Zijn muziek wordt daar al gebruikt als martelinstrumentquote:Op zondag 7 mei 2017 15:05 schreef Rodgrod het volgende:
Iemand een fikse boete geven omdat hij of zij wat negatiefs zegt over Jeroen Stevens. Wat een idiote gedachte, ga lekker naar Noord Korea met je jankmuziek
Dat is de postzegel me nog wel waard.quote:Op zondag 7 mei 2017 15:38 schreef serkot het volgende:
[..]
Als je hem een gefrankeerde envelop stuurt, stuurt hij je een cassettebandje.
Adres:quote:Op zondag 7 mei 2017 15:39 schreef Buurtzwaan het volgende:
[..]
Dat is de postzegel me nog wel waard.
wie stuurt en een doos met dildo's¿quote:Op zondag 7 mei 2017 15:48 schreef serkot het volgende:
[..]
[̷͕̭̹͂ͣ͋̊̊ͧ̑ͬ̄ͧ̈̒̉̑̌͌͝ͅs̵̢͖͙̖̫͇̣̫͇͍̺͖̺̣̫͓̉̔͐ͥͥͮ̓̆͐ͦͥ̽ͪ̈́̈̽̃ͫ̀͘͞]̶̬͖̞̪͔͉͉̪̥͚̯̪ͨͮ̌̉̀̓̕̕Ȁ̇̓̇̈ͮ̒͌ͮͥ̔͑́̈͊͛̂͆̚̕͜҉̵̦͔̪̪̟̲ḑ̄ͪͪ̿̌̓̿҉̢̝̹̜̗̺̫͓̝̺̜͕̘͞ͅr̷͍̥͙̱̯̻̱̺̹̱̮͖͕͎̀͗ͣ̈͌ͥ̅̽̈̾̃ͭͭ͑ͩͬͣ̚͜͡e̯̖̗̠̗̩̺̬̥͕̼̯̱͛ͧ͗̆͊ͥ͋̕͢s̶̸͓͙̗͕̘̩̹͚͍͔͓̺̯͎̬͋̿ͤ̀͘:̧͙̗̺͇̺̹̦̖̘̬̤̬̙̰̻͓̇ͯͣͮ̈́̿͛̍̿ͤ͟͡͡ͅͅ
̈͐ͬ͊ͬ̈͂̏̊͗͏̶͈̞̦̞̘͚̪̳̳̦͙͚̖̭͚͈̳J̨͉̥̭̻̠̘͑̋̉̃ͬ͞e͐̆͑́͊ͤ̓ͨͪ̊̏͠҉͎̦̜̲̘̯̻̟̩͉͔͉̳̞r̗͉͉͚͈ͤ̾̍ͭͤ̀̿̿̾́͌̕͢o̷̴̧̻̙̞̦̙̭̊̎̓͋̃ͭ͒̃̇̃ͬ̈̉̏e̷͚̺͎͚͕̖͖͇̙̩̟͍̥̙̤̹̗̊́̐ͦ̃́̋͛̽̀̓̽̚n͊͂ͨ̀͜͡҉͓͕̺̥̖̘͙̣̱̟̟͕͈̘ͅ ͖͚͖̫̝̳͕̲̠̹̭͈ͨ̿̇̽̐͋̐̌ͣ͒̍͝S͌ͥ̃̾̃ͦ҉̣̘͎͇̝̬̩̱͙͚͉̲̭̺̮͢ẗ̸͍̩̭̲͍̳͎̠̻̪̲͉̠̼͍̙̪́ͯ̀̚̚͢͢͡ͅê̴̴͕̞͙̪̱̰͔̜͎̹̘̣̈́͛̊͌̃͐ͣ̉̀̏͒̊͌ͪ̂ͮ̃̚v̴̡͓̖̰͕͖̠͎̳̖̗̼̠̪̱̱̝̪̖͑ͪ̾̎̒́͗̎ͬ̌̂ͪ̊́̚ȩ̶̠̼͉̪̖̟ͩͧ̄̒ͩ͑̀n̷̴̎ͫ̏̾́̈ͬ̉ͥ͌̈̍̅ͭ͊̐͂ͦ͠҉̠̣̺͖̟͙̻̩s̷ͥ͑̉̌̎͟͠͏͉͚̦̟̱̱̻̳̲̼̪̝͖͓
̵̸̴̢̘̙̤̗̣̮̫͉̣̱͎͚̟̘͙̣͙̐̈̃̆ͮ̈ͮ͂̓̈p̢̢͖̦̰̳͊́ͮ͐̆͂̈̽ͥ̒͆ͪͯ̎̏ͮ̃͛̋͜/̷̴̢̛͇̼̣͖̖̝͕̖̤͊͑ͯ͐ͪ̌̅́͐ͣ͛̒͂ͭ̐̒ͥ̔͋́a̸̢̅̓ͮͤ̍͆͆́̀̑͠͏̶̮̫̠̖͚͔͇̮̫͖̥̺̺̠͉̳̰̲ ̵̬̻̗̦̮͉͍̩̙͕̱̠͒͆ͭͪ̉ͣ̓͆ͫͨ͋̿̌̏͆́͑̚͜C̻̰̥̖͉̺̦̑̆̃ͮ͗͐̈̊̈́͋̀͘͟͞ą̷̦̦̙͇͊͛̆̈͌͌ͫ̾̐ͭͮ̽ͧ͊͐͗̔̚ͅm̶͎̙̻̦͈͉̗̟̭͇̃͛ͣ̔̿ͯ̒̑̎̽ͥ̆̉̂͞ͅͅp̤̭̭̙̘͔̑ͫ͌ͤ̃ͩ̎̇ͫ͑̽̅ͨ̓̀ͣ̍ͣ̑͜ḯ͈̫̼͎̖͉͚̥͕̘͍̂̏̔̊̿͋̃ͪ̍ͬ̈̊ͤ̎ͥ́̀n̛̛̹̪͎̙̣͙̣̱̲̣͔͉̈́̊̊ͨͩͯ͘g̨̣̮̭͔͈̠ͬ̎́̂̄̈́̾̌̈ͥͥ͛̔͒̓ͭ̌͝ ̷̴̑̐ͬ͗̐͊ͤͤ̒͋̏͡҉̗̥͉͔̩̙M̶̨̠̗͎̗͈͍͉̤̆͌ͪͭͬͩ̉̋ͧ̃̋͊͗̋ͧ̇u̧̡̘̜͙̯͖̟̙̣͎̞̮̙͉̩̪̽̈͗ͯ̄̊̔̉́ͪ̍̈́̅̐̄ͣ̚s̏̔ͬ̃̉͏̳͔̣̱̥̰̣͕͍̰͓̟̲̤͈͞ͅṡ̨̮̙̭̥̔ͯ̉ͧ̓̍ͧ͋̌́͢͢͝e̤̖̩͈ͬ̂̐̽ͬͦ̾͛ͨ͑̾͊̅ͣ̋̎̒̋̋͝ĺ̡̗̤̯̯̲͇̮͚͗ͮ͂͆̄̃̿̍͡͝k̛̺̠͖̱͍̮̺̺͖͙̄́̇̐ͫ͛́̇͊̊̋͐̏͌͊̅̈͘̕͢͡ḁ̖̤͔̰̯̺̻̠̘͓̠͑̓͒̓ͨ̑͐͌̐̆̑͊͑ͦ̚͟nͮ̂̇ͦ̇̔͑̈́̚҉͏̛̗̳̦̘͉̫̤̀͠ȧ̶̵̤̳̹̙̙̽̾̀̐͒̆ͣ̾͗͊͐͋ͮ͑́͡a̶̗͇̥͕͖͕̯̫͕̭̳͍̦͚̥͖̜̤ͬ̈́ͬ̄ͪ͑̃̕l̴̨̢̫͎̳͙̞ͬ̃ͫ́̈́͛̏͊̇͋͌͛ͫ̅̋̚͞,̧̼̬̮͕͖̬̯̠͇͍̞̫͎͍͂ͫ̆͆̿̏̔̈ͨ̇̔̀͛̚ͅͅ ̷̿̊͊͐́̿̓̅ͧͧ͆̉͆ͪ͏̦͖̹͓̰̙̭̳͉͇̼̙̳s̨̜͈͙͈̹̗͉̣͖̳͚̺͖ͭ̑̽͑͘͟͜t̛̛̫͔͕̫̤̱͉͚̳̒̍ͬͤ̋ͮ̑̋͐̇ͩ͋̿̇̽͛̚͝ȁ̷ͯ͂̆ͬ̏ͨ̔̎̅̓ͭ͏͔͇̻͚̼̦̣̣̠̰̳͙̱̼̟̘̕ą̴̱͕̳̲̲͕͇͍̥̲͚̞̿̓̄ͩ̋̌̓ͮ̽ͫ͂̓̋́ͅṋ̜͕̻̖͕͔͎͔̤͕͇̲̻̉̉̿̏ͯ͌̋ͬͬ͌̐̋ͨ͛̀͟͢ͅp̮̺̙̮̭͙͙͕̅̇͋̉̄ͨͤ̿ͮ͆ͬ́̚l̡̮̙̟̗̣͙̰̦̖̥̩̘̣ͮ͒̈̋ͥ̾ͤ̋̄ͯͬ̋͊̄̂̇͜͡a͂͋ͨ̓ͮ̍̆̿ͫ̒̃́҉͕̫̬̼̰͔̰̗̘̰̯̻͖̞̝̀͝ą̡̠͙̳̞̟̣̣̫̯̙͇̠̺͛ͤ̈́ͪͦ͐̑̆ͦ̈ͨ̈́ͮ̑ͫ̏̚͘͢͠ͅt̺̖͉͙̖ͪ́̌ͧ̃̋̀̓̃̔ͧͮ̒͂̂͜s̶̪̝̯̩͔̹̳͇̮̘͓̐ͣ̍͟ ̸̨̢̪̣͍̣̻̞̘̑̍̾͂̂͂̊͌̊͗́3̴̣̬̻̥̲̭̪̖̯͖̪͖͕̯́́ͧ̆̉͗̈́̉͌͐̄ͦ͢ͅ8̸̲̱͍͔͉̺͇͓̹ͨͦ̎̾ͪ͒̆ͬ̓͗ͤB̡̮͚͔̻̜ͩ̋ͥ̀̋͋̿͛̉́̈́͛ͭ͂͐̇́͞
̷͕̳͉̰̗̫̝̰͇̲̫͍̠͓͕̮͙̱͑́̔̓ͤ̅̍̓͜͢T̴͑͆ͪ̎͒̏̿̔͛͋͋̄͌́́҉͔͈̖̘͙ȩ̢̪̻̮̝̳̮̹̭͚͙̙̍̍̈́́ͯ͗l̴͔̜̗͓̮̀̓ͥ̐̓̔̄̆͆̇ͯ̇ͯ̄̃̿ͮ̄́̀͜͞ȩ̷͈̥͎̘̩̯̪̗̪̦̹̣̫̻̭͔̇̍̅͊ͪ̊͑̋̓ͬ̃̏̌̾̀̚͘f̸̧̣̘̮͚̻̬͚̤̌͂̐͊͌̾ͥ̋ͧͬ͐̊ͩ͆̓̾̓ͧ͘ǫ͇̗̬̺͇͔͎̲͚̟͙̘̲̗͕̫̇ͩ̃̍̓̔̊̓̇͌̂̏͆̚͞ͅo̧͍̮̞̯̭͕̳̝̥̯̪̦̙͚̮̟̬̩̠͋̑ͫͮ̊̎̎ͫ̈́̂͛ͥ̍͜͜n̗͕̙̹̙̥̯̼̙̥̤̟͙̭̬̣͌͋͂͒ͭ͜͠ͅwͣ̊̎̊̍̌ͥ̄͒̌̅ͤ͛ͤ͊̚͏̕͠͏̭̦̳͙̥̯̱ͅe̶͈̤̹̝̩̱͖̩̼͕͆͌́̑̌̋̈́̔̕͘͘͟ͅg̖͓̯̫̉͊ͬͪͫ̒̆̑̏̆̐ͪͩ͘̕͟ ̸̨̛̲͇̫̟͙̗̼̗ͦ͐̇͌1̴̢̛̛̮̣̻̭͉̻̟͇͔͇̒̋ͯͥͥ̍ͨͥ̉͛́ͮͬͩ͟6̷̬͓̻̺̹̖͊̉̇̽̇ͪͧͭͧ̿̒̓ͧ̓̐͜
̗͔̳̭̭̓̀̊̐̾̍̋̎͆͑ͭ͗͛̌̇̚͠͡9̷̨̊ͪ̆̔ͪ̄̾ͦ̏̾̃̅̋̀͞҉͈̹̭̜͇̘͍̭̭̲̮͖5̴̔ͬ͛ͭ̄̎̑̎ͯ̓̆͛ͬ̑ͫ̔̀͌̚͞҉̳͙̣͔̩͙̩̹͔̳̜͍̜͘8̸̧̧͙̻̮̘̟̘̳̼̺̉̊͌̾ͪͯ̏͋̓̓ͨͫ̓͌̎̉̀1̶̴̡̛̟̱̖̳͈̰̥̭̭̯̝̣͆ͣ̾͆̑͆͋̏͗̒̂ ͨ́̿ͩ̑̒̇̿ͯͪ̂̉̓̊̈͝҉̨̕͏̖̯͎̫̩̝͓̺̲̬̼̠͈̙ͅT̛̛͚̱͎̞̟ͧ̂̃ͨ̃̿͛̊ͪ̿ͤ̂͡͡͝Ḱ̵̛̜̥̯̼̯̣͔̼̮̤̙͖̦́̀̃̔͡ ̘̹͚̮͇̖͕̤̝̯̼̦̲͇͓͋̂̇̂ͤ̈́͆̉̽͊ͭ̀́͘͡ͅM̸̡̩̱̳̗̤̭̩̥͔̍ͪ̉͛̿̔̉̿̎̇͟͠Ų̶̗͈̠̫̘͚̥̫̥̥̝̜̭̻ͯ̀͋͌̊͗̃ͥ̄̇ͭ̅͐ͮ̀͡S̐̏ͯ̄̌̓̑̀ͭ̆ͪ́̓̉̾ͮ̉͒͟҉̢̞̭̦̲̖̻̟̟͔̘̱̳̻̗̳͉̕͟ͅS̴̆ͩ͐̒ͦ͋ͬ͋̌ͧͤͧ̈́͊̎͋ͩ͑̚҉̶̞̫̦̜̯̯̙̘͔͚͉̻̣̞͈̳̳E̢̩͎̩̫̙̙͙͙͖̥̪̺͆ͤ́͒ͬ͐̀ͬ͋͗̍ͨ̎̍ͧͩ̽̓L̷̛̻̱̻͓͖͔͖͙̬̳̰̻̣͍̻ͧ͂̇̍͋̆ͥ̐͌̃̐͘͞ͅͅĶ̤͔̬̠̺͎̦̫̘̆ͩͨͨͯ͝Á̴̴̴̲̺̯̤͓̫̣̠̪̗̣̤̬̙ͩͭ͑ͧ̾̊̾ͯ͛̌̎̆ͦ̚Ň̘̙͚̜͈̗̟ͮ̓̈́ͬͥ̓͐ͧͦͤ͗͠ͅA̵̡̳̪̹̰̖̦̰̤̺̜̹̣͙̹̯͉̎ͮ̽̂͠͡ͅA̹̳̭̩̬̟̙̤ͭͩ͆̿͂ͤͣ̈̄̏ͯ̕̕L̨̛̮̗̻̼̥̫͔͐͑͛̉̔̽̓͋͐͌ͩ̂̋̽̾ͨ̑ͧ̚[̆͐̃̆̈́̅̉̀̚͏̨̛̤̤͙͍̤̤̰͞/̣̱͖̟̝̣ͫ̾̋̓̌͊͊̽ͣ͘s̸̫͎̰̯͈͉̩̫̜̻̱͓̘͌ͤͩ̽̆̕]̴̶̨͈͚̩̼͕̩̤̝̤̭̗͍̫̰̔͑ͨͬ̐̃͒͛ͧͫ̉ͪͩ̋ͦ͂̆͝ͅͅ
Ik boycotte Jeroen Stevens al toen het nog niet hip wasquote:Op zondag 7 mei 2017 14:28 schreef serkot het volgende:
Vanaf nu boycot ik Jeroen Stevens. Ik luister niet meer naar zijn muziek en ik koop zijn cassettebandjes niet meer.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |