Dat is inderdaad aardig zuur. Lisk heb ik mij (nog) niet zo in verdiept dus kan je hier weinig advies over geven. Zou in het algemeen ieder geval wel zo veel mogelijk holden in deze tijd.quote:Op maandag 8 mei 2017 10:40 schreef Apekoek het volgende:
[..]
En Lisk? Daar ben ik namelijk eerder de boot mee ingegaan, had ze achteraf gewoon moeten holden. Van 40 cent naar 10 cent en uiteindelijk naar 65 cent. Had ze verkocht op 12 cent,maar gelukkig terug gekomen dmv ETH en LTC.
Wat is er zo bijzonder aan Waves? Ik zie die coin alleen hier populair zijn en heb ook geen spannende aankondigingen kunnen vinden?quote:Op maandag 8 mei 2017 11:25 schreef Apekoek het volgende:
Bottom line, nu Ripple en Waves kopen is verstandig voor het langere termijn?
Omdat de meeste het idee achter WAVES leuk vinden.quote:Op maandag 8 mei 2017 11:26 schreef unlimitedzxr het volgende:
[..]
Wat is er zo bijzonder aan Waves? Ik zie die coin alleen hier populair zijn en heb ook geen spannende aankondigingen kunnen vinden?
En dat is?quote:Op maandag 8 mei 2017 11:39 schreef Oscar. het volgende:
[..]
Omdat de meeste het idee achter WAVES leuk vinden.
nee.quote:Op maandag 8 mei 2017 11:25 schreef Apekoek het volgende:
Bottom line, nu Ripple en Waves kopen is verstandig voor het langere termijn?
De enige reden dat Ripple stijgt is pump&dump. Dat kan nog wel een tijdje doorgaan natuurlijk maar voor lange termijn zou je wel iets van organische groei verwachten. Die is er niet. Ripple coin is voor 70% in handen van de ontwerpers (oid). De nieuwsberichten die je hoort van Ripple en grote banken hebben te maken met een product dat NIET Ripple Coin is. De Coin wordt niet gebruikt, nergens.quote:
We zijn je niets verplicht he... is je eigen keus geweest ondanks de adviezen om te hodlen. Ik heb ook wat LTC te vroeg verkocht, maar heb er nog een zooitje over. Speeltip nummer #43: verkoop in stukjes, niet alles in een keer.quote:Op zondag 7 mei 2017 22:01 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ja weet ik, maar niemand reageerde snel genoeg op mijn vraag waarom houden dus het was een beetje een soortement van impuls verkoop
Maakt alsnog niks uit, toch mooi 486 euro in mn zak gestoken wat me in totaal net 100 euro gekost heeft. Plus het komt mooi uit nu.
Wel kut als je een week later nog eens kijkt en het is meer als/dan het dubbele, maarja, thats life zullen we maar zeggen
We zullen het zien over een maandjequote:Op maandag 8 mei 2017 12:47 schreef Ronaldsen het volgende:
De Ripple stijging is inderdaad een 100% bubbel.
quote:Ripple, which offers a blockchain-like rail for faster settlement of international payments, and has nothing to do with bitcoin, has added 75 banking clients already.
Ripple announced on Wednesday it has signed 10 new banks from all over the world, including BBVA in Spain; MUFG in Japan; Akbank in Turkey; SEB in Sweden; and Axis Bank and Yes Bank, both in India. Add those 10 to the 47-bank consortium in Japan that implemented Ripple in March. And add those 57 to existing big-name clients like Bank of America, RBC, Standard Chartered and UBS, and Ripple starts to look like it’s gaining traction very quickly.
Zelfde hier hoor, effe zien hoe lang het blijft stijgenquote:Op maandag 8 mei 2017 13:01 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Laat of niet, ik heb er in elk geval wat gekocht. In 2011 zei men ook dat Bitcoin een bubbel was.
Poeh. Ik heb er net alles weg. Dat is vaak geen goed teken :x.quote:Op maandag 8 mei 2017 13:06 schreef kthxbye het volgende:
Deposits & withdrawals disabled op Kraken......
Het zal te maken hebben met de DDOS vandaag. Ik heb er nog 4K staan terwijl mijn Ledger Nano S onderweg is...quote:Op maandag 8 mei 2017 13:12 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Poeh. Ik heb er net alles weg. Dat is vaak geen goed teken :x.
bubbel of niet, altijd je sell stoploss goed instellen.quote:Op maandag 8 mei 2017 12:47 schreef Ronaldsen het volgende:
De Ripple stijging is inderdaad een 100% bubbel.
Bron?quote:Op maandag 8 mei 2017 13:06 schreef kthxbye het volgende:
Deposits & withdrawals disabled op Kraken......
?? Kraken website, eigen ervaring? lol. Probeer maar:quote:
quote:Feature Disabled
This feature is not currently available
Ja ik heb een stop order gezet op poloniex, mocht het instorten.quote:Op maandag 8 mei 2017 13:39 schreef Oscar. het volgende:
[..]
bubbel of niet, altijd je sell stoploss goed instellen.
26 is wel erg laag. Aan de chart te zien lag de bodem zo rond de $75. Flinke dump en toen lag de engine er ook uit (DDOS).quote:Op maandag 8 mei 2017 13:51 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Ik begreep dat op Kraken gisteren ook in 1 keer de Eth prijs gedipt is naar $26. Dat ziet er niet uit als iets natuurlijks als dat waar is.
quote:Op maandag 8 mei 2017 13:55 schreef kthxbye het volgende:
[..]
26 is wel erg laag. Aan de chart te zien lag de bodem zo rond de $75. Flinke dump en toen lag de engine er ook uit (DDOS).
quote:Op maandag 8 mei 2017 13:55 schreef kthxbye het volgende:
[..]
26 is wel erg laag. Aan de chart te zien lag de bodem zo rond de $75. Flinke dump en toen lag de engine er ook uit (DDOS).
twitter:Lux_Crypto twitterde op maandag 08-05-2017 om 07:48:00Last night on Kraken $Eth https://t.co/0wX1oXw9Le reageer retweet
twitter:grnmblck twitterde op maandag 08-05-2017 om 03:11:37High/Low 94$/26$#kraken how can it be possible? Do you have any explanation @krakenfx #btc #eth https://t.co/rmRpjXyq7u reageer retweet
twitter:hagrinBTC twitterde op maandag 08-05-2017 om 04:03:38Apparently, I missed all the fun times with $ETH on Kraken today. #rekt https://t.co/hu0Q5Ys4tv reageer retweet
twitter:moredillon twitterde op maandag 08-05-2017 om 01:44:33What just happened on Kraken with $ETH USD - was it this guy? I just bought some at a v low price. https://t.co/HVy4Q3pOjo reageer retweet
twitter:
BTC withdrawals. WTF is going on.quote:This action is not available for tier level 3
Your current funding tier level (3) is insufficient for this functionality. Please further verify your account to increase your tier level and funding limits.
Waar komt die mythe toch vandaan?quote:Op maandag 8 mei 2017 14:31 schreef vigen98 het volgende:
Maar dit kan toch niet man, dit is een bubbel van Ripple. Ripple gaat nergens gebruikt voor worden... De coin zelf is waardeloos toch
quote:Ripple is proud to announce the addition of 10 new customers to our growing global network. These financial institutions include MUFG, BBVA, SEB, Akbank, Axis Bank, YES BANK, SBI Remit, Cambridge Global Payments, Star One Credit Union and eZforex.com, representing some of the world’s largest banks, innovative smaller banks, and payment service providers (PSPs). As the only blockchain provider that has real use cases and customers using our solution commercially, more and more customers are turning to Ripple for cross-border payments.
Bijna alle cryptos zijn nog waardeloos voor het grotere publiek, dus die vlieger gaat nauwelijks op.quote:Op maandag 8 mei 2017 14:31 schreef vigen98 het volgende:
Maar dit kan toch niet man, dit is een bubbel van Ripple. Ripple gaat nergens gebruikt voor worden... De coin zelf is waardeloos toch
Ah, miljoen keer refreshen en dan werken ze.quote:Op maandag 8 mei 2017 14:18 schreef kthxbye het volgende:
[..]
Nee, dat kan al met Tier 1, withdrawen en depositen.
Werkt nog steeds niet
quote:Op maandag 8 mei 2017 14:41 schreef kthxbye het volgende:
[..]
Ah, miljoen keer refreshen en dan werken ze.
Niet alleen de taker betaald een fee, de maker ookquote:Op maandag 8 mei 2017 12:43 schreef Zith het volgende:
Poloniex verdiende gisteren trouwens rond de $2,000,000(met gem. 0.002 fee en $980,602,555 volume).
of reken ik hier iets fout
Heb gisterenavond ook TKN gekocht, hoe krijg je eigenlijk je TKN in je waveswallet? Iemand hier die al eerder tokens van een exchange naar zijn wallet heeft gestuurd?quote:Op maandag 8 mei 2017 14:59 schreef coinfreak het volgende:
Iemand al aan de TokenCard? Gisteravond op Liqui een aantal opgepikt en vandaag al 10% erbij :-)
De vorige coin (RLC) - toen nog enkel op Liqui te kopen - is moon (+150%) gegaan toen deze naar Bittrex kwam.
Ik zie TKN pas moon gaan bij minimaal 500%quote:Op maandag 8 mei 2017 14:59 schreef coinfreak het volgende:
Iemand al aan de TokenCard? Gisteravond op Liqui een aantal opgepikt en vandaag al 10% erbij :-)
De vorige coin (RLC) - toen nog enkel op Liqui te kopen - is moon (+150%) gegaan toen deze naar Bittrex kwam.
Als ik het goed heb stuur je deze naar een nieuw aangemaakte Ethereum Wallet en op dit wallet adres zet je dan een 'watch token' contract. De exacte details zijn mij onbekend ik zit in hetzelfde schuitje. Als iemand weet hoe het precies in z'n werk gaat please let us know.quote:Op maandag 8 mei 2017 15:04 schreef smiths het volgende:
[..]
Heb gisterenavond ook TKN gekocht, hoe krijg je eigenlijk je TKN in je waveswallet? Iemand hier die al eerder tokens van een exchange naar zijn wallet heeft gestuurd?
Maak een MyEtherWallet (MEW) wallet aan en gooi daar die tokens naartoe. Dan staan ze er standaard in en hoef je geen custom contracten aan te maken, zoals met Mist volgens mij wel het geval isquote:Op maandag 8 mei 2017 15:09 schreef coinfreak het volgende:
[..]
Als ik het goed heb stuur je deze naar een nieuw aangemaakte Ethereum Wallet en op dit wallet adres zet je dan een 'watch token' contract. De exacte details zijn mij onbekend ik zit in hetzelfde schuitje. Als iemand weet hoe het precies in z'n werk gaat please let us know.
Niet helemaal:quote:Op maandag 8 mei 2017 15:06 schreef NatteBever het volgende:
[..]
Ik zie TKN pas moon gaan bij minimaal 500%Deze week komt hij op één of meerdere grote exchanges, aldus de ontwikkelaars.
https://tokencard-team.sl(...)8R/p1494238469646226quote:dwight
[12:14 PM]
@channel Clarifying the topic of exchanges There MIGHT be an announcement this week. We are not guaranteeing one.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |