Wat?! Was bitcoin serieus 10 euro? Ik dacht dat het op 40 nog wat dollar begonquote:Op donderdag 4 mei 2017 18:01 schreef Oscar. het volgende:
[..]
al een paar jaar.
Moet je voorstellen toen 1 btc 10 euro was en je dus een pizza voor 1 btc heb gekocht. Die pizza is nu dus 1450 euro waard.
Dan baal je flink
24,30..quote:Op donderdag 4 mei 2017 18:34 schreef Afwazig het volgende:
21.20. shit man. Wanneer uitstappen? Dit gaat veel te hard. Tips?
Ik was ooit al eens in een btc topic of voorloper van dit topic aan het volgen toen ze nog dubbeltjes kosten. Had er toen bijna 100e ingestoken maar het was mij te ingewikkeldquote:Op donderdag 4 mei 2017 18:34 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Wat?! Was bitcoin serieus 10 euro? Ik dacht dat het op 40 nog wat dollar begon
WTF!quote:Op donderdag 4 mei 2017 18:45 schreef Sosa het volgende:
[..]
Ik was ooit al eens in een btc topic of voorloper van dit topic aan het volgen toen ze nog dubbeltjes kosten. Had er toen bijna 100e ingestoken maar het was mij te ingewikkeld
Had je nu miljonair kunnen zijn manquote:Op donderdag 4 mei 2017 18:45 schreef Sosa het volgende:
[..]
Ik was ooit al eens in een btc topic of voorloper van dit topic aan het volgen toen ze nog dubbeltjes kosten. Had er toen bijna 100e ingestoken maar het was mij te ingewikkeld
https://trends.google.com/trends/explore?q=poloniexquote:Op donderdag 4 mei 2017 18:46 schreef NatteBever het volgende:
Je kunt aan dit topic wel merken dat er steeds meer mensen geïnteresseerd raken in cryptocurrency
Ik heb al eens een pizza laten bezorgen voor 0,0676 BTC. Was toen iets van ¤11 euro omgerekend. Puur om te vieren dat het kon. Geen spijt van, want je kunt voor dezelfde prijs ook die coins weer terug kopen. Het moest gewoon, omdat het kon.quote:Op donderdag 4 mei 2017 18:01 schreef Oscar. het volgende:
[..]
al een paar jaar.
Moet je voorstellen toen 1 btc 10 euro was en je dus een pizza voor 1 btc heb gekocht. Die pizza is nu dus 1450 euro waard.
Dan baal je flink
Haha inderdaad zeg. 2 jaar geleden postte bijna niemand meer in dit topicquote:Op donderdag 4 mei 2017 18:46 schreef NatteBever het volgende:
Je kunt aan dit topic wel merken dat er steeds meer mensen geïnteresseerd raken in cryptocurrency
Nou vlgs mij posten hier nogsteeds users uit de begindagen zoals magnet.quote:
Hoeveel was het toen je het er weer uit haalde dan?quote:Op donderdag 4 mei 2017 18:51 schreef MAHL het volgende:
[..]
Had je nu miljonair kunnen zijn man
Zit nu ook te balen, heb paar maanden terug als probeersel maar ¤100 in ETH gestoken. Is nu het driedubbele waard
Nee, het begon in de centen. Eerste pizza was gekocht voor 10.000 coins.quote:
Ik zou delen waar je niet mee gaat handelen op korte termijn ook effe in je eigen wallet stoppen.quote:Op donderdag 4 mei 2017 18:58 schreef UJF045 het volgende:
Ik ben ongeveer 2 maanden geleden begonnen met Cryptocurrency. Heb er 1000 euro ingestoken en dit is nu al 3500 euro waard. De munten die ik gekocht heb zijn XRP, Waves, XEM, LTC en CRW.
Momenteel doe ik alles nog via litebit.eu (omdat het daar zo makkelijk gaat) maar zou toch graag over willen stappen naar een exchange. Litebit hanteert toch wel een fors lagere verkoopprijs dan de koopprijs.
Ondanks dat ik het een minpunt vind dat alle prijzen op exchanges in BTC i.p.v. euro's aangegeven wordt, denk ik dat ik daar toch meer winst kan behalen dan dat nu het geval is. Wil namelijk naast de munten die ik nu bezit ook wat shortterm gaan handelen. Dat alles in BTC aangegeven wordt zal ik aan moeten wennen denk ik.
Welke exchange raden jullie mij aan? Heb al naar bittrex en poloniex gekeken maar misschien zijn er nog wel betere? Of maakt het allemaal niks uit en moet ik gewoon kiezen welke mij het meest gebruikersvriendelijk lijkt?
Gebruik alleen btc-e. Nadeel is dat ze maar kleine selectie coins hebben maar ze zijn al erg lang actief. Die nieuwe exchanges vertrouw ik niet echtquote:Op donderdag 4 mei 2017 18:58 schreef UJF045 het volgende:
Ik ben ongeveer 2 maanden geleden begonnen met Cryptocurrency. Heb er 1000 euro ingestoken en dit is nu al 3500 euro waard. De munten die ik gekocht heb zijn XRP, Waves, XEM, LTC en CRW.
Momenteel doe ik alles nog via litebit.eu (omdat het daar zo makkelijk gaat) maar zou toch graag over willen stappen naar een exchange. Litebit hanteert toch wel een fors lagere verkoopprijs dan de koopprijs.
Ondanks dat ik het een minpunt vind dat alle prijzen op exchanges in BTC i.p.v. euro's aangegeven wordt, denk ik dat ik daar toch meer winst kan behalen dan dat nu het geval is. Wil namelijk naast de munten die ik nu bezit ook wat shortterm gaan handelen. Dat alles in BTC aangegeven wordt zal ik aan moeten wennen denk ik.
Welke exchange raden jullie mij aan? Heb al naar bittrex en poloniex gekeken maar misschien zijn er nog wel betere? Of maakt het allemaal niks uit en moet ik gewoon kiezen welke mij het meest gebruikersvriendelijk lijkt?
Maar bitcoin is aan het pieken. Wat als het een correctie doormaakt?quote:Op donderdag 4 mei 2017 19:05 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik zou delen waar je niet mee gaat handelen op korte termijn ook effe in je eigen wallet stoppen.
Heb het er nog inzitten. Maar had achteraf best iets meer kunnen inleggenquote:Op donderdag 4 mei 2017 18:56 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Hoeveel was het toen je het er weer uit haalde dan?
Dan hold je hem nog wat langer?quote:Op donderdag 4 mei 2017 19:07 schreef Faazz het volgende:
[..]
Maar bitcoin is aan het pieken. Wat als het een correctie doormaakt?
Hoeveel en welke coins heb jij danquote:Op donderdag 4 mei 2017 19:06 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Gebruik alleen btc-e. Nadeel is dat ze maar kleine selectie coins hebben maar ze zijn al erg lang actief. Die nieuwe exchanges vertrouw ik niet echt
Die tip kreeg ik inderdaad ook al van een kennis. Heb het een groot deel nog in mijn Litebit wallet staan. Enkel de Waves, XRP en XEM heb ik in mijn eigen wallets (omdat je deze niet in Litebit wallet kan bewaren).quote:Op donderdag 4 mei 2017 19:05 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik zou delen waar je niet mee gaat handelen op korte termijn ook effe in je eigen wallet stoppen.
Ik ga eens kijken naar BTC-e, bedanktquote:Op donderdag 4 mei 2017 19:06 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Gebruik alleen btc-e. Nadeel is dat ze maar kleine selectie coins hebben maar ze zijn al erg lang actief. Die nieuwe exchanges vertrouw ik niet echt
haha heb het zelfdequote:Op donderdag 4 mei 2017 19:12 schreef Sosa het volgende:
Fuck had ik maar meer Waves. Ik weet niet wat ik moet verkopen. Heb nog voor enkele btc wings, rlc en icn, maar daar verwacht ook nog wat van
ik ben al drie keer uit en gestapt laatste dagen maar de dump kwam maar nietquote:Op donderdag 4 mei 2017 19:16 schreef AlphaEntropyOmega het volgende:
Alle crap-coins stijgen nog harder dan de basics, blegh.
PPC / NMC, etc... hadden vandaag allemaal bijna x2 opgeleverd.
Maar nu meedoen is gewoon garantie voor aan de verkeerde kant van pump&dump staan.
Ghequote:Op donderdag 4 mei 2017 19:14 schreef Typisch het volgende:
[..]
haha heb het zelfde
[ afbeelding ] + Hush
heb ik nu
maar wil eigenlijk nog in Stratis en een beetje schuiven naar Waves
Blijft lastig, ik blijf stug in LTC hangen, die hebben me eerder een goede dienst bewezen.quote:Op donderdag 4 mei 2017 19:17 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ik ben al drie keer uit en gestapt laatste dagen maar de dump kwam maar niet
https://www.litebit.eu/nl/kopen/wavesquote:Op donderdag 4 mei 2017 19:19 schreef TigerXtrm het volgende:
Iemand die mij een tientje aan Waves wil verkopen? Ik heb zo geen zin om dat helemaal via BTC te gaan lopen doen via een exchange
Het begon gewoon op 0. Een van de eerste geregistreerde transacties in de "echte wereld" is de aankoop van 2 pizza's voor 10.000 Bitcoins in mei 2010. Het leuke is dat die overeenkomst terug te lezen is op https://bitcointalk.org/index.php?topic=137.0 en terug te vinden in de blockchain: https://blockchain.info/t(...)f302fc80e9d5fbf5d48dquote:Op donderdag 4 mei 2017 18:34 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Wat?! Was bitcoin serieus 10 euro? Ik dacht dat het op 40 nog wat dollar begon
die prijsverschillen hebben te maken met hoe moeilijk het is om fiat uit de cashen. Als dat lastig is kopen mensen coins, verplaatsen het ergens anders naar om het er daar af te halenquote:Op donderdag 4 mei 2017 19:29 schreef AlphaEntropyOmega het volgende:
[..]
Blijft lastig, ik blijf stug in LTC hangen, die hebben me eerder een goede dienst bewezen.
Als je naar coinbase kijkt en vergelijkt met BTC-e, zie je dat daar BTC ongeveer 10% achterloopt, als je dat op LTC loslaat moet ie nog doorstijgen naar $25
Klopt, maar die moeilijkheid maakt het op BTC en ETH-gebied een kleine 10% verschil.quote:Op donderdag 4 mei 2017 19:41 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
die prijsverschillen hebben te maken met hoe moeilijk het is om fiat uit de cashen. Als dat lastig is kopen mensen coins, verplaatsen het ergens anders naar om het er daar af te halen
Dat was een paar jaar terug iig zo. Member mt gox
- Je leased je Waves via de lite client van Waves. Als je de nieuwe versie gebruikt (https://github.com/wavesplatform/WavesGUI/releases/tag/v0.4.18) heb je boven tussen je icoontjes een "L" staan, dit is de lease pagina.quote:Op donderdag 4 mei 2017 17:56 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Ik heb mij nog niet ingelezen over LPOS dus weet niet hoe het exact werkt.
- Hoe lease ik mijn Waves?
- Wat zijn de nadelen voor mij en voornamelijk de risico's?
- Stel jullie worden gehacked, heeft dat gevolgen voor mijn coins?
Maakt het uit welke node je aan least? Geeft de ene node een hogere 'rente' dan de andere ofzo?quote:Op donderdag 4 mei 2017 19:44 schreef coinfreak het volgende:
[..]
- Je leased je Waves via de lite client van Waves. Als je de nieuwe versie gebruikt (https://github.com/wavesplatform/WavesGUI/releases/tag/v0.4.18) heb je boven tussen je icoontjes een "L" staan, dit is de lease pagina.
Je vult hier het adres in van de node waar je aan wilt leasen, het aantal waves dat je wilt leasen en de fee. De fee mag op 0.001 blijven staan.
- Als je niet leased dan krijg je geen tokens of fee over je Waves saldo. Zie het als een bank, als je je geld niet bij de bank plaatst dan krijg je geen "rente". Het token dat je misloopt is de MRT (Miner Reward Token) en de fees van de transacties die de node geforged heeft. Er is voor de leaser geen risico, in het meest erge scenario betaald de node de tokens of fee niet uit maar dit zijn slechts minimale bedragen.
- De leaser heeft ten alle tijden de controle over zijn Waves. Met een lease geef je een virtuele toezegging aan een node om jouw Waves te gebruiken om te forgen. Als een node gehacked word kan de hacker nooit de leased Waves stelen, deze zijn slechts virtueel aan de node toegekend en enkel bruikbaar om te forgen. De node kan een lease dus niet overmaken naar een ander Waves adres.
Ten slot, ben je het beu? Dan trek je de lease in (cancel lease) en heb je binnen 1000 blocks je gehele saldo beschikbaar. O ja, als je een lease aanmaakt dan duurt het ook 1000 blocks voordat deze actief is op de node, het intrekken duurt ook 1000 blocks. Dit is een ingebouwde beveiliging van het Waves team om te voorkomen dat iemand tientallen keren per uur leases worden uitgeschreven en ingetrokken.
Als je nog vragen hebt dan beantwoord ik deze graag.
Je wil ze langer houden dan wat er nu gebeurt ?quote:Op donderdag 4 mei 2017 20:03 schreef vigen98 het volgende:
Hoe slaan jullie Ripple's op? Gewoon op exchanges laten zitten? Ik vind dat eerlijk gezegd best risky, bestaat er een paper wallet voor ripple?
There you goquote:Op donderdag 4 mei 2017 20:03 schreef vigen98 het volgende:
Hoe slaan jullie Ripple's op? Gewoon op exchanges laten zitten? Ik vind dat eerlijk gezegd best risky, bestaat er een paper wallet voor ripple?
Ik heb momenteel geen Ripple's ik ga wel binnenkort wel kopen wanneer de dump komtquote:Op donderdag 4 mei 2017 20:07 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Je wil ze langer houden dan wat er nu gebeurt ?
Zal echt geen $1 worden als je dat zit te denken. Zal miss 3 cent ofzo erbij komen maar dat was het dan wel.quote:Op donderdag 4 mei 2017 20:09 schreef UJF045 het volgende:
Hoe hoog zal XRP maximaal kunnen gaan volgens jullie?
Gezien het hoge supply zit ik er ook aan te denken om te verkopen, veel meer zal het niet meer waard kunnen worden toch?
Nee dat snap ik, met $0.20 ben ik ook al meer dan blijquote:Op donderdag 4 mei 2017 20:11 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Zal echt geen $1 worden als je dat zit te denken.
hodl4lifequote:Op donderdag 4 mei 2017 20:13 schreef UJF045 het volgende:
[..]
Nee dat snap ik, met $0.20 ben ik ook al meer dan blij
quote:Op donderdag 4 mei 2017 20:27 schreef NatteBever het volgende:
Ik zit inmiddels weer op 40 BTC aan holdings. Dat is wel even een verschilletje met begin dit jaar, toen ETH 0.009 waard was en ik met 6.nogwat BTC zat(en BTC een stukje minder waard was). Win win dus. Keep it up, ETH!
ETH is nu $92 dollar waard btw..damnnnn we gaan lekker!
Cashen jongen.quote:Op donderdag 4 mei 2017 20:27 schreef NatteBever het volgende:
Ik zit inmiddels weer op 40 BTC aan holdings. Dat is wel even een verschilletje met begin dit jaar, toen ETH 0.009 waard was en ik met 6.nogwat BTC zat(en BTC een stukje minder waard was). Win win dus. Keep it up, ETH!
ETH is nu $92 dollar waard btw..damnnnn we gaan lekker!
BTC gaat nog wel een tijdje doorstijgenquote:Op donderdag 4 mei 2017 20:34 schreef Greys het volgende:
Ik heb ooit jaren geleden voor een klein beetje geld 0.39 bitcoin gekocht. Geen idee waarom. Moet ik dat gewoon nog maar een tijdje bewaren? Zie dat het nu ongeveer 500 eu waard is. Houden of weg?
Houden absoluut.quote:Op donderdag 4 mei 2017 20:34 schreef Greys het volgende:
Ik heb ooit jaren geleden voor een klein beetje geld 0.39 bitcoin gekocht. Geen idee waarom. Moet ik dat gewoon nog maar een tijdje bewaren? Zie dat het nu ongeveer 500 eu waard is. Houden of weg?
Wanneer?quote:Op donderdag 4 mei 2017 20:29 schreef brombeer_ het volgende:
oke roep jullie targets maar voor bitcoin
Voorzichtige voorspelling tussen de 8k en de 15k
Weg doen, incashen nu je kanquote:Op donderdag 4 mei 2017 20:34 schreef Greys het volgende:
U sure?quote:Op donderdag 4 mei 2017 20:34 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
BTC gaat nog wel een tijdje doorstijgen
Ligt eraan of je die 500eu nodig hebt.quote:Op donderdag 4 mei 2017 20:34 schreef Greys het volgende:
Lekker verkopen en uitgevenquote:Op donderdag 4 mei 2017 20:34 schreef Greys het volgende:
En waar baseer je die target op? TA ?quote:Op donderdag 4 mei 2017 20:36 schreef brombeer_ het volgende:
[..]
Voor september. Bubbles duren meestal zo'n 2/3 maanden
quote:Op donderdag 4 mei 2017 20:37 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
En waar baseer je die target op? TA ?
Ja TA. procentuele stijgingen van de vorige 2 bubblesquote:Op donderdag 4 mei 2017 20:37 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
En waar baseer je die target op? TA ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |