Lijkt gvd de vrouw van magere Hein wel.quote:Op maandag 24 juli 2017 21:54 schreef Hexagon het volgende:
Hoewel ik me kan voorstellen dat die vogelpoep vervelend is, wat een psycho die magere buurvrouw
Als ik in zo'n teringbende woonde zou ik ook overal om janken..quote:Op maandag 24 juli 2017 22:05 schreef James1988 het volgende:
Die huilebalk noemt dat oude vrouwtje niet goed bij d'r hoofd terwijl ze zelf om het minste of het geringste staat te janken?
Dat zeg ik...quote:Op maandag 24 juli 2017 22:04 schreef Deshain het volgende:
[..]
Lijkt gvd de vrouw van magere Hein wel.
quote:
Eem herhaling uiteraard. Het is zomer, dus het is een en al herhaling.quote:Op maandag 21 augustus 2017 20:38 schreef Leandra het volgende:
Schopje.... weet niet of het een herhaling is, maar gaat over verdwijnende grond op een recreatiepark in Voorthuizen.
De vijver eet de tuinen op
Ja, hier is de vakantie weer afgelopen, dus ik hou het niet helemaal bijquote:Op maandag 21 augustus 2017 20:56 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Eem herhaling uiteraard. Het is zomer, dus het is een en al herhaling.
Wel een beetje vreemd dat je bij een folie vijver zelf je oever moet onderhouden... als ik een huis aan het water had en de kade moest onderhouden dan ging het wel gelijk zo dat er geen centimeter meer verdween.quote:Op maandag 21 augustus 2017 20:55 schreef Ivo1985 het volgende:
Interessante kwestie.
Een en ander zal waarschijnlijk afhankelijk zijn van de splitsingsakte, statuten en besluiten van de Vve.
Het moet inderdaad voor de eigenaar van het perceel wel mogelijk zijn om een duurzame kadewand aan te brengen, wat bij deze folie-vijver niet mogelijk is zonder de folie te beschadigen.quote:Op maandag 21 augustus 2017 21:10 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wel een beetje vreemd dat je bij een folie vijver zelf je oever moet onderhouden... als ik een huis aan het water had en de kade moest onderhouden dan ging het wel gelijk zo dat er geen centimeter meer verdween.
Ik durf te weden dat er niks gaat gebeuren, als de leden krijgen voorgerekend wat het per lid gaat kosten dan trekken ze hun keutel wel in.quote:Op maandag 21 augustus 2017 21:28 schreef Ivo1985 het volgende:
[..]
Het moet inderdaad voor de eigenaar van het perceel wel mogelijk zijn om een duurzame kadewand aan te brengen, wat bij deze folie-vijver niet mogelijk is zonder de folie te beschadigen.
In mijn ogen dan ook een terechte uitspraak in de zaak.
Kunnen ze doen, gaat het ze uiteindelijk nog aanzienlijk meer kosten.quote:Op maandag 21 augustus 2017 21:30 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Ik durf te weden dat er niks gaat gebeuren, als de leden krijgen voorgerekend wat het per lid gaat kosten dan trekken ze hun keutel wel in.
Het hele park tegen 5 klagers, no way.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |