Ik ook hoor, dus daarom ga ik gewoon naar Ajax kijken.quote:Op zondag 14 mei 2017 14:05 schreef GGMM het volgende:
Ik ben er overigens van overtuigd dat Feyenoord gewoon win, als ik rationeel naar de situatie kijk.
ik denk dat je zenuwachtig bent.quote:Op zondag 14 mei 2017 14:05 schreef GGMM het volgende:
Ik ben er overigens van overtuigd dat Feyenoord gewoon win, als ik rationeel naar de situatie kijk.
Alleen beelden van de warming-up nu.quote:Op zondag 14 mei 2017 14:05 schreef Tagliano het volgende:
Voor de Ajacieden onder ons beveel ik Foxie 5 aan. Geen idee of er nog een voorbeschouwing/interview komt maar in ieder geval niet de Eretribuneaids
Gewoon met de beentjes omhoog genieten van Ajax dusquote:Op zondag 14 mei 2017 14:05 schreef GGMM het volgende:
Een beetje wel ja. :Squote:
Beelden van de warming-up>Jan-Joostquote:Op zondag 14 mei 2017 14:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Alleen beelden van de warming-up nu.
Ik heb vorige week het schakelkanaal gezien, dus dat doe ik nu ook.quote:Op zondag 14 mei 2017 14:07 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Gewoon met de beentjes omhoog genieten van Ajax dus
Ik zou alleen zuur zijn als Feyenoord en Ajax punten verspelen
is toch heerlijk manquote:Op zondag 14 mei 2017 14:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Alleen beelden van de warming-up nu.
Ja idd die post van jou blijft een mooie.quote:Op zondag 14 mei 2017 14:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Iedereen had ook verwacht dat Ajax wel van De Graafschap zou winnen vorig seizoen.
Welke post?quote:Op zondag 14 mei 2017 14:08 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ja idd die post van jou blijft een mooie.
Zoete bende man.quote:Op zondag 14 mei 2017 14:08 schreef KingRoland het volgende:
Ik heb alvast een lekker pakje capri-sun in de vriezer gezet.
lekker man
Hey Davy, GGMM en ik hebben je gemist. Wees welkomquote:Op zondag 14 mei 2017 14:08 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ja idd die post van jou blijft een mooie.
Dat weet ik maatquote:Op zondag 14 mei 2017 14:08 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Hey Davy, GGMM en ik hebben je gemist. Wees welkom
Ik kijk het schakelkanaal én Ajax, wat zeg je me daarvanquote:Op zondag 14 mei 2017 14:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb vorige week het schakelkanaal gezien, dus dat doe ik nu ook.
Ik wil de boel niet jinxen
Uh, oke.quote:
Asjemenou!quote:Op zondag 14 mei 2017 14:09 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik kijk het schakelkanaal én Ajax, wat zeg je me daarvan
Koning Willem II.. bestaat die stadion zo lang?quote:Op zondag 14 mei 2017 14:11 schreef Tagliano het volgende:
Henk Dissel in het Koning Willem II stadion
JanCees zal dat wel leuk vinden
Het is een jaar ouder dan de Arena. In Tilburg lopen ze graag achter de feiten aanquote:Op zondag 14 mei 2017 14:12 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Koning Willem II.. bestaat die stadion zo lang?
Johan Cruijff Arenaquote:Op zondag 14 mei 2017 14:13 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Het is een jaar ouder dan de Arena. In Tilburg lopen ze graag achter de feiten aan
Dat zouden ze nou Koning Johan Cruijff Arena moeten noemenquote:
die stadionquote:Op zondag 14 mei 2017 14:12 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Koning Willem II.. bestaat die stadion zo lang?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |