Sinds ie bij SPEC zit is hij geen 1x negatief in het nieuws gekomen, hij is zelfs als moslim zijnde opgekomen voor de homo's waar hij veel kritiek op heeft gekregen van de moslims, ik vind dat je hem tekort doet.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 00:06 schreef Bottendaal het volgende:
[..]
Nee gelijk van het podium aflopen, ik heb mijn centjes binnen Who cares.
Nee, ik zeg niet dat hij dit gepland heeft om op deze manier negatief in het nieuws te komen, maar zijn uitstraling komt zo wel weer negatief over en zijn fans blijken dat alleen naar schitterend te vinden die zogenaamde bad boy uitstraling, dat is ook precies wat we nodig hebben hier in Nederland, nog meer van die aso''s
Moedig het maar aan, als Boef het mag mogen wij het ook.
Naast dat hij kut herrie produceert heeft hij ook nog het verstand van een inktvis en is het een goed betaalde tokkie
Oké in het verleden dan wel, misschien kijk ik daar daar nog teveel naar, dat laatste wat je schrijft wist ik niet, ik geloof je, respect dat hij dat gedaan heeftquote:Op donderdag 3 augustus 2017 00:10 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Sinds ie bij SPEC zit is hij geen 1x negatief in het nieuws gekomen, hij is zelfs als moslim zijnde opgekomen voor de homo's waar hij veel kritiek op heeft gekregen van de moslims, ik vind dat je hem tekort doet.
Dat is ook de rol van SPEC, alles wordt nu positief gespind.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 00:10 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Sinds ie bij SPEC zit is hij geen 1x negatief in het nieuws gekomen, ...
Je hebt hier een BEETJE gelijk.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 00:06 schreef Bottendaal het volgende:
[..]
Nee gelijk van het podium aflopen, ik heb mijn centjes binnen Who cares....
En juist daar gaat het verkeerd.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 14:36 schreef riazop het volgende:
[..]
Wil de best verdienende Nederlandstalige artiest ooit worden. En dat gaat 'm lukken
Het zou idd zomaar kunnen dat SLAAPTEKORT zijn magnum opus zal blijken te zijn, en dat het vanaf nu alleen maar minder wordt.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 15:47 schreef cafca het volgende:
[..]
En juist daar gaat het verkeerd.
Hij vind geld verdienen belangrijker dan zijn fans of kwaliteit leveren. ...
pantsergedragquote:Op dinsdag 3 oktober 2017 23:42 schreef riazop het volgende:
tis nu aftikken geblazen bij arrogante Hennis door knalharde comment van Boef vanochtend
[ afbeelding ]
Wanneer post je nou eens over wilde westen!quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 14:59 schreef riazop het volgende:
alweer een nummer 1 hit van BOEF
[ afbeelding ]
lekker hooorquote:Op vrijdag 6 oktober 2017 14:59 schreef riazop het volgende:
alweer een nummer 1 hit van BOEF
[ afbeelding ]
Uhu. Ja want boef heeft daar echt invloed op gehadquote:Op dinsdag 3 oktober 2017 23:42 schreef riazop het volgende:
tis nu aftikken geblazen bij arrogante Hennis door knalharde comment van Boef vanochtend
[ afbeelding ]
Boef heeft ook het nieuwe kabinetsbeleid geschrevenquote:Op vrijdag 6 oktober 2017 20:43 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Uhu. Ja want boef heeft daar echt invloed op gehad
Hij wordt de nieuwe Bono... met het enige verschil dat men Boef nu al uitkotst, daar waar dat bij Bono pas op latere leeftijd kwam.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 20:59 schreef Bottendaal het volgende:
[..]
Boef heeft ook het nieuwe kabinetsbeleid geschreven
Waar zouden we toch zijn zonder Boef zeg
Heel vervelend voor Bono en zijn honderden miljoenenquote:Op vrijdag 6 oktober 2017 21:22 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Hij wordt de nieuwe Bono... met het enige verschil dat men Boef nu al uitkotst, daar waar dat bij Bono pas op latere leeftijd kwam.
Ik denk boef z'n moederquote:Op zondag 8 oktober 2017 16:08 schreef Elfletterig het volgende:
[ afbeelding ]
Bron: http://dutchcharts.nl/sho(...)l=Patsergedrag&cat=s
Ik hoef - denk ik - niet uit te leggen wie "De Tsjap" is...
Ook bekend als: mensen met smaakquote:Op zondag 8 oktober 2017 17:41 schreef cafca het volgende:
Maar wees eerlijk: de mensen die een review invullen die daar niet voor betaald worden zijn natuurlijk ook "bepaalde mensen", die tot een totaal andere groep horen dan de doelgroep van deze muziek.
Klopt. Het voorbeeld werd direct onder jouw post gegeven. Mooi.quote:Op zondag 8 oktober 2017 17:41 schreef cafca het volgende:
Maar wees eerlijk: de mensen die een review invullen die daar niet voor betaald worden zijn natuurlijk ook "bepaalde mensen", die tot een totaal andere groep horen dan de doelgroep van deze muziek.
En hoe is de geaardheid van de presentator (die overigens gewoon betaald wordt om "fan" te zijn) hierin van belang?quote:Op donderdag 12 oktober 2017 23:43 schreef riazop het volgende:
BOEF heeft nu ook een bekende HOMO fan : van der Vorst (ziet sterren)
Omdat BOEF het regelmatig opneemt voor HOMO's. Tot woede van een deel van zijn "fans".quote:Op vrijdag 13 oktober 2017 07:41 schreef cafca het volgende:
[..]
En hoe is de geaardheid van de presentator (die overigens gewoon betaald wordt om "fan" te zijn) hierin van belang?
Deze omschrijving vind ik behoorlijk stigmatiserend.quote:Op vrijdag 13 oktober 2017 14:14 schreef riazop het volgende:
[..]
Omdat BOEF het regelmatig opneemt voor HOMO's. Tot woede van een deel van zijn "fans".
Héél belangrijk dat juist HIJ zich positief uitspreekt over deze groep. En dus ook dat men ziet dat hij er gewoon mee samenwerkt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |