Ik ga allemaal niet bijhouden wie voor wat is hoor.quote:Op zondag 7 mei 2017 14:33 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Zeg je tegen een PEC supporter... Ik geloof niet dat hij het met je eens zal zijn

Moeten er wel doelpunten zijn.quote:Op zondag 7 mei 2017 14:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Bij schakelgenot is het toch de bedoeling dat er wel eens geschakeld wordt?

Nee, bij Feyenoord.quote:

ik kijk in de bar ja.quote:

Op een van de twee dagen per jaar dat je ze nodig hebtquote:Op zondag 7 mei 2017 14:36 schreef TweeGrolsch het volgende:
Foxsports.nl is er ook maar mee gestopt.

Onanaquote:

teringdomquote:

Het was nieMeijer, of toch wel.quote:

Waar is je UI?quote:

Verstandig van mij om geen ajacieden te selecteren in de voetbalmanagerquote:Op zondag 7 mei 2017 14:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Onana
Veltman - Westermann- Riedewald - Viergever
VDB
Klaassen - Nouri
Neres - Dolberg - Kluivert
Geen dank

Ben je echt zwakzinnig of is dit maar een act? Je kan je geen redenen bedenken dat mensen onvrijwillig thuis zitten?quote:

Ik heb 9 Ajaciedenquote:Op zondag 7 mei 2017 14:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Verstandig van mij om geen ajacieden te selecteren in de voetbalmanager
Ik ben echt slim
 .
.

Jullie waren best lekker in vorm anders Haagsquote:

Dat is een ontzettende loterij. Die gaan natuurlijk met een fantasieopstelling ballen volgende week.quote:

Joh, GAE is echt dieptriest nu. Ajax hoeft niet eens druk te zetten en toch hebben ze de bal terug binnen 3 secondenquote:Op zondag 7 mei 2017 14:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Verstandig van mij om geen ajacieden te selecteren in de voetbalmanager
Ik ben echt slim

Klopt. Maar Ado wint zelden in Almelo. In welke vorm ze ook verkeren.quote:Op zondag 7 mei 2017 14:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jullie waren best lekker in vorm anders Haags

Alles minder dan 8-0 is teleurstellend.quote:Op zondag 7 mei 2017 14:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat is een ontzettende loterij. Die gaan natuurlijk met een fantasieopstelling ballen volgende week.

Ik bel hem liever wel.quote:

Haha, 1/10quote:

Hahaha, 0,5/10quote:

Stuk of 4/5 man gespaard als ik het goed zie?quote:Op zondag 7 mei 2017 14:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Onana
Veltman - Westermann- Riedewald - Viergever
VDB
Klaassen - Nouri
Neres - Dolberg - Kluivert
Geen dank

Boeit jou dat nou joh.quote:Op zondag 7 mei 2017 14:37 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ben je echt zwakzinnig of is dit maar een act? Je kan je geen redenen bedenken dat mensen onvrijwillig thuis zitten?

Ach, als er geen Fortes is dan maar Cortez.quote:Op zondag 7 mei 2017 14:39 schreef NoelGallagher het volgende:
Er is maar 1 fortes en dat is fortes Rodriguez

Op 6 plekken gewijzigd tov donderdagquote:Op zondag 7 mei 2017 14:40 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Stuk of 4/5 man gespaard als ik het goed zie?

Kan die uit danquote:Op zondag 7 mei 2017 14:41 schreef Ajacied422 het volgende:
Leo Oldenburger heeft zijn onzinmodus aangezet.

Moet je wel een hele goede reden hebben.quote:Op zondag 7 mei 2017 14:37 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ben je echt zwakzinnig of is dit maar een act? Je kan je geen redenen bedenken dat mensen onvrijwillig thuis zitten?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |