Die veeg linksboven?quote:Op zondag 14 mei 2017 13:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb zojuist mijn beeldscherm proberen schoon te maken door de zwarte vlek boven de foto
Ook zoekende (liefst Ace)quote:Op zondag 14 mei 2017 13:49 schreef opgebaarde het volgende:
Ik wilde het niet vragen maar als ik ergens een live stream wil vinden die geen ¤8 kost, iemand een tip?
reddit/streams. De rest zoek je zelf maar uit.quote:Op zondag 14 mei 2017 13:49 schreef opgebaarde het volgende:
Ik wilde het niet vragen maar als ik ergens een live stream wil vinden die geen ¤8 kost, iemand een tip?
Ik wil gewoon niet dat je het gezag van moderator Tagliano ondermijnt.quote:
Ja delen van de linkjes via dmquote:Op zondag 14 mei 2017 13:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik wil gewoon niet dat je het gezag van moderator Tagliano ondermijnt.
Hij zegt letterlijk 5 seconden geleden dat vragen naar links niet toegestaan is.
Misschien kan je dan samen met Iwanius door Rotterdam gaan wandelenquote:Op zondag 14 mei 2017 14:00 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Daarom juist, heel Rotterdam uitlachen. Prachtig man.
Excuses aanvaard, wil de wedstrijd graag zien. Angezien ik bijna nooit voetbal kijk, wil ik feyenoord graag kijkenquote:Op zondag 14 mei 2017 14:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hmm nou vooruit.
Mijn excuses, ik ben een beetje zenuwachtig!
Wie?quote:Op zondag 14 mei 2017 14:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Misschien kan je dan samen met Iwanius door Rotterdam gaan wandelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |