Knjbquote:Op zondag 7 mei 2017 19:42 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Weer een onterecht afgekeurde goal. Gaat lekker vandaag
Wacht SPA-TWE maar even afquote:Op zondag 7 mei 2017 19:42 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Weer een onterecht afgekeurde goal. Gaat lekker vandaag
quote:Op zondag 7 mei 2017 19:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
Zo'n PSV moet gewoon De Jong verkopen en Locadia en Lammers als spitsen gebruiken.
quote:Op zondag 7 mei 2017 19:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
Zo'n PSV moet gewoon De Jong verkopen en Locadia en Lammers als spitsen gebruiken.
quote:Op zondag 7 mei 2017 19:45 schreef Tagliano het volgende:
Misschien komt het gewoon omdat je een floptactiek hebt zonder ook maar een enkele buitenspeler in je selectie
quote:Op zondag 7 mei 2017 19:45 schreef Tagliano het volgende:
Misschien komt het gewoon omdat je een floptactiek hebt zonder ook maar een enkele buitenspeler in je selectie
Mahi halenquote:Op zondag 7 mei 2017 19:45 schreef Tagliano het volgende:
En peter bosz verloor ervan met een nog slechtere tactiek.quote:Op zondag 7 mei 2017 19:45 schreef Tagliano het volgende:
Cocu is echt een De Boer kloonquote:Op zondag 7 mei 2017 19:45 schreef Tagliano het volgende:
Weg ermee, smoofquote:Op zondag 7 mei 2017 19:46 schreef Smoofie het volgende:
[..]
En peter bosz verloor ervan met een nog slechtere tactiek.
Die waren gewoon te moe.quote:Op zondag 7 mei 2017 19:46 schreef Smoofie het volgende:
[..]
En peter bosz verloor ervan met een nog slechtere tactiek.
Ja, dus dan zet je tete en riedewald erin bijv. Maar dat durfse hij niet aan. Of een donny etc.quote:
Is wel eens gebeurd.quote:Op zondag 7 mei 2017 19:50 schreef Mansjester het volgende:
Jan Smit moet altijd op de voorgrond treden. Zien jullie van de Sar bijvoorbeeld al het veld op lopen om te zeggen dat de supporters moeten stoppen met ongeregeldheden
Ja leg m uit johquote:
NOORD-KOREAquote:Op zondag 7 mei 2017 19:56 schreef Ties02 het volgende:
[..]
De NOS wil de Feyenoord/Legioen hype graag in leven houden
Zoveel was er volgens mij ook weer niet aan de hand.quote:
Nja wat beelden om de stemming te peilen had ik wel verwacht.quote:Op zondag 7 mei 2017 19:58 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Zoveel was er volgens mij ook weer niet aan de hand.
Wat boze supporters was wel te verwachten, maar ik heb niet het idee dat de hele stad in puin is geslagen.quote:Op zondag 7 mei 2017 20:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nja wat beelden om de stemming te peilen had ik wel verwacht.
Helaas nietquote:Op zondag 7 mei 2017 20:01 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Wat boze supporters was wel te verwachten, maar ik heb niet het idee dat de hele stad in puin is geslagen.
Paar relschoppers maar bij de meeste vooral teleurstelling gewoon.quote:Op zondag 7 mei 2017 20:01 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Wat boze supporters was wel te verwachten, maar ik heb niet het idee dat de hele stad in puin is geslagen.
Doet me denken aan de plantengooier in Harenquote:Op zondag 7 mei 2017 20:06 schreef Tagliano het volgende:
Dat mannetje dat dat busje schopt en dan even goed te grazen wordt genomen
Classicquote:Op zondag 7 mei 2017 20:06 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Doet me denken aan de plantengooier in Haren
GE-NIET-ENquote:Op zondag 7 mei 2017 20:06 schreef Tagliano het volgende:
quote:Op zondag 7 mei 2017 20:06 schreef Tagliano het volgende:
een van de beste fokavonden ooitquote:
Ik hoop dat de EL-finale ook gedenkwaardig wordt.quote:
We gaan eerst naar NEK henkquote:Op zondag 7 mei 2017 20:26 schreef Ties02 het volgende:
Benieuwd of Twente weer een stuntelende ploeg de helpende hand biedt
Lyon-United zal niet iedereen kijkenquote:Op zondag 7 mei 2017 20:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik hoop dat de EL-finale ook gedenkwaardig wordt.
Huhquote:Op zondag 7 mei 2017 20:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Lyon-United zal niet iedereen kijken
Indekken FCquote:Op zondag 7 mei 2017 20:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Goede omgekeerde jinxquote:Op zondag 7 mei 2017 20:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dit is er wel een van het niveau Davey 2.0.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |