Jij maakt het helemaal spannend.quote:Op dinsdag 20 november 2007 01:22 schreef BonJovi het volgende:
Is ook zo sterke landen Brazilie en Argentina erbij and you are good to go.
heb je een overzichtje?quote:Op woensdag 21 november 2007 11:28 schreef Leatherface het volgende:
Ik vind de accommodaties voor dit komende EK trouwens maar teleurstellend.
De meeste stadions zijn niet echt supergroot en flitsend.
Dat dusquote:Op woensdag 21 november 2007 12:22 schreef Fides het volgende:
Turkije is inderdaad wel leuk door de Turken die hier wonen. Rusland ook wel vanwege Hiddink. Maar ik ga er niet vanuit dat die zich plaatst.
nouquote:
Dream on.quote:Op woensdag 21 november 2007 12:22 schreef Fides het volgende:
Turkije is inderdaad wel leuk door de Turken die hier wonen. Rusland ook wel vanwege Hiddink. Maar ik ga er niet vanuit dat die zich plaatst.
Ik zou tekenen voor Nederland / Duitsland / Portugal / Turkije. En dan natuurlijk met Turkije de 2e ronde in gaan.
Ik zie 3 sintelbanenquote:Op woensdag 21 november 2007 12:27 schreef rubbereend het volgende:
[..]
noudat wordt vrij beperkt in het aantal kaartjes met al die kleine stadions
quote:Op woensdag 21 november 2007 12:24 schreef Dj_Day-V het volgende:
Mooie kleine stadionsHeb er nu al zin in
Dit is toch een kutregel van jewelste. Frankrijk en Italië spelen tegen Oekraiene en Schotland, Nederland speelt tegen allemaal kutclubjes.quote:De indeling van de potten gebeurt op basis van de resultaten in de kwalificatiereeksen naar het WK 2006 en het EK van 2008. Nederland voert deze ranglijst momenteel aan, met een gemiddelde van 2,52 punt per wedstrijd.
In Nederland en Belgie waren er ook meerdere stadions van maar 30.000 plekken.quote:Op woensdag 21 november 2007 13:23 schreef Damzkieee het volgende:
Kutstadions zeg
Ik vind dat ze allemaal op zn minst 40.000 moeten kunnen herbergen, vooral als je kijkt naar het deelnemersveld.
maar over het algemeen was het groter, 3 grote 50k stadions en nog wat 30k+quote:Op woensdag 21 november 2007 21:00 schreef Fides het volgende:
[..]
In Nederland en Belgie waren er ook meerdere stadions van maar 30.000 plekken.
Die site is niet bepaald up-to-date. Op deze pagina (wikipedia) staan de definitieve capaciteiten. Al is alleen Basel echt veel groter dan op die andere site.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |