640 miljoen, met real madrid de grootste club.quote:Op donderdag 4 mei 2017 21:32 schreef Dejannn het volgende:
Ik ben in principe helemaal niet tegen verdedigend voetbal, maar ik vind het wel wat beschamend dat je als United zijnde hier gewoon twee dikke muurtjes optrekt en het hoopt op fysiek te winnen
Meeste reclameinkomsten ook toch? Zeker qua shirtsponsor.quote:Op donderdag 4 mei 2017 21:33 schreef Smoofie het volgende:
[..]
640 miljoen, met real madrid de grootste club.
Meer tv-gelden ook lijkt mequote:Op donderdag 4 mei 2017 21:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Meeste reclameinkomsten ook toch? Zeker qua shirtsponsor.
Zelda? Ik zie de link nietquote:
Bizar inderdaadquote:Op donderdag 4 mei 2017 21:33 schreef Smoofie het volgende:
[..]
640 miljoen, met real madrid de grootste club.
Ik vermoedt dat ik wad tybevoudjes hep gemaakdquote:
Je speelt dan voor één van de grootste club ter wereld. Ik snap best dat spelers daar wat te zoeken hebben.quote:Op donderdag 4 mei 2017 21:36 schreef Dejannn het volgende:
[..]
Vraag me toch sterk af wat je daar dan als speler te zoeken hebt (behalve je bankrekening spekken dan).
Trainer zijn van Manchester United of bondscoach van Belgiëquote:
Zou het dag 1 op de tribune gooien.quote:Op donderdag 4 mei 2017 21:40 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Trainer zijn van Manchester United of bondscoach van België
Ik voel er ook totaal geen spanning bij ofzoquote:Op donderdag 4 mei 2017 21:40 schreef opperkleurder het volgende:
Heb niet het gevoel dat ik naar een halve finale kijk
Aaltje. Heeft die ooit een finale verloren?quote:
Boeit me ook geen zier wie er wint eigenlijkquote:Op donderdag 4 mei 2017 21:41 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik voel er ook totaal geen spanning bij ofzo
Ik heb wel een lichte voorkeur voor Unitedquote:Op donderdag 4 mei 2017 21:41 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Boeit me ook geen zier wie er wint eigenlijk
Ik vind de EL en United niet passen.quote:Op donderdag 4 mei 2017 21:41 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik heb wel een lichte voorkeur voor United
Super Cups in Spanje en bij BAY-CHE,quote:Op donderdag 4 mei 2017 21:41 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Aaltje. Heeft die ooit een finale verloren?
Ja, met Chelsea van Manchester United toch, in de CL finale, toen Van der Sar beslissend wasquote:Op donderdag 4 mei 2017 21:41 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
http://www.skysports.com/(...)ive-cup-final-recordquote:Op donderdag 4 mei 2017 21:41 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Dat wel, maar sportief valt het allemaal wat tegen als je mij vraagt. En het voetbal lijkt meer op rugbyquote:Op donderdag 4 mei 2017 21:37 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Je speelt dan voor één van de grootste clubs ter wereld. Ik snap best dat spelers daar wat te zoeken hebben.
Tsja, halve finale EL past United al helemaal nietquote:Op donderdag 4 mei 2017 21:42 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik vind de EL en United niet passen.
Toen was hij al ontslagen en was Grant coach.quote:Op donderdag 4 mei 2017 21:42 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ja, met Chelsea van Manchester United toch, in de CL finale, toen Van der Sar beslissend was
Toen was Mourinho toch geen trainer meer daar?quote:Op donderdag 4 mei 2017 21:42 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ja, met Chelsea van Manchester United toch, in de CL finale, toen Van der Sar beslissend was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |