SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakSPOILER: de eedOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We hebben ook een Facebookpagina: klik
DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk, dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
Mobiel luisteren kan via de app TuneIn en dan deze link: Mobiele luisterlinkHaters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
We hebben niet gehoord dat het niet zo isquote:
Na dit voetbal weekend heeft zijn hart wel wat te verduren gehadquote:Op zondag 7 mei 2017 19:47 schreef just me het volgende:
[..]
We hebben niet gehoord dat het niet zo is
Ehhhm ik bedoel hebben hun hartenquote:Op zondag 7 mei 2017 19:48 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Na dit voetbal weekend heeft zijn hart wel wat te verduren gehad
quote:Op zondag 7 mei 2017 19:48 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Na dit voetbal weekend heeft zijn hart wel wat te verduren gehad
De mijne in ieder geval wel.quote:
Zeker.quote:
quote:Op zondag 7 mei 2017 19:50 schreef just me het volgende:
heeft iemand gup doodgemaakt
Unable to open item for playback (Could not connect to host):
"http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192"
quote:Op zondag 7 mei 2017 19:54 schreef Rafeiro het volgende:
Altijd zo vlijend als er over me gezongen wordt
Conrad?quote:Op zondag 7 mei 2017 19:54 schreef OscarMopperkont het volgende:
Weet iemand hier nog een site voor kunststof opberg bakken?
quote:Op zondag 7 mei 2017 19:54 schreef Rafeiro het volgende:
Altijd zo vlijend als er over me gezongen wordt
Dat is een uitvaart firma, volgens mij.quote:
Kunststof mag de grond niet inquote:
quote:Programma van vandaag
21:00 - 23:00 DJ Oscar in de avond
zou het ietsjes eerder mogen zijnquote:
ik denk dat Gup via de Reiki kanalen van Knokkels aanvoelt dat ik hele vreemde verzoekjes doequote:Op zondag 7 mei 2017 19:50 schreef just me het volgende:
heeft iemand gup doodgemaakt
Unable to open item for playback (Could not connect to host):
"http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192"
Je gaat om 9 uur al naar bed?quote:
Die zit nu in te stralen, voel je de warmte nietquote:Op zondag 7 mei 2017 19:59 schreef sacha het volgende:
[..]
ik denk dat Gup via de Reiki kanalen van Knokkels aanvoelt dat ik hele vreemde verzoekjes doe
Nee maar ik ga ook niet opblijven tot 23.00 uurquote:
nee, het moet naar mijn schouderquote:Op zondag 7 mei 2017 20:00 schreef just me het volgende:
[..]
Die zit nu in te stralen, voel je de warmte niet
Ohquote:Op zondag 7 mei 2017 20:01 schreef just me het volgende:
[..]
Nee maar ik ga ook niet opblijven tot 23.00 uur
S.O.S. knokkels.... wel op de juiste plek instralenquote:
Morgen weer werken hè maar ik luister gewoon mee tot zolang ik kanquote:
Rustig aan met de wijn, komt het vast goed!quote:Op zondag 7 mei 2017 20:04 schreef just me het volgende:
[..]
Morgen weer werken hè maar ik luister gewoon mee tot zolang ik kan
quote:Op zondag 7 mei 2017 20:05 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Rustig aan met de wijn, komt het vast goed!
http://m.xenos.nl/SearchD(...)e¤tSearchTerm=quote:Op zondag 7 mei 2017 19:54 schreef OscarMopperkont het volgende:
Weet iemand hier nog een site voor kunststof opberg bakken?
Verhuizen he?quote:Op zondag 7 mei 2017 20:07 schreef just me het volgende:
waar heb je die bakken voor nodig Oscar, is de vuilnisbak niet goed genoeg meer
Bananendozen bij de super scoren, daar gaat sowieso al 18 kilo in.quote:Op zondag 7 mei 2017 20:08 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Verhuizen he?
Die baggerkwaliteit van verhuisdozen ben ik wel zat
Draagkracht: "tot 25kg" bij 15kg vallen ze al uit elkaar
quote:Op zondag 7 mei 2017 20:20 schreef Diaan73 het volgende:
Bij action verkopen ze ook goede plastic bakken.
Goedenavond
quote:Op zondag 7 mei 2017 20:15 schreef sacha het volgende:
ik heb laatst bij de Big Bazar 2 Rotho 70 liter App boxen gescoord voor 9 euro per stuk
Ik kende het niet, maar ik ga van de week ook maar heenquote:Op zondag 7 mei 2017 20:33 schreef just me het volgende:
[..]Big Bazar
![]()
ik ga er woensdag maar eens heen
ben benieuwdquote:
quote:Op zondag 7 mei 2017 20:53 schreef OscarMopperkont het volgende:
Ja zeg, gaan jullie nou de druk opvoeren ofzo?
quote:Op zondag 7 mei 2017 20:53 schreef OscarMopperkont het volgende:
Kan zomaar rotzooi uit de prullenbak zijnquote:Op zondag 7 mei 2017 20:54 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Geen idee. Je weet het maar nooit bij Oscar.
Mag ik plaatje The Heat is On aanvragen?quote:Op zondag 7 mei 2017 20:53 schreef OscarMopperkont het volgende:
quote:Op zondag 7 mei 2017 20:55 schreef just me het volgende:
[..]
Kan zomaar rotzooi uit de prullenbak zijn
Alles is hier uit de prullenbak!quote:Op zondag 7 mei 2017 20:55 schreef just me het volgende:
[..]
Kan zomaar rotzooi uit de prullenbak zijn
Zo warm vond ik het niet vandaagquote:Op zondag 7 mei 2017 20:55 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Mag ik plaatje The Heat is On aanvragen?
De verwachtingen zijn hooggespannenquote:Op zondag 7 mei 2017 20:53 schreef OscarMopperkont het volgende:
Hier gelukkig niet... Dat scheeltquote:
Och mèn, die zijn niet te tellen.quote:Op zondag 7 mei 2017 21:02 schreef OscarMopperkont het volgende:
Er zijn nog best wat liedjes met Radio in de titel![]()
* OscarMopperkont houdt niet van mensenmassa'squote:Op zondag 7 mei 2017 21:04 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Prachtig hè, om zo'n massa te zien.
Ik ook niet.quote:Op zondag 7 mei 2017 21:04 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
* OscarMopperkont houdt niet van mensenmassa's
Een microfoonquote:
Eensquote:Op zondag 7 mei 2017 21:05 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Wel om te zien, niet om er tussen te staan.
quote:Op zondag 7 mei 2017 21:02 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Je kan dan toch beter Radio blijf blijf draaien?
De tijd vliegt voorbij, maar het blijft een tijdloos nummer.quote:Op zondag 7 mei 2017 21:13 schreef OscarMopperkont het volgende:
25 jaar oud alweer dit nummer
Maar tekstueel nog steeds relevant
Jammer dat er tegenwoordig amper nog echt zulke tijdloze klassiekers gemaakt worden.....quote:Op zondag 7 mei 2017 21:14 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
De tijd vliegt voorbij, maar het blijft een tijdloos nummer.
Ben ik helemaal met je eens.quote:Op zondag 7 mei 2017 21:15 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Jammer dat er tegenwoordig amper nog echt zulke tijdloze klassiekers gemaakt worden.....
Kan mij geen nummer heugen van de afgelopen tijd, welke je over 25 jaar nog net zo meezingt als bijvoorbeeld dit nummer nu.
Ja, jammer is dat. Overkill in aanbod, slechte smaak. Een nummer als dit zou anno 2017 ook geen hit meer worden.quote:Op zondag 7 mei 2017 21:15 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Jammer dat er tegenwoordig amper nog echt zulke tijdloze klassiekers gemaakt worden.....
Kan mij geen nummer heugen van de afgelopen tijd, welke je over 25 jaar nog net zo meezingt als bijvoorbeeld dit nummer nu.
Misschien als Fatboy Slim, of JunkieXL het onder handen neemt.quote:Op zondag 7 mei 2017 21:19 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ja, jammer is dat. Overkill in aanbod, slechte smaak. Een nummer als dit zou anno 2017 ook geen hit meer worden.
Zelfs zij scoren geen hits meerquote:Op zondag 7 mei 2017 21:20 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Misschien als Fatboy Slim, of JunkieXL het onder handen neemt.
Sorry is het hele idee van een "hit" en een "single" totaal aan het verdwijnen.quote:
Je kunt het niet goed vinden, maar ik denk wel degelijk dat je nummers van Adele over 25 jaar nog net zo meezingt. Hello is een goed voorbeeld.quote:Op zondag 7 mei 2017 21:15 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Dat sowieso.quote:Op zondag 7 mei 2017 21:24 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Sorry is het hele idee van een "hit" en een "single" totaal aan het verdwijnen.
Zie ook dit topic: MUZ / De definitieve dood van de single?
Meh, niet op dezelfde manier als dat Motorcycle Emptiness echt een klassieker is.quote:Op zondag 7 mei 2017 21:25 schreef livelink het volgende:
[..]
Je kunt het niet goed vinden, maar ik denk wel degelijk dat je nummers van Adele over 25 jaar nog net zo meezingt. Hello is een goed voorbeeld.
Je krijgt gewoon meer versplintering. Je bent niet meer afhankelijk van de radio en dergelijke. Je kunt je eigen (muzikale) werkelijkheid creëren.quote:Op zondag 7 mei 2017 21:27 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Meh, niet op dezelfde manier als dat Motorcycle Emptiness echt een klassieker is.
Nou gezellig danquote:
Sja, internet zal een behoorlijk rol spelen.quote:Op zondag 7 mei 2017 21:30 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Je krijgt gewoon meer versplintering. Je bent niet meer afhankelijk van de radio en dergelijke. Je kunt je eigen (muzikale) werkelijkheid creëren.
Hij is live toch wel erg goed hoor.quote:Op zondag 7 mei 2017 21:33 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Hij heeft voor mij voorgoed afgaan toen hij vleeseters met pedofielen vergeleek.
Bespóttelijk! Iedereen weet dat dat allemaal vegetariërs zijn.quote:Op zondag 7 mei 2017 21:33 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Hij heeft voor mij voorgoed afgaan toen hij vleeseters met pedofielen vergeleek.
Jij ligt er 's nachts niet wakker van?quote:Op zondag 7 mei 2017 21:37 schreef livelink het volgende:
Ik zie het allemaal niet als een problematische ontwikkeling eigenlijk.
Ach, Morrissey heeft genoeg gekke dingen gezegd. En context is wel belangrijk. Aangezien hij niet 1 zin zei. Maar er hoort nog wat bij.quote:Op zondag 7 mei 2017 21:33 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
quote:
Nee, ik ben er overheen. Nu lig ik weer wakker van andere dingen.quote:Op zondag 7 mei 2017 21:37 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Jij ligt er 's nachts niet wakker van?
* OscarMopperkont probeert nergens wakker van te liggen. De meeste dingen heb je toch geen invloed op.quote:Op zondag 7 mei 2017 21:38 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee, ik ben er overheen. Nu lig ik weer wakker van andere dingen.
makkelijker gezegd dan gedaanquote:Op zondag 7 mei 2017 21:38 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
* OscarMopperkont probeert nergens wakker van te liggen. De meeste dingen heb je toch geen invloed op.
Doe mij eens tips geven.quote:Op zondag 7 mei 2017 21:38 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
* OscarMopperkont probeert nergens wakker van te liggen. De meeste dingen heb je toch geen invloed op.
Ik kan ook best toe met wat minder vlees, maar ik laat me geen pedofiel noemen.quote:Op zondag 7 mei 2017 21:37 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ach, Morrissey heeft genoeg gekke dingen gezegd. En context is wel belangrijk. Aangezien hij niet 1 zin zei. Maar er hoort nog wat bij.
* OscarMopperkont is trouwens #teamietsjemindervlees
Die tekstquote:
Vaak bij zijn nummers. Rasartiest.quote:Op zondag 7 mei 2017 21:42 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Die tekst
En die emotie
Kippenvel
Er zijn veel tips maar je moet maar de juiste weten te vinden.quote:
ik zit rustig te werkenquote:
Ik moest zorgen dat een kind ook echt gaat slapen, dus was even weg.quote:
quote:One more card and it's 22
Unlucky 4 him again
He never had respect 4 money it's true
That's why he never wins
That's why he never ever has enough
2 treat his lady right
He just pushes her away in a huff
And says 'Money don't matter 2 night'
Money don't matter 2 night
It sure didn't matter yesterday
Just when u think u've got more than enough
That's when it all up and flies away
That's when u find out that u're better off
Makin' sure your soul's alright
Cuz money didn't matter yesterday,
And it sure don't matter 2 night
Look, here's a cool investment
They're tellin' him he just can't lose
So he goes off and tries to find a partner
But all he finds are users (users)
All he finds are snakes in ever color
Every nationality and size
Seems like the only thing he can do
Is just roll his eyes, and say that...
Money don't matter 2 night (don't matter)
It sure didn't matter yesterday
That's when it all up and flies away
Makin' sure your soul's alright (soul's alright)
Cuz money didn't matter yesterday, (don't matter)
(ooh-wee-ooh, don't matter)
(it don't matter 2 night, no)
Hey now, maybe we can find a good reason
2 send a child off 2 war
So what if we're controllin' all the oil,
Is it worth a child dying 4? (is it worth it?)
If long life is what we all live 4
Then long life will come 2 pass
Anything is better than the picture of the child
In a cloud of gas
And u think u got it bad
Money don't matter 2 night (no, don't matter)
It sure didn't matter yesterday (yesterday)
That's when it all up and flies away (flies away, flies away)
Makin' sure your soul's alright (make certain that your soul's alright)
Cuz money didn't matter yesterday,
... it sure don't matter 2 night
Money don't matter 2 night
It sure didn't matter yesterday (yesterday, yesterday)
That's when it all up and flies away (flies away, flies away)
Makin' sure your soul's alright
Money didn't matter yesterday,
Ik moet eigenlijk ook nog wat doen, maar ben nog in de werkontwijkende status.quote:
Ach, bij Prince kan die opmerking ookquote:Op zondag 7 mei 2017 21:59 schreef Elfletterig het volgende:
Goede songtekst (sloeg op het nummer van zojuist)
Prince gaf geen moer om geldquote:
Ja, als je geld genoeg hebt kan je je veroorloven om er geen moer om te geven.quote:Op zondag 7 mei 2017 22:02 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Prince gaf geen moer om geld
In het geheim gaf hij ook miljoenen weg aan mensen die het nodig hadden.
Hier had Prince natuurlijk wel gelijk in.quote:Op zondag 7 mei 2017 22:02 schreef Lucky2Bastard het volgende:
"Hey now, maybe we can find a good reason
2 send a child off 2 war
So what if we're controllin' all the oil,
Is it worth a child dying 4? (is it worth it?)"
Ja hallo! Er moet natuurlijk wel getankt worden.
Ook niks mis meequote:Op zondag 7 mei 2017 21:59 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ach, bij Prince kan die opmerking ook![]()
Misschien had ie alleen een fiets.quote:Op zondag 7 mei 2017 22:03 schreef livelink het volgende:
[..]
Hier had Prince natuurlijk wel gelijk in.
Bitter?quote:Op zondag 7 mei 2017 22:03 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, als je geld genoeg hebt kan je je veroorloven om er geen moer om te geven.
dat dusquote:Op zondag 7 mei 2017 22:03 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, als je geld genoeg hebt kan je je veroorloven om er geen moer om te geven.
dit is mijn vrijwilligerswerk en ik heb het de hele vakantie al ontwekenquote:Op zondag 7 mei 2017 21:59 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik moet eigenlijk ook nog wat doen, maar ben nog in de werkontwijkende status.
Tja, een beetje hypocriet is het inderdaad wel.quote:Op zondag 7 mei 2017 22:04 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Misschien had ie alleen een fiets.
Dat is makkelijk kletsen, je hebt toch geld nodig om te eten en kleding nodig om te dragenquote:Op zondag 7 mei 2017 22:05 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Bitter?
* OscarMopperkont geeft ook niks om geld... of kleding....
Dan nog kan je er geen moer om geven.quote:Op zondag 7 mei 2017 22:05 schreef just me het volgende:
[..]
Dat is makkelijk kletsen, je hebt toch geld nodig om te eten en kleding nodig om te dragen
Nou nee, ik kan gelukkig mijn rekeningen betalen en heb geen schulden. Ik lig niet wakker van geldzorgen, maar door omstandigheden heeft onze jongste ons heel veel geld gekost. Ik ben heel blij dat we dat gewoon konden betalen en vind het niet erg dat dat betekent dat we nooit op vakantie kunnen. Maar als we dat geld niet hadden gehad, was het wel een probleem geweest. Dus om nou te zeggen dat geld niet belangrijk is.quote:Op zondag 7 mei 2017 22:05 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Bitter?
* OscarMopperkont geeft ook niks om geld... of kleding....
Ik geef ook niet zo veel om geld, maar de verdeling van welvaart mag wel eerlijker.quote:Op zondag 7 mei 2017 22:07 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Dan nog kan je er geen moer om geven.
Punt is dat mensen tegenwoordig alles maar duur willen hebben, want ja, Jantje, Pietje of Klaasje hebben het ook. Of het nu gaat om een dure auto, mobieltje, kleding....
Ik geef er geen moer om en ik zal de laatste zijn die jaloers is op iemand die meer geld heeft of wat dan ook.
Ben er één van. In principe geef ik weinig om spullen op zich en kan makkelijk afstand doen van dingen. Maar aan de andere kant heb ik wel graag degelijke schoenen, auto, audio gerelateerde dingen en noem het maar op. Want in de loop der jaren bleek steeds weer dat goedkoop vaak duurkoop is.quote:Op zondag 7 mei 2017 22:07 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Punt is dat mensen tegenwoordig alles maar duur willen hebben, want ja, Jantje, Pietje of Klaasje hebben het ook. Of het nu gaat om een dure auto, mobieltje, kleding....
Ik geef er geen moer om en ik zal de laatste zijn die jaloers is op iemand die meer geld heeft of wat dan ook.
Ja, maar dit vind ik altijd zulke nare opmerkingen. Want ik heb geen laptop, geen tablet, nog steeds een nokia. Geen vakanties, geen dure kleding, geen auto. En toch roepen mensen altijd dat je dan maar wat minder luxe moet leven. Nou ja, maakt niet uit. Ik geniet lekker van de muziek.quote:Op zondag 7 mei 2017 22:07 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Dat is vervelend om te horen. En blij dat het allemaal gelukt is verder.quote:Op zondag 7 mei 2017 22:10 schreef livelink het volgende:
[..]
Nou nee, ik kan gelukkig mijn rekeningen betalen en heb geen schulden. Ik lig niet wakker van geldzorgen, maar door omstandigheden heeft onze jongste ons heel veel geld gekost. Ik ben heel blij dat we dat gewoon konden betalen en vind het niet erg dat dat betekent dat we nooit op vakantie kunnen. Maar als we dat geld niet hadden gehad, was het wel een probleem geweest. Dus om nou te zeggen dat geld niet belangrijk is.
Ah, maar iets kopen omdat het DEGELIJK is, is wat anders dan het kopen vanwege de merknaam.quote:Op zondag 7 mei 2017 22:11 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ben er één van. In principe geef ik weinig om spullen op zich en kan makkelijk afstand doen van dingen. Maar aan de andere kant heb ik wel graag degelijke schoenen, auto, audio gerelateerde dingen en noem het maar op. Want in de loop der jaren bleek steeds weer dat goedkoop vaak duurkoop is.
Ik heb het dan ook niet over jou. Maar de maatschappij als z'n geheel. Het gros van de mensen jaagt een luxe na. Een luxe die de meesten niet eens kunnen veroorlovenquote:Op zondag 7 mei 2017 22:12 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, maar dit vind ik altijd zulke nare opmerkingen. Want ik heb geen laptop, geen tablet, nog steeds een nokia. Geen vakanties, geen dure kleding, geen auto. En toch roepen mensen altijd dat je dan maar wat minder luxe moet leven. Nou ja, maakt niet uit. Ik geniet lekker van de muziek.
Tot zoquote:Op zondag 7 mei 2017 22:15 schreef just me het volgende:
Ik ga afsluiten hier![]()
en ga beneden verder luisteren
Dat is waar.quote:Op zondag 7 mei 2017 22:15 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ik heb het dan ook niet over jou. Maar de maatschappij als z'n geheel. Het gros van de mensen jaagt een luxe na. Een luxe die de meesten niet eens kunnen veroorloven
Klaar met werken? Het werk dat ik moet doen is overigens ook voor mijn vrijwilligerswerk.quote:Op zondag 7 mei 2017 22:15 schreef just me het volgende:
Ik ga afsluiten hier![]()
en ga beneden verder luisteren
Nee nog niet klaar, ben eigenlijk nooit klaar met de ledenadministratiequote:Op zondag 7 mei 2017 22:18 schreef livelink het volgende:
[..]
Klaar met werken? Het werk dat ik moet doen is overigens ook voor mijn vrijwilligerswerk.
David Byrne... niet te missen zijn stemquote:Op zondag 7 mei 2017 22:20 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Dacht al te horen dat dit de zanger van de Talking heads was.
quote:
de muziek is goed om aan te horen dusquote:
Gewéldig zulke wetenswaardigheden. Herman Brood was ook zo'n buitenbeentje waar niets van terecht zou komen. Nou, m'n reet, hij kon zelfs vlíegen!quote:Op zondag 7 mei 2017 22:21 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
David Byrne... niet te missen zijn stem
Hij werd op school dan ook geweigerd om mee te doen met het koor op school.... omdat zijn stem te raar zou zijn
Heb ik ook.quote:Op zondag 7 mei 2017 22:24 schreef Elfletterig het volgende:
Ik krijg op radio49.nl trouwens regelmatig een foutmelding: Gup zwemt even niet meer
Als je dan op refresh drukt, gaat het weer weg.
quote:Op zondag 7 mei 2017 22:25 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Gewéldig zulke wetenswaardigheden. Herman Brood was ook zo'n buitenbeentje waar niets van terecht zou komen. Nou, m'n reet, hij kon zelfs vlíegen!
quote:Op zondag 7 mei 2017 22:24 schreef Elfletterig het volgende:
Ik krijg op radio49.nl trouwens regelmatig een foutmelding: Gup zwemt even niet meer
Als je dan op refresh drukt, gaat het weer weg.
Ken toevallig iemand die er achteraan gaat.quote:
quote:Op zondag 7 mei 2017 22:26 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Ken toevallig iemand die er achteraan gaat.
Inderdaad en ik ken het ook niet.quote:Op zondag 7 mei 2017 22:26 schreef livelink het volgende:
Billy Joel heeft ook wel een heel herkenbare stem. Hoewel ik dit nummer van hem niet ken.
quote:Op zondag 7 mei 2017 22:26 schreef livelink het volgende:
Billy Joel heeft ook wel een heel herkenbare stem. Hoewel ik dit nummer van hem niet ken.
Deze niet kennenquote:
quote:Op zondag 7 mei 2017 22:28 schreef sacha het volgende:
ik geef geen ruk om geld en het meeste wat ik heb geef ik weg, vooral liefde
Ik ontvang graag geld en liefdequote:Op zondag 7 mei 2017 22:28 schreef sacha het volgende:
Dacht serieus dat er stond 'voor liefde'.quote:Op zondag 7 mei 2017 22:28 schreef sacha het volgende:
quote:
quote:Op zondag 7 mei 2017 22:29 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dacht serieus dat er stond 'voor liefde'.![]()
quote:Op zondag 7 mei 2017 22:29 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dacht serieus dat er stond 'voor liefde'.![]()
Goh!quote:Op zondag 7 mei 2017 22:26 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
[..]
Ken toevallig iemand die er achteraan gaat.
Toen rolde hij zelf nog de piano naar binnen.quote:Op zondag 7 mei 2017 22:28 schreef OscarMopperkont het volgende:
Een kennis van mij was bij het allereerste Billy Joel concert ooit in Nederland
R49 kan nog steeds geld en liefde gebruikenquote:
oude en wijze jongens en meisjesquote:
Ik vroeg me dat laatst al af. Dat zal toch inderdaad nog best wel wat kosten. Gewoon zeggen als er donaties nodig zijn, hoor. Ik ben net per 1 mei weer meer gaan werken, dus het geld stroomt hier binnenquote:Op zondag 7 mei 2017 22:31 schreef just me het volgende:
[..]
R49 kan nog steeds geld en liefde gebruiken
* OscarMopperkont kan ook geen noot lezen en vindt het ook prachtige muziekquote:Op zondag 7 mei 2017 22:31 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Blijft prachtig nummer. Helemaal voor iemand die geen noot kan lezen.
roept u maar, ik heb niets maar je kan alles krijgenquote:Op zondag 7 mei 2017 22:31 schreef just me het volgende:
[..]
R49 kan nog steeds geld en liefde gebruiken
ik stuur je morgen wel een dmquote:Op zondag 7 mei 2017 22:33 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik vroeg me dat laatst al af. Dat zal toch inderdaad nog best wel wat kosten. Gewoon zeggen als er donaties nodig zijn, hoor. Ik ben net per 1 mei weer meer gaan werken, dus het geld stroomt hier binnen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
Ik kan ook geen noten lezen, hoewel ik in bands speel...quote:Op zondag 7 mei 2017 22:34 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
* OscarMopperkont kan ook geen noot lezen en vindt het ook prachtige muziek
quote:Op zondag 7 mei 2017 22:35 schreef just me het volgende:
[..]
ik stuur je morgen wel een dmdoe mij er ook eentjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....
quote:
in ee notendopquote:Op zondag 7 mei 2017 22:38 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Las laatst nog wel een zakje noten in de supermarkt, maar daar houdt het ook mee op.
lekker hoor pelpinda's, vroeger mocht je die in de kroeg gewoon op de grond gooienquote:
Wel weggelegd volgens mijquote:Op zondag 7 mei 2017 22:42 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Zeg Sas, heb je onlangs nog bijzondere dingen gevonden met jutten?
quote:
Die sfeer straalt het wel een beetje uit, ja. Geen problemen mee.quote:
Jep, hele berg fraaie nummers die ik jaren geleden voor het laatst hoorde. Een paar onbekende en nog een paar waar ik niet op in ga.quote:
dan krijg je sippe slakkenquote:Op zondag 7 mei 2017 22:44 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
*hand zout strooit wegens tijdelijk gebrek aan sneeuw*
ehm... gekke vaasjes, een design tv tafel uit Italië, kroonkurken met vreemde voorwerpen erop, verder niets bijzondersquote:Op zondag 7 mei 2017 22:42 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Zeg Sas, heb je onlangs nog bijzondere dingen gevonden met jutten?
als je niet om geld geeft moet dat toch geen probleem zijnquote:Op zondag 7 mei 2017 22:46 schreef OscarMopperkont het volgende:
De goedkoopste LP versie van dit album kost 220 pond.... 2e hands
zit je Sas op te juttenquote:
Ze zijn inderdaad met kruidenboter lekkerderquote:
quote:Op zondag 7 mei 2017 22:46 schreef OscarMopperkont het volgende:
Waaromquote:Op zondag 7 mei 2017 22:46 schreef OscarMopperkont het volgende:
met een mond vol beschuitquote:Op zondag 7 mei 2017 22:46 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Wat bekt dat lekker.
Zo van, bakkes dicht, sippe slak.
![]()
![]()
Omdat ie 12 jaar geleden maar heel beperkt is uitgebracht en dus amper te vinden is.quote:
Bij Sas kan je bepaalde woorden beter niet gebruiken en al helemáál niet als het niets met muziek te maken heeft.quote:Op zondag 7 mei 2017 22:46 schreef just me het volgende:
[..]
als je niet om geld geeft moet dat toch geen probleem zijn
[..]
zit je Sas op te jutten
quote:Op zondag 7 mei 2017 22:47 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Bij Sas kan je bepaalde woorden beter niet gebruiken en al helemáál niet als het niets met muziek te maken heeft.![]()
Oh juttum!quote:
ik zeg noooooooit meer wat over stemmenquote:Op zondag 7 mei 2017 22:49 schreef livelink het volgende:
De kerstsfeer zit gewoon in zijn stem![]()
Stel je voor dat je met hem getrouwd bent, alle dagen kerst.
quote:Op zondag 7 mei 2017 22:49 schreef livelink het volgende:
De kerstsfeer zit gewoon in zijn stem![]()
Stel je voor dat je met hem getrouwd bent, alle dagen kerst.
Wat ?quote:Op zondag 7 mei 2017 22:50 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]![]()
Moeilijk voor te stellen dat deze zanger ook professioneel bokser is geweest
quote:Op zondag 7 mei 2017 22:50 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]![]()
Moeilijk voor te stellen dat deze zanger ook professioneel bokser is geweest
quote:Op zondag 7 mei 2017 22:51 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Dat ie er eentje in elkaar ramt tijdens het zingen van dit lied.
Nee hoor. Garpjequote:
waarom dat nou weer?quote:Op zondag 7 mei 2017 22:50 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Probeer altijd een heer te zijn als jij hier bent.
quote:Op zondag 7 mei 2017 22:51 schreef Elfletterig het volgende:
Het origineel hiervan zal in mijn volgende Top 200 allertijden binnenkomen
En wie vliegt er dan uit?quote:Op zondag 7 mei 2017 22:51 schreef Elfletterig het volgende:
Het origineel hiervan zal in mijn volgende Top 200 allertijden binnenkomen
Herman Brood? John Denver?quote:
als het zover is laat je het ons wel weten tochquote:Op zondag 7 mei 2017 22:53 schreef OscarMopperkont het volgende:
Met dit soort muziek waant * OscarMopperkont zich altijd in zo'n New Yorks skyscraper appartement enzo
Zou er niet willen wonenquote:Op zondag 7 mei 2017 22:54 schreef just me het volgende:
[..]
als het zover is laat je het ons wel weten toch
nou dan huur je er een voor n weekendquote:
quote:
Een logeeradres in New York is nooit weg. Even onthouden dat ik Oscar te vriend moet houden.quote:Op zondag 7 mei 2017 22:54 schreef just me het volgende:
[..]
als het zover is laat je het ons wel weten toch
Jij denkt ook aan dingen die je met hem zou doen?quote:
nee, ben enorm afgeknapt op deze sukkelquote:Op zondag 7 mei 2017 22:57 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Jij denkt ook aan dingen die je met hem zou doen?
al is het maar voor 'n weekendje New Yorkquote:Op zondag 7 mei 2017 22:57 schreef livelink het volgende:
[..]
Een logeeradres in New York is nooit weg. Even onthouden dat ik Oscar te vriend moet houden.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |