abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 6 mei 2017 @ 14:27:45 #226
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_170725522
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 mei 2017 14:01 schreef minilot het volgende:

[..]

Had je toen een hoop gedronken of was het al na een beetje?
Eerste keer een klein glaasje prosecco en de tweede keer had ik 's middags in witte wijn gepocheerde peer op.

Ik moet maar weer eens een moment vinden om het weer te proberen.
Spoilers!
  zaterdag 6 mei 2017 @ 14:52:47 #227
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_170725807
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 mei 2017 13:48 schreef minilot het volgende:
Robin, weet je al wat je gaat maken? Succes in elk geval! :*

Indiase Entrecote



Bloemkool



Garam Masala aardappels
(kijken of het gewoon als "partjes uit de oven" kan ipv opgebakken blokjes zoals op de foto.

En als ik nog tijd heb (die mafkezen komen al om 17:30u!) nog Saag Paneer. En heel misschien gefrituurde aubergineschijfjes vooraf:



Maar ik vrees dat ik dat niet redt.

En oja, ik heb gulab jamun gekocht bij de Indiase toko. Want ik doe geen toetjes, maar voor wie toch wil is er dit:

  zaterdag 6 mei 2017 @ 15:06:52 #228
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_170725994
Gulab jamun ziet er lekker uit!
Vanmorgen zolder beetje opgeruimd en de tuin gedaan. Gelukkig kwam paps helpen. Dus dat ging lekker snel O+
pi_170726052
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 mei 2017 13:59 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Weirde slaapwandelmomenten. Half wakker worden vanwege enorme schrik, hartkloppingen. Ik moet eigenlijk weer eens proberen of dat twee keer toeval was of niet. Maar ik durf niet zo.
laatst welheel goed alcohol vrij bierop dus lijkt me dat dat voor cider ook kan (vriendinnetje met mega kater en toch etentje en was echt niet vies al had ik wel trek in gewoon een goeie tripple ofzo)
  zaterdag 6 mei 2017 @ 15:22:31 #230
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_170726281
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 mei 2017 15:11 schreef liedetector het volgende:

[..]

laatst welheel goed alcohol vrij bierop dus lijkt me dat dat voor cider ook kan (vriendinnetje met mega kater en toch etentje en was echt niet vies al had ik wel trek in gewoon een goeie tripple ofzo)
Heb je het recept van die lekkere eieren nog gevonden toevallig?
Spoilers!
pi_170726353
quote:
17s.gif Op zaterdag 6 mei 2017 15:22 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Heb je het recept van die lekkere eieren nog gevonden toevallig?
kut he...ik heb m hier ooit gepost....
weet heus wel wat ik ongeveer gedaan heb...maar toen was ie nog versch

heb deze als basis gepakt weet ik nog

https://www.kokkieblanda.(...)-pittige-tomatensaus

*snap ook niet dat ze ze pittig noemt want ik zie het niet...3 lomboks op 8 x ei...mwoaw...maar goed dat was het begin

als aanvulling heb ik geen puree genomen maar verse tomaat en laten inkoken sowieso, of was het een blikje want geen mooie verse tomaat toen...twijfel twijfel...maar op zeker geen puree...dat vind ik het vaak niet nl

[ Bericht 17% gewijzigd door liedetector op 06-05-2017 15:59:48 ]
  zaterdag 6 mei 2017 @ 16:12:04 #232
221912 minilot
Nancy boy
pi_170727260
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 mei 2017 14:52 schreef RobinOok het volgende:

[..]

[ link | afbeelding ]
Indiase Entrecote


[ link | afbeelding ]
Bloemkool


[ link | afbeelding ]
Garam Masala aardappels
(kijken of het gewoon als "partjes uit de oven" kan ipv opgebakken blokjes zoals op de foto.

En als ik nog tijd heb (die mafkezen komen al om 17:30u!) nog Saag Paneer. En heel misschien gefrituurde aubergineschijfjes vooraf:

[ link | afbeelding ]

Maar ik vrees dat ik dat niet redt.

En oja, ik heb gulab jamun gekocht bij de Indiase toko. Want ik doe geen toetjes, maar voor wie toch wil is er dit:

[ link | afbeelding ]
Heej, drie van die recepten van je heb ik wel eens gemaakt! :9
Let me see you stripped down to the bone
pi_170727896
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 mei 2017 13:52 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Een excursiereis naar Devon en Cornwall. Oa bezoek aan Bath, Eden Project etc. Oh ja en een cidermakerij, eens proeven waar met name MeMo het steeds over heeft.
Klinkt als een leuk bejaardenreisje :)
pi_170727962
Maar natuurlijk is Cornwall prachtig, vooral als je met eigen vervoer de afgelegen azuurblauwe zee en exotische stranden kan bereiken.
  zaterdag 6 mei 2017 @ 16:57:20 #235
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_170727981
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 mei 2017 16:12 schreef minilot het volgende:

[..]

Heej, drie van die recepten van je heb ik wel eens gemaakt! :9
En terecht, ze zijn goooed. :-)
Maar ben benieuwd of zij dat ook vinden. Zijn meer van een pakje Honig met een zak roerbakgroenten bij elkaar flikkeren met Lassie Toverrijst of een zak gekruide krieltje.

Afijn, voorbereidingen zijn gedaan Entrecote (had een raar stuk van 1,3 kilo van de Turk) toch maar in 3 gelijke stukken gesneden en die zitten net in het warmwaterbad. Moet straks gebakken. Dan uien & kokosmengsel erbij bakken. Aardappelpartjes (zitten in een zak te marineren) in de oven schuiven, laatste 5 minuten de bloemkool er ook bij (die is al klaar). Dan spinazie opwarme, yoghurt erbij en de gemarineerde, gebakken stukje paneer (of wat daar van over is, want ik snoep er de hele tijd van).

Ik heb nog een half uur. Om te douchen en tutten. Maar effe zitten hoor.....

Lief heeft tafel mooi gedekt. *O*
En kamer aan kant, behalve die berg rommel op mijn bureau.
  zaterdag 6 mei 2017 @ 16:59:02 #236
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_170728007
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 mei 2017 15:26 schreef liedetector het volgende:

[..]

kut he...ik heb m hier ooit gepost....
weet heus wel wat ik ongeveer gedaan heb...maar toen was ie nog versch

heb deze als basis gepakt weet ik nog

https://www.kokkieblanda.(...)-pittige-tomatensaus

*snap ook niet dat ze ze pittig noemt want ik zie het niet...3 lomboks op 8 x ei...mwoaw...maar goed dat was het begin

als aanvulling heb ik geen puree genomen maar verse tomaat en laten inkoken sowieso, of was het een blikje want geen mooie verse tomaat toen...twijfel twijfel...maar op zeker geen puree...dat vind ik het vaak niet nl

Thanks! *O*

Ik vond het ook niet pittig maar wel precies goed.
Spoilers!
pi_170728015
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 mei 2017 16:57 schreef RobinOok het volgende:

[..]

En terecht, ze zijn goooed. :-)
Maar ben benieuwd of zij dat ook vinden. Zijn meer van een pakje Honig met een zak roerbakgroenten bij elkaar flikkeren met Lassie Toverrijst of een zak gekruide krieltje.

Afijn, voorbereidingen zijn gedaan Entrecote (had een raar stuk van 1,3 kilo van de Turk) toch maar in 3 gelijke stukken gesneden en die zitten net in het warmwaterbad. Moet straks gebakken. Dan uien & kokosmengsel erbij bakken. Aardappelpartjes (zitten in een zak te marineren) in de oven schuiven, laatste 5 minuten de bloemkool er ook bij (die is al klaar). Dan spinazie opwarme, yoghurt erbij en de gemarineerde, gebakken stukje paneer (of wat daar van over is, want ik snoep er de hele tijd van).

Ik heb nog een half uur. Om te douchen en tutten. Maar effe zitten hoor.....

Lief heeft tafel mooi gedekt. *O*
En kamer aan kant, behalve die berg rommel op mijn bureau.
kan ik nog aanschuiven?
pi_170728032
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 mei 2017 16:59 schreef liedetector het volgende:

[..]

kan ik nog aanschuiven?
Ruim jij even de rommel op het bureau op als wederdienst :D
We have far more in common than that which devides us..
pi_170728039
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 mei 2017 16:59 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Thanks! *O*

Ik vond het ook niet pittig maar wel precies goed.
nee klopt ben voorzaichtig geweets..maar 3 op 8 x ei geloof ik never...
  zaterdag 6 mei 2017 @ 17:00:49 #240
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_170728044
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 mei 2017 16:57 schreef RobinOok het volgende:

[..]

En terecht, ze zijn goooed. :-)
Maar ben benieuwd of zij dat ook vinden. Zijn meer van een pakje Honig met een zak roerbakgroenten bij elkaar flikkeren met Lassie Toverrijst of een zak gekruide krieltje.

Afijn, voorbereidingen zijn gedaan Entrecote (had een raar stuk van 1,3 kilo van de Turk) toch maar in 3 gelijke stukken gesneden en die zitten net in het warmwaterbad. Moet straks gebakken. Dan uien & kokosmengsel erbij bakken. Aardappelpartjes (zitten in een zak te marineren) in de oven schuiven, laatste 5 minuten de bloemkool er ook bij (die is al klaar). Dan spinazie opwarme, yoghurt erbij en de gemarineerde, gebakken stukje paneer (of wat daar van over is, want ik snoep er de hele tijd van).

Ik heb nog een half uur. Om te douchen en tutten. Maar effe zitten hoor.....

Lief heeft tafel mooi gedekt. *O*
En kamer aan kant, behalve die berg rommel op mijn bureau.
Alles onder controle en tijd over _O_
Spoilers!
pi_170728054
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 mei 2017 17:00 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Ruim jij even de rommel op het bureau op als wederdienst :D
rucksightlos... ik ben mega goed in opruimen...mijn vrouw vraagt ook altijd waar iets is als ze het niet opgeruimd heeft... *kuch
  zaterdag 6 mei 2017 @ 17:03:16 #242
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_170728084
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 mei 2017 16:59 schreef liedetector het volgende:

[..]

kan ik nog aanschuiven?
In theorie wel. Denk niet dat het opgaat. :-)
pi_170728085
Hier komt in ieder geval ook weer orde in de chaos. Had regelmatig "oh ligt dat hier" (waarom ben ik nog niet achter, maar ik heb het weer)
We have far more in common than that which devides us..
  zaterdag 6 mei 2017 @ 17:04:23 #244
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_170728099
Hier geen chaos, alles ligt gewoon in de berg op mijn bureau. 8-)
pi_170728124
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 mei 2017 17:04 schreef RobinOok het volgende:
Hier geen chaos, alles ligt gewoon in de berg op mijn bureau. 8-)
Da's dus opgeruimd. Gewoon 1 nette stapel. Die ben ik nu eigenlijk ook aan het maken. Door het hele huis papieren verzamelen en op een hoop leggen
We have far more in common than that which devides us..
pi_170728136
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 mei 2017 17:03 schreef RobinOok het volgende:

[..]

In theorie wel. Denk niet dat het opgaat. :-)
theorie en praktijk ligeen vaak mijlen ver uit elkaar...kucht....*zoekt autosleutels op bureau lief
pi_170728192
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 mei 2017 17:06 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Da's dus opgeruimd. Gewoon 1 nette stapel. Die ben ik nu eigenlijk ook aan het maken. Door het hele huis papieren verzamelen en op een hoop leggen
die stapels blijf ik altijd af.... verplaats m hoogstens als ik de hele tafel nodig heb...*goed groot witte eens wandelen..net zwarte kunnen voorkomen de macho-RAMvan-eikel die dacht m te kunnen aaien van villageluk.nl (erger me altijd dood aan die vent zn aso bak) kunnne voorkomen dat het een bloedbad werd...die hond is leuk behalve als een macho van achter een auto denkt wel even handtastelijk te kunnen worden...sukkel (blij dat ik m strak aan de riem had)

pi_170728251
Ai, nooit zonder te vragen een hond aaien.
Ik werd vanmiddag ook uitgescholden.
Ik fietste naar huis, een automobilist sloeg af zonder richting aan te geven (ik stak wel mijn arm uit) dus ik maakte met mijn hand een knipper gebaar. En meteen reactie: Vuile bitch dat maak ik zelf wel uit. Aan zo'n reactie merk je dat hij weet dat hij fout zit, maar toch, meteen schelden. Zat een kind achterin. Dus die krijg een opvoeding mee waar je ook geen mooie mensen mee "kweekt"
We have far more in common than that which devides us..
  zaterdag 6 mei 2017 @ 17:25:13 #249
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_170728401
Zo, bezoek is weer weg, aspergesoep van 5 of 6 keer schillen, kontjes en asperges in hetzelfde beetje water koken was heerlijk geworden, de citroentaart heel mooi aromatisch van de rasp en het sap, zonder te zuur te zijn.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_170728588
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 mei 2017 17:14 schreef Kaatje1 het volgende:
Ai, nooit zonder te vragen een hond aaien.
Ik werd vanmiddag ook uitgescholden.
Ik fietste naar huis, een automobilist sloeg af zonder richting aan te geven (ik stak wel mijn arm uit) dus ik maakte met mijn hand een knipper gebaar. En meteen reactie: Vuile bitch dat maak ik zelf wel uit. Aan zo'n reactie merk je dat hij weet dat hij fout zit, maar toch, meteen schelden. Zat een kind achterin. Dus die krijg een opvoeding mee waar je ook geen mooie mensen mee "kweekt"
grote witte presteert het net een meisje in dr gezicht te ademen die lekker in de zon lag.... ik zei alleen dat ze rechts o mde paal een moest en ziet kans schoon...die mensen lachen nu nog.... asta bleef ook achterom kijken hoe leu kze wel niet was.... *sjught
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')