Zo makkelijk is het niet, want de kosten van contractbreuk (of contractbeëindiging) zijn nooit gecommuniceerd.quote:Op maandag 8 mei 2017 19:45 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat is geen geweld. En bij toetreding tekenen ze voor die voorwaarden, contractbreuk gaat je altijd geld kosten.
De EU heeft op vele manieren een hoop geld in het VK geinvesteerd, geen wonder dat Brussel (ons!) geld nu voor een deel terug wil hebben.quote:Op maandag 8 mei 2017 19:52 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Zo makkelijk is het niet, want de kosten van contractbreuk (of contractbeëindiging) zijn nooit gecommuniceerd.
Dan schrijven ze het maar bij het tegoed van Griekenland!quote:Op maandag 8 mei 2017 19:54 schreef remlof het volgende:
[..]
De EU heeft op vele manieren een hoop geld in het VK geinvesteerd, geen wonder dat Brussel (ons!) geld nu voor een deel terug wil hebben.
Oké, Alexander.quote:Op maandag 8 mei 2017 19:50 schreef Kaas- het volgende:
Je kan m'n voornaam eruit afleiden dus dat zeg ik beter niet Tchock. Ik gaf hem ooit ergens op fok en toen had ik teringveel onbekende mensen die me ineens gingen Snappen. Dat mysterie is ook nooit helemaal opgehelderd.
Dus het is een puur transactionele investering?quote:Op maandag 8 mei 2017 19:54 schreef remlof het volgende:
[..]
De EU heeft op vele manieren een hoop geld in het VK geinvesteerd, geen wonder dat Brussel (ons!) geld nu voor een deel terug wil hebben.
Ik denk niet dat er nog iets van te vinden is in Griekenland?quote:Op maandag 8 mei 2017 19:58 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Met andere woorden, als we ons geld nooit terugkrijgen uit Griekenland
hoe sta je tegenover een West Europese Unie? federaal West Europa is goede optie, met andere landen om allerlei redenen niet.quote:Op maandag 8 mei 2017 19:54 schreef remlof het volgende:
[..]
Doe eens een foto van die kapsalon nadat je vriend erop stond!quote:Op maandag 8 mei 2017 20:01 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Inglorious Bastards nog gekeken? Vind dat wel zo'n wahtfilm.
Saaibal. Dan kun je mijn dickpics ook wel vergeten dus.quote:Op maandag 8 mei 2017 19:50 schreef Kaas- het volgende:
Je kan m'n voornaam eruit afleiden dus dat zeg ik beter niet Tchock. Ik gaf hem ooit ergens op fok en toen had ik teringveel onbekende mensen die me ineens gingen Snappen. Dat mysterie is ook nooit helemaal opgehelderd.
Het is Inglourious.quote:Op maandag 8 mei 2017 20:01 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Uiteraard. Inderdaad genieten.quote:Op maandag 8 mei 2017 20:01 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Geweldige acteur.quote:Op maandag 8 mei 2017 20:09 schreef Verfassungsschutz het volgende:
Christoph Waltz heeft ook een trollface van hier tot India.
quote:Op maandag 8 mei 2017 20:09 schreef Verfassungsschutz het volgende:
Christoph Waltz heeft ook een trollface van hier tot India.
Nee, Griekenland zal gewoon opgaan in de EF waarin we alle kosten en baten delen.quote:Op maandag 8 mei 2017 19:58 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dus het is een puur transactionele investering?
Met andere woorden, als we ons geld nooit terugkrijgen uit Griekenland, dan is dat contractbreuk?
Absoluut geen optie.quote:Op maandag 8 mei 2017 20:02 schreef LA_niner het volgende:
[..]
hoe sta je tegenover een West Europese Unie? federaal West Europa is goede optie, met andere landen om allerlei redenen niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |