SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakSPOILER: de eedOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We hebben ook een Facebookpagina: klik
DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk, dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
Mobiel luisteren kan via de app TuneIn en dan deze link: Mobiele luisterlink Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
Dank voor de tip !quote:Op donderdag 4 mei 2017 20:15 schreef MaryMouse het volgende:
Gisteravond hebben wij The Great Raid gekeken. Nooit geweten dat er Amerikaanse krijgsgevangenen zolang in een jappenkamp op de Filipijnen gezeten hadden en op zo'n gewaagde manier bevrijd zijn.
Dank je.quote:Op donderdag 4 mei 2017 20:17 schreef just me het volgende:
[..]
Dank voor de tip !
En... mooie muziek Melting
Oscar.quote:Op donderdag 4 mei 2017 20:18 schreef OscarMopperkont het volgende:
@Muis... indrukwekkende film he? The Great Raid. Alleen het begin al.
Ja, absoluut een aanrader. In tegenstelling tot zo'n Hollywoodfilm als Pearl Harbor, lijkt er goed research verricht te zijn.quote:Op donderdag 4 mei 2017 20:18 schreef OscarMopperkont het volgende:
@Muis... indrukwekkende film he? The Great Raid. Alleen het begin al.
Zei net tegen muis dat het prettige muziek is en op een dag als vandaag is het nóg anders om te horen.quote:
quote:Op donderdag 4 mei 2017 20:21 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Zei net tegen muis dat het prettige muziek is en op een dag als vandaag is het nóg anders om te horen.
al opgezocht op Netflixquote:Op donderdag 4 mei 2017 20:21 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ja, absoluut een aanrader. In tegenstelling tot zo'n Hollywoodfilm als Pearl Harbor, lijkt er goed research verricht te zijn.
Zeker wel.quote:Op donderdag 4 mei 2017 20:21 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Zei net tegen muis dat het prettige muziek is en op een dag als vandaag is het nóg anders om te horen.
quote:
ik denk dan heel vaak hoe ik geweest zou zijn...quote:Op donderdag 4 mei 2017 20:22 schreef Melting het volgende:
[..]
Zeker wel.
Ik bedenk me dan toch met enige regelmaat hoe het leven in die tijd was. Zo'n tegenstelling met nu.
Was er na afloop ook wel even een tijdje stil van.quote:Op donderdag 4 mei 2017 20:21 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ja, absoluut een aanrader. In tegenstelling tot zo'n Hollywoodfilm als Pearl Harbor, lijkt er goed research verricht te zijn.
Jezelf moeilijk voor te stellen, neem ik aan? Ik voor mezelf in ieder geval wel.quote:Op donderdag 4 mei 2017 20:23 schreef just me het volgende:
[..]
ik denk dan heel vaak hoe ik geweest zou zijn...
Ze hadden in ieder geval geen last van een rete trage internetverbinding.quote:Op donderdag 4 mei 2017 20:22 schreef Melting het volgende:
[..]
Zeker wel.
Ik bedenk me dan toch met enige regelmaat hoe het leven in die tijd was. Zo'n tegenstelling met nu.
En toch probeerden mensen zo goed en zo kwaad mogelijk door te gaan met hun leven. En bakten ze ook in '43 cake ondanks dat er zo goed als geen boter of eieren beschikbaar warenquote:Op donderdag 4 mei 2017 20:22 schreef Melting het volgende:
[..]
Zeker wel.
Ik mag toch niet hopen dat ik nu niet met een kaal hoofd rond zou lopenquote:Op donderdag 4 mei 2017 20:24 schreef Melting het volgende:
[..]
Jezelf moeilijk voor te stellen, neem ik aan? Ik voor mezelf in ieder geval wel.
quote:Op donderdag 4 mei 2017 20:24 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ze hadden in ieder geval geen last van een rete trage internetverbinding.
quote:Op donderdag 4 mei 2017 20:24 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ze hadden in ieder geval geen last van een rete trage internetverbinding.
Ik zou daar dan weer minder moeite mee hebben.quote:Op donderdag 4 mei 2017 20:24 schreef just me het volgende:
[..]
Ik mag toch niet hopen dat ik nu niet met een kaal hoofd rond zou lopen
Jep, zeer indrukwekkende film. Je kan je er natuurlijk niet écht in verplaatsen, maar wat díe mensen doormaakten is met geen pen te beschrijven. En bijzonder barbaarse praktijken hielden de Japanners er op na zeg, brrr.quote:Op donderdag 4 mei 2017 20:23 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Was er na afloop ook wel even een tijdje stil van.
Ja...... inventief waren ze toen zeker. Ook al was het uit noodzaak.quote:Op donderdag 4 mei 2017 20:24 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
En toch probeerden mensen zo goed en zo kwaad mogelijk door te gaan met hun leven. En bakten ze ook in '43 cake ondanks dat er zo goed als geen boter of eieren beschikbaar waren
quote:Op donderdag 4 mei 2017 20:24 schreef just me het volgende:
[..]
Ik mag toch niet hopen dat ik nu niet met een kaal hoofd rond zou lopen
Tja; zo zeggen er veel dat ze zeker aan de goede kant zouden hebben gestaan.quote:Op donderdag 4 mei 2017 20:23 schreef just me het volgende:
[..]
ik denk dan heel vaak hoe ik geweest zou zijn...
Ik heb ze wel, maar ja.... VDJ stuurt ze niet door.quote:
quote:Op donderdag 4 mei 2017 20:33 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik heb ze wel, maar ja.... VDJ stuurt ze niet door.
Zal ik ze in het topic posten tijdens deze show?
Precies. In die situaties leer je jezelf kennen.quote:Op donderdag 4 mei 2017 20:32 schreef Melting het volgende:
Ik zeg dan; dat weet je niet. Het kan raar lopen in zo'n situatie.
Je kan het ook niet weten. Net zo min als dat het 'goed vs. fout' zo zwart/wit is als er tegenwoordig vaak over gesproken wordt.quote:Op donderdag 4 mei 2017 20:32 schreef Melting het volgende:
[..]
Tja; zo zeggen er veel dat ze zeker aan de goede kant zouden hebben gestaan.
Ik zeg dan; dat weet je niet. Het kan raar lopen in zo'n situatie.
Dat is een mooi moment ja.quote:Op donderdag 4 mei 2017 20:33 schreef livelink het volgende:
Even de herdenking op de Dam afgekeken. Ik vind de kransleggingen altijd mooi om te zien.
En dus nu hier luisteren.
quote:Op donderdag 4 mei 2017 20:33 schreef livelink het volgende:
Even de herdenking op de Dam afgekeken. Ik vind de kransleggingen altijd mooi om te zien.
misschien is het maar goed om het niet te kunnen weten !quote:Op donderdag 4 mei 2017 20:34 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Je kan het ook niet weten. Net zo min als dat het 'goed vs. fout' zo zwart/wit is als er tegenwoordig vaak over gesproken wordt.
Hoi livelink.quote:Op donderdag 4 mei 2017 20:33 schreef livelink het volgende:
Woody Herman & His orchestra - Happiness is just me a thing called Joequote:
+1quote:Op donderdag 4 mei 2017 20:33 schreef livelink het volgende:
quote:Op donderdag 4 mei 2017 20:35 schreef Melting het volgende:
[..]
Woody Herman & His orchestra - Happiness is just me a thing called Joe
Jep ik heb net gezochtquote:Op donderdag 4 mei 2017 20:37 schreef Diaan73 het volgende:
Wij hebben gisteren door film opgenomen, maar hij staat dus ook Netflix?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |