abonnement Unibet Coolblue
pi_174240310
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 14:59 schreef riazop het volgende:
alweer een nummer 1 hit van BOEF

[ afbeelding ]
lekker hooor
pi_174242063
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 oktober 2017 23:42 schreef riazop het volgende:
tis nu aftikken geblazen bij arrogante Hennis door knalharde comment van Boef vanochtend

[ afbeelding ]
Uhu. Ja want boef heeft daar echt invloed op gehad :')
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
pi_174242465
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 20:43 schreef OscarMopperkont het volgende:

[..]

Uhu. Ja want boef heeft daar echt invloed op gehad :')
Boef heeft ook het nieuwe kabinetsbeleid geschreven
Waar zouden we toch zijn zonder Boef zeg
pi_174243017
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 20:59 schreef Bottendaal het volgende:

[..]

Boef heeft ook het nieuwe kabinetsbeleid geschreven
Waar zouden we toch zijn zonder Boef zeg
Hij wordt de nieuwe Bono... met het enige verschil dat men Boef nu al uitkotst, daar waar dat bij Bono pas op latere leeftijd kwam.
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
  vrijdag 6 oktober 2017 @ 21:23:37 #205
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_174243040
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 21:22 schreef OscarMopperkont het volgende:

[..]

Hij wordt de nieuwe Bono... met het enige verschil dat men Boef nu al uitkotst, daar waar dat bij Bono pas op latere leeftijd kwam.
Heel vervelend voor Bono en zijn honderden miljoenen
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
pi_174244742
Ik stel voor dat we een standbeeld maken van Boef
pi_174281272

Bron: http://dutchcharts.nl/sho(...)l=Patsergedrag&cat=s

Ik hoef - denk ik - niet uit te leggen wie "De Tsjap" is...
pi_174282746
quote:
10s.gif Op zondag 8 oktober 2017 16:08 schreef Elfletterig het volgende:
[ afbeelding ]
Bron: http://dutchcharts.nl/sho(...)l=Patsergedrag&cat=s

Ik hoef - denk ik - niet uit te leggen wie "De Tsjap" is...
Ik denk boef z'n moeder
pi_174282849
Maar wees eerlijk: de mensen die een review invullen die daar niet voor betaald worden zijn natuurlijk ook "bepaalde mensen", die tot een totaal andere groep horen dan de doelgroep van deze muziek.
pi_174282880
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2017 17:41 schreef cafca het volgende:
Maar wees eerlijk: de mensen die een review invullen die daar niet voor betaald worden zijn natuurlijk ook "bepaalde mensen", die tot een totaal andere groep horen dan de doelgroep van deze muziek.
Ook bekend als: mensen met smaak
pi_174284797
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2017 17:41 schreef cafca het volgende:
Maar wees eerlijk: de mensen die een review invullen die daar niet voor betaald worden zijn natuurlijk ook "bepaalde mensen", die tot een totaal andere groep horen dan de doelgroep van deze muziek.
Klopt. Het voorbeeld werd direct onder jouw post gegeven. Mooi.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_174317113
BOEF megapopulair in Rotterdam afgelopen maand

pi_174388645
BOEF heeft nu ook een bekende HOMO fan : van der Vorst (ziet sterren)

pi_174390730
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 23:43 schreef riazop het volgende:
BOEF heeft nu ook een bekende HOMO fan : van der Vorst (ziet sterren)

En hoe is de geaardheid van de presentator (die overigens gewoon betaald wordt om "fan" te zijn) hierin van belang?
pi_174391977
Even over het algemeen. Vroeger moesten grote artiesten als Madonna fysiek platen, cd's en cd singles verkopen voordat ze op nummer 1 in de top 40 belanden. De zoveelste artiest die het record tegenwoordig verslaat vind ik daarom niet veel zeggen omdat nu van alles meetelt zoals YouTube geloof ik. En daar zijn ook weer trucjes voor. Ja toch?
pi_174396540
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 07:41 schreef cafca het volgende:

[..]

En hoe is de geaardheid van de presentator (die overigens gewoon betaald wordt om "fan" te zijn) hierin van belang?
Omdat BOEF het regelmatig opneemt voor HOMO's. Tot woede van een deel van zijn "fans".
Héél belangrijk dat juist HIJ zich positief uitspreekt over deze groep. En dus ook dat men ziet dat hij er gewoon mee samenwerkt.
pi_174397465
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 14:14 schreef riazop het volgende:

[..]

Omdat BOEF het regelmatig opneemt voor HOMO's. Tot woede van een deel van zijn "fans".
Héél belangrijk dat juist HIJ zich positief uitspreekt over deze groep. En dus ook dat men ziet dat hij er gewoon mee samenwerkt.
Deze omschrijving vind ik behoorlijk stigmatiserend.
pi_174397504
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 23:43 schreef riazop het volgende:
BOEF heeft nu ook een bekende HOMO fan : van der Vorst (ziet sterren)

Kan je een posten die ik wel kan bekijken?
pi_175094255
Universiteit Utrecht ; antropoloog Femke Kaulingfreks (1981)

“Al die incidenten, relletjes en protesten maken onderdeel uit van wat ik zie als nieuwe brede burgerbeweging.” En rapper Boef kun je in dit verband als de nieuwe James Dean zien, zegt ze.

https://www.trouw.nl/same(...)es-dean-is~a1a5bfc5/
pi_175104409
quote:
10s.gif Op zondag 8 oktober 2017 16:08 schreef Elfletterig het volgende:
[ afbeelding ]
Bron: http://dutchcharts.nl/sho(...)l=Patsergedrag&cat=s

Ik hoef - denk ik - niet uit te leggen wie "De Tsjap" is...
Mooi dat al die mensen denken namens mij te kunnen spreken
pi_175109156
de extreem rechtse The Post is boos!

http://media.tpo.nl/2017/(...)s-nieuwe-james-dean/
pi_175109201
quote:
0s.gif Op donderdag 16 november 2017 13:13 schreef riazop het volgende:
de extreem rechtse The Post is boos!

http://media.tpo.nl/2017/(...)s-nieuwe-james-dean/
:’)

Boef is straattuig. Hoef je niet extreem rechts voor te zijn
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
pi_175110649
quote:
0s.gif Op donderdag 16 november 2017 13:13 schreef riazop het volgende:
de extreem rechtse The Post is boos!

http://media.tpo.nl/2017/(...)s-nieuwe-james-dean/
Ik ben erg links, maar 'k vind Boef ook gewoon een kutmongool hoor..
nee, jij dan!
pi_175110696
quote:
10s.gif Op zondag 8 oktober 2017 16:08 schreef Elfletterig het volgende:
[ afbeelding ]
Bron: http://dutchcharts.nl/sho(...)l=Patsergedrag&cat=s

Ik hoef - denk ik - niet uit te leggen wie "De Tsjap" is...
Hij wil zo graag, die Riatsjap _O- :')
nee, jij dan!
pi_175110933
quote:
1s.gif Op donderdag 16 november 2017 13:16 schreef OscarMopperkont het volgende:

[..]

:’)

Boef is straattuig. Hoef je niet extreem rechts voor te zijn
De talentloze treitervlogger Ismael Ilgün en de talentloze, criminele rapper BOEF als iconen, boegbeelden van een generatie. Hoe cynisch en wrang is dat, als je deel uitmaakt van die generatie...

Deze kneuzen zijn opgehemeld en op een voetstuk geplaatst. De "bijdrage" van Ilgün wordt ineens als "waardevol" ervaren, rapper BOEF wordt neergezet als één of ander genie, terwijl hij niet verder komt dan rijmpjes op basisschoolniveau.
pi_176234932
Onze cultheld, annex "groot artiest", annex idool van riazop is weer in het nieuws:

Het stuk stront had een lekke band, kreeg van drie dames een lift aangeboden en betitelde deze vrouwen vervolgens tot hoeren: https://wnl.tv/2018/01/02(...)hoer-wijze-bedankje/

Dit soort figuren voert in Nederland de hit kliklijsten aan. :r
pi_176234976
Ik ben trouwens ook benieuwd of de politiek-correcte linkse media, die vooraan staan om dit soort figuren op een voetstuk te plaatsen en die vooraan staan om op te roepen tot het boycotten van websites als GeenStijl nu ook het lef hebben om deze "artiest" te boycotten.
pi_176235031
Zijn trieste aanhang zal dit natuurlijk wel weer stoer vinden

En Elfletterig ik ben ook benieuwd of dit stuk stront nu de boycot in gaat
  dinsdag 2 januari 2018 @ 13:36:24 #229
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_176235297
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 januari 2018 13:22 schreef Elfletterig het volgende:
Ik ben trouwens ook benieuwd of de politiek-correcte linkse media, die vooraan staan om dit soort figuren op een voetstuk te plaatsen en die vooraan staan om op te roepen tot het boycotten van websites als GeenStijl nu ook het lef hebben om deze "artiest" te boycotten.
Ik denk dat het niet eens nodig is om hem te boycotten zo marginaal is ie. Hij heeft niks meer te bieden dan de volgende debiel; hij speelt het social media-schreeuwspelletje alleen iets beter dan de rest.

Dat geeft hem grofweg anderhalf jaar meer speelruimte voordat ie langzaam wegzakt naar het niveau "Oh ja, die bestond ook nog" als je zijn naam over drie, vier jaar op de posters voor een lokaal evenement ziet staan naast die van Lil Kleine, Ismo en Appa.

Dit soort degeneraatjes worden in het begin altijd onthaald als een "fris" en "divers" geluid en na een paar jaar ingeruild voor de volgende hersenloze bontkraag.
pi_176237526
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 januari 2018 13:22 schreef Elfletterig het volgende:
Ik ben trouwens ook benieuwd of de politiek-correcte linkse media, ...
Juist de politiek correcten duiken op deze "zaak"

links en rechts

om een bitch een hoer te noemen is dan ook héééél erg
pi_176238153
BOEF was de grote winnaar van 2017

pi_176240317
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 januari 2018 15:09 schreef riazop het volgende:

[..]

om een bitch een hoer te noemen is dan ook héééél erg
Nou, het getuigt wel van een gebrek aan respect en beschaving. (Evenals dames "bitch" noemen, trouwens)
Maar goed, het past perfect bij zijn image, en zijn volgertjes vinden het vast ontzettend stoer, dus het zal weer een hoop extra kliks en geld opleveren. En daar draait het allemaal om natuurlijk.
pi_176241172
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 januari 2018 13:36 schreef Qarrad het volgende:

[..]

Ik denk dat het niet eens nodig is om hem te boycotten zo marginaal is ie. Hij heeft niks meer te bieden dan de volgende debiel; hij speelt het social media-schreeuwspelletje alleen iets beter dan de rest.

Dat geeft hem grofweg anderhalf jaar meer speelruimte voordat ie langzaam wegzakt naar het niveau "Oh ja, die bestond ook nog" als je zijn naam over drie, vier jaar op de posters voor een lokaal evenement ziet staan naast die van Lil Kleine, Ismo en Appa.

Dit soort degeneraatjes worden in het begin altijd onthaald als een "fris" en "divers" geluid en na een paar jaar ingeruild voor de volgende hersenloze bontkraag.
Radiozenders draaien zijn "muziek", hij wordt geboekt voor optredens en zijn "muziek" komt ook op hit-verzamel-cd's te staan.

Dat dit stuk stront over een paar jaar niks meer te betekenen heeft, is evident. Waar het om gaat, is dat hij *nu* zijn zakken vult. Iemand die zich zo gedraagt zou keihard moeten worden tegengewerkt en geboycot.
pi_176241230
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 januari 2018 15:09 schreef riazop het volgende:

[..]

Juist de politiek correcten duiken op deze "zaak"

links en rechts

om een bitch een hoer te noemen is dan ook héééél erg
Ja, wat hij heeft gedaan is inderdaad heel erg. De misselijkmakende mentaliteit die eraan ten grondslag ligt, trouwens ook. Omdat vrouwen uitgaan, zijn ze automatisch "hoer". Het stuk stront maakt excuses en daarmee is de zaak dan weer gesloten. Maar aan de mentaliteit verandert niks.

De politiek-correcten stonden vooraan om op te roepen tot een (adverteerders)boycot van GeenStijl, toen die site wat vrouw-onvriendelijke dingen had geschreven. Eens kijken of we deze mensen nu ook horen.

Ik denk het niet, want het kritiekloos ophemelen van kneuzen als BOEF tot "artiest" en het wegredeneren van hun wangedrag of zelfs strafbare gedrag (zie o.a. Kempi, SFB) past perfect binnen het politiek-correcte wereldbeeld waarbij dergelijke figuren moeten worden beschermd omdat ze moslim zijn of een donkere huidskleur hebben. Want diversiteit. En dat is heilig.

Had een blanke witte artiest een paar moslima's of donkere vrouwen verrot gescholden, dan hadden ze vooraan staan schreeuwen, die politiek-correcten.
pi_176241241
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 januari 2018 15:36 schreef riazop het volgende:
BOEF was de grote winnaar van 2017

[ afbeelding ]
BOEF is alleen een winnaar in de ogen van pubers en kalende veertigers in Roosendaal met een doorgeslagen obsessie voor kliks.

In moreel opzicht is het een grote loser. Een veel te hard omhoogvallen, misselijkmakend ventje.
  dinsdag 2 januari 2018 @ 18:13:12 #236
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_176241297
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 januari 2018 18:08 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Ja, wat hij heeft gedaan is inderdaad heel erg. De misselijkmakende mentaliteit die eraan ten grondslag ligt, trouwens ook. Omdat vrouwen uitgaan, zijn ze automatisch "hoer". Het stuk stront maakt excuses en daarmee is de zaak dan weer gesloten. Maar aan de mentaliteit verandert niks.

De politiek-correcten stonden vooraan om op te roepen tot een (adverteerders)boycot van GeenStijl, toen die site wat vrouw-onvriendelijke dingen had geschreven. Eens kijken of we deze mensen nu ook horen.

Ik denk het niet, want het kritiekloos ophemelen van kneuzen als BOEF tot "artiest" en het wegredeneren van hun wangedrag of zelfs strafbare gedrag (zie o.a. Kempi, SFB) past perfect binnen het politiek-correcte wereldbeeld waarbij dergelijke figuren moeten worden beschermd omdat ze moslim zijn of een donkere huidskleur hebben. Want diversiteit. En dat is heilig.

Had een blanke witte artiest een paar moslima's of donkere vrouwen verrot gescholden, dan hadden ze vooraan staan schreeuwen, die politiek-correcten.
Man man :') heb je een tissue nodig?

Of het nou een rasechte Nederlandse relnicht is die een chinees publiekelijk te kakken zet in een talentenshow of een rapper met Marokkaanse achtergrond die vrouwen te kakken zet? Maakt geen reet uit. Ze krijgen allebei heel wat shit over zich heen.

Klim nou maar weer uit die slachtofferrol.
Dit, dus.
  dinsdag 2 januari 2018 @ 18:24:30 #237
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_176241463
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 januari 2018 18:03 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Radiozenders draaien zijn "muziek", hij wordt geboekt voor optredens en zijn "muziek" komt ook op hit-verzamel-cd's te staan.

Dat dit stuk stront over een paar jaar niks meer te betekenen heeft, is evident. Waar het om gaat, is dat hij *nu* zijn zakken vult. Iemand die zich zo gedraagt zou keihard moeten worden tegengewerkt en geboycot.
Hij vult nu zijn zakken ja. Gezien het niveau waarop hij functioneert is hij dus binnen drie jaar hartstikke failliet omdat hij het opmaakt aan stomme dingen. Wat blijft is de nawalm, dat je over een jaar of vijf zo'n verzamel-cd beluistert en dan iets hebt van "och god, dat bestond toen ja, wat een dom eikeltje zeg".

Dat is wat mij betreft een betere uitkomst dan een boycott die dan weer opgevat wordt door zijn aanhang als een bewijs van de racistische media/maatschappij in plaats van als een gevolg van zijn eigen stomme gedrag. En de uitkomst (aandacht! verkoopcijfers!) die zo'n relletje dan teweegbrengt is al helemaal niet wenselijk.
pi_176241516
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 januari 2018 18:03 schreef Elfletterig het volgende:

[..]


Dat dit stuk stront over een paar jaar niks meer te betekenen heeft, is evident. Waar het om gaat, is dat hij *nu* zijn zakken vult. Iemand die zich zo gedraagt zou keihard moeten worden tegengewerkt en geboycot.
man man man, wat een politiek correct geleuter!

moeten we koorknapen als artiesten hebben?
pi_176241573
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 januari 2018 18:08 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Omdat vrouwen uitgaan, zijn ze automatisch "hoer"....
Dan zijn het KECHs, dus hoer of slet.

Betaald of gratis, maar in principe in de markt voor sex;

Daar lijkt me nu net niets mis mee.
pi_176241618
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 januari 2018 18:24 schreef Qarrad het volgende:

[..]

Wat blijft is de nawalm, dat je over een jaar of vijf zo'n verzamel-cd beluistert en dan iets hebt van "och god, dat bestond toen ja, wat een dom eikeltje zeg".

Dat is wat mij betreft een betere uitkomst dan een boycott die dan weer opgevat wordt door zijn aanhang als een bewijs van de racistische media/maatschappij in plaats van als een gevolg van zijn eigen stomme gedrag.
volgens mij is het voor jou het verstandigst dat je naar 100 % politiek correct Engelstalige niemandalletjes blijft luisteren.

Ik beveel Ilse De Lange aan.
pi_176241626
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 januari 2018 18:13 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Man man :') heb je een tissue nodig?

Of het nou een rasechte Nederlandse relnicht is die een chinees publiekelijk te kakken zet in een talentenshow of een rapper met Marokkaanse achtergrond die vrouwen te kakken zet? Maakt geen reet uit. Ze krijgen allebei heel wat shit over zich heen.

Klim nou maar weer uit die slachtofferrol.
Hoe kom je erbij dat ik mezelf als slachtoffer neerzet? Ik stoor me gewoon mateloos aan dat misbaksel, zijn "muziek", de manier waarop hij kritiekloos wordt opgehemeld als "artiest" en de misselijkmakende (religieus-gevoede) hypocrisie die hij tentoonspreidt.

Gordon maakte in een jolige bui een slechte, uitgekauwde grap over Chinezen. Deze kutrapper beledigt vrouwen die hem kort daarvoor hulp hebben geboden toen hij met pech langs de kant van de weg stond.

En BOEF krijgt helemaal geen shit over zich heen. Ja, er is nu even tijdelijk veel verontwaardiging, maar straks schuift meneer weer fijn aan in talkshows en draaien zenders als 3FM en 538 zijn "muziek".
pi_176241638
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 januari 2018 18:29 schreef riazop het volgende:

[..]

Dan zijn het KECHs, dus hoer of slet.

Betaald of gratis, maar in principe in de markt voor sex;

Daar lijkt me nu net niets mis mee.
Als een vrouw uitgaat is ze een slet?
Gast.... :N
  dinsdag 2 januari 2018 @ 18:33:30 #243
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_176241643
Toon gewoon wat respect voor mensen die een poging doen je te helpen.
Dit, dus.
  dinsdag 2 januari 2018 @ 18:35:09 #244
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_176241689
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 januari 2018 18:32 schreef riazop het volgende:

[..]

volgens mij is het voor jou het verstandigst dat je naar 100 % politiek correct Engelstalige niemandalletjes blijft luisteren.

Ik beveel Ilse De Lange aan.
Ik luister van Youssou N'dour tot black metal. Allesbehalve niemendalletjes dus. Dus Ilse de Lange kun je in je sluitspier steken. Vindt ze lök.
  dinsdag 2 januari 2018 @ 18:35:11 #245
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_176241691
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 januari 2018 18:32 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Hoe kom je erbij dat ik mezelf als slachtoffer neerzet? Ik stoor me gewoon mateloos aan dat misbaksel, zijn "muziek", de manier waarop hij kritiekloos wordt opgehemeld als "artiest" en de misselijkmakende (religieus-gevoede) hypocrisie die hij tentoonspreidt.

Gordon maakte in een jolige bui een slechte, uitgekauwde grap over Chinezen. Deze kutrapper beledigt vrouwen die hem kort daarvoor hulp hebben geboden toen hij met pech langs de kant van de weg stond.

En BOEF krijgt helemaal geen shit over zich heen. Ja, er is nu even tijdelijk veel verontwaardiging, maar straks schuift meneer weer fijn aan in talkshows en draaien zenders als 3FM en 538 zijn "muziek".
Twee BN'ers die publiekelijk iemand respectloos behandelen. Boef wordt op dit moment net zo hard aangepakt als Gordon destijds. En terecht. Dat je nu gaat proberen nuance aan te brengen vind ik ook wat treurig.
Dit, dus.
pi_176241706
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 januari 2018 18:27 schreef riazop het volgende:

[..]

man man man, wat een politiek correct geleuter!

moeten we koorknapen als artiesten hebben?
Serieus kerel? Je bent een vent van in de veertig; heb je echt geen enkel moreel besef? Hoe voed jij je dochter in vredesnaam op?

Wat artiesten betreft, zou ik graag getalenteerde artiesten willen; geen omhooggevallen criminelen en kinderverkrachters. Het soort waar jij zo graag kritiekloos, selectief quotend, voor in de bres springt.
pi_176241745
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 januari 2018 18:29 schreef riazop het volgende:

[..]

Dan zijn het KECHs, dus hoer of slet.

Betaald of gratis, maar in principe in de markt voor sex;

Daar lijkt me nu net niets mis mee.
Daar gaat het niet om :') Het gaat erom dat je vrouwen überhaupt niet voor hoer hoort uit te schelden omdat ze uitgaan, cq. een andere levensopvatting hebben dan jij. En al helemaal niet als het gaat om vrouwen die jou net hebben geholpen toen je met pech langs de kant van de weg stond.

Hoe verknipt moet je zijn om zoiets in je domme kop te halen - laat staan het te verdedigen.
pi_176241804
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 januari 2018 18:32 schreef riazop het volgende:

[..]

volgens mij is het voor jou het verstandigst dat je naar 100 % politiek correct Engelstalige niemandalletjes blijft luisteren.

Ik beveel Ilse De Lange aan.
Dit topic gaat niet over andere muziek; duik eens niet weg als een kinderachtige puber. Dit topic gaat over BOEF. En net als bij al die andere "talenten" die zich om de haverklap misdragen (zoals Lil Kleine, Kempi en SFB) krijgen we ook bij deze crimineel het nieuws buiten de "muziek" om er gratis bij.

Dit topic gaat niet over de vraag welke artiesten Qarrad en ik goed vinden; ook niet over de muziek die jij werkelijk leuk vindt (compleet andere muziek als die je hier loopt te spammen). Dit gaat over de crimineel, annex "artiest" BOEF en zijn zieke gedrag.
pi_176241814
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 januari 2018 18:32 schreef Elfletterig het volgende:

[..]


Gordon maakte in een jolige bui een slechte, uitgekauwde grap over Chinezen.
praat het maar weer goed

vandaar de uitdrukking "hollandse hypocrisie" zeker?
pi_176241857
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 januari 2018 18:29 schreef riazop het volgende:

[..]

Dan zijn het KECHs, dus hoer of slet.

Betaald of gratis, maar in principe in de markt voor sex;

Daar lijkt me nu net niets mis mee.
Echt waar, je meent het ook nog he?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')