duif was totquote:Op donderdag 4 mei 2017 22:54 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
4e bericht is nooit aangekomen.
Ja, ongelukkige woordkeuzequote:
Wilde het net vragenquote:
Duiven houden was ook verbodenquote:
vanmorgen vloog ie nogquote:
ze vraten ook alles opquote:
quote:Tijdens de oorlog speelden The Ramblers voor de gelijkgeschakelde Nederlandsche Omroep. De joodse leden Sem Nijveen en Sal Doof werden in 1941 weggestuurd. Bij de optredens die volgden waren twee lege stoelen te zien. The Ramblers hebben tijdens de oorlog de zorg op zich genomen van de joodse leden, inclusief gelegenheid tot onderduiken. Doof ontkwam niet aan de Duitsers. In 1942 vaardigde het Departement van Volksvoorlichting en Kunsten een verbod uit op "negroïde en negritische elementen in dans- en amusementsmuziek" uit. Een van die maatregelen was dat orkesten geen Engelse naam mochten dragen. The Ramblers veranderden hun naam noodgedwongen in Theo Uden Masman en zijn Dansorkest. Met vernederlandsing tot De Remblers namen de Duitsers geen genoegen, hoewel het orkest hen ter wille was door op te treden voor de Wehrmacht en Duitse liefdadigheidsinstellingen. Ook scatzingen, dempers en drumstops en zowat alles wat jazz tot jazz maakt, werd vanaf 1942 verboden.
quote:Op donderdag 4 mei 2017 22:57 schreef Melting het volgende:
Lucky & Muis; ik ga nu echt afhaken.
Mijn ogen vallen steeds dicht.....
Bedankt voor de fijne muziekjes
En fijne avond nog iedereen.
Bedankt voor jouw show en slaap lekkerquote:Op donderdag 4 mei 2017 22:57 schreef Melting het volgende:
Op zich wel terecht. Voegen niks toe verder die beesten. Ratten met vleugels.quote:
slaap lekker!quote:Op donderdag 4 mei 2017 22:57 schreef Melting het volgende:
http://www.dailymail.co.u(...)ge-attached-leg.htmlquote:Op donderdag 4 mei 2017 22:58 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Op zich wel terecht. Voegen niks toe verder die beesten. Ratten met vleugels.
IST VERBOTEN!quote:
Dank je nog Melt en slaap lekker man!quote:Op donderdag 4 mei 2017 22:57 schreef Melting het volgende:
quote:Op donderdag 4 mei 2017 23:01 schreef MaryMouse het volgende:
Voor Nederland was de 2e wereldoorlog op 5 mei 1945 over. Maar voor Azië waren helaas Fat Man en Little Boy nodig voordat Japan op 15 augustus 1945 capituleerde.
Enola Gayquote:
Ik dacht om 21:15 nog te posten dat de vlag gestreken kon wordenquote:Op donderdag 4 mei 2017 23:05 schreef just me het volgende:
En weer was ik vergeten om de vlag binnen te halen
tis gewoon de schuld van Meltingquote:Op donderdag 4 mei 2017 23:06 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik dacht om 21:15 nog te posten dat de vlag gestreken kon worden
Al jaren op 4 meiquote:
Kom je daar nu pas achter ?quote:
Bedankt voor het luisteren en slaap lekkerquote:Op donderdag 4 mei 2017 23:08 schreef Diaan73 het volgende:
Lucky en muis, bedankt voor de muziek en info!![]()
Ik ga ook maar eens slapen.
Welterusten, Diaan!quote:Op donderdag 4 mei 2017 23:08 schreef Diaan73 het volgende:
quote:Op donderdag 4 mei 2017 23:08 schreef Diaan73 het volgende:
stiekem schaam je je wel een beetjequote:
hoeveel jaar heb je niet ingetuned op 4 meiquote:
dank jequote:Op donderdag 4 mei 2017 23:12 schreef OscarMopperkont het volgende:
Een gewaarschuwd mens telt voor 2. Iedereen even opletten als je een uitnodiging krijgt voor een gedeeld Google Docs bestand. Nieuwe phising scam.
http://www.nieuwsblad.be/(...)utm_campaign=seeding
Bedankt voor het luisterenquote:Op donderdag 4 mei 2017 23:14 schreef Fogel het volgende:
Ik moet afhaken helaas.
Bedankt voor de special, was erg aangenaam om naar te luisteren
quote:Op donderdag 4 mei 2017 23:14 schreef Fogel het volgende:
Ik moet afhaken helaas.
Bedankt voor de special, was erg aangenaam om naar te luisteren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |