SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Babyfoto van TS.
quote:Op maandag 8 mei 2017 19:41 schreef Hiddendoe het volgende:
HahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Babyfoto van TS.![]()
Baby we can do it, take the time do it right. We can do it baby, do it tonight _O_
Nudes alleen via DM niet via PM
de vieze hoeren.quote:Op maandag 8 mei 2017 19:09 schreef Mr.Worldwide het volgende:
allemaal andere wijven kwamen als mieren op suiker af op mijn reactie.
En dan alleen maar mannen om je heen voortaan? Nee, bedankt.quote:Op maandag 8 mei 2017 19:50 schreef sturmpie het volgende:
[..]
de vieze hoeren.
goed topic !
ik heb al eerder 't idee ge-opperd om vrouwen in te schuren en energie te laten opwekken, omdat ze echt van geen nut zijn behalve baby-productie. vrouwen zijn echt 99% dom.
tijdens werk wel, in je vrije tijd kan je de schuur in, zeugen aftuigenquote:Op maandag 8 mei 2017 20:13 schreef Nobu het volgende:
[..]
En dan alleen maar mannen om je heen voortaan? Nee, bedankt.
quote:Op maandag 8 mei 2017 21:13 schreef iDonkey het volgende:
Wacht maar tot HET WONDER is geboren TS. Dan breekt de hel los op je timeline
Je hebt zo'n functie dat je mensen niet ontvriend, maar dat je niet meer hun meuk op je tijdlijn zienquote:Op maandag 8 mei 2017 21:13 schreef iDonkey het volgende:
Ja ontvolgen.quote:Op maandag 8 mei 2017 21:30 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Je hebt zo'n functie dat je mensen niet ontvriend, maar dat je niet meer hun meuk op je tijdlijn zien
Zelf ook gedaan bij een paar van die figuren die telkens artikelen deelden als "The REAL truth about vaccines!" en "Why this 1-year old child is in reality 1000 years old!!"
Dat soort figuren zijn idd even ergquote:Op maandag 8 mei 2017 21:30 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Je hebt zo'n functie dat je mensen niet ontvriend, maar dat je niet meer hun meuk op je tijdlijn zien
Zelf ook gedaan bij een paar van die figuren die telkens artikelen deelden als "The REAL truth about vaccines!" en "Why this 1-year old child is in reality 1000 years old!!"
Dik worden ze daarna welquote:Op maandag 8 mei 2017 19:16 schreef -AMG- het volgende:
Een prestatie is het wel in zekere zin. Als je dik bent kan je minder goed zwanger worden, soms zelfs niet.
Dat het een hint is van moeder natuur snappen ze dan weer niet.
Dat creëer jij niet, dat gaat vanzelf.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 09:30 schreef naoomx het volgende:
Nou, mij lijkt het om de één of andere reden wel leuk om te melden, als ik een nieuw leven (of zelfs meerdere) gecreëerd heb. Maar dat zal wel aan mij liggen...
Maar je maakt wel iedereen zonder Facebookaccount uit voor gekken die iedereen voor illuminatie uitmaken met Facebook account.quote:Op maandag 8 mei 2017 19:09 schreef Mr.Worldwide het volgende:
Ja ja, ik ben niet zo stoer dat ik mijn Facebookaccount verwijder en iedereen die wel een account heeft uitmaak voor illuminatie.
Zo verschrikkelijk inderdaadquote:Op dinsdag 9 mei 2017 11:14 schreef Charlotte3 het volgende:
Alles voor Facebook, want kijk eens hoe gelukkig wij zijn.. één grote onzin.
En dan heb je ook nog dit, kan mezelf erom kapot lachen:
"Ik kom even langs om je een fijne dag te wensen, facebookvriendjes."
[ afbeelding ]
Glitterplaatjesquote:Op dinsdag 9 mei 2017 11:14 schreef Charlotte3 het volgende:
Alles voor Facebook, want kijk eens hoe gelukkig wij zijn.. één grote onzin.
En dan heb je ook nog dit, kan mezelf erom kapot lachen:
"Ik kom even langs om je een fijne dag te wensen, facebookvriendjes."
[ afbeelding ]
Ik heb een paar oudere mensen op Facebook en ik zie het regelmatig voorbij komenquote:Op dinsdag 9 mei 2017 13:01 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Glitterplaatjes![]()
Tevens, worden dat soort uitspraken echt op fb gedaan?
Triest... heel triest...quote:Op dinsdag 9 mei 2017 13:13 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Ik heb een paar oudere mensen op Facebook en ik zie het regelmatig voorbij komen
Met zulke tatoeages moet je wel homo zijnquote:Op dinsdag 9 mei 2017 13:22 schreef Bananenpap het volgende:
Wacht maar tot dat mormel geboren wordt en er zo'n complete zwartwit fotoshoot wordt gehouden met de vader waar hij met ontbloot bovenlijf de baby vasthoudt tegen zijn borst, maar wel zo vasthoudt dat je de tatoeage op zijn bovenarm goed kunt zien. Compleet met teksten erbij als 'mijn stoere mannen, mijn alles, mijn ventjes, etc.'. De baby kijkt glazig, in de blik van de man zit geen ziel omdat die er tijdens het verwekken van het kind uitgezogen is.
Niks mis met zo'n fotoshoot!!quote:Op dinsdag 9 mei 2017 13:22 schreef Bananenpap het volgende:
Wacht maar tot dat mormel geboren wordt en er zo'n complete zwartwit fotoshoot wordt gehouden met de vader waar hij met ontbloot bovenlijf de baby vasthoudt tegen zijn borst, maar wel zo vasthoudt dat je de tatoeage op zijn bovenarm goed kunt zien. Compleet met teksten erbij als 'mijn stoere mannen, mijn alles, mijn ventjes, etc.'. De baby kijkt glazig, in de blik van de man zit geen ziel omdat die er tijdens het verwekken van het kind uitgezogen is.
M'n tenen, wat doe je!quote:Op dinsdag 9 mei 2017 13:22 schreef Bananenpap het volgende:
Ik heb geen Staffordtattoo.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 13:36 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Zo'n tatoeage lijkt trouwens vaak op jouw avatar.
quote:Op dinsdag 9 mei 2017 13:22 schreef Bananenpap het volgende:
enquote:Op dinsdag 9 mei 2017 13:22 schreef Bananenpap het volgende:
Maar het ergste is nog wanneer de nieuwe vaders als zachtgekookte eitjes elkaars kinderfoto's liken en voorzien van teksten als: "ow wat een fantastische foto's gab" en "wat een pareltje is het" "ik en mijn engeltje"..quote:Op maandag 8 mei 2017 21:13 schreef iDonkey het volgende:
Engeltje of pareltje?quote:Maar het ergste is nog wanneer de nieuwe vaders als zachtgekookte eitjes elkaars kinderfoto's liken en voorzien van teksten als: "ow wat een fantastische foto's gab" en "wat een pareltje is het" "ik en mijn engeltje"..
dan moet ik echt binnensmonds kotsen![]()
![]()
Me pareltje en me engeltje dan tochquote:Op dinsdag 9 mei 2017 13:51 schreef DKS het volgende:
[..]
Engeltje of pareltje?
Mun hartje of mun mupke is de juiste uitdrukking.
Omdat?quote:Op dinsdag 9 mei 2017 13:52 schreef tja77 het volgende:
Dit moet toch wel het ultieme zolderautisten topic zijn.
Dit. Ben benieuwd wat iwanius erover zou zeggenquote:Op dinsdag 9 mei 2017 14:24 schreef girlnextdoor. het volgende:
[..]
Omdat?
Dat je een baby produceert is leuk, maar gewoon de natuurlijke gang van zaken, en niet zoals de huidige generatie moeders het noemt 'een wonder'. Snap niet wat dat met zolderautisten te maken heeft.
godverquote:Op dinsdag 9 mei 2017 13:22 schreef Bananenpap het volgende:
Had iemand dat maar eerder tegen TS' ouders gezegd.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 14:42 schreef TARDIS. het volgende:
Een kind op deze verkankerde wereld zetten is sowieso asociaal
Je bent uberhaupt al niet stoer dat je in de eerste plaats een account hebt aangemaakt (* vaduz doet even afkloppen). Verder onterechte klacht, want het is belangrijk dat mensen zich voortplanten. Gewoon voortaan een beetje sociaal doen dus.quote:Op maandag 8 mei 2017 19:09 schreef Mr.Worldwide het volgende:
Zoals jullie weten is TS een sociale jongen en maakt daarom ook gebruik van Facebook. Ja ja, ik ben niet zo stoer dat ik mijn Facebookaccount verwijder en iedereen die wel een account heeft uitmaak voor illuminatie.
Het je erover opwinden, het je laten frustreren en het er je druk om maken wat een ander op zijn of haar tijdlijn plaatst.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 14:24 schreef girlnextdoor. het volgende:
[..]
Omdat?
Dat je een baby produceert is leuk, maar gewoon de natuurlijke gang van zaken, en niet zoals de huidige generatie moeders het noemt 'een wonder'. Snap niet wat dat met zolderautisten te maken heeft.
Typisch Fok weer dit, inderdaad. Zo respectloos mogelijk mensen afzeiken, de een met nog stoerdere praat dan de ander.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 14:57 schreef tja77 het volgende:
[..]
Het je erover opwinden, het je laten frustreren en het er je druk om maken wat een ander op zijn of haar tijdlijn plaatst.
Als iemand zijn auto als een kind behandelt of zelfs een naam geeft vind ik veel klachtwaardiger. Als je een kind krijgt, is dat je meest dierbare bezit, en verkies je je kind boven alles en iedereen. Dus ook boven je partner, ouders, vrienden, broers of zussen.
En hoe je dat wilt uiten, dat moet iedereen voor zichzelf weten. Maar ik kan me er niet druk om maken.
Ik denk dat je daar autist voor moet zijn.
Kinderen zijn al een paar duizend jaar een wonder. Stel je niet zo aan.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 14:24 schreef girlnextdoor. het volgende:
[..]
Omdat?
Heb ik wel een paar keer gedaan. Niet zoals jij het brengt, maar ik zei gewoon "dat interesseert me niks" en ging weer aan het werk. Leuk hoe de werkrelatie tussen twee mensen zó snel kan bekoelenquote:Op dinsdag 9 mei 2017 15:02 schreef WHATSHESAID het volgende:
[..]
Typisch Fok weer dit, inderdaad. Zo respectloos mogelijk mensen afzeiken, de een met nog stoerdere praat dan de ander.
Durf te wedden dat TS geen 'joh, dat kind van jou boeit me geen reet' durft te zeggen als een kersverse vader of moeder over zijn/haar kind praat (wanneer hij een keer van zijn zolder afkomt dan), maar gewoon schijnheilig zit te knikken en lachen en daarna heel hard naar zijn computertje rent om een topic te openen op Fok.
Zwakkeling gespotquote:Op dinsdag 9 mei 2017 14:57 schreef tja77 het volgende:
[..]
Het je erover opwinden, het je laten frustreren en het er je druk om maken wat een ander op zijn of haar tijdlijn plaatst.
Als iemand zijn auto als een kind behandelt of zelfs een naam geeft vind ik veel klachtwaardiger. Als je een kind krijgt, is dat je meest dierbare bezit, en verkies je je kind boven alles en iedereen. Dus ook boven je partner, ouders, vrienden, broers of zussen.
En hoe je dat wilt uiten, dat moet iedereen voor zichzelf weten. Maar ik kan me er niet druk om maken.
Ik denk dat je daar autist voor moet zijn.
Heerlijk altijd hoe mensen die zich aangesproken voelen proberen voor zichzelf goed te praten dat er niet iets mis is met hen maar met de anderquote:Op dinsdag 9 mei 2017 15:02 schreef WHATSHESAID het volgende:
[..]
Typisch Fok weer dit, inderdaad. Zo respectloos mogelijk mensen afzeiken, de een met nog stoerdere praat dan de ander.
Durf te wedden dat TS geen 'joh, dat kind van jou boeit me geen reet' durft te zeggen als een kersverse vader of moeder over zijn/haar kind praat (wanneer hij een keer van zijn zolder afkomt dan), maar gewoon schijnheilig zit te knikken en lachen en daarna heel hard naar zijn computertje rent om een topic te openen op Fok.
Je noemt jezelf sociaal, maar je hebt 0% inlevingsvermogen. Dat probeer je te verbloemen met stoere internetpraat, want natuurlijk kom je niet vaak in de situatie dat je in het echte leven met iemand in gesprek gaat. Praat je ook zo tegen je moeder, of was dat geen vieze dikke zeug toen ze jou droeg?quote:Op dinsdag 9 mei 2017 15:11 schreef Mr.Worldwide het volgende:
[..]
Zwakkeling gespotben bang dat jouw kindje gepest wordt als het jouw ruggengraat heeft
arm ding
ga je moeder blij maken met haar kleinkind maar val anderen daar niet mee lastig want je kind is niet bijzonder.
[..]
Heerlijk altijd hoe mensen die zich aangesproken voelen proberen voor zichzelf goed te praten dat er niet iets mis is met hen maar met de ander![]()
! Gelukkig kom ik niet zo vaak in de situatie van een of andere zeug die denkt dat ik geïnteresseerd ben in haar lelijk 'wondertje', maar als de situatie zich voordoet weet ze gauw genoeg dat ze me daar niet mee lastig hoeft te vallen
Ga jij vanuit je zolderkamer je frustraties lekker botvieren op FOK!quote:Op dinsdag 9 mei 2017 15:11 schreef Mr.Worldwide het volgende:
[..]
Zwakkeling gespotben bang dat jouw kindje gepest wordt als het jouw ruggengraat heeft
arm ding
ga je moeder blij maken met haar kleinkind maar val anderen daar niet mee lastig want je kind is niet bijzonder.
[..]
Nou als je dat al stoer vindt heb ik medelijden met de vent die je bevrucht heeft. Arme kerel. Laat me raden, je slikt niet en hebt maximaal 1 keer per maand seks?quote:Op dinsdag 9 mei 2017 15:15 schreef WHATSHESAID het volgende:
[..]
Je noemt jezelf sociaal, maar je hebt 0% inlevingsvermogen. Dat probeer je te verbloemen met stoere internetpraat, want natuurlijk kom je niet vaak in de situatie dat je in het echte leven met iemand in gesprek gaat. Praat je ook zo tegen je moeder, of was dat geen vieze dikke zeug toen ze jou droeg?
quote:Op dinsdag 9 mei 2017 15:19 schreef tja77 het volgende:
[..]
Dan ga ik op pad met met mijn zoon. Die overigens niet gepest wordt.
Je bent een zure zolderkamerautist, dan ben ik liever een zwakkeling.
Haha voorspelbaar. Ik ben echt diep geraakt door het feit dat een of andere dwaas op Fok mij niet seksueel aantrekkelijk vindt. Wat moet ik nu?quote:Op dinsdag 9 mei 2017 15:19 schreef Mr.Worldwide het volgende:
[..]
Nou als je dat al stoer vindt heb ik medelijden met de vent die je bevrucht heeft. Arme kerel. Laat me raden, je slikt niet en hebt maximaal 1 keer per maand seks?
Pas maar op dat 'ie niet vreemd gaat, je gewicht zal daar ongetwijfeld ook een rol in spelen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |