bronquote:Een mes in de rug van zijn beste vriend en radio-collega WIETZE DE JAGER (28), déze actie van MATTIE VALK (32) heeft helemaal niemand zien aankomen…
Mattie Valk heeft de samenwerking met Wietze in een appje naar hem opgezegd en helemaal in zijn eentje gekozen voor het grote geld van Qmusic. Die zender blijft hij trouw, maar zijn maatje AAN WIE HIJ LAATST NOG EEN WEEK VASTGEBONDEN ZAT, laat hij na zeven jaar succesvol samenwerken vallen als een baksteen!
Medewerkers van hun radioshow zijn verbijsterd en dat geldt in nog hogere mate voor Wietze, die in de veronderstelling was dat zij sámen in onderhandeling waren met een andere zender en ook nog heel lang sámen radioshows zouden blijven maken.
In plaats daarvan staat hij ineens met lege handen en blijkt Mattie, achter de rug van Wietze om, alleen voor zichzelf een nieuw contract met ‘Q’ uit onderhandeld te hebben, een contract waar hij bepaald niet slechter van wordt!
ZES TON PER JAAR en een elektrische auto van TESLA zou hij van Qmusic krijgen om daar de Mattie & Wietze-show voortaan SOLO te gaan maken!
Verbijstering alom, vooral omdat de twee radiomakers meer leken dan alleen fijne collega’s. Ze wisselden van leven, ketenden zich aan elkaar vast en leken ook zonder handboeien onlosmakelijk aan elkaar verbonden.
‘Wietze is verbijsterd,’ vertelt een ingewijde aan PRIVÉ, ‘in een lange, emotionele mail heeft hij zijn teleurstelling over de gang van zaken met Mattie gedeeld en verteld wat hij ervan vindt. Het erge is: op een zeker moment kwam hij erachter dat Mattie voor zichzelf gekozen had en alléén met Q onderhandelde. Toen kwam Mattie daar nog op terug en zetten zij samen het plan door om naar Sky Radio te gaan, wat nu alleen maar Mattie’s onderhandelingspositie verstevigd heeft.’
Matties aanvankelijke besluit toch bij elkaar te blijven, werd een week voor die geboeid-actie genomen. In de wetenschap dat zijn vriend en collega tot zulke bedenkelijke egotrips in staat was, heeft Wietze een week aan hem vastgezeten.
De PRIVÉ-zegsman: ‘Hij kon Mattie vergeven omdat het uiteindelijk toch allemaal goed zou komen.’
Alsnog komt Wietze nu bedrogen uit en staat hij met lege handen, nu Mattie kiest voor de tonnen en zijn droomauto. De man die door zijn vrouw met ’hun’ tweeling werd bedrogen, bedriegt zijn beste vriend nu zélf.
Op een manier die ook voor omroepland uniek is.
Qmusic laat in een reactie weten dat Wietze ziek is en dat zij beiden voorzover zij weten een contract voor onbepaalde tijd hebben bij de zender.
Hier, voor jou een stukje geschreven door een intellectuele krant;quote:Op donderdag 4 mei 2017 23:05 schreef Sunshine1982 het volgende:
Echt, wat een sensatiebericht. Kan dat echt niet serieus nemen
Kijk, dat is al heel anders geschreven.quote:Op donderdag 4 mei 2017 23:07 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Hier, voor jou een stukje geschreven door een intellectuele krant;
https://www.nrc.nl/nieuws(...)g-nog-nemen-a1557279
Wie wil er radio maken met mattie?quote:Op vrijdag 5 mei 2017 05:53 schreef Armani XL het volgende:
SHO / Mattie blaast radio-duo met Wietze op!
"Radio" maken is wel erg veel eer voor Qmusic. Ze draaien iets van 20 nummers de hele dag door en dat een jaar lang. Het is verbazend dat de luisteraar blijkbaar iedere dag hetzelfde wil. Geestdodende zender. Maar dat is misschien juist de bedoeling.quote:
Daar kijkt niemand op.quote:Op vrijdag 5 mei 2017 05:53 schreef Armani XL het volgende:
SHO / Mattie blaast radio-duo met Wietze op!
Matennaaiers, allemaal.quote:Op donderdag 4 mei 2017 23:04 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Die Matti Valk had beter gewoon bij zijn vriendin moeten blijven die hem wekenlang in de waan liet dat hij twee kinderen met z'n zaaddode lul bij haar had gemaakt. Het blijkt zelf net zo'n NSB'er als bovenstaand verhaal van de Telegraaf klopt.
Schijtlollige diskjokjes die keihard lachen om hun eigen flauwe grapjes.quote:Op donderdag 4 mei 2017 23:24 schreef Mani89 het volgende:
Het lijken mij allebei vreselijke figuren.
het was toch uitgebreid op Q vanochtend van 0800 tot 0820 ofzo...quote:Op vrijdag 5 mei 2017 08:27 schreef Vlaggenroof het volgende:
Maar wat is mattie's kant? Ik kan het niet begrijpen op dit punt. Hij zou tekst en uitleg geven, maar vooralsnog nog niks dacht ik
Zij vertelde het 'm na de bevalling. Vader is niet bekend gemaakt.quote:Op vrijdag 5 mei 2017 09:00 schreef EdvandeBerg het volgende:
Hoe zit het nu eigenlijk met die vriendin en de tweeling? Is er al wat meer bekend hoe Mattie er achter kwam dat de kinderen niet van hem waren? En wie de vader dan wel is?
Maar wat was de aanleiding dat ze het vertelde? Kreeg ze berouw vanwege haar vreemdgaan? Of moest ze wel omdat er iets medisch was, waardoor Mattie de vader niet kon zijn? Of heeft ze het gedaan omdat Mattie haar maar niet zwanger kon maken en haar kinderwens groter was dan dan haar verantwoordelijkheidsgevoel?quote:Op vrijdag 5 mei 2017 09:02 schreef Perrin het volgende:
[..]
Zij vertelde het 'm na de bevalling. Vader is niet bekend gemaakt.
NRC.quote:Op donderdag 4 mei 2017 23:10 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Kijk, dat is al heel anders geschreven.
Die hele 020 krant is één groot sensatiegebeuren.
Hopelijk laten de luisteraars Mattie ook nog vallen.. Zijn verdiende loon.quote:Op vrijdag 5 mei 2017 10:15 schreef de_boswachter het volgende:
http://www.ad.nl/show/wie(...)atennaaier~acbc7c85/
Wietze is best wel mad
de aanleiding waarom ze het Mattie vertelde of hoe Mattie er achter gekomen is, is onbekendquote:Op vrijdag 5 mei 2017 09:07 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Maar wat was de aanleiding dat ze het vertelde? Kreeg ze berouw vanwege haar vreemdgaan? Of moest ze wel omdat er iets medisch was, waardoor Mattie de vader niet kon zijn? Of heeft ze het gedaan omdat Mattie haar maar niet zwanger kon maken en haar kinderwens groter was dan dan haar verantwoordelijkheidsgevoel?
Dit dus. Ik luisterde die ochtendshow nooit maar dit is toch wel in en in triest om te lezen. Vooral als je weet dat die Mattie een dik jaar geleden jankend op de radio vertelde dat hij niet de vader was van de tweeling van zijn vriendin. Als je zo bedrogen bent; hoe kun je dit dan iemand met wie je 7 jaar samenwerkt aandoen?quote:Op vrijdag 5 mei 2017 10:17 schreef Perrin het volgende:
[..]
Hopelijk laten de luisteraars Mattie ook nog vallen.. Zijn verdiende loon.
Als het klopt wat ik lees in de media ga ik er niet meer heen luisteren, luisterde graag naar die mannen, maakten een leuke show zonder anderen af te zeiken om lollig te doen (538 & 3fm bijvoorbeeld). Ik was echt in de veronderstelling dat die twee goede vrienden waren, ook hoe Wietze reageerde met het tweelingen drama van Mattie. Indien alles klopt vind ik dit een mes in de rug van Wietze.quote:Op vrijdag 5 mei 2017 10:17 schreef Perrin het volgende:
[..]
Hopelijk laten de luisteraars Mattie ook nog vallen.. Zijn verdiende loon.
In de rug van Wietze bedoel je.quote:Op vrijdag 5 mei 2017 10:26 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
[..]
Als het klopt wat ik lees in de media ga ik er niet meer heen luisteren, luisterde graag naar die mannen, maakten een leuke show zonder anderen af te zeiken om lollig te doen (538 & 3fm bijvoorbeeld). Ik was echt in de veronderstelling dat die twee goede vrienden waren, ook hoe Wietze reageerde met het tweelingen drama van Mattie. Indien alles klopt vind ik dit een mes in de rug van Mattie.
Mensen kennis is dan blijkbaar niet je sterkste hobby, want volgens mij is het altijd behoorlijk duidelijk geweest dat ze 'goede' collega's waren, al dan niet geforceerd door hun radioprogramma.quote:Op vrijdag 5 mei 2017 10:26 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
[..]
Als het klopt wat ik lees in de media ga ik er niet meer heen luisteren, luisterde graag naar die mannen, maakten een leuke show zonder anderen af te zeiken om lollig te doen (538 & 3fm bijvoorbeeld). Ik was echt in de veronderstelling dat die twee goede vrienden waren, ook hoe Wietze reageerde met het tweelingen drama van Mattie. Indien alles klopt vind ik dit een mes in de rug van Mattie.
Dan vind ik dat ze mooi toneel speelden voor hun show, ik heb inderdaad wel eens vernomen dat ze gewoon "collega's" waren, maar het delen van elkaars huis, de verhalen van de mannen onderling, de interesse, het lief en leed dat ze gedeeld hadden dacht ik toch dat ze meer dan zomaar collega's waren.quote:Op vrijdag 5 mei 2017 10:34 schreef byah het volgende:
[..]
Mensen kennis is dan blijkbaar niet je sterkste hobby, want volgens mij is het altijd behoorlijk duidelijk geweest dat ze 'goede' collega's waren, al dan niet geforceerd door hun radioprogramma.
Ja, die Wietze is inderdaad een droeftoeter.quote:Op vrijdag 5 mei 2017 10:29 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Wat genuanceerder? Q-Music haalt de reactie van Mattie offline. Daarnaast geeft Mattie net aan - zie NOS - dat hij verkeerd gehandeld heeft en niet Wietze. Wat een sneue droeftoeter.
Ik weet niet of het wel verstandig is, op de korte termijn zal hij er wel van profiteren maar ze hebben succes als duo en het is maar de vraag of zijn one man show even succesvol gaat worden. Daarnaast wordt hij nu door een groot gedeelte van de luisteraars uitgekotst als ik die reacties op social media lees, de kans dat hij veel minder luisteraars gaat trekken is best groot lijkt me.quote:Op vrijdag 5 mei 2017 10:47 schreef Twiitch het volgende:
Voor 600k en een Tesla steek ik ook wel al m'n collega's in hun rug.
De massa heeft het collectieve geheugen van een goudvis, het zal niet zoveel uitmaken gok ik.quote:Op vrijdag 5 mei 2017 11:39 schreef Sylv3se het volgende:
[..]
Ik weet niet of het wel verstandig is, op de korte termijn zal hij er wel van profiteren maar ze hebben succes als duo en het is maar de vraag of zijn one man show even succesvol gaat worden. Daarnaast wordt hij nu door een groot gedeelte van de luisteraars uitgekotst als ik die reacties op social media lees, de kans dat hij veel minder luisteraars gaat trekken is best groot lijkt me.
Je maakt mij niet wijs dat ome John ze zoveel minder zou gaan betalen. Misschien mochten ze daar een miljoentje verdelen, en een BMW van de zaak ipv een Tesla. Nou poeh poeh, dan hark je nu even die Tesla en een ton extra binnen, maar volgend jaar flikkert Q je eruit, omdat NIEMAND is geinteresseerd in Mattie in z'n uppie, en hij nu ALLE goodwill kwijt is die hij had 'opgebouwd' met dat hele circus rondom die tweeling. En Wietze zit lekker wat jaartjes bij Sky ieder jaar 4/5 ton binnen te harken.quote:Op vrijdag 5 mei 2017 10:47 schreef Twiitch het volgende:
Voor 600k en een Tesla steek ik ook wel al m'n collega's in hun rug.
Dat had ik net gemistquote:Op vrijdag 5 mei 2017 08:41 schreef Frutsel het volgende:
[..]
het was toch uitgebreid op Q vanochtend van 0800 tot 0820 ofzo...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |