SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakSPOILER: de eedOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We hebben ook een Facebookpagina: klik
DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk, dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
Mobiel luisteren kan via de app TuneIn en dan deze link: Mobiele luisterlink Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
Dank voor de tip !quote:Op donderdag 4 mei 2017 20:15 schreef MaryMouse het volgende:
Gisteravond hebben wij The Great Raid gekeken. Nooit geweten dat er Amerikaanse krijgsgevangenen zolang in een jappenkamp op de Filipijnen gezeten hadden en op zo'n gewaagde manier bevrijd zijn.
Dank je.quote:Op donderdag 4 mei 2017 20:17 schreef just me het volgende:
[..]
Dank voor de tip !
En... mooie muziek Melting
Oscar.quote:Op donderdag 4 mei 2017 20:18 schreef OscarMopperkont het volgende:
@Muis... indrukwekkende film he? The Great Raid. Alleen het begin al.
Ja, absoluut een aanrader. In tegenstelling tot zo'n Hollywoodfilm als Pearl Harbor, lijkt er goed research verricht te zijn.quote:Op donderdag 4 mei 2017 20:18 schreef OscarMopperkont het volgende:
@Muis... indrukwekkende film he? The Great Raid. Alleen het begin al.
Zei net tegen muis dat het prettige muziek is en op een dag als vandaag is het nóg anders om te horen.quote:
quote:Op donderdag 4 mei 2017 20:21 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Zei net tegen muis dat het prettige muziek is en op een dag als vandaag is het nóg anders om te horen.
al opgezocht op Netflixquote:Op donderdag 4 mei 2017 20:21 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ja, absoluut een aanrader. In tegenstelling tot zo'n Hollywoodfilm als Pearl Harbor, lijkt er goed research verricht te zijn.
Zeker wel.quote:Op donderdag 4 mei 2017 20:21 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Zei net tegen muis dat het prettige muziek is en op een dag als vandaag is het nóg anders om te horen.
quote:
ik denk dan heel vaak hoe ik geweest zou zijn...quote:Op donderdag 4 mei 2017 20:22 schreef Melting het volgende:
[..]
Zeker wel.
Ik bedenk me dan toch met enige regelmaat hoe het leven in die tijd was. Zo'n tegenstelling met nu.
Was er na afloop ook wel even een tijdje stil van.quote:Op donderdag 4 mei 2017 20:21 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ja, absoluut een aanrader. In tegenstelling tot zo'n Hollywoodfilm als Pearl Harbor, lijkt er goed research verricht te zijn.
Jezelf moeilijk voor te stellen, neem ik aan? Ik voor mezelf in ieder geval wel.quote:Op donderdag 4 mei 2017 20:23 schreef just me het volgende:
[..]
ik denk dan heel vaak hoe ik geweest zou zijn...
Ze hadden in ieder geval geen last van een rete trage internetverbinding.quote:Op donderdag 4 mei 2017 20:22 schreef Melting het volgende:
[..]
Zeker wel.
Ik bedenk me dan toch met enige regelmaat hoe het leven in die tijd was. Zo'n tegenstelling met nu.
En toch probeerden mensen zo goed en zo kwaad mogelijk door te gaan met hun leven. En bakten ze ook in '43 cake ondanks dat er zo goed als geen boter of eieren beschikbaar warenquote:Op donderdag 4 mei 2017 20:22 schreef Melting het volgende:
[..]
Zeker wel.
Ik mag toch niet hopen dat ik nu niet met een kaal hoofd rond zou lopenquote:Op donderdag 4 mei 2017 20:24 schreef Melting het volgende:
[..]
Jezelf moeilijk voor te stellen, neem ik aan? Ik voor mezelf in ieder geval wel.
quote:Op donderdag 4 mei 2017 20:24 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ze hadden in ieder geval geen last van een rete trage internetverbinding.
quote:Op donderdag 4 mei 2017 20:24 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ze hadden in ieder geval geen last van een rete trage internetverbinding.
Ik zou daar dan weer minder moeite mee hebben.quote:Op donderdag 4 mei 2017 20:24 schreef just me het volgende:
[..]
Ik mag toch niet hopen dat ik nu niet met een kaal hoofd rond zou lopen
Jep, zeer indrukwekkende film. Je kan je er natuurlijk niet écht in verplaatsen, maar wat díe mensen doormaakten is met geen pen te beschrijven. En bijzonder barbaarse praktijken hielden de Japanners er op na zeg, brrr.quote:Op donderdag 4 mei 2017 20:23 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Was er na afloop ook wel even een tijdje stil van.
Ja...... inventief waren ze toen zeker. Ook al was het uit noodzaak.quote:Op donderdag 4 mei 2017 20:24 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
En toch probeerden mensen zo goed en zo kwaad mogelijk door te gaan met hun leven. En bakten ze ook in '43 cake ondanks dat er zo goed als geen boter of eieren beschikbaar waren
quote:Op donderdag 4 mei 2017 20:24 schreef just me het volgende:
[..]
Ik mag toch niet hopen dat ik nu niet met een kaal hoofd rond zou lopen
Tja; zo zeggen er veel dat ze zeker aan de goede kant zouden hebben gestaan.quote:Op donderdag 4 mei 2017 20:23 schreef just me het volgende:
[..]
ik denk dan heel vaak hoe ik geweest zou zijn...
Ik heb ze wel, maar ja.... VDJ stuurt ze niet door.quote:
quote:Op donderdag 4 mei 2017 20:33 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik heb ze wel, maar ja.... VDJ stuurt ze niet door.
Zal ik ze in het topic posten tijdens deze show?
Precies. In die situaties leer je jezelf kennen.quote:Op donderdag 4 mei 2017 20:32 schreef Melting het volgende:
Ik zeg dan; dat weet je niet. Het kan raar lopen in zo'n situatie.
Je kan het ook niet weten. Net zo min als dat het 'goed vs. fout' zo zwart/wit is als er tegenwoordig vaak over gesproken wordt.quote:Op donderdag 4 mei 2017 20:32 schreef Melting het volgende:
[..]
Tja; zo zeggen er veel dat ze zeker aan de goede kant zouden hebben gestaan.
Ik zeg dan; dat weet je niet. Het kan raar lopen in zo'n situatie.
Dat is een mooi moment ja.quote:Op donderdag 4 mei 2017 20:33 schreef livelink het volgende:
Even de herdenking op de Dam afgekeken. Ik vind de kransleggingen altijd mooi om te zien.
En dus nu hier luisteren.
quote:Op donderdag 4 mei 2017 20:33 schreef livelink het volgende:
Even de herdenking op de Dam afgekeken. Ik vind de kransleggingen altijd mooi om te zien.
misschien is het maar goed om het niet te kunnen weten !quote:Op donderdag 4 mei 2017 20:34 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Je kan het ook niet weten. Net zo min als dat het 'goed vs. fout' zo zwart/wit is als er tegenwoordig vaak over gesproken wordt.
Hoi livelink.quote:Op donderdag 4 mei 2017 20:33 schreef livelink het volgende:
Woody Herman & His orchestra - Happiness is just me a thing called Joequote:
+1quote:Op donderdag 4 mei 2017 20:33 schreef livelink het volgende:
quote:Op donderdag 4 mei 2017 20:35 schreef Melting het volgende:
[..]
Woody Herman & His orchestra - Happiness is just me a thing called Joe
Jep ik heb net gezochtquote:Op donderdag 4 mei 2017 20:37 schreef Diaan73 het volgende:
Wij hebben gisteren door film opgenomen, maar hij staat dus ook Netflix?
Ik had het helemaal gemistquote:Op donderdag 4 mei 2017 20:39 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Fijn want we vielen erin en hebben het begin gemist.
wat een vrolijkheid in de regenquote:Op donderdag 4 mei 2017 20:40 schreef Melting het volgende:
Peggy Lee - I get the blues when it rains
Het was dan ook wel een hele mooie nabeschouwing. Ik vind dat vaak leuker om te kijken dan de wedstrijd zelf. Die emoties.quote:Op donderdag 4 mei 2017 20:42 schreef MaryMouse het volgende:
Het is ook maar toeval dat Lucky keek of er iets op TV zou komen. Ik dacht dat ik de meeste oorlogsfilms wel gezien had maar deze kende ik nog niet. En toen liep natuurlijk eerst de nabeschouwing van dat voetbal weer uit
Ouwe taaie tante.quote:
Pfff, net 100.quote:Op donderdag 4 mei 2017 20:44 schreef Melting het volgende:
[..]
Ouwe taaie tante.
100 jaar geworden dit jaar.
nou soms ik voetbal wel leukquote:
quote:Op donderdag 4 mei 2017 20:47 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Lekker Melting als het afgelopen is
Waren steeds dezelfdequote:Op donderdag 4 mei 2017 20:48 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Die achtergrondkoortjes klonken destijds nagenoeg hetzelfde.
door de duitsers zekerquote:Op donderdag 4 mei 2017 20:49 schreef MaryMouse het volgende:
En dan te bedenken dat deze muziek in 40-45 verboden was
Ach, tegenwoordig bestaat er muziek die ze van mij voor eeuwig mogen verbiedenquote:Op donderdag 4 mei 2017 20:49 schreef MaryMouse het volgende:
quote:Op donderdag 4 mei 2017 20:49 schreef MaryMouse het volgende:
Dat is een ander verhaal.quote:Op donderdag 4 mei 2017 20:50 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ach, tegenwoordig bestaat er muziek die ze van mij voor eeuwig mogen verbieden
Jaquote:
Zoals het Horst Wesselliedquote:Op donderdag 4 mei 2017 20:50 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ach, tegenwoordig bestaat er muziek die ze van mij voor eeuwig mogen verbieden
Thay thay ja?quote:Op donderdag 4 mei 2017 20:53 schreef Melting het volgende:
Billie Holiday - Thay can't take that away from me
de maagdelijkheidquote:
Mensen die hun platen niet afstoffenquote:
quote:Op donderdag 4 mei 2017 20:57 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Mensen die hun platen niet afstoffen
en ik maar denken dat jij jong wasquote:Op donderdag 4 mei 2017 20:59 schreef OscarMopperkont het volgende:
Als Oscar LPs draait, hoort hij ook gekraak...... van z'n botten als hij opstaat om de plaat om te draaien
Ouwe vent ben je ook.quote:Op donderdag 4 mei 2017 20:59 schreef OscarMopperkont het volgende:
Als Oscar LPs draait, hoort hij ook gekraak...... van z'n botten als hij opstaat om de plaat om te draaien
Mijn kinderachtige gedrag doet dat soms meer mensen vermoeden...quote:
quote:Op donderdag 4 mei 2017 21:00 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Mijn kinderachtige gedrag doet dat soms meer mensen vermoeden...
Het is leuk werk om oude nummers op te kalefateren, maar van sommige nummers móet je afblijven en lekker naar het gekraak luisteren.quote:
quote:
Ja precies.quote:Op donderdag 4 mei 2017 21:02 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Het is leuk werk om oude nummers op te kalefateren, maar van sommige nummers móet je afblijven en lekker naar het gekraak luisteren.
maar stikken door een lachbui is even minderquote:Op donderdag 4 mei 2017 21:02 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Zelfspot is de beste humor....
quote:
Stok ontvoerderquote:
Nee, dan had je je letterlijk doodgelachenquote:Op donderdag 4 mei 2017 21:04 schreef just me het volgende:
[..]
maar stikken door een lachbui is even minder
Een parasiet?quote:
Vera isquote:Op donderdag 4 mei 2017 21:09 schreef Melting het volgende:
Vera Lynn - Wishin (will make it so)
Enkele artiesten waren in die tijd flink vertegenwoordigt. Zo ook Vera.
Ze is al een paar jaartjes niet meer onder de levenden hoorquote:
Ja, dooie mensen zijn nooit een prettig gezichtquote:
haar geest waart hier rondquote:Op donderdag 4 mei 2017 21:12 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ze is al een paar jaartjes niet meer onder de levenden hoor
quote:Op donderdag 4 mei 2017 21:16 schreef sacha het volgende:
draaide mijn vader vroeger![]()
'wies dit pap?'
- 'de Natte Koning'
in de gracht gesprongen.quote:Op donderdag 4 mei 2017 21:16 schreef sacha het volgende:
'wies dit pap?'
- 'de Natte Koning'
quote:Op donderdag 4 mei 2017 21:16 schreef sacha het volgende:
'wies dit pap?'
- 'de Natte Koning'
Proost!quote:
* just me spuugt weer terug in de flesquote:
quote:Op donderdag 4 mei 2017 21:23 schreef just me het volgende:
[..]
* just me spuugt weer terug in de fles
[..]
quote:Op donderdag 4 mei 2017 21:23 schreef Melting het volgende:
[..]
Jij drinkt Schrobbelèr altijd uit de fles?
Loopt Muis nu in mars-pas door de kamer?quote:
Ze zit op het moment even iets anders te doen.quote:Op donderdag 4 mei 2017 21:28 schreef Melting het volgende:
[..]
Loopt Muis nu in mars-pas door de kamer?
Wij zitten nog aan de thee.quote:Op donderdag 4 mei 2017 21:21 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Goed plan, maar nog even proosten met koffie hier hoor.
[..]
Wij drinken geen koffie. Lusten we niet.quote:Op donderdag 4 mei 2017 21:29 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat hebben we net op, nu weer koffie.
quote:Op donderdag 4 mei 2017 21:30 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Erg hè. Fléssen vol heeft ze inmiddels.
quote:Op donderdag 4 mei 2017 21:30 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Wij drinken geen koffie. Lusten we niet.
quote:Op donderdag 4 mei 2017 21:30 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Wij drinken geen koffie. Lusten we niet.
quote:Op donderdag 4 mei 2017 21:31 schreef MaryMouse het volgende:
Las net dat er nog zo'n 1500 Nederlanders sinds WO II vermist worden.
En 1085 vliegeniers op 501 (bekende) Nederlandse crashlocaties.
quote:Op donderdag 4 mei 2017 21:32 schreef Melting het volgende:
Toch opmerkelijk dat dit nummer zowel bekend was bij de Amerikaanse soldaten (Engelse versie) als bij de Duitse soldaten (Duitse versie).
Sja.quote:Op donderdag 4 mei 2017 21:34 schreef Melting het volgende:
Wat Joseph Goebbels, de minister van propaganda van Adolf Hitler, betreft is het lied bijvoorbeeld niet patriottistisch genoeg.
Goebbelsquote:Op donderdag 4 mei 2017 21:34 schreef Melting het volgende:
Wat Joseph Goebbels, de minister van propaganda van Adolf Hitler, betreft is het lied bijvoorbeeld niet patriottistisch genoeg.
quote:In 1941 wordt het lied alsnog onder de aandacht van het grote publiek gebracht. Een in Belgrado gelegerde Duitse korporaal meent dan dat het lied wel iets is voor de troepen in Afrika. Het lied wordt uitgezonden en slaat aan. Volgens de verhalen zouden zelfs de Australiërs die op dat moment de door Duitsers bezette havenstad Tobroek Oost-Libië belegeren, gevraagd hebben of de radio van de Duitsers niet wat harder kon worden gezet.
Op welke zender?quote:Op donderdag 4 mei 2017 21:41 schreef Diaan73 het volgende:
Ben ondertussen ook " Verboden voor Joden" aan het kijken. Erg indrukwekkend.
TV?quote:Op donderdag 4 mei 2017 21:41 schreef Diaan73 het volgende:
Komend weekend eens kijken bij Uitzending gemist dan.quote:
Genoteerd, ik hoop dat ie morgen op uitzending gemist te zien isquote:Op donderdag 4 mei 2017 21:41 schreef Diaan73 het volgende:
even zoeken naar moedersquote:
Hoor 'm eens articuleren dan.quote:Op donderdag 4 mei 2017 21:43 schreef Melting het volgende:
The Ramblers & Wim Poppink - Dag schatteboutje
Daar kunnen velen nog een puntje aan zuigen.quote:
Eigenlijk vind ik dat een verademing. Valt me ook altijd op bij de shows van Voutquote:
quote:Op donderdag 4 mei 2017 21:45 schreef Melting het volgende:
Vera nog maar een keer.
Vera Lynn - Lonely sweetheart
Doet dus toch ook nog eens iets goeds.quote:Op donderdag 4 mei 2017 21:45 schreef livelink het volgende:
[..]
Eigenlijk vind ik dat een verademing. Valt me ook altijd op bij de shows van Vout
quote:Op donderdag 4 mei 2017 21:47 schreef Melting het volgende:
[..]
Doet dus hij toch ook nog eens iets goeds.
quote:Op donderdag 4 mei 2017 21:45 schreef livelink het volgende:
[..]
Eigenlijk vind ik dat een verademing. Valt me ook altijd op bij de shows van Vout
doen we toch altijd op 4 meiquote:Op donderdag 4 mei 2017 21:46 schreef Diaan73 het volgende:
Maar goed idee van jullie om terug te gaan kijken.
* just me kan beetje meezingenquote:Op donderdag 4 mei 2017 21:52 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Naam zegt me niets, nummer wel.
Durf je mijn naam niet te noemen?quote:Op donderdag 4 mei 2017 21:54 schreef Molo het volgende:
Ja hoi, op aanraden van 'een zeker iemand', post ik dit ook even hier
Vriend die mee zou gaan naar Depeche Mode zondag is vergeten zijn vliegticket te boeken (woont in buitenland), dus we hebben een kaartje over![]()
![]()
Wil iemand kaartje voor staplaats Depeche Mode voor a.s. zondag kopen? Is ¤75,-
quote:Op donderdag 4 mei 2017 21:56 schreef Fogel het volgende:
Ik ben overigens niet degene die een ticket is vergeten te kopen, alleen degene die haar hierheen stuurde
ja jaquote:Op donderdag 4 mei 2017 21:56 schreef Fogel het volgende:
Ik ben overigens niet degene die een ticket is vergeten te kopen, alleen degene die haar hierheen stuurde
quote:Op donderdag 4 mei 2017 21:56 schreef Fogel het volgende:
Ja dat is wellicht wel nuttige info. De rest van de escapades houden we maar buiten fok vanavond 😅quote:Op donderdag 4 mei 2017 21:56 schreef Fogel het volgende:
quote:Op donderdag 4 mei 2017 21:57 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja dat is wellicht wel nuttige info. De rest van de escapades houden we maar buiten fok vanavond 😅
Ik weet van niks.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, België, Nederland, St. Maarten
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
quote:Op donderdag 4 mei 2017 21:58 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Melting, ik bedank je alvast, want moet wat op scherp zetten. Bedankt dus.![]()
Was erg leuke muziek en een zeer toffe show!
Graag gedraaid.quote:
Ah hee daar!quote:Op donderdag 4 mei 2017 21:54 schreef Molo het volgende:
Vriend die mee zou gaan naar Depeche Mode zondag is vergeten zijn vliegticket te boeken (woont in buitenland), dus we hebben een kaartje over![]()
![]()
quote:Op donderdag 4 mei 2017 21:59 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik weet van niks.Kletsen mag, maar blijf een beetje bij het onderwerp.- Laten we niet verzanden in oeverloze slowchatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
[..]
Ik weet van niks._SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
quote:
Dank je.quote:Op donderdag 4 mei 2017 22:00 schreef livelink het volgende:
Melting, dank je voor je muziek! Het was mooi en passend.
Dat is wel bijzonder.quote:Op donderdag 4 mei 2017 22:03 schreef MaryMouse het volgende:
Eigenlijk wel bijzonder, Ryuichi Sakamoto is van de Japanse band Yellow Magic Orchestra, en David Sylvian was de zanger van de band Japan.
En deze muziek komt uit de film Merry Christmas, Mr. Lawrence
Ja pffff, aan jou heb ik ook niks zegquote:
met meneer Bowiequote:Op donderdag 4 mei 2017 22:03 schreef MaryMouse het volgende:
Eigenlijk wel bijzonder, Ryuichi Sakamoto is van de Japanse band Yellow Magic Orchestra, en David Sylvian was de zanger van de band Japan.
En deze muziek komt uit de film Merry Christmas, Mr. Lawrence
quote:Op donderdag 4 mei 2017 21:54 schreef Molo het volgende:
![]()
[..]
Ik weet van niks.Kill it with fire!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
35 euroquote:
Ken je deze niet? Was een beste hit hier in Nederland in 1966.quote:
Paar fokkers gevraagd te stemmen voor de lolquote:Op donderdag 4 mei 2017 22:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Waaom stond jij trouwens eigenlijk op de 1e plaats in die ene poll?
Ja, last minute dit dat.quote:
quote:Op donderdag 4 mei 2017 22:08 schreef MaryMouse het volgende:
[ afbeelding ]
Wilhelmina in de eerste uitzending van Radio Oranje
Ik zag hem voorbij komen op Twitter.quote:Op donderdag 4 mei 2017 22:10 schreef Melting het volgende:
http://www.rtvnoord.nl/ni(...)uten-voor-wat-het-is
Respect voor deze pizza bezorger.
quote:Op donderdag 4 mei 2017 22:10 schreef Melting het volgende:
Mooi dit!quote:Op donderdag 4 mei 2017 22:11 schreef MaryMouse het volgende:
In de nacht van 9 op 10 mei 1940 vielen de Duitsers ons land binnen (en België en Luxemburg).
Op 10 mei 1940 verscheen het volgende krantbericht:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 4 mei 2017 22:10 schreef Melting het volgende:
Deze afwisseling krijg je als Lucky en Muis samen een show samenstellenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |