Hmm, voel me een beetje slecht.quote:
Maar een miljoen? Geen goede buurt dan in Zuid. Maar goed, de armen moeten ook ergens wonen.quote:Op donderdag 4 mei 2017 20:52 schreef LA_niner het volgende:
Vind Zuid eveneens goed, appartement van honderddertig m2 gaat daar echter weg voor ongeveer een miljoen en daarvoor heb je in andere steden een villa.
Flink investeren in vastgoed naast de snelweg. Als over 20 jaar iedereen elektrisch rijdt is het enkel voordelig om naast de snelweg te wonen. De oude nadelen (stank- en geluidsoverlast) zijn dan verleden tijd.quote:Op donderdag 4 mei 2017 20:52 schreef LA_niner het volgende:
Vind Zuid eveneens goed, appartement van honderddertig m2 gaat daar echter weg voor ongeveer een miljoen en daarvoor heb je in andere steden een villa.
Ik ben nu oprecht misselijk. Ik ga even braken, bier scoren bij de avondwinkel die gerund wordt door Pakistani die niets begrijpen van dodenherdenking en dan is het wel weer mooi geweest voor vandaag.quote:Op donderdag 4 mei 2017 20:54 schreef Kaas- het volgende:
Hopppaaa, avondeten.
Saté en bier.
[ afbeelding ]
Hoe vaak is dit al gegeten?quote:Op donderdag 4 mei 2017 20:54 schreef Kaas- het volgende:
Hopppaaa, avondeten.
Saté en bier.
[ afbeelding ]
Wat daar op bord ligt tref ik regelmatig de ochtend na een wilde stapnacht aan in de wc-pot.quote:Op donderdag 4 mei 2017 20:54 schreef Kaas- het volgende:
Hopppaaa, avondeten.
Saté en bier.
[ afbeelding ]
Gadverdamme.quote:Op donderdag 4 mei 2017 20:54 schreef Kaas- het volgende:
Hopppaaa, avondeten.
Saté en bier.
[ afbeelding ]
In Noord slecht ¤200.000!quote:Op donderdag 4 mei 2017 20:54 schreef Ryon het volgende:
[..]
Maar een miljoen? Geen goede buurt dan in Zuid. Maar goed, de armen moeten ook ergens wonen.
quote:Op donderdag 4 mei 2017 20:55 schreef Ryon het volgende:
[..]
Ik ben nu oprecht misselijk. Ik ga even braken, bier scoren bij de avondwinkel die gerund wordt door Pakistani die niets begrijpen van dodenherdenking en dan is het wel weer mooi geweest voor vandaag.
quote:Op donderdag 4 mei 2017 20:57 schreef KetchupFTW het volgende:
http://www.funda.nl/koop/(...)82672-zijtak-oz-130/
Dit is echt een relatief super goedkope villa midden in Amsterdam!
quote:Op donderdag 4 mei 2017 20:57 schreef KetchupFTW het volgende:
http://www.funda.nl/koop/(...)82672-zijtak-oz-130/
Dit is echt een relatief super goedkope villa midden in Amsterdam!
Mogen we er dan ook nog eentje uit kikkerperspectief waardoor je de bovendrijvende vetcellen lekker over die ondefinieerbare brokken ziet glitteren in dat fletse LED-lichtje?quote:Op donderdag 4 mei 2017 20:58 schreef Kaas- het volgende:
Met de flitser aan lijkt het zelfs nog lekkerder.
[ afbeelding ]
Minervalaan, is meest prominente laan in Zuid toch?quote:Op donderdag 4 mei 2017 20:54 schreef Ryon het volgende:
[..]
Maar een miljoen? Geen goede buurt dan in Zuid. Maar goed, de armen moeten ook ergens wonen.
quote:Op donderdag 4 mei 2017 20:59 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Mogen we er dan ook nog eentje uit kikkerperspectief waardoor je de bovendrijvende vetcellen lekker over die ondefinieerbare brokken ziet glitteren in dat fletse LED-lichtje?
Daar woon ik zelf niet dus dat durf ik te betwijfelen.quote:Op donderdag 4 mei 2017 21:00 schreef LA_niner het volgende:
[..]
Minervalaan, is meest prominente laan in Zuid toch?
Heb je maar één woning dan?quote:Op donderdag 4 mei 2017 21:00 schreef Ryon het volgende:
[..]
Daar woon ik zelf niet dus dat durf ik te betwijfelen.
Is nogal een grote voorwaarde, bovendien blijven snelwegen onveilig voor jongeren.quote:Op donderdag 4 mei 2017 20:54 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Flink investeren in vastgoed naast de snelweg. Als over 20 jaar iedereen elektrisch rijdt is het enkel voordelig om naast de snelweg te wonen. De oude nadelen (stank- en geluidsoverlast) zijn dan verleden tijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |