Jij ook bedankt, Fogel!quote:Op donderdag 4 mei 2017 23:14 schreef Fogel het volgende:
Ik moet afhaken helaas.
Bedankt voor de special, was erg aangenaam om naar te luisteren
Er wordt nog steeds bijzonder materiaal uit WO II gevondenquote:
quote:Op donderdag 4 mei 2017 23:18 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Er wordt nog steeds bijzonder materiaal uit WO II gevonden
Allo, Alloquote:
quote:Op donderdag 4 mei 2017 23:25 schreef just me het volgende:
wat waren de mensen vindingrijk
[ afbeelding ]
toch weer eens een oorlogsmuseum bezoekenquote:Op donderdag 4 mei 2017 23:26 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
En er is gelukkig wel genoeg bewaard gebleven.
Ik heb de bewaard gebleven spullen van mijn opa aan het bunkermuseum in IJmuiden geschonken.quote:Op donderdag 4 mei 2017 23:27 schreef just me het volgende:
[..]
toch weer eens een oorlogsmuseum bezoeken
Oh dank je, ik heb nog sigaren liggen ook.quote:Op donderdag 4 mei 2017 23:25 schreef just me het volgende:
wat waren de mensen vindingrijk
[ afbeelding ]
zullen ze blij mee geweest zijn !quote:Op donderdag 4 mei 2017 23:29 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik heb de bewaard gebleven spullen van mijn opa aan het bunkermuseum in IJmuiden geschonken.
dat dus!quote:Op donderdag 4 mei 2017 23:29 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Oh dank je, ik heb nog sigaren liggen ook.![]()
Radio in armleuningen van bankstellen verstoppen en dergelijke, mooi, maar triest.
Bedankt voor het luisterenquote:Op donderdag 4 mei 2017 23:33 schreef OscarMopperkont het volgende:
* OscarMopperkont gaat ook afsluiten. Bedankt voor de muziekjes Lucky en Muis![]()
quote:Op donderdag 4 mei 2017 23:33 schreef OscarMopperkont het volgende:
* OscarMopperkont gaat ook afsluiten. Bedankt voor de muziekjes Lucky en Muis![]()
Jij ook bedank mèn en welterusten.quote:Op donderdag 4 mei 2017 23:33 schreef OscarMopperkont het volgende:
zelfs met beschuitkruimels in mijn mondquote:
quote:Op donderdag 4 mei 2017 23:36 schreef just me het volgende:
[..]
zelfs met beschuitkruimels in mijn mond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |