volgende:
Oh he je kunt niet zwemmen, wat tof en goed dat je dat doet
Kun je straks met die kleine zwemmen, dat is echt heerlijkof doe je het daarvoor ook?
Oh, mijn zus had dit toen ze haar kindje al had ook ineens bedacht en die kon daardoor ook echt niet goed slapen enzo. Was echt een angst geworden, en die kon gewoon zwemmen..quote:Op dinsdag 9 mei 2017 22:13 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja. straks vallen ze in water. kan ik niets doen, echt matig.
had daar steeds nachtmerrie van
Niet te veel over nadenken he snoetquote:Op dinsdag 9 mei 2017 22:13 schreef Insomnia_ het volgende:
ik ben ECHT benieuwd naar weegmoment zondag.
ik heb het gevoel dat het echt een goede meevaller gaat zijn.
hopelijk geen tegenvaller.
Komt goed.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 22:13 schreef Insomnia_ het volgende:
ik ben ECHT benieuwd naar weegmoment zondag.
ik heb het gevoel dat het echt een goede meevaller gaat zijn.
hopelijk geen tegenvaller.
Ja, wel lekker. Niet zo veel gelul tussendoor. Is zaterdag wel anders vrees ik.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 22:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh he je kunt niet zwemmen, wat tof en goed dat je dat doet
Kun je straks met die kleine zwemmen, dat is echt heerlijkof doe je het daarvoor ook?
[..]
Ik moet iedere dinsdag of woensdag werken maar dan moet ik ook paar uur langer doorwerken op stage. En daarna die tas nog ophalen, maar dat duurde niet zo heel lang. Die tas is trouwens te groot voor mij
beetje jammer
Ik kijk wel terug wat ik heb gemist.. Maar het gaat wel echt heeeeel rap zeg tering
Meer gelul? Ik herinner het me zo ook gewoon nietquote:Op dinsdag 9 mei 2017 22:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Komt goed.
[..]
Ja, wel lekker. Niet zo veel gelul tussendoor. Is zaterdag wel anders vrees ik.
Dat gekkie? Nee toch huh, wie lijken er opquote:
Oh, ik weet nog niet echt welk land waarbij hoortquote:
Geen idee eigenlijk.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 22:39 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat gekkie? Nee toch huh, wie lijken er op
[..]
Oh, ik weet nog niet echt welk land waarbij hoort.
En wat is de reden dat wij nu uberhaupt nog niet mogen stemmen, weet je dat? Ik snap dat Nederland niet is nu natuurlijk, maar waarom zouden we niet mogen stemmen op andere landen. Vanwege die voorkeuren enzo misschien?
Dude, ze faalde hard.quote:
Maar ze zong niet mooi.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 23:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vond het een prachtig gevoelig nummer.
Die van Zweden ook niet. Weet even niet meer wie er na Zweden was, maar dat was ook niks qua zang.quote:
Ik vond Zweden ook niets.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 23:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Die van Zweden ook niet. Weet even niet meer wie er na Zweden was, maar dat was ook niks qua zang.
Niks in de zin dat ze niet je huis kunnen bewaken, je kinderen beschermen, dingen kunnen opsporen of een kudde begeleiden. Ook nog nooit gehoord van een hulpkat verder.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 21:58 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Niet ademen, niet liggen, niet staan, niet spelen, niet als je spullen op de grond flikkeren. Nee niks Haags, NIKS.
Ook al spendeer je een miljoen, hoezo zou je dan geen ware kattenliefhebber kunnen zijnquote:Op woensdag 10 mei 2017 13:21 schreef Elan het volgende:
Beetje moeite mee dat hele asiel vol zit met ongetwijfeld ook leuke katten en dat mensen dan 600 spenden voor een exemplaar met net een ander printje en vervolgens pretenderen ware kattenliefhebbers te zijn.
Om die reden kopen mensen dan ook absoluut geen kat. Dat jij die redenen verder niet begrijpt, primaquote:Op woensdag 10 mei 2017 13:10 schreef Elan het volgende:
[..]
Niks in de zin dat ze niet je huis kunnen bewaken, je kinderen beschermen, dingen kunnen opsporen of een kudde begeleiden. Ook nog nooit gehoord van een hulpkat verder.
Voor een rashond met specifieke kwaliteiten snap ik wel dat men de portemonnee trekt, maar de meerwaarde van een raskat zie ik niet.
Kat = kat. Leuk gezelschap maar verder ontbreekt elke functie die honderden of zelfs duizenden euro's prijskaartje rechtvaardigt . Tenzij je het wellicht ziet als een soort mode-accessoire.
Omdat ondertussen dat jij je kat koopt voor veel geld er ook katten in het asiel zitten die een spuitje krijgen omdat niemand ze ophaalt.quote:Op woensdag 10 mei 2017 13:27 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ook al spendeer je een miljoen, hoezo zou je dan geen ware kattenliefhebber kunnen zijn
Waarom dan wel? Behalve voor gezelschap hebben katten gewoon geen functie.quote:Op woensdag 10 mei 2017 13:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Om die reden kopen mensen dan ook absoluut geen kat. Dat jij die redenen verder niet begrijpt, prima
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |