SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mocht je er de tijd voor hebben, dan kun je alle voorgaande delen hier teruglezen en/of uitprinten en bundelen tot een prachtig boekwerk: Topicreeks: Wachten op vannacht !!!
Fijne plaatjes uit voorgaande delen kun je in onderstaande spoiler terugvinden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 2 maart 2016 01:10 schreef DerRabbit het volgende:
En oja, bij elk nieuw deel mag er een nieuw chickie in de OP!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Random kickOp donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.![]()
Dank dankquote:Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.![]()
Het is veel te rustig in deze SC, is iedereen weer 9 halve liters aan het doen
Minstensquote:Op vrijdag 12 mei 2017 23:41 schreef DerRabbit het volgende:
Het is veel te rustig in deze SC, is iedereen weer 9 halve liters aan het doen![]()
quote:Op vrijdag 12 mei 2017 23:41 schreef DerRabbit het volgende:
Het is veel te rustig in deze SC, is iedereen weer 9 halve liters aan het doen
Ik zwaai naar dieren.![]()
GdmOp donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Je moeder was ook nauw gi...... ach laat maar
Iedereen zit aan de halve liters, daarom is het hier zo rustig.quote:Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Prioriteiten op ordequote:Op woensdag 28 juni 2017 11:43 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Iedereen zit aan de halve liters, daarom is het hier zo rustig.
Moeten zij weten![]()
Zeker zeker.quote:
Nu rest alleen nog wat palen verschillende aandoeningen toewensen op de weg naar huis en we kunnen spreken over een productief dagje!Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
10/10 dagjequote:Op woensdag 28 juni 2017 11:45 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zeker zeker.
Nu rest alleen nog wat palen verschillende aandoeningen toewensen op de weg naar huis en we kunnen spreken over een productief dagje!Moeten zij weten![]()
Hallo, random kick
Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Wel een goed topic om met jezelf van gedachten te wisselen dit!
Ik ga weer random kicken hoorOp donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Hallo Renwan, hoe is het?Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Best goed, met jou?quote:Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Ja ook best eigenlijk!quote:Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Een beetje jaOp donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Normaal gezien krijg je dan ook een optie om de plugin toch uit te voeren.
Maar daar kom je nu pas achter? Flash wordt al meer dan een jaar niet meer ondersteund in Chrome
Welkom vader renwan ^O^
Succes dan maar, ik kan me de laatste keer niet herinneren dat ik Flash gebruikt heb
Welkom vader renwan ^O^
Ik nietOp donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
DexterOp donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
En Dexter ookOp donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Welkom vader renwan ^O^
Sssssst Geerd slaaptOp donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Welkom vader renwan ^O^
Goh renwan, wat doe jij zo in je weekend?
Nou om 5 uur in de ochtend een beetje K3 luisteren en in m'n eentje op FOK! posten
Welkom vader renwan ^O^
Wel een goed verhaal hoor.quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 05:05 schreef renwan het volgende:
Goh renwan, wat doe jij zo in je weekend?
Nou om 5 uur in de ochtend een beetje K3 luisteren en in m'n eentje op FOK! posten
Zou nog eens lezen!Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Die rooie van de oude K3.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 23:26 schreef H0D3NPYL het volgende:
Wie vinden jullie het lekkerste van K3?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
15 Dagen later quoten, deze manquote:Op woensdag 30 augustus 2017 22:52 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wel een goed verhaal hoor.
Zou nog eens lezen!
Welkom vader renwan ^O^
Klaasjequote:Op woensdag 30 augustus 2017 23:26 schreef H0D3NPYL het volgende:
Wie vinden jullie het lekkerste van K3?![]()
Kranplätze müssen verdichtet sein![]()
Hoe roder het dak hoe natter de kelderquote:Op donderdag 31 augustus 2017 17:47 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Hmm die rooie vind ik niet wat
Nee, mag niet meer.quote:
grgr je dokterOp donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Kak !! Hoelaat komt de intercity voorbij?quote:Op donderdag 31 augustus 2017 21:38 schreef renwan het volgende:
[..]
Nee, mag niet meer.
grgr je dokterIk zwaai naar dieren.![]()
Moet ik weer nieuwe glazen gaan bestellen?
En ik heb na de rave party van afgelopen weekend weer een hele nieuwe glas voorraad moeten bestellen
Gaat er dit weekend nog een beetje gezopen worden?Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Ze staan al te trappelenquote:Op vrijdag 1 september 2017 23:17 schreef DerRabbit het volgende:
Gaat er dit weekend nog een beetje gezopen worden?Ik zwaai naar dieren.![]()
Oja ik moet nog even fappenquote:Op donderdag 31 augustus 2017 23:30 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Glazen? Dacht meer aan zoiets
[ afbeelding ]Moeten zij weten![]()
Deze op is een creatie van gezamelijle moeite. Squid heeft de gedichten gemaakt, geerd M4rc0 en renwan hebben de afbeeldingen gemaakt en het gifje is van mij. De rest weet ik niet meer.quote:Op zaterdag 2 september 2017 01:53 schreef H0D3NPYL het volgende:
Wie had deze OP (of delen van) gemaakt?Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Ik heb helemaal niks gedaan.... M4rc0 en renwan volgens mij allesquote:Op zaterdag 2 september 2017 12:42 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Deze op is een creatie van gezamelijle moeite. Squid heeft de gedichten gemaakt, geerd M4rc0 en renwan hebben de afbeeldingen gemaakt en het gifje is van mij. De rest weet ik niet meer.Ik zwaai naar dieren.![]()
Dan alle hulde aan M4rc0 en renwan en natuurlijk sqwuid voor de gedichtenquote:Op zaterdag 2 september 2017 21:28 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ik heb helemaal niks gedaan.... M4rc0 en renwan volgens mij alles
JA ! Tappen los !quote:Op zaterdag 2 september 2017 21:32 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dan alle hulde aan M4rc0 en renwan en natuurlijk sqwuid voor de gedichtenIk zwaai naar dieren.![]()
Jaja koffie !quote:Op maandag 4 september 2017 12:08 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Oeps ik verslik me zelfs op dit moment in m'n koffieIk zwaai naar dieren.![]()
quote:Op maandag 4 september 2017 12:10 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Zit je ook aan de koffie of al aan het bier?![]()
koffie!
Halve liter nuquote:Op maandag 4 september 2017 18:08 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Ik nu dit:
[ afbeelding ]Ik zwaai naar dieren.![]()
Ik zou eigenlijk moeten stoppen met dat gezuip ivm gezondheid, gewicht en figuur, maar ik verveel me gewoon de pleuris als ik 's avonds geen alcohol heb![]()
![]()
Ik ben trouwens vanaf januari t/m mei gestopt gewéést. 20/30 kilo afgevallen maar omdat ik begin juni zo nodig weer moest beginnen (en meteen extreem) zit het er nu bijna allemaal weer aan.![]()
![]()
Ik ben een levende jojo
![]()
![]()
ONZ / [CAFÉ GEERD] WOV #183 - Ik kom uit Zevenbergen !!
Ik ga daar over een paar maanden heen met m'n mattie en vader. Ik woon er niet eens zo heel ver vandaan. Om precies te zijn, we gaan dan naar een zwarte pieten circus (met échte pieten)![]()
![]()
Who zonde dan johquote:Op maandag 4 september 2017 18:25 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Ik ben trouwens vanaf januari t/m mei gestopt gewéést. 20/30 kilo afgevallen maar omdat ik begin juni zo nodig weer moest beginnen (en meteen extreem) zit het er nu bijna allemaal weer aan.![]()
![]()
Ik ben een levende jojo
Maar ik neem tegenwoordig overdag zo min mogelijk calorieën zodat ik 's avonds kan drinken en eten. Het enige wat ik vandaag op heb is 3 x koffie met 3 x een gedeelte/flinke scheut gewone halfvolle melk. Heb verder nog niks gegeten vandaag. (Ga ik zo wel doen.) Gisteren bv. heb ik overdag alleen haring met uitjes op en forelfilet.quote:![]()
Poh !! Vis.quote:Op maandag 4 september 2017 18:47 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Maar ik neem tegenwoordig overdag zo min mogelijk calorieën zodat ik 's avonds kan drinken en eten. Het enige wat ik vandaag op heb is 3 x koffie met 3 x een gedeelte/flinke scheut gewone halfvolle melk. Heb verder nog niks gegeten vandaag. (Ga ik zo wel doen.) Gisteren bv. heb ik overdag alleen haring met uitjes op en forelfilet.Ik zwaai naar dieren.![]()
Ja ik heb wel wat sporttoestellen (in de kamer staanquote:Op maandag 4 september 2017 18:47 schreef Geerd het volgende:
[..]
Kun je daar niet wat mee savonds sport ofzo), maar ik kan me er gewoon niet toe zetten om die te gebruiken. Moet ik echt eens gaan doen (maar dan wel overdag).
![]()
Ik heb pas ook nog gezwommen in het openluchtzwembad. Maar nu is het (openluchtzwembad) seizoen alweer voorbijquote:Echt maar een aantal keer gedaan dit jaar. (Ivm met mijn 'toestand' jeweet)
![]()
En ook het weer, het is nou niet bepaald echt zomer geweest deze zomer. Als er wolken zijn en het is niet heel warm, begin ik al snel te trillen van de kou, ja dan hou ik het niet lang vol. En dan moet ik continu naar de wc.![]()
Nee klopt zomer hebben niet echt gehadquote:Op maandag 4 september 2017 18:59 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
En ook het weer, het is nou niet bepaald echt zomer geweest deze zomer. Als er wolken zijn en het is niet heel warm, begin ik al snel te trillen van de kou, ja dan hou ik het niet lang vol. En dan moet ik continu naar de wc.Ik zwaai naar dieren.![]()
En fappwn daarna?quote:Op maandag 4 september 2017 19:12 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Daarna aan de rosé en de eerste aflevering van het seizoen van GTST kijken!Ik zwaai naar dieren.![]()
Zo vroeg al wakker?quote:Op maandag 4 september 2017 19:19 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
En anders kijk ik gewoon de herhaling morgen om 11 uur.Ik zwaai naar dieren.![]()
Werd net wakker op de bank en kan me geen GTST meer herinneren. Kijk ik het morgen wel. Welterusten!
![]()
![]()
En alweer wakker ondanks dat ik nog 2 oxazepams heb genomen voordat ik naar bed ging. Vaak slaap ik 's ochtends het fijnst.![]()
quote:Op dinsdag 5 september 2017 05:58 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Nou ik ga nog even lezen en slapen.![]()
![]()
![]()
![]()
WTF, waarom zijn er ineens zoveel nieuwe topics uit VBL ()? En wie doet er een drankje met mij mee?
![]()
Even een paar ontzettend mooie liedjes die ik vaak luister, die tevens ook tegelijk ontzettend treurig zijn:
![]()
M'n favo K3 liedje:
Jij maakt me gek met je mooie verhalen
Jij kan met èèn blik m'n hartslag bepalen
Nee ik denk echt niet dat ik het zal halen
Liefste schat kus me niet want ik krijg het aan m'n hart
[ Bericht 21% gewijzigd door roosjeroosje1988 op 06-09-2017 11:54:23 ]![]()
quote:Op woensdag 6 september 2017 12:36 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Het lijkt mijn verjaardag wel.![]()
Vanmiddagquote:Op woensdag 6 september 2017 14:19 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Is het nou deze woensdag of volgende week? En doe je ze de groeten van meIk zwaai naar dieren.![]()
We zitten met 4 man bij Geerd thuis Roosje, kom je ook?Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
quote:Op woensdag 6 september 2017 18:08 schreef renwan het volgende:
We zitten met 4 man bij Geerd thuis Roosje, kom je ook?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik lag al heel vroeg plat en woon ook een beetje erg ver. Hebben jullie het wel leuk gehad? Niet teveel bier gedronken?![]()
![]()
OMG, het sneeuwt!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 7 september 2017 10:28 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
OMG, het sneeuwt!!!Ok, waar wedden we om? Een compleet macmenu?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Liever gewoon voor de eer. Sowieso zou ik een compleet macmenu beter laten staanquote:Op donderdag 7 september 2017 10:35 schreef zovty het volgende:
[..]
Ok, waar wedden we om? Een compleet macmenu?Maar ik heb dus verloren?
![]()
![]()
Ik heb mijn eer al lang geleden verloren, dus beter iets materialistisch.quote:Op donderdag 7 september 2017 10:37 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Liever gewoon voor de eer. Sowieso zou ik een compleet macmenu beter laten staanMaar ik heb dus verloren?
![]()
quote:Op donderdag 7 september 2017 10:28 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
OMG, het sneeuwt!!!Vroeg wakker !SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zwaai naar dieren.![]()
Och, zolang er alcohol in zitquote:Op donderdag 7 september 2017 10:51 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Voor mij wel maar weet niet of zovty dat wel lust.![]()
![]()
Was al voor 5 uur wakker en slapen lukte niet meer dus heb maar een hele tijd liggen lezen in bedquote:![]()
![]()
quote:Op donderdag 7 september 2017 12:32 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Dan is het altijd goed![]()
![]()
![]()
![]()
Dat forum is een groot deel van mijn tienerjarenJe wilt niet weten hoe vaak ik nog heb gedroomd heb en dróóm (letterlijk in m'n slaap dus) over dat forum
![]()
![]()
NU hebben we FOK!!quote:Op donderdag 7 september 2017 18:13 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Dat forum is een groot deel van mijn tienerjarenJe wilt niet weten hoe vaak ik nog heb gedroomd heb en dróóm (letterlijk in m'n slaap dus) over dat forum
Ik weet nog dat ik hier m'n eerste bericht postte op dit forum en dat op Tell.Tina liet zien en toen zeiden ze al dat ik niet volwassen genoeg was voor dit forum. Maar dat zal ik nooit worden, ben mentaal nog precies hetzelfde na 11 jaar.![]()
![]()
quote:Op maandag 28 augustus 2006 17:03 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
OMG IK WORD HIER ZÓ KWAAD OM!!!!!Ik ben zelf een héle grote fan van het programma (ik ben er echt verslááfd aan) en nu lees ik dit!
Ik weet heus wel dat meningen verschillen maar hier kan ik echt niet tegen!
![]()
Bij voorbaat wil ik mij al excuseren voor de eventuele typfouten en warrigheid, want heb al teveel martinini en rosé achter mijn kiezen. Maar moet toch even iets kwijt.
Ik en mijn compagnon wij hadden ons dus opgegeven voor een bijeenkomst voor eenzame mensen. HIj vertelde mij dat hij 's nachts soms niet kan slapen omdat hij zich soms zo eenzaam voelt (wat mijn hart brak) en ik ben sowieso al Roos Koos vriendloos type ansich, en dus schreven we ons in. Maar nu heeft mijn moeder het vandaag afgeraden toen ik har sprak ''nee dat is niets voor jullie, daar komen geen normale mensen op af''' en nu ben ik gaan twijfelen terwijl ik al heel veel moeite had met mij opgeven door mijn angststoornis. Ik zei tegen hem: je kunt ook gewoon weer warcraft gaan spelen. En toen zei hij nee dan moet ik praten met andere mensen.Ik geef alleen om jou. Ongelooflijkom zo'n compliment te krijgen maar ook weer triest (voor hem). Ik ben al een enorme twijfelaar van mezelf maar nu ga ik me waarschijnlijk afmelden van die bijeenkomst. Er komen dus geen ''normale'' mensen op af, noue en? Dat is toch logisch anders meld je je er niet aan lijkt mij, die zijn immers niet eenzaam lijkt me.
![]()
Dus de grote vraag is nu, wel of niet gaan? Heb aan de ene kant zo geen zin, maar ben aan de andere kant wel nieuwsgierig wat voor mensen er op af komen. Persoonlijk trek ik liever een fles open dan dat ik nuchter sociaal ga zitten doen (het is op een avond).![]()
Als je samen met iemand kunt gaan die je kent en vertrouwd dan zou ik gewoon gaan.quote:Op zaterdag 9 september 2017 19:50 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Dus de grote vraag is nu, wel of niet gaan? Heb aan de ene kant zo geen zin, maar ben aan de andere kant wel nieuwsgierig wat voor mensen er op af komen. Persoonlijk trek ik liever een fles open dan dat ik nuchter sociaal ga zitten doen (het is op een avond).Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Nu vlakbij de ardennen, vakantie 2 weken. En in bedquote:Op zaterdag 9 september 2017 19:51 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Nu iets anders; waar is Geerd? Hij heeft de hele dag nog niets gepost?/?
Gewoon gaan joh !!!quote:Op zaterdag 9 september 2017 19:50 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Dus de grote vraag is nu, wel of niet gaan? Heb aan de ene kant zo geen zin, maar ben aan de andere kant wel nieuwsgierig wat voor mensen er op af komen. Persoonlijk trek ik liever een fles open dan dat ik nuchter sociaal ga zitten doen (het is op een avond).Ik zwaai naar dieren.![]()
Jaquote:
(tevens random kick)Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Deze SC zou vaker gekickd moeten worden.quote:Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Goeden kick weer Rabbitjesdansquote:Op dinsdag 19 september 2017 11:58 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Deze SC zou vaker gekickd moeten worden.Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Goede quote weer renwannetjesdansquote:Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Hier al een paar koude op !! Vakance !!!quote:Op maandag 25 september 2017 15:38 schreef Duzzy het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik heb bier koud staan dus dat komt goed uit!![]()
![]()
Pohh.. even weg van het kondertuurschapquote:Op maandag 25 september 2017 15:43 schreef Geerd het volgende:
[..]
Hier al een paar koude op !! Vakance !!!![]()
![]()
![]()
Wat doe je zoal in je vakantie?![]()
Uh 1 weekje thuis geweest 2 weken ardennen nu nog een weekje thuis en misschien krijg ik er nog een week bij.quote:Op maandag 25 september 2017 16:12 schreef Duzzy het volgende:
[..]
Pohh.. even weg van het kondertuurschap![]()
Wat doe je zoal in je vakantie?
Ja gewoon lekker chillen biertjes happen filmpie serie en fokken natuurlijk.
Ga je ook condoekoe worden ?Ik zwaai naar dieren.![]()
Ik heb het al geprobeerd.. je hebt het vast meegekregen.quote:Op maandag 25 september 2017 16:14 schreef Geerd het volgende:
[..]
Uh 1 weekje thuis geweest 2 weken ardennen nu nog een weekje thuis en misschien krijg ik er nog een week bij.
Ja gewoon lekker chillen biertjes happen filmpie serie en fokken natuurlijk.
Ga je ook condoekoe worden ?
Even een telefonisch interview afnemen, toen kwam de vraag:
Zij: Kan je binnen 3 kwartier op het station zijn?
Ik: Nou, ik denk dat ik er een half uurtje over doe om dat aan te fietsen.
Zij: Je denkt het of weet je dat zeker?
Ik: Ik denk het, want ben nog nooit naar het station gefietst, maar gezien de afstand denk ik er een half uur over te doen.
Zij: Ja sorry, maar we willen wel iemand hebben die dingen zeker weet. Want je kan ook niet tegen reizigers zeggen dat je 'denkt' dat een trein over 3 minuten vertrekt.
Ik:![]()
Zij: Wij willen je bedanken voor je interesse, en succes met het vinden van een geschikte baan.
Ik: wut?![]()
![]()
![]()
![]()
Het ging er natuurlijk om dat ze mij niet wilde discrimineren op mijn gehoor, en ze een excuus zochten![]()
![]()
Ja dat laatste wat van gehoord ja kutzooi idd...quote:Op maandag 25 september 2017 16:21 schreef Duzzy het volgende:
[..]
Ik heb het al geprobeerd.. je hebt het vast meegekregen.
Even een telefonisch interview afnemen, toen kwam de vraag:
Zij: Kan je binnen 3 kwartier op het station zijn?
Ik: Nou, ik denk dat ik er een half uurtje over doe om dat aan te fietsen.
Zij: Je denkt het of weet je dat zeker?
Ik: Ik denk het, want ben nog nooit naar het station gefietst, maar gezien de afstand denk ik er een half uur over te doen.
Zij: Ja sorry, maar we willen wel iemand hebben die dingen zeker weet. Want je kan ook niet tegen reizigers zeggen dat je 'denkt' dat een trein over 3 minuten vertrekt.
Ik:![]()
Zij: Wij willen je bedanken voor je interesse, en succes met het vinden van een geschikte baan.
Ik: wut?![]()
![]()
![]()
![]()
Het ging er natuurlijk om dat ze mij niet wilde discrimineren op mijn gehoor, en ze een excuus zochtenIk zwaai naar dieren.![]()
Rascisten bij de NSquote:Op maandag 25 september 2017 16:26 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ja dat laatste wat van gehoord ja kutzooi idd...![]()
![]()
quote:Op maandag 25 september 2017 16:33 schreef Duzzy het volgende:
[..]
Ik drink mijn verdriet wel weg met wat mooie biertjes in de koelkast.![]()
proost !!
Kan het zuipen wel lekker vroeg beginnen vandaag.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Meer mannen zouden zo'n video moeten maken, met dezelfde prachtige muziek op de achtergrond en met hetzelfde perfecte Engelse accent. Heb de video vaak op repeat staan, kan er uuuuuren naar luisteren...![]()
![]()
WIl met jou wel een video maken !quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 03:55 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Meer mannen zouden zo'n video moeten maken, met dezelfde prachtige muziek op de achtergrond en met hetzelfde perfecte Engelse accent. Heb de video vaak op repeat staan, kan er uuuuuren naar luisteren...Ik zwaai naar dieren.![]()
Heeft tie nog een liedje voor je gezongen ?quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 14:45 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Ik zag vandaag Frans Bauer in Roosendaal in de Intertoys (die boven).Ik zwaai naar dieren.![]()
Lol nee hij was bezig met een spel te zoeken, dacht bij de Playstation spellen. Volgens mij was het z'n vrouw die er ook bij was. Kon het niet zo gauw zien (ken die niet zo goed) maar iig met die haarkleur.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 17:29 schreef Geerd het volgende:
[..]
Heeft tie nog een liedje voor je gezongen ?![]()
Wat heb jij gekocht dan ?quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 18:01 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Lol nee hij was bezig met een spel te zoeken, dacht bij de Playstation spellen. Volgens mij was het z'n vrouw die er ook bij was. Kon het niet zo gauw zien (ken die niet zo goed) maar iig met die haarkleur.Ik zwaai naar dieren.![]()
Ik heb bij de Hans Anders 2 nieuwe brillen gekocht/besteld, ik heb er maar 2. 1 hele oude (m'n eerste, nog met andere sterkte) en die ik nu op heb, maar die zit erg wijd en rechts steeltje met plakband aan elkaar.![]()
![]()
LOLquote:Op zaterdag 7 oktober 2017 18:04 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Ik heb bij de Hans Anders 2 nieuwe brillen gekocht/besteld, ik heb er maar 2. 1 hele oude (m'n eerste, nog met andere sterkte) en die ik nu op heb, maar die zit erg wijd en rechts steeltje met plakband aan elkaar.Ik zwaai naar dieren.![]()
Hadden ze niks van samson en gert ?quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 18:04 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Bij de Intertoys niks, maar wil er toch altijd wel naar binnen.Ik zwaai naar dieren.![]()
Nog wijn drinken vanaaf?quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 18:08 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Nee helaas niet, anders had ik het hoogstwaarschijnlijk wel gekocht.Ik zwaai naar dieren.![]()
Tja ik weet ook wel dat het niet gezond is, m'n uiterlijk en gewicht lijken met de dag slechter te worden. Maarja, wat er ook geburd; altijd blijven lachen!![]()
![]()
![]()
Oké dit is echt toevallig en stom maar ik ben nu dus die enige bril kwijt.En ik heb een afspraak vandaag om ergens een foto
![]()
laten maken omdat mijn paspoort bijna verloopt. Heb wel erg veel gedronken gisteren.
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 19:50 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Tja ik weet ook wel dat het niet gezond is, m'n uiterlijk en gewicht lijken met de dag slechter te worden. Maarja, wat er ook geburd; altijd blijven lachen!![]()
![]()
![]()
![]()
Moet dat met bril dan ?quote:Op zondag 8 oktober 2017 07:09 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Oké dit is echt toevallig en stom maar ik ben nu dus die enige bril kwijt.En ik heb een afspraak vandaag om ergens een foto
![]()
laten maken omdat mijn paspoort bijna verloopt. Heb wel erg veel gedronken gisteren.
Nee maar zie zo wazig zonder dat ik zo echt de deur niet ga. Dus als ik hem niet vind voor die tijd moet ik dus die hele oude op, waar ik wel iets beter door zie dan zonder bril, maar toch niet helemaal goed omdat die sterkte nog anders is omdat die bril al 10/11 jaar oud is.quote:
Wat ben jij vroeg wakker trouwens?![]()
![]()
Ik ga zo naar bedquote:Op zondag 8 oktober 2017 07:19 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Nee maar zie zo wazig zonder dat ik zo echt de deur niet ga. Dus als ik hem niet vind voor die tijd moet ik dus die hele oude op, waar ik wel iets beter door zie dan zonder bril, maar toch niet helemaal goed omdat die sterkte nog anders is omdat die bril al 10/11 jaar oud is.
Wat ben jij vroeg wakker trouwens?![]()
![]()
quote:Op zondag 8 oktober 2017 07:24 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Ow hahaWelterusten dan alvast
EN al wakker ?>quote:Op zondag 8 oktober 2017 08:31 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Hij lag dus gewoon in bed, had er al gekeken maar blijkbaar niet goed genoeg.Ik zwaai naar dieren.![]()
ZO eten !!quote:Op zondag 8 oktober 2017 19:07 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Nog wel, zal niet lang meer duren.En jij?
Lekkerquote:Op zondag 8 oktober 2017 19:30 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Ik voel me gewoon weer een klein meisje nu![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 8 oktober 2017 19:35 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Oeps wou wat typen maar ben zo enthousiast dat het niet meer lukt haha
Aahquote:Op maandag 9 oktober 2017 12:02 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Daarom zag ik hen dus in de Intertoys:
http://www.msn.com/nl-nl/(...)JKK&ocid=mailsignoutIk zwaai naar dieren.![]()
Verdomme ik wil drinken maar het is nog te vroeg. Ik was vroeg wakker omdat ik een afspraak had om m'n oren uit te spuiten.![]()
Ik wil niet zo'n alcoholist worden die 's middags al begint. Voor je het weet begin je steeds vroeger.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 10 oktober 2017 17:52 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Heb m'n eerste slok al genomen![]()
quote:Op dinsdag 10 oktober 2017 15:41 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zooo eensquote:![]()
![]()
![]()
![]()
Oehw lekker !!quote:Op dinsdag 10 oktober 2017 19:16 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Ik lig al bijna plat haha en jij![]()
![]()
![]()
Ik was laat wakker want had vanmorgen nog een paar oxazepams genomen, wat kan je daar goed van slapen zeg. Nu staat het koffieapparaat te pruttelen.![]()
Zit nog aan de koffie 0150 pas klaarquote:Op woensdag 11 oktober 2017 12:43 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Ik was laat wakker want had vanmorgen nog een paar oxazepams genomen, wat kan je daar goed van slapen zeg. Nu staat het koffieapparaat te pruttelen.Ik zwaai naar dieren.![]()
2 flessen?quote:Op vrijdag 13 oktober 2017 20:26 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Bij m'n moeder geweest vandaag, ga nu pas beginnen met drinken.Ik zwaai naar dieren.![]()
Beetje t tempo erin houden!quote:Op vrijdag 13 oktober 2017 21:05 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Ben al erg moe denk niet dat ik dat volhoud![]()
Dat is een persoon die altijd in 'all for laughs' speelt. Kijk ik vaak met mijn vriendin, veel op youtube van te vinden ookquote:Fylax is op televisie geweest![]()
Ja hij heet Denis en is mijn favoriete acteurquote:Op vrijdag 13 oktober 2017 21:47 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Dat is een persoon die altijd in 'all for laughs' speelt. Kijk ik vaak met mijn vriendin, veel op youtube van te vinden ook![]()
![]()
Ja hehe mijne ook wel denk ik enigzins. Gedeelde plek met die meid. Maar dat hij die automobilisten stopt met zijn stop bord en dan gaat flirten met henquote:Op vrijdag 13 oktober 2017 21:47 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Ja hij heet Denis en is mijn favoriete acteur
Fylax is op televisie geweest![]()
quote:Op vrijdag 13 oktober 2017 21:49 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Ja hehe mijne ook wel denk ik enigzins. Gedeelde plek met die meid. Maar dat hij die automobilisten stopt met zijn stop bord en dan gaat flirten met hen![]()
Oke ik zou jaloers zijn als ik echt wist wat ik misquote:Op vrijdag 13 oktober 2017 21:53 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Ik kijk vrijwel iedere dag filmpjes van hem![]()
Fylax is op televisie geweest![]()
Niet iedere dag filmpjes van hem kijken is zeker wat missen in mijn ogen hahaquote:Op vrijdag 13 oktober 2017 21:55 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Oke ik zou jaloers zijn als ik echt wist wat ik mis![]()
![]()
![]()
In mijn ogen missen meiden ook aardig wat dingen als ze mij niet meegemaakt hebben, maakt niet dat het echt zo isquote:Op vrijdag 13 oktober 2017 21:56 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Niet iedere dag filmpjes van hem kijken is zeker wat missen in mijn ogen haha
Fylax is op televisie geweest
Forum Opties Forumhop: Hop naar: