Zit Scrummie serieus zelf nu met privé gegevens te kloten?quote:Op zondag 7 mei 2017 18:39 schreef yats het volgende:
You mad scrummie? Ben toch benieuwd hoe je aan mijn adres komt.
Detective Scrummie onderschattenquote:Op zondag 7 mei 2017 18:39 schreef yats het volgende:
quote:Op zondag 7 mei 2017 18:35 schreef yats het volgende:
[..]
Wellicht kun je dat zelf beter doen. Of komen er anders een paar hooligans mij weer opzoeken zoals ooit eerder gebeurt is?
Teleurstelling is begrijpelijk, maar je misdragen nooit.
twitter:DeFeijenoorder twitterde op zondag 07-05-2017 om 17:40:43We kunnen niet bevatten hoe Feyenoord heeft gepresteerd. Maar t gedrag van mensen in het centrum is beneden ieder p… https://t.co/87xMpFBFPc reageer retweet
Misschien dat er geen mensen op je stoep staan als je gewoon niet zulke domme dingen op het internet post.twitter:DeFeijenoorder twitterde op zondag 07-05-2017 om 17:43:09We vinden het onbegrijpelijk dat mensen zich supporter noemen en zo gedragen in het centrum van Rotterdam. Schaam je diep en ga naar huis. reageer retweet
Geen idee, hij insinueert van wel. Jammer wel, totaal onnodig ook.quote:Op zondag 7 mei 2017 18:40 schreef Elan het volgende:
[..]
Zit Scrummie serieus zelf nu met privé gegevens te kloten?
Misschien kan Gio ze na vandaag nog een paar dagen vrij geven. Heeft hij de afgelopen weken ook al 2x gedaan.quote:Op zondag 7 mei 2017 18:07 schreef Qarrad het volgende: [..] Niet dat ik er niet van baal, maar het probleem vandaag was niet de scheidsrechter, het stroeve veld of de KNVB, maar een totale lulvoorbereiding op deze wedstrijd. Er was geen enkele bezieling te bekennen bij de spelers en nog minder idee in het spel.
Ja, en wie van de feyenoorders hier veroordeeld dat soort gedrag ook?quote:Op zondag 7 mei 2017 18:41 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]twitter:DeFeijenoorder twitterde op zondag 07-05-2017 om 17:40:43We kunnen niet bevatten hoe Feyenoord heeft gepresteerd. Maar t gedrag van mensen in het centrum is beneden ieder p… https://t.co/87xMpFBFPc reageer retweet
Misschien dat er geen mensen op je stoep staan als je gewoon niet zulke domme dingen op het internet post.twitter:DeFeijenoorder twitterde op zondag 07-05-2017 om 17:43:09We vinden het onbegrijpelijk dat mensen zich supporter noemen en zo gedragen in het centrum van Rotterdam. Schaam je diep en ga naar huis. reageer retweet
Ja, ik heb mijn magische skillz benut om even via een fok username een adres te vinden.quote:Op zondag 7 mei 2017 18:40 schreef Elan het volgende:
[..]
Zit Scrummie serieus zelf nu met privé gegevens te kloten?
In before bus plaatje.quote:Op zondag 7 mei 2017 18:47 schreef Tchock het volgende:
Dit was karma, afgeroepen door de tatoeages en gepraat over de huldiging en zo. Ik weet het zeker. Dit gebeurde Ajax ook, podium werd al opgebouwd voor de kampioenswedstrijd en ze verloren.
Been there before...quote:Op zondag 7 mei 2017 18:49 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja, ik heb mijn magische skillz benut om even via een fok username een adres te vinden.. Denk even na, en dat geld ook voor yats.
Ben je echt zo tyfusdom?quote:Op zondag 7 mei 2017 18:39 schreef yats het volgende:
Precies dit ja. Kan het nou nooit een keer 'gewoon' gaan voor ons?quote:Op zondag 7 mei 2017 18:41 schreef Happel het volgende:
Dan volgende week maar hè
Feyenoord Feyenoord, wat maak je het jezelf weer moeilijk...
Of een internetslot voor minderbegaafde. Zou een hoop schelen in dit topic.quote:Op zondag 7 mei 2017 18:55 schreef MakkieR het volgende:
Voortaan maar wat vaker op kunstgras trainen, misschien een veld aanleggen speciaal voor deze wedstrijden.
Dit zei ik ook meteen na de wedstrijd.quote:Op zondag 7 mei 2017 18:55 schreef MakkieR het volgende:
Voortaan maar wat vaker op kunstgras trainen, misschien een veld aanleggen speciaal voor deze wedstrijden.
Neequote:Op zondag 7 mei 2017 18:52 schreef Roland010 het volgende:
[..]
Precies dit ja. Kan het nou nooit een keer 'gewoon' gaan voor ons?
Winnende doelpunt in de laatste minuutquote:Op zondag 7 mei 2017 18:57 schreef klaasweetalles het volgende:
het wordt een grote apotheose....een echte climax op het einde.....
Tuurlijk kan dit gedrag niet, dus bij deze wil ik het wel even veroordelen. Maar ik praat liever gewoon over de wedstrijd en die van volgende week. Je hoeft niet per se altijd alles te benoemen.quote:Op zondag 7 mei 2017 18:45 schreef yats het volgende:
[..]
Ja, en wie van de feyenoorders hier veroordeeld dat soort gedrag ook?
Ik heb niet gezegd dat geen enkele feyenoorder het veroordeeld he? De meerderheid is gewoon normaal gelukkig.
Overigens is er vast koffie mochten ze langs komen. Wellicht kunnen ze dan ook een housewarming cadeau meenemen of helpen uitpakken?
Komt dat mongooltje van een Schone weer met z'n ellendige hoofd voor elke camera/krant springen de hele weekquote:Op zondag 7 mei 2017 18:57 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Nee
In principe kan de ontlading volgende week alleen maar groter worden..
Ik heb die live stream in de kuip gezien...wat me vooral opviel dat er zoveel dames aan het janken waren........hopelijk kunnen ze volgende week lachen.,
in principe als ze over 10 jaar aan dit kampioenschap zullen denken dan was dit een kampioenschap van uitersten...Het wordt alleen maar groter...ook wat er deze week allemaal gezegd en geschreven gaat worden in de media....de hype zal alleen maar toenemen deze week.
Ik was toch liever kampioen geworden vandaag, en dan met zo'n mooie busrit.quote:het wordt een grote apotheose....een echte climax op het einde.....
Dat doen ze niet omdat ze eerst zelf bommen op hun hoofd hebben gekregen en nu wraak nemen met bommen terug te gooien???quote:Op zondag 7 mei 2017 18:59 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat is hetzelfde als moslims vragen waarom ze aanslagen niet publiek veroordelen
Ik denk juist dat die 2 weken rust het wedstrijdritme van Feyenoord volledig heeft ontregeld. Zon topclub hoort gewoon geen twee weken rust te hebben mid-seizoen. Dan las je maar een oefenpot oid.quote:Op zondag 7 mei 2017 18:56 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dit zei ik ook meteen na de wedstrijd.
Je hebt 2 weken voorbereiding en je weet dat je het vaak moeilijk hebt op kunstgras. Train er verdomme dan ook op.
Top!quote:Op zondag 7 mei 2017 18:59 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Tuurlijk kan dit gedrag niet, dus bij deze wil ik het wel even veroordelen. Maar ik praat liever gewoon over de wedstrijd en die van volgende week. Je hoeft niet per se altijd alles te benoemen.
Dat is hetzelfde als moslims vragen waarom ze aanslagen niet publiek veroordelen
Laten we deze discussie niet in dit topic voerenquote:Op zondag 7 mei 2017 19:01 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Dat doen ze niet omdat ze eerst zelf bommen op hun hoofd hebben gekregen en nu wraak nemen met bommen terug te gooien???
welke rellen?quote:
Dan wordt het wel erg rustigquote:Op zondag 7 mei 2017 18:55 schreef Typisch het volgende:
[..]
Of een internetslot voor minderbegaafde. Zou een hoop schelen in dit topic.
Rellen?quote:
Voor wat het waard is.quote:Mogelijke huldiging lijkt niet in gevaar: ''Kalm opgelost''
Ahmed Aboutaleb lijkt niet van plan om een eventuele huldiging te verbieden na de ongeregeldheden van vanmiddag. Feyenoord pakte het kampioenschap vandaag niet na een pijnlijke nederlaag tegen stadsgenoot Excelsior, maar krijgt volgende week thuis een herkansing tegen Heracles.
Een kleine groep zocht vandaag de confrontatie met de politie. Maar volgens Aboutaleb zijn dit ‘kleine ongeregeldheden’ waar rekening mee is gehouden. ''Deze worden vrij kalm opgelost”, aldus zijn woordvoerder tegenover het Algemeen Dagblad. ''Wat wij zien is vooral veel gelatenheid in een vrij rustige sfeer.''
Ja, dat was gewoon een rode kaart lijkt mij. Niet dat we tegen 10 man hadden gewonnen.quote:Op zondag 7 mei 2017 19:07 schreef klaasweetalles het volgende:
elleboog is toch rood.....
die blonde jood geeft zelf aan dat het een elleboog is en dan geeft hij geel....
Was niet zoveel aan de handquote:Op zondag 7 mei 2017 19:07 schreef klaasweetalles het volgende:
die blonde jood geeft zelf aan dat het een elleboog is en dan geeft hij geel....
Dat denk ik wel, maar het is geen excuus om het vervolgens volledig te verkloten. Wel een cruciale en vreemde beslissing.quote:Op zondag 7 mei 2017 19:10 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Ja, dat was gewoon een rode kaart lijkt mij. Niet dat we tegen 10 man hadden gewonnen.
Inderdaad. Vorig seizoen werd het op precies hetzelfde kunstgras gewoon 2-4 dankzij een hattrick van Kramer.quote:
Ik vind dit ook belachelijk.quote:Op zondag 7 mei 2017 19:07 schreef klaasweetalles het volgende:
Toch gaan die wedstrijden praktisch altijd moeizaam.quote:Op zondag 7 mei 2017 19:14 schreef Tchock het volgende:
[..]
Inderdaad. Vorig seizoen werd het op precies hetzelfde kunstgras gewoon 2-4 dankzij een hattrick van Kramer.
Maar ach.
Knelt je eierdopje een beetje?quote:Op zondag 7 mei 2017 18:52 schreef MakkieR het volgende:
Stel je voor zeg; Feyenoord verliest dik van Heracles en Ajax speelt gelijk en op doelsaldo krijgt lucky Ajax het kampioenschap in zijn schoot geworpen, dat zou deze drama compleet maken.
Dat snap ik ook niet idd.quote:Op zondag 7 mei 2017 19:16 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Haha die huilende supporters.
Komop zeg, jullie worden volgende week gewoon kampioen.
Maar dat kun je niet altijd op het kunstgras gooien, kom op zeg. Feyenoord verliest ook gewoon van GAE en daar ligt natuurgras. Zulke dingen gebeuren. Onderschatting en spanning spelen een veel grotere rol dan natuur/kunstgras.quote:Op zondag 7 mei 2017 19:16 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Toch gaan die wedstrijden praktisch altijd moeizaam.
Waarom?quote:Op zondag 7 mei 2017 19:14 schreef Roland010 het volgende:
[..]
Huldiging verbieden zal juist de grootste rellen opleveren.
kunstgras is gewoon pure kanker voor het profvoetbal. of je er nou wint of verliestquote:Op zondag 7 mei 2017 19:17 schreef Tchock het volgende:
[..]
Maar dat kun je niet altijd op het kunstgras gooien, kom op zeg. Feyenoord verliest ook gewoon van GAE en daar ligt natuurgras. Zulke dingen gebeuren. Onderschatting en spanning spelen een veel grotere rol dan natuur/kunstgras.
Ook grappig dat er constant andere argumenten worden genoemd. De een zegt dat het te ruw is en de bal niet rolt, de ander dat het veld te snel is etc.
Dit ja.quote:Op zondag 7 mei 2017 19:19 schreef Typisch het volgende:
[..]
kunstgras is gewoon pure kanker voor het profvoetbal. of je er nou wint of verliest
Kunstgras laat zien hoe bekrompen de voetbalwereld is. "Pure kanker", ga janken joh.quote:Op zondag 7 mei 2017 19:19 schreef Typisch het volgende:
[..]
kunstgras is gewoon pure kanker voor het profvoetbal. of je er nou wint of verliest
Vandaar dat het bijna in alle grote voetballanden verboden is....quote:Op zondag 7 mei 2017 19:19 schreef Typisch het volgende:
[..]
Al vind ik het zelf wel lekker. Maar ik ben dan ook bij uitstek een voetballer die gebaat is bij minder duels.quote:
En terecht. Hadden ze nooit moeten toestaan.quote:Op zondag 7 mei 2017 19:20 schreef Tchock het volgende:
[..]
Kunstgras laat zien hoe bekrompen de voetbalwereld is. "Pure kanker", ga janken joh.
Niks boven de geur van versgemaaid gras verder maar er wordt zo'n ding van gemaakt.
Zou de KNVB ook moeten doen, dan is alle discussie voorbij.quote:Op zondag 7 mei 2017 19:20 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Vandaar dat het bijna in alle grote voetballanden verboden is....
Denk ook dat het anders is als je niet anders weet.quote:Op zondag 7 mei 2017 19:21 schreef Typisch het volgende:
[..]
Al vind ik het zelf wel lekker. Maar ik ben dan ook bij uitstek een voetballer die gebaat is bij minder duels.
quote:Op zondag 7 mei 2017 19:22 schreef NewHorizon het volgende:
[..]
Wat denk je zelf... dan gaat iedereen op de bonnefooi de stad in
Vorige seizoenen wonnen we met gemak op dat tiefusveld dus dat kan geen goed argument zijn voor dit drama.quote:Op zondag 7 mei 2017 19:17 schreef Tchock het volgende:
[..]
Maar dat kun je niet altijd op het kunstgras gooien, kom op zeg. Feyenoord verliest ook gewoon van GAE en daar ligt natuurgras. Zulke dingen gebeuren. Onderschatting en spanning spelen een veel grotere rol dan natuur/kunstgras.
Ook grappig dat er constant andere argumenten worden genoemd. De een zegt dat het te ruw is en de bal niet rolt, de ander dat het veld te snel is etc.
Als je wint? haha echt niet.quote:Op zondag 7 mei 2017 19:19 schreef Typisch het volgende:
[..]
De enige mogelijkheid om nog kampioen te worden... niet zo raar tochquote:Op zondag 7 mei 2017 19:28 schreef Roland010 het volgende:
Die trieste joden bij de 1-0 van ons met het hele stadion feest vieren alsof ze de CL hebben gewonnen![]()
![]()
Schattig..
Ze vierden het alsof ze het al waren alleen.quote:Op zondag 7 mei 2017 19:30 schreef NewHorizon het volgende:
[..]
De enige mogelijkheid om nog kampioen te worden... niet zo raar toch
Viel wel mee, van wat ik heb gezien danquote:Op zondag 7 mei 2017 19:31 schreef Roland010 het volgende:
[..]
Ze vierden het alsof ze het al waren alleen.
Als je ooit op kunstgras hebt gevoetbald weet je dat het dus zowel snel als stroperig is afhankelijk van of de bal rolt of niet.quote:Op zondag 7 mei 2017 19:17 schreef Tchock het volgende:
[..]
Zie het net op studio sport, ze vielen elkaar in de armen op de tribune.quote:Op zondag 7 mei 2017 19:31 schreef NewHorizon het volgende:
[..]
Viel wel mee, van wat ik heb gezien dan
Ik zou hetzelfde doen als mijn club nog een onverwachte strohalm krijgt denk ikquote:Op zondag 7 mei 2017 19:33 schreef Roland010 het volgende:
[..]
Zie het net op studio sport, ze vielen elkaar in de armen op de tribune.
Zoiets zou ik doen als je daadwerkelijk de 1e plek overneemtquote:Op zondag 7 mei 2017 19:34 schreef NewHorizon het volgende:
[..]
Ik zou hetzelfde doen als mijn club nog een onverwachte strohalm krijgt denk ik
Ik kan me de beelden in de Kuip nog herinneren van vorig jaar toen Ajax het kampioenschap misliep, over het vieren van de CL gesprokenquote:Op zondag 7 mei 2017 19:28 schreef Roland010 het volgende:
Die trieste joden bij de 1-0 van Excelsior met het hele stadion feest vieren alsof ze de CL hebben gewonnen![]()
![]()
Schattig..
Ze zouden overal kunstgras neer moeten leggen, zou verplicht moeten worden. Daar wordt het voetbal alleen maar mooier van.quote:Op zondag 7 mei 2017 19:19 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat moet wel goedkomen denk ik zoquote:Op zondag 7 mei 2017 19:38 schreef Roland010 het volgende:
[..]
Zoiets zou ik doen als je daadwerkelijk de 1e plek overneemt
Maar goed, vizier vooruit en (zoals we dit seizoen vaker deden na een kut uitwedstrijd) in de Kuip ons feestje en de titel
Nu je het zegt idd.quote:Op zondag 7 mei 2017 19:37 schreef Slobeend het volgende:
Denk dat vooral snelle counterspelers het grootste probleem is voor onze stronttrage verdedigingsduo. Dat is de perfecte tactiek tegen ons. Zag je vandaag. Tegen Pec. Tegen Go Ahead. Daarom ook bang voor Armenteros.
Maar juist die busreis was zo mooi geweest..quote:Op zondag 7 mei 2017 19:40 schreef NewHorizon het volgende:
[..]
Dat moet wel goedkomen denk ik zo
Kampioenswedstrijd is eigen huis is sowieso leuker trouwens.
Dit verdedigingsduo moet je ook zsm inwisselen.quote:Op zondag 7 mei 2017 19:37 schreef Slobeend het volgende:
Denk dat vooral snelle counterspelers het grootste probleem is voor onze stronttrage verdedigingsduo. Dat is de perfecte tactiek tegen ons. Zag je vandaag. Tegen Pec. Tegen Go Ahead. Daarom ook bang voor Armenteros.
Nee, alleen als Feyenoord met 5 doelpunten verschil verliest en Ajax gelijkspeeltquote:Op zondag 7 mei 2017 18:30 schreef Elan het volgende:
Doelsaldo gaat ook nog bijna een rol spelen weer
quote:Op zondag 9 april 2017 14:59 schreef Slobeend het volgende:
Nu al nachtmerries van Fredy en Hasselbaink versus Bot en Arie.
quote:Op zaterdag 15 april 2017 23:15 schreef Slobeend het volgende:
Hasselbaink versus Botteghin en VD Heijden wordt vreselijk.
wantquote:Op zondag 7 mei 2017 19:12 schreef Roland010 het volgende:
Mocht Excelsior ooit een degradatiewedstrijd spelen tegen ons dan trappen ze die overigens wat mij betreft met 7-0 de eredivisie uit
Dit is waar. Hypocriet om daar over te zaniken.quote:Op zondag 7 mei 2017 19:38 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Ik kan me de beelden in de Kuip nog herinneren van vorig jaar toen Ajax het kampioenschap misliep, over het vieren van de CL gesprokendat was pas gênant.
Ik bedoelde vooral: niet inhouden, dat doen zij ook niet. Dat 'zusterclub'-idee is bij deze ook achterhaald, voor zover daar nog sprake van was..quote:
En het mooiste is: VOLGENDE WEEK WEER!quote:Op zondag 7 mei 2017 19:51 schreef Oldground het volgende:
Wat een ellendige middag zeg. Complete deceptie.
Achteraf kun je zeggen dat Feyenoord wat defensiever had moeten voetballen en meer had moeten counteren op dat kleine kutveld....maar het gebeurde juist andersom.....quote:Op zondag 7 mei 2017 19:51 schreef Oldground het volgende:
Wat een ellendige middag zeg. Complete deceptie.
pleur op manquote:Op zondag 7 mei 2017 19:51 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
En het mooiste is: VOLGENDE WEEK WEER!
Quote voor het nageslachtquote:Op zondag 7 mei 2017 19:53 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
pleur op man
In de kuip verliest iedereen
Zijn gewoon professionals die betaald worden om te voetballen. Gek zeg.quote:Op zondag 7 mei 2017 19:51 schreef Roland010 het volgende:
[..]
Ik bedoelde vooral: niet inhouden, dat doen zij ook niet. Dat 'zusterclub'-idee is bij deze ook achterhaald, voor zover daar nog sprake van was..
#jesuismadquote:
Statistisch is dit onmogelijk.quote:Op zondag 7 mei 2017 19:53 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
pleur op man
In de kuip verliest iedereen
Wordt het voetbal helemaal niet mooier van, alleen maar sneller. Het argument dat gewoon gras onvoorspelbaar is door polletjes is natuurlijk onzin in 2017 met verwarmde velden die dag en nacht belicht en besproeid worden.quote:Op zondag 7 mei 2017 19:38 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ze zouden overal kunstgras neer moeten leggen, zou verplicht moeten worden. Daar wordt het voetbal alleen maar mooier van.
Ploegen die verzorgd voetbal spelen met korte of directe passing zijn gebaat bij kunstgras. Sleur en werk voetbal is klote op kunstgras. Prima als dat verder wordt gedemotiveerd.
jij weet geen klote van statistiek haringkjequote:
Aan elke wedstrijd in de Kuip doen 2 ploegen mee, dus dan kan niet iedereen verliezen.quote:Op zondag 7 mei 2017 19:59 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
jij weet geen klote van statistiek haringkje
Deze mag nog wel even gequote worden.quote:Op zondag 7 mei 2017 19:55 schreef F.M.D. het volgende:
Hoogmoed wordt altijd afgestraft bij ons. Neusjes kunnen zich dat gedrag veroorloven, maar wij moeten altijd op de hoede zijn voor het ergste. Daarom heb ik me nooit rijk gerekend met 4 punten voor. maar stoorde me eraan dat bijna alle supporters dat wel deden.
Ik denk eerder naar een knjb scheidsrechter.....quote:Op zondag 7 mei 2017 20:12 schreef MakkieR het volgende:
Is er al een enorme zak met geld naar Almelo gestuurd?
Aan de andere kant zijn de voetbalvelden in voormalig Sovjet-Unie of daar buiten ook niet bepaald oogstrelend. Maar je bent godverdomme professional. Dan zorg je er toch op zijn minst voor dat je elftal voorbereid is op de omstandigheden die bij iedereen bekent is. Als er zoveel geld op het spel staat, dan zou ik echt niets aan het toeval overlaten, iedereen heeft te maken met dezelfde omstandigheden. Clubs als FC Barcelona of Real Madrid reizen toch ook af naar dit soort achterlijke landen en dan moet je ook kunnen spelen op een kut veld.quote:Op zondag 7 mei 2017 19:59 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wordt het voetbal helemaal niet mooier van, alleen maar sneller. Het argument dat gewoon gras onvoorspelbaar is door polletjes is natuurlijk onzin in 2017 met verwarmde velden die dag en nacht belicht en besproeid worden.
piep piep, de hele knkb GUNT het feyenooit.quote:Op zondag 7 mei 2017 20:14 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Ik denk eerder naar een knjb scheidsrechter.....
het is hetzelfde als je tegen een ijshockeyer zegt dat hij voortaan maar moet schaatsen op Noren en niet meer op ijshockeyschaatsen....moet toch geen probleem zijn? ijs is toch ijs???quote:Op zondag 7 mei 2017 20:18 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Aan de andere kant zijn de voetbalvelden in voormalig Sovjet-Unie of daar buiten ook niet bepaald oogstrelend. Maar je bent godverdomme professional. Dan zorg je er toch op zijn minst voor dat je elftal voorbereid is op de omstandigheden die bij iedereen bekent is. Als er zoveel geld op het spel staat, dan zou ik echt niets aan het toeval overlaten, iedereen heeft te maken met dezelfde omstandigheden. Clubs als FC Barcelona of Real Madrid reizen toch ook af naar dit soort achterlijke landen en dan moet je ook kunnen spelen op een kut veld.
Waarom rollen we dat soort teams met dezelfde tactiek in De Kuip dan wel ineens met dikke cijfers op?quote:Op zondag 7 mei 2017 19:37 schreef Slobeend het volgende:
Ik denk niet dat er veel PEC supporters zijn die voor hun kunstgras zijn, andersquote:Op zondag 7 mei 2017 19:16 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Toch gaan die wedstrijden praktisch altijd moeizaam.
Maar als supporter van PEC moet je natuurlijk zeggen dat kunstgras nauwelijks invloed heeft op het spel.
Omdat we dan verder naar voren spelen en de linies dichter op elkaar houden waardoor de afstanden minder lang zijn.quote:Op zondag 7 mei 2017 20:34 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Waarom rollen we dat soort teams met dezelfde tactiek in De Kuip dan wel ineens met dikke cijfers op?
Dan speel je vaak een totaal andere wedstrijd waar tegenstander zich bij voorbaat al achterin de bus parkeert. Uit denken ze nog altijd vaak dat er iets te halen valt (en dat klopt ook) als men er fanatiek opklapt. Feyenoord doet dat ook (of probeert het) waardoor dus die ruimtes vallen.quote:Op zondag 7 mei 2017 20:34 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Waarom rollen we dat soort teams met dezelfde tactiek in De Kuip dan wel ineens met dikke cijfers op?
ik gok op goezeboejuk volgende week.quote:Op zondag 7 mei 2017 20:14 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Maar er zijn er niet veel die zullen zeggen dat het competitievervalsing isquote:Op zondag 7 mei 2017 20:36 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik denk niet dat er veel PEC supporters zijn die voor hun kunstgras zijn, anders
Weer eens wat anders dan een huldiging vanwege een 2e plek.quote:Op zondag 7 mei 2017 19:31 schreef Roland010 het volgende:
[..]
stapel iphonesquote:Op zondag 7 mei 2017 20:12 schreef MakkieR het volgende:
Is er al een enorme zak met geld naar Almelo gestuurd?
Dit was geen leuke middag. Was diep teleurgesteld maar ja, dit is Feijenoord en zo hoort het kennelijk te gaan. Volgende week is alles nog mogelijk. Vind het wel schandalig hoe je iedere keer over Joden rept.quote:Op zondag 7 mei 2017 20:14 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
de knjb bestaat gewoon ...ook dit seizoen weer.quote:Op zondag 7 mei 2017 20:48 schreef Gelser het volgende:
[..]
Dit was geen leuke middag. Was diep teleurgesteld maar ja, dit is Feijenoord en zo hoort het kennelijk te gaan. Volgende week is alles nog mogelijk. Vind het wel schandalig hoe je iedere keer over Joden rept.
Neehoorquote:Op zondag 7 mei 2017 19:31 schreef Roland010 het volgende:
[..]
Mwah, uitloggen mag ook.quote:Op zondag 7 mei 2017 20:50 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
de knjb bestaat gewoon ...ook dit seizoen weer.
moet ik de voorbeelden opsommen???????
Kloptquote:Op zondag 7 mei 2017 19:31 schreef Roland010 het volgende:
[..]
Normaal gesproken wel, maar hopelijk gaat hun Europa League wedstrijd nog in hun benen zitten.quote:
Ja leuk klaas.quote:Op zondag 7 mei 2017 20:50 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Net zo raar als dat het vandaag liep.quote:Op zondag 7 mei 2017 20:56 schreef klaasweetalles het volgende:
Dit moet echt raar lopen willen we niet winnen volgende week.
Graag.quote:Op zondag 7 mei 2017 20:50 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Zoals iedereen die in Nederland amateurvoetbal gedaan heeft heb ik behoorlijk wat potjes op kunstgras gebald, inderdaad.quote:Op zondag 7 mei 2017 19:33 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Als je ooit op kunstgras hebt gevoetbald weet je dat het dus zowel snel als stroperig is afhankelijk van of de bal rolt of niet.
Ja... jaja...quote:Op zondag 7 mei 2017 20:56 schreef klaasweetalles het volgende:
geloof niet in dat 020 in tilburg punten laat liggen
Wij moeten het gewoon zelf doen.....
Tot nu toe een uitstekend seizoen in de thuiswedstrijden,
Dit moet echt raar lopen willen we niet winnen volgende week.
Liever niet. Met wat mazzel wordt ons clubje volgende week na twintig jaar kampioen. Stop nu eens met dat gezeik over Joden, neuzen, blonde verdachte scheidsrechters en aanverwante artikelen. Thuis tegen Heracles, 2-0 en een gedenkwaardig seizoen.quote:Op zondag 7 mei 2017 20:50 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
quote:
Of makkelie. Een van die twee,100%quote:
Net of Ajax vorig jaar niet in de laatste ronde het kampioenschap verspeelde.quote:Op zondag 7 mei 2017 19:55 schreef F.M.D. het volgende:
Hoogmoed wordt altijd afgestraft bij ons. Neusjes kunnen zich dat gedrag veroorloven, maar wij moeten altijd op de hoede zijn voor het ergste. Daarom heb ik me nooit rijk gerekend met 4 punten voor. maar stoorde me eraan dat bijna alle supporters dat wel deden.
Wel genoeg op de laatste wedstrijddagquote:Op zondag 7 mei 2017 21:15 schreef Dr_Strange het volgende:
Er is nog nooit een Nederlandse club geweest die thuis het kampioenschap heeft weggegeven. Om ons gerust te stellen
Feyenoord heeft dit seizoen wel meer records gebroken, dan kan die er ook wel aan.quote:Op zondag 7 mei 2017 21:15 schreef Dr_Strange het volgende:
Er is nog nooit een Nederlandse club geweest die thuis het kampioenschap heeft weggegeven. Om ons gerust te stellen
Dat kan kloppen, komt ook weinig voor dat t op de laatste dag aankomt thuis.quote:Op zondag 7 mei 2017 21:17 schreef Dr_Strange het volgende:
[..]
Zeker, Ajax vorig jaar nog.
Maar nog nooit thuis.
Och gossie, want die gunnen het Feyenoord allemaal niet, natuurlijk.quote:Op zondag 7 mei 2017 21:17 schreef MakkieR het volgende:
het gaan 7 zware dagen worden, ik zie nu al die mediageile journalisten, analisten, praatprogramma opvullen wat maar over een ding kan gaan.
Gewoon negeren.quote:Op zondag 7 mei 2017 21:17 schreef MakkieR het volgende:
het gaan 7 zware dagen worden, ik zie nu al die mediageile journalisten, analisten, praatprogramma opvullen wat maar over een ding kan gaan.
quote:
KNJB srelt geen onderzoek in naar aansteker op hoofd Berghuis tijdens 020 Feyenoordquote:
Ik kan mij vergissen, maar ik denk dat die praatprogramma's nu een stuk minder vriendelijk zullen zijn voor Feyenoord met de hoop op een stunt voor Ajax. immers tragedie verkoopt altijd.quote:Op zondag 7 mei 2017 21:21 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Och gossie, want die gunnen het Feyenoord allemaal niet, natuurlijk.
Beetje positief blijven ouwe reus. Alles nog in eigen hand.quote:Op zondag 7 mei 2017 21:17 schreef MakkieR het volgende:
Klaasje weet niet zo goed wanneer hij beter zijn mond kan houden...quote:Op zondag 7 mei 2017 21:24 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
[..]
KNJB srelt geen onderzoek in naar aansteker op hoofd Berghuis tijdens 020 Feyenoord
KNJb stelt geen onderzoek in naar slaande beweging Kluivert
Knjb stelt geen onderzoek in naar elleboogstoot Klaassen
Knjb doet vooronderzoek naar Elleboogstoot Vilhena
Knjb wil perse een rechtzaak winnen tegen Feyenoord
Knjb blonde vetkuif vanmiddag bij elleboogstoot waarhij zelf aangeeft dat het een elleboogstoot is slechts geel, terwijl vilhenna bij een niet eens elleboogstoot 3 wedstrijden krijgt
Knjb blonde vetkuif weet dat vilhenna op scherm staat en geeft onterechte gele kaart....
knjb voorzitter heet michael van praag ex ajax voorzitter
moet ik nog effe doorgaan![]()
deze michael van praag zal feyenoord volgende week proberen te naaien.
[ afbeelding ]
Serieus pleur nou eens op man, niemand zit hier op te wachten.quote:Op zondag 7 mei 2017 21:24 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
[..]
KNJB srelt geen onderzoek in naar aansteker op hoofd Berghuis tijdens 020 Feyenoord
Knjb blonde vetkuif vanmiddag bij elleboogstoot waarhij zelf aangeeft dat het een elleboogstoot is slechts geel, terwijl vilhenna bij een niet eens elleboogstoot 3 wedstrijden krijgt
Knjb blonde vetkuif weet dat vilhenna op scherm staat en geeft onterechte gele kaart....
[ afbeelding ]
ik help het hopen, want je wilt toch niet dat straks lucky ajax met de schaal ervandoor gaatquote:Op zondag 7 mei 2017 21:25 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Beetje positief blijven ouwe reus. Alles nog in eigen hand.
De vorige keer overal geroepen werd dat het wel eens over kon zijn voor Feyenoord wonnen ze de wedstrijd daarna met 8-0. Dus laat ze maar lullen.
Wat is ditquote:Op zondag 7 mei 2017 21:24 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Tuurlijk win je die normaal ook gewoon. Ik hoop alleen dat ze gewoon met die druk om kunnen gaan. Die nog veel hoger zal zijn dan vandaag.quote:Op zondag 7 mei 2017 21:25 schreef Pascalus het volgende:
[..]
De vorige keer overal geroepen werd dat het wel eens over kon zijn voor Feyenoord wonnen ze de wedstrijd daarna met 8-0. Dus laat ze maar lullen.
Het zou wel weer typisch Feyenoord zijn....quote:Op zondag 7 mei 2017 21:15 schreef Dr_Strange het volgende:
Al die goede comebacks zeggen niets over de wedstrijd tegen Heracles.quote:Op zondag 7 mei 2017 21:25 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Wauw.quote:Op zondag 7 mei 2017 21:24 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Alleen als ie is volgescheten.quote:Op zondag 7 mei 2017 21:27 schreef MakkieR het volgende:
ik help het hopen, want je wilt toch niet dat straks lucky ajax met de schaal ervandoor gaat
Helemaal plat.quote:Op zondag 7 mei 2017 21:34 schreef zoekeenleven het volgende:
Hoe zal de binnenstad eruit zien als Feyenoord volgende week verliest
LOL was het niet feyenoord dat elke keer met die handige jurist weg kwam qua schorsingen?quote:Op zondag 7 mei 2017 21:24 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Niet dat ik het met Klaas eens ben, maar nee. Elke keer terecht geweest, en de laatste keer onterecht niet vrijgesproken.quote:Op zondag 7 mei 2017 21:36 schreef raptorix het volgende:
[..]
LOL was het niet feyenoord dat elke keer met die handige jurist weg kwam qua schorsingen?
Nee volgende week gaat het gebeuren, zolang iedereen er maar in blijft geloven.quote:Op zondag 7 mei 2017 21:36 schreef WethouderHekking het volgende:
Als dit mis gaat moet Gio maar opstappen. Maar zo ver zal het wel niet komen. Toch ??
Tjah als je een club hebt waar supporters en sponsoren geen geld in willen steken, dan moet je het met beperkt budget doen, zeker als je geen Europees voetbal speelt. Dat kun je een trainer niet kwalijk nemen. Wellicht dat ze beter een Peter Bosch een kunnen benaderen.quote:Op zondag 7 mei 2017 21:36 schreef WethouderHekking het volgende:
Als dit mis gaat moet Gio maar opstappen. Maar zo ver zal het wel niet komen. Toch ??
Je verliest een competitie niet op een paar schorsingen. Zeker niet als je ziet waar de pijnpunten liggen.quote:Op zondag 7 mei 2017 21:37 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Niet dat ik het met Klaas eens ben, maar nee. Elke keer terecht geweest, en de laatste keer onterecht niet vrijgesproken.
Waar heb je het over?quote:Op zondag 7 mei 2017 21:38 schreef raptorix het volgende:
[..]
Je verliest een competitie niet op een paar schorsingen. Zeker niet als je ziet waar de pijnpunten liggen.
Mentale weerbaarheid bij de spelers, als het goed loopt gaat het ook lekker, maar bij achterstand zie je gelijk een choke effect. Is toch wel duidelijk?quote:
Ik dacht dat het over van Benthem ging.quote:Op zondag 7 mei 2017 21:41 schreef raptorix het volgende:
[..]
Mentale weerbaarheid bij de spelers, als het goed loopt gaat het ook lekker, maar bij achterstand zie je gelijk een choke effect. Is toch wel duidelijk?
Met het budget van Feyenoord moet je met gemak van Excelsior en Heracles kunnen winnen.quote:Op zondag 7 mei 2017 21:38 schreef raptorix het volgende:
[..]
Tjah als je een club hebt waar supporters en sponsoren geen geld in willen steken, dan moet je het met beperkt budget doen, zeker als je geen Europees voetbal speelt. Dat kun je een trainer niet kwalijk nemen. Wellicht dat ze beter een Peter Bosch een kunnen benaderen.
Evert?quote:Op zondag 7 mei 2017 21:42 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik dacht dat het over van Benthem ging.
Onzin dat Gio moet opstappen.quote:Op zondag 7 mei 2017 21:36 schreef WethouderHekking het volgende:
Ja want wij zijn verantwoordelijk voor dat gedrag van die debielen. Of moeten ons gaan verdedigen hierquote:Op zondag 7 mei 2017 21:42 schreef Abed het volgende:
Wel erg dat jodenjaag filmpje en de rellen, bierflessen naar hulpverleners, vreemd dat mensen hier zich er niet voor lijken te schamen.
Don't feed.quote:Op zondag 7 mei 2017 21:43 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Ja want wij zijn verantwoordelijk voor dat gedrag van die debielen. Of moeten ons gaan verdedigen hier![]()
En er is trouwens al vaak genoeg gezegd volgens mij dat het gewoon tokkies zijn.
Voetbalsupporters zijn te dom om te beseffen dat Ajax helemaal geen jodenclub is, en als je dat niet weet, dan neem ik ze graag keer mee naar plek om ze te overtuigen, zal ik ook iemand mee nemen die precies zal uitleggen waarom niet, en ik denk niet dat ze daarna nog ooit het word jood bezigen.quote:Op zondag 7 mei 2017 21:42 schreef Abed het volgende:
Wel erg dat jodenjaag filmpje en de rellen, bierflessen naar hulpverleners, vreemd dat mensen hier zich er niet voor lijken te schamen.
Waarom zouden mensen zich moeten schamen voor het gedrag van andere mensen, alleen omdat ze dezelfde club aanhangen?quote:Op zondag 7 mei 2017 21:42 schreef Abed het volgende:
Begin lekker bij de neuzen dan.quote:Op zondag 7 mei 2017 21:44 schreef raptorix het volgende:
[..]
Voetbalsupporters zijn te dom om te beseffen dat Ajax helemaal geen jodenclub is, en als je dat niet weet, dan neem ik ze graag keer mee naar plek om ze te overtuigen, zal ik ook iemand mee nemen die precies zal uitleggen waarom niet, en ik denk niet dat ze daarna nog ooit het word jood bezigen.
Dat vind ik net zo afkeurenswaardig Michiel van Praag heeft zich er in verleden ook tegen uitgesproken, helaas weinig geholpen.quote:
Als Feyenoord het verprutst gaan er wel dingen gebeuren denk. Maar ik ga er nu maar van uit dat het goed komt, dat is beter voor m,n gemoed.quote:Op zondag 7 mei 2017 21:43 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Onzin dat Gio moet opstappen.
Deze nederlaag heeft puur te maken met het veld. De statistieken geven dat ook gewoon aan.
Feyenoord kan geen zaalvoetbal spelen.
Dit schijnt tegenwoordig banwaardig te zijnquote:Op zondag 7 mei 2017 21:46 schreef Scrummie het volgende:
[..].
Ik zat ook al een paar keer zo hoor hoor:
[ afbeelding ]
Het is wel erg structureel en in 1 adem te noemen met Feyenoord.quote:Op zondag 7 mei 2017 21:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom zouden mensen zich moeten schamen voor het gedrag van andere mensen, alleen omdat ze dezelfde club aanhangen?
Het is gewoon erg vermoeiend al die onzin hier. En we moeten nog een week.quote:Op zondag 7 mei 2017 21:46 schreef Scrummie het volgende:
[..].
Ik zat ook al een paar keer zo hoor hoor:
[ afbeelding ]
Kan iemand het naar het Ajax topic gifje posten?quote:Op zondag 7 mei 2017 21:46 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Het is gewoon erg vermoeiend al die onzin hier. En we moeten nog een week.
Is goed Sidney.quote:Op zondag 7 mei 2017 21:46 schreef Abed het volgende:
[..]
Het is wel erg structureel en in 1 adem te noemen met Feyenoord.
Yep. Niet alleen hier, dit gaat een lekkere week worden met allerlei voorbeschouwingkjes met "Gáát Feyenoord dit volhouden? Of gaan ze het in Rotterdam weggeven?". Fox zal wel een laaiend spannende promo in elkaar zetten met een zwaar muziekje eronder. "De ontknoping.... BOEM BOEM .... Feyenoord...? Of toch Ajax BOEM BOEM". Dat soort ongein.quote:Op zondag 7 mei 2017 21:46 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Het is gewoon erg vermoeiend al die onzin hier. En we moeten nog een week.
ohhh hou op hoorquote:Op zondag 7 mei 2017 21:48 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Yep. Niet alleen hier, dit gaat een lekkere week worden met allerlei voorbeschouwingkjes met "Gáát Feyenoord dit volhouden? Of gaan ze het in Rotterdam weggeven?". Fox zal wel een laaiend spannende promo in elkaar zetten met een zwaar muziekje eronder. "De ontknoping.... BOEM BOEM .... Feyenoord...? Of toch Ajax BOEM BOEM". Dat soort ongein.
Iets met SENSATIONEELLLLquote:Op zondag 7 mei 2017 21:48 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Yep. Niet alleen hier, dit gaat een lekkere week worden met allerlei voorbeschouwingkjes met "Gáát Feyenoord dit volhouden? Of gaan ze het in Rotterdam weggeven?". Fox zal wel een laaiend spannende promo in elkaar zetten met een zwaar muziekje eronder. "De ontknoping.... BOEM BOEM .... Feyenoord...? Of toch Ajax BOEM BOEM". Dat soort ongein.
Dan kijk je geen FOXquote:Op zondag 7 mei 2017 21:48 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Precies. Achteraf was een gelijkspel tegen Excelsior best prima geweest. Dan was volgende week ongetwijfeld een lelijke salonremise geworden met dat ene puntje dat Heracles nog nodig heeftquote:Op zondag 7 mei 2017 21:35 schreef Tomatenboer het volgende:
Normaal zou ik me totaal niet druk maken voor een thuiswedstrijd tegen Heracles, maar nu vrees ik het ergste.
Ook omdat een gelijkspelletje niet meer voldoende is.
Dit lijkt me onzin?quote:Op zondag 7 mei 2017 21:51 schreef raptorix het volgende:
Hoor net uit betrouwbare bron dat Ajax hun winstpremies aan Heracles geeft bij een punt.
quote:Op zondag 7 mei 2017 21:48 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Doe nou niieetquote:Op zondag 7 mei 2017 21:52 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Dit lijkt me onzin?
Daarnaast is dat toch ook gewoon verboden?
Positieve beloningen zijn niet verboden, bron is een bevriende jurist die aantal spelers bij staat bij contract onderhandelingen.quote:Op zondag 7 mei 2017 21:52 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Dit lijkt me onzin?
Daarnaast is dat toch ook gewoon verboden?
Grapje natuurlijk, hoop dat Feyenoord gewoon kampioen word volgende week, en ja ik ben Amsterdammer (geen Ajax fan overigens, Feyenoord is mijn tweede club.)quote:
Oke danquote:Op zondag 7 mei 2017 21:54 schreef raptorix het volgende:
[..]
Grapje natuurlijk, hoop dat Feyenoord gewoon kampioen word volgende week, en ja ik ben Amsterdammer (geen Ajax fan overigens, Feyenoord is mijn tweede club.)
AZ al heel mijn leven, verre familie was zelfs eigenaar van de clubquote:Op zondag 7 mei 2017 21:54 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Oke danBen niet zo scherp vandaag.
Tweede club? Welke club support je dan?
Dan hoop ik voor je dat de AZ play offs wintquote:Op zondag 7 mei 2017 21:55 schreef raptorix het volgende:
[..]
AZ al heel mijn leven, verre familie was zelfs eigenaar van de club
Ach ja, nadeel is dat je volgens mij weer enorm vroeg moet beginnen, en het geen kut oplevert voor een club als AZ (financieel), qua TV rechten mag je al blij zijn als het gratis uitgezonden word, ja als je kwartfinales komt word het beetje interessant, maar dat acht ik niet heel waarschijnlijk.quote:Op zondag 7 mei 2017 21:57 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Dan hoop ik voor je dat de AZ play offs wint
Het kan aan mij liggen, maar dat was toch geen geel-waardige overtreding?quote:Op zondag 7 mei 2017 21:59 schreef raptorix het volgende:
Ik vind het trouwens tactische blunder om Vilhena er niet af te halen, en ook onprofessioneel om zo een overtreding te maken, dit soort kleine dingen kunnen je zomaar de kop kosten.
Naja, hij gaat op zijn wreef staan, ik vind dit soort kaarten ook beetje overdreven, maar je weet gewoon dat zo een scheidsrechter op die afstand daar geel voor gaat geven, gewoon niet handig, zeker niet bij zo een stand.quote:Op zondag 7 mei 2017 22:03 schreef Oldground het volgende:
[..]
Het kan aan mij liggen, maar dat was toch geen geel-waardige overtreding?
Sterker nog; het was niet eens een overtreding, aangezien Vilhena 'm niet eens raakte.quote:Op zondag 7 mei 2017 22:03 schreef Oldground het volgende:
[..]
Het kan aan mij liggen, maar dat was toch geen geel-waardige overtreding?
Die gaan we zeker missen inderdaad.
Vilhena raakt 'm niet eens.quote:Op zondag 7 mei 2017 22:04 schreef raptorix het volgende:
[..]
Naja, hij gaat op zijn wreef staan, ik vind dit soort kaarten ook beetje overdreven, maar je weet gewoon dat zo een scheidsrechter op die afstand daar geel voor gaat geven, gewoon niet handig, zeker niet bij zo een stand.
Ik probeerde wat beelden te zoeken, maar ben toch vrij zeker dat hij op zijn voet ging staan. Wellicht dat jij een linkje hebt?quote:
Ben benieuwd wat Klaas hier van vindt. Dat de KNVB dit zomaar oogluikend toestaat...quote:Op zondag 7 mei 2017 21:51 schreef raptorix het volgende:
Hoor net uit betrouwbare bron dat Ajax hun winstpremies aan Heracles geeft bij een punt.
Ik heb een halve seizoenskaart bij Feyenoord genomenquote:Op zondag 7 mei 2017 22:13 schreef Tjacka het volgende:
Wanneer is de huldiging voor de tweede plaats?
Ga dan zeker een hotelkamer boeken bij de coolsingel
lekker doenquote:Op zondag 7 mei 2017 22:08 schreef VanKuikeren het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat Klaas hier van vindt. Dat de KNVB dit zomaar oogluikend toestaat...
Al was het maar als signaal, qua spelers zou de hele selectie beter moeten zijn dan Excelsior, maar dan had je wel even de boel op scherp gezet. Puur psychologisch had ik na een halfuur gewoon Kramer er ingezet.quote:Op zondag 7 mei 2017 22:17 schreef MPC60 het volgende:
Gio had voor de 1-0 al moeten ingrijpen. 60 minuten zaadvoetbal en ze allemaal maar laten staan. Wtf.
Oh dat heb je dan mooi voor elkaar. Ik moet nu 5000 euro betalen voor een kaartje in de kuipquote:Op zondag 7 mei 2017 22:14 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik heb een halve seizoenskaart bij Feyenoord genomen
Zou ik wel doen, ik zou mijn spelers 2 dagen vrij geven, en dan vanaf woensdag gewoon intern gaan op een plek waar je niet afgeleid word, nu krijg je de hele week alleen maar kutvragen.quote:Op zondag 7 mei 2017 22:19 schreef MakkieR het volgende:
Moet Feyenoord voor de aankomende week een mediastilte inlassen en dan nog het liefst naar een besloten kamp gaan ver van de chaos dat Nederland heet? De groep bij elkaar houden, en het moet de komende week alleen maar over voetbal gaan, dus geen randzaken als je kapsel nog goed zit enzo.
Ja, dit. Even weg uit de gekte. Supporters die je bij iedere training aanklampen, media die maar blijven drammen enzovoort. Gewoon, hoofd naar 1 doel. De laatste wedstrijd winnen.quote:Op zondag 7 mei 2017 22:19 schreef MakkieR het volgende:
Moet Feyenoord voor de aankomende week een mediastilte inlassen en dan nog het liefst naar een besloten kamp gaan ver van de chaos dat Nederland heet? De groep bij elkaar houden, en het moet de komende week alleen maar over voetbal gaan, dus geen randzaken als je kapsel nog goed zit enzo.
Wat gaat het volgende week worden hafc?quote:Op zondag 7 mei 2017 22:30 schreef hafcfan het volgende:
De kampioen die 3-0 verliest bij Excelsior.
GENOT
Wie ging er op vakantie?quote:Op zondag 7 mei 2017 22:42 schreef F.M.D. het volgende:
Spelers die op vakantie gingen, veel te euforische fans, opeens allemaal contractverlengingen etc. Heel Feyenoord liep gewoon naast hun schoenen.
Dan houd ik me daar maar aan vastquote:Op zondag 7 mei 2017 22:45 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Feyenoord wint wel pik. Uit was dat ze nooit gelukt, maar thuis wel joh.
In het weekend van de bekerfinale zag je verschillende vakantiekiekjes voorbij komen van een aantal spelers.quote:
quote:
quote:Op zondag 7 mei 2017 22:46 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
In het weekend van de bekerfinale zag je verschillende vakantiekiekjes voorbij komen van een aantal spelers.
De focus was er wel af ja, er is wel een gevoel gecreëerd alsof ze er al waren.
Maar volgens mij lag het vandaag vooral aan spanning en stress.
ik moet wel lachen om de geen woorden maar dadenquote:
Onze reacties? Of het feit dat ze de teugels hebben laten vieren door een aantal dagen vrijaf in de twee weken voorafgaand aan deze wedstrijd?quote:
Deel zijn ergernis, maar dat is niet de oplossing.quote:Op zondag 7 mei 2017 22:20 schreef WethouderHekking het volgende:
Ik word echt strontziek van die blagen die met stenen hebben lopen gooien. Opdonderen daarmee.
Wat een ontgoocheling. Wat een deceptie. Wat heb ik mij geërgerd aan die gasten. Wat schaamde ik mij om Feyenoordsupporter te zijn. Oh ja, er werd ook nog met 3-0 verloren. Maar die nederlaag verdween al snel naar de achtergrond.
Tramlijn 12 waarin ik zit, rijdt niet verder. Het is zondagmiddag kwart voor vijf, ter hoogte van het Churchillplein. Te voet verder dan maar. Achter de geblindeerde hekken staat de ME. Het lijkt rustig, totdat enkele gasten met flessen beginnen te gooien. Toevallig bevind ik mij middenin zo’n groepje.
De achteloosheid verbaast mij. Elke flessengooier heeft een brede glimlach. Na iedere worp krijgt hij high fives van zijn maten. En vrijwel niemand zegt er iets van. Massaal wordt er gefilmd, met smartphones. Honderden mensen. Maar vrijwel niemand zegt iets.
Flessengooiers
Ik ben geen held, maar de verbijstering die zich meester maakt van mij, geeft mij een soort onzichtbaar schild. Ik loop op de flessengooiers af, kijk hen recht in de ogen en vraag “waarom?” Geen antwoord. Ze worden niet boos op mij en lopen weg.
Dan, aan mijn linkerkant: “zijn er geen stenen?” De volgende fase van het ME-pesten is begonnen. Stoeptegels worden uit de grond gehaald en kapot gegooid, waarna de brokstukken worden verdeeld onder de relschoppers. De mobieltjes gaan de lucht in, om de regen van stenen te kunnen vastleggen. Er wordt gelachen. Er wordt gezongen. Er wordt gezwegen.
Een jongen op een scooter, zonnebril op, Feyenoordshirt, komt aanrijden: “kappen nou!” Hij is een roepende in de woestijn.
Achter mij brult een jongen: “wat een mafketels!” Ik zeg: “wie bedoel je?” Hij: “Die ME’ers!” Ik: “Als er niets wordt gegooid, staan ze er niet.” Zonder iets te zeggen, loopt hij weg.
Hamas
De ME veegt de Coolsingel schoon en het gebied rond de Koopgoot. Op het Rodezand is de volgende confrontatie. Een jongen met een flinke steen in de handen staat pal voor mij. Ik neem een foto en denk “wat bezielt hem?” Het antwoord komt van een maat van hem: “Dat zijn allemaal joden.” Hij wijst naar de ME. Een meisje mengt zich in het gesprek. Ze heeft een blikje bier in de rechterhand en is dronken. “Hamas, Hamas, alle joden aan het gas!”
Twee atletisch gebouwde jongens dagen de ME uit. “Wat schiet je hier nou mee op?", probeer ik nog. “We hebben 18 jaar gewacht op een titel. We spelen zelf bij Feyenoord in de jeugd. We zijn gewoon boos.”
Dit soort relschoppers heb ik maar al te vaak in de rechtszaal gezien. Gelegenheidshooligans. Ach, kon ik nu maar politici rondleiden. Die achter hun bureau beginnen over stadionverboden en de voetbalwet, maar de praktijk niet kennen. De praktijk van jongeren (16-25 jaar) die in een grote groep, onder invloed van alcohol, genieten van het trotseren van de politie.
Dus, wat kan je ertegen doen? Niet veel. Daar waar massa’s zijn, loert altijd het geweld.
‘Optiefen!’
Ik moet een paar keer rennen voor de aanstormende ME. Een vrouwelijke agente valt op. Ze slaat vrij willekeurig met de wapenstok. “Optiefen nou! Optiefen!” Ook supporters die geen geweld plegen, krijgen klappen. Ik voel geen enkel medelijden met hen. Ik denk alleen: arme ME’er. Je zal maar urenlang worden uitgescholden en bekogeld. Dan snap ik best dat je een keer uithaalt, als je de gelegenheid wordt geboden. In het strafrecht heet dat “psychische overmacht.”
Volgende week moeten ze weer allemaal paraat staan, als Feyenoord tegen Heracles speelt. De Coolsingel zal de hele zondag een belegerde vesting zijn. Stel nou, ik herhaal: stel. Stel dat Feyenoord wint en er moet een huldiging volgen. Waarom niet uitsluitend na de wedstrijd in de Kuip? Waarom niet een feest op de plek waar de echte en betrokken supporters samenzijn?
Burgemeester Aboutaleb heeft in reactie op de schermutselingen van zondag gezegd dat de eventuele huldiging geen gevaar loopt. Als trouwe seizoenkaarthouder zeg ik: na 18 jaar wachten, zou ik gek van blijdschap zijn bij een kampioenschap. Maar ik zou genoegen nemen met een huldiging in de Kuip. De Coolsingel mag wat mij betreft leeg blijven.
http://www.rijnmond.nl/ni(...)ng-alleen-in-de-Kuip
Vakantie ja.quote:Op zondag 7 mei 2017 22:50 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Onze reacties? Of het feit dat ze de teugels hebben laten vieren door een aantal dagen vrijaf in de twee weken voorafgaand aan deze wedstrijd?
Ze hebben er wel weer types uitgekozen, tering.quote:
Achja het is Powned he.quote:Op zondag 7 mei 2017 22:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ze hebben er wel weer types uitgekozen, tering.
helaas moet je soms heel goed zoeken om er 'normale' uit te pikken.quote:Op zondag 7 mei 2017 22:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ze hebben er wel weer types uitgekozen, tering.
Die gast op 0:40 lollerquote:Op zondag 7 mei 2017 22:58 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Achja het is Powned he.
Maar die gast op 1:20 vind ik nog wel redelijk normaal
Als ze beter voor de dag waren gekomen had je er niemand over gehoord, zo is het ook wel weer.quote:Op zondag 7 mei 2017 22:51 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Vakantie ja.
Aan de andere kant.. als je vrije dagen hebt moet je zelf weten hoe je ze besteed. Maar toch.. ga lekker op vakantie na het seizoen
Heb wel al allemaal doemscenario's in mijn hoofd voorbij zien komen voor volgende weekquote:Op zondag 7 mei 2017 22:59 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Als ze beter voor de dag waren gekomen had je er niemand over gehoord, zo is het ook wel weer.
Wel een beetje gezocht ook, maar onbewust hebben ze wel op alle mogelijke manieren en van alle kanten meegekregen dat het kampioenschap nog maar een formaliteit zou zijn.
Maar nogmaals, ik denk niet dat het daar aan heeft gelegen. Eerder aan stijf staan van de spanning (en dat zal volgende week er vast niet minder op worden).
Ik ook, en helaas zijn die doemscenario's na vandaag een beetje aannemelijker geworden.quote:Op zondag 7 mei 2017 23:03 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Heb wel al allemaal doemscenario's in mijn hoofd voorbij zien komen voor volgende week
Deze wedstrijd was een goede les in omgaan met zulke stress. Volgende week worden ze daar niet meer door overvallen, spelen ze op een puik veld en zijn ze omringd door 10x zoveel supporters als vanmiddag die ze naar een afgetekende overwinning gaan schreeuwen.quote:Op zondag 7 mei 2017 22:59 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Maar nogmaals, ik denk niet dat het daar aan heeft gelegen. Eerder aan stijf staan van de spanning (en dat zal volgende week er vast niet minder op worden).
Ik hoop het.quote:Op zondag 7 mei 2017 23:21 schreef Gert het volgende:
[..]
Deze wedstrijd was een goede les in omgaan met zulke stress. Volgende week worden ze daar niet meer door overvallen, spelen ze op een puik veld en zijn ze omringd door 10x zoveel supporters als vanmiddag die ze naar een afgetekende overwinning gaan schreeuwen.
Heus.
Dit jaquote:Op zondag 7 mei 2017 23:23 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik hoop het.
Heb het wel even nodig om moed ingepraat te worden.
Het voordeel is wel dat elke Feyenoordsupporter wel een hartmonitor thuis heeft.quote:Op zondag 7 mei 2017 23:23 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik hoop het.
quote:Op zondag 7 mei 2017 23:29 schreef Henrys het volgende:
[..]
Het voordeel is wel dat elke Feyenoordsupporter wel een hartmonitor thuis heeft.
Heracles wordt een formaliteit voor jullie. Jullie gaan dit echt niet weggeven.quote:Op zondag 7 mei 2017 23:23 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik hoop het.
Ja dat hebben we nu al zo vaak gehoord dit seizoenquote:Op zondag 7 mei 2017 23:32 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Heracles wordt een formaliteit voor jullie. Jullie gaan dit echt niet weggeven.
0;40 Welke user is dit?quote:
Ik heb geen hoop hoor. Heel Amsterdam niet trouwens. Maar dit is wel gewoon erg vermakelijk vanwege de huldiging en dergelijke. Wat een arrogante mensen wonen er in Rotterdam.quote:Op zondag 7 mei 2017 23:28 schreef Keyos het volgende:
Niet zo raar doen, van de 30 keer dat je thuis tegen Heracles speelt win je er 29. Volgende week worden we gewoon met z'n allen in de Kuip kampioen.
Wie Feyenoord langer volgt weet dat het nooit makkelijk gaat. Alleen maar mooier als we de hoop van Amsterdam kapotslaan volgende week.
Jij denkt toch niet echt dat ze het gaan weggeven? Misschien in wat opportunisme, maar objectief gezien niet.quote:Op zondag 7 mei 2017 23:33 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Ja dat hebben we nu al zo vaak gehoord dit seizoenEn als het dan mis gaat komt iedereen hier weer lachen en zeggen dat we dom zijn dat we erin geloofd hebben ofzo.
Hoe graag ik het ook zou willen, ik zie Feyenoord dit niet weggeven hoor. En zelfs als ze verliezen of gelijkspelen... Ajax heeft donderdag een zware wedstrijd voor de boeg. Staat niet vast dat die even over Willem 2 heen walsen.quote:Op zondag 7 mei 2017 23:33 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Ja dat hebben we nu al zo vaak gehoord dit seizoenEn als het dan mis gaat komt iedereen hier weer lachen en zeggen dat we dom zijn dat we erin geloofd hebben ofzo.
Ik weet ook wel dat we zwaar de favoriet zijn. En vandaag is het gewoon allemaal kut en ben ik wat meer opportunistisch ja. Maar ik ben bang dat Feyenoord niet goed met die druk om kan gaan. En het op de laatste wedstrijd aan laten komen is gewoon link. Misschien pak je wel een rode kaart in de tiende minuut.quote:Op zondag 7 mei 2017 23:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij denkt toch niet echt dat ze het gaan weggeven? Misschien in wat opportunisme, maar objectief gezien niet.
Zelfs als Feyenoord met 10 man staat moeten ze nog kunnen winnen.quote:Op zondag 7 mei 2017 23:37 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Ik weet ook wel dat we zwaar de favoriet zijn. En vandaag is het gewoon allemaal kut en ben ik wat meer opportunistisch ja. Maar ik ben bang dat Feyenoord niet goed met die druk om kan gaan. En het op de laatste wedstrijd aan laten komen is gewoon link. Misschien pak je wel een rode kaart in de tiende minuut.
bookies zeggen ~80% kansquote:Op zondag 7 mei 2017 23:28 schreef Keyos het volgende:
Niet zo raar doen, van de 30 keer dat je thuis tegen Heracles speelt win je er 29. Volgende week worden we gewoon met z'n allen in de Kuip kampioen.
Wie Feyenoord langer volgt weet dat het nooit makkelijk gaat. Alleen maar mooier als we de hoop van Amsterdam kapotslaan volgende week.
Dat wel ja. Had ook gewoon het gevoel dat Feyenoord dit seizoen heel constant en stabiel heeft gevoetbald. In ieder geval t.o.v. Ajax. Dan bij de laatste speelronde 'maar' 1 punt voor staan op de nummer 2 is jezelf dan als club ook niet echt belonen.quote:Op zondag 7 mei 2017 23:37 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Ik weet ook wel dat we zwaar de favoriet zijn. En vandaag is het gewoon allemaal kut en ben ik wat meer opportunistisch ja. Maar ik ben bang dat Feyenoord niet goed met die druk om kan gaan. En het op de laatste wedstrijd aan laten komen is gewoon link. Misschien pak je wel een rode kaart in de tiende minuut.
Welnee man, van de 30 wedstrijden tegen Heracles onder de huidige omstandigheden schat ik in dat Feyenoord er misschien hooguit 20 wint, ook al is het thuis.quote:Op zondag 7 mei 2017 23:28 schreef Keyos het volgende:
Ja want rellen is normaal. Onbegrijpelijk dat er geen sancties volgen na deze misdragingen. Het kan en mag gewoon niet welke club dan ook.quote:Op zondag 7 mei 2017 23:41 schreef MakkieR het volgende:
Ik kan mij vergissen, maar ik vind het wel jammer hoe Burgemeester Aboutaleb verkeerd wordt begrepen. Volgens bedoelde de burgemeester met zijn uitspraak over de rellen "dat hij geen rellen wil zien bij een overwinning van Feyenoord" rellen bij een verlies zijn ingecalculeerd, wat ik logisch vind. N
Helaas is wel dat Heracles nog steeds speelt voor een eventuele UEFA cup ticket. Als Heerenveen gewonnen had en Europa daarmee onbereikbaar was de laatste wedstrijd voor voor Heracles een formaliteit geweest. Nu kom je nog een getergd Heracles tegen die bloed ruikt.quote:Op zondag 7 mei 2017 23:36 schreef Keyos het volgende:
Thuis spelen we elke club, zeker van het kaliber Heracles, compleet naar de 'neuroloog'. No spang, komt helemaal goed. Zo niet, dan verdien je het ook gewoon niet.
Normaliter zou feyenoord makkelijk moeten winnen van heracales, maar volgende week is geen normale wedstrijd. De immense druk en het zenuwachtige spel van vandaag kan ze ook volgende week opbreken.quote:Op zondag 7 mei 2017 23:43 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Welnee man, van de 30 wedstrijden tegen Heracles onder gelijke omstandigheden schat ik in dat Feyenoord er misschien hooguit 20 wint, ook al is het thuis.
Natuurlijk een enorm thuisvoordeel, maar die druk konden ze vandaag al niet handelen.
Dan krijg je ook in de Kuip gewoon een moeizame billenknijpwedstrijd omdat de opbouw als gevolg daarvan stroever verloopt en de kans op gevaarlijke counters veel groter wordt.
Aan de andere kant klamp ik me dan weer vast aan onze imposante thuisstatistieken.
Dus eigenlijk is er geen zinnig woord over te zeggen.
bedankt jomandaquote:Op zondag 7 mei 2017 23:46 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Normaliter zou feyenoord makkelijk moeten winnen van heracales, maar volgende week is geen normale wedstrijd. De immense druk en het zenuwachtige spel van vandaag kan ze ook volgende week opbreken.
Dan gaat Rotterdam echt afgebroken worden.
14 mei Moederdag ook belangrijk haha, ik moet mijn moeder heel lief aankijken dat ik iets later op visite kom, vrolijk of heel...chagrijnigquote:Op zondag 7 mei 2017 23:46 schreef F.M.D. het volgende:
11 mei - beslissing nieuw stadion door gemeente
14 mei - laatste en allesbeslissende kampioenswedstrijd
Belangrijkste week in de geschiedenis van Feyenoord.
Fuck moederdag, als ze dan kampioen worden ga ik gewoon zuipen.quote:Op zondag 7 mei 2017 23:49 schreef MakkieR het volgende:
[..]
14 mei Moederdag ook belangrijk haha, ik moet mijn moeder heel lief aankijken dat ik iets later op visite kom, vrolijk of heel...chagrijnig
Waarom boeit dat?quote:Op zondag 7 mei 2017 23:47 schreef Wicky15 het volgende:
Zag net een foto van zoon van Gijp met Boskamp. Heeft die zoon kleding aan van Lazio. Nu moet iedereen zelf weten wat 'ie draagt, maar om nou naar de Kuip te gaan in Lazio kleding
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |