Trainer zijn van Manchester United of bondscoach van Belgiëquote:
Zou het dag 1 op de tribune gooien.quote:Op donderdag 4 mei 2017 21:40 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Trainer zijn van Manchester United of bondscoach van België
Ik voel er ook totaal geen spanning bij ofzoquote:Op donderdag 4 mei 2017 21:40 schreef opperkleurder het volgende:
Heb niet het gevoel dat ik naar een halve finale kijk
Aaltje. Heeft die ooit een finale verloren?quote:
Boeit me ook geen zier wie er wint eigenlijkquote:Op donderdag 4 mei 2017 21:41 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik voel er ook totaal geen spanning bij ofzo
Ik heb wel een lichte voorkeur voor Unitedquote:Op donderdag 4 mei 2017 21:41 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Boeit me ook geen zier wie er wint eigenlijk
Ik vind de EL en United niet passen.quote:Op donderdag 4 mei 2017 21:41 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik heb wel een lichte voorkeur voor United
Super Cups in Spanje en bij BAY-CHE,quote:Op donderdag 4 mei 2017 21:41 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Aaltje. Heeft die ooit een finale verloren?
Ja, met Chelsea van Manchester United toch, in de CL finale, toen Van der Sar beslissend wasquote:Op donderdag 4 mei 2017 21:41 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
http://www.skysports.com/(...)ive-cup-final-recordquote:Op donderdag 4 mei 2017 21:41 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Dat wel, maar sportief valt het allemaal wat tegen als je mij vraagt. En het voetbal lijkt meer op rugbyquote:Op donderdag 4 mei 2017 21:37 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Je speelt dan voor één van de grootste clubs ter wereld. Ik snap best dat spelers daar wat te zoeken hebben.
Tsja, halve finale EL past United al helemaal nietquote:Op donderdag 4 mei 2017 21:42 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik vind de EL en United niet passen.
Toen was hij al ontslagen en was Grant coach.quote:Op donderdag 4 mei 2017 21:42 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ja, met Chelsea van Manchester United toch, in de CL finale, toen Van der Sar beslissend was
Toen was Mourinho toch geen trainer meer daar?quote:Op donderdag 4 mei 2017 21:42 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ja, met Chelsea van Manchester United toch, in de CL finale, toen Van der Sar beslissend was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |