quote:Op donderdag 4 mei 2017 18:05 schreef Stratotanker het volgende:
Stapeltje maken, sigaar erbij en foto posten.
Hoi Iwaniusquote:Op donderdag 4 mei 2017 18:05 schreef Stratotanker het volgende:
Stapeltje maken, sigaar erbij en foto posten.
Belangrijkste is het toelaten van de luchtvochtigheid en het openen van de verpakking. Dus plastic verpakking van het laminaat afhalen en de pakken open naast elkaar leggen i.p.v. gestapeld.quote:Op donderdag 4 mei 2017 17:37 schreef madeliefff het volgende:
Mijn laminaat is deze week geleverd maar wordt pas over 2 weken gelegd. Hoe kan ik het laminaat het best bewaren? Ik weet dat het een paar dagen moet aclimatiseren in de ruimte waar het gelegd word , vlak voordat het gelegd word... dat is ook het plan. Maarrr ik woon daar nog niet dus de verwarming staat verder in principe erg laag (10/15 graden) daar. Is dat erg of moet het continu warm gestookt worden? En kan het kwaad dat de verwarming ivm klussen er een paar dagen helemaak af ligt?
en maakt t ook niet uit dat t op een houten ondervloer ligt. Kan ook vochtig zijn daaronder..quote:Op vrijdag 5 mei 2017 02:21 schreef Nico987 het volgende:
9 van de 10 keer gaat die folie na 3 keer verplaatsen toch wel stuk.
Gewoon pakken opstapelen in een hoek van de ruimte. Beetje vocht of kou nu maakt niet uit. De magazijn en vrachtwagen waar het ligt voor het bij jou komt zijn ook niet verwarmd.
Ik zou niet de verwarming in dr 2 dagen voor dat je het legt lang uitzetten.
Hoort een alu-foam-folie onder:quote:Op vrijdag 5 mei 2017 15:57 schreef madeliefff het volgende:
en maakt t ook niet uit dat t op een houten ondervloer ligt. Kan ook vochtig zijn daaronder..
Heel goed, haal de folie er dan maar gelijk helemaal af voor optimale acclimatisatie.quote:
Het is toch niet kletsnat? Uiteindelijk komen ze toch ook op die vloer te liggen..quote:Op vrijdag 5 mei 2017 15:57 schreef madeliefff het volgende:
[..]
en maakt t ook niet uit dat t op een houten ondervloer ligt. Kan ook vochtig zijn daaronder..
P.s. de verpakking is idd al gescheurd![]()
![]()
ja als het gelegd word komt er een folie tegen vocht onder. Maar ik bedoel voor nuquote:Op vrijdag 5 mei 2017 16:58 schreef blomke het volgende:
[..]
Hoort een alu-foam-folie onder:
[ afbeelding ]
[..]
Heel goed, haal de folie er dan maar gelijk helemaal af voor optimale acclimatisatie.
ja maar t komt er uiteindelijk te liggen met ondervloer en folie tegen vocht.quote:Op vrijdag 5 mei 2017 17:34 schreef Nico987 het volgende:
[..]
Het is toch niet kletsnat? Uiteindelijk komen ze toch ook op die vloer te liggen..
Je moet ze niet buiten of in ke badkamer leggen. Maar normaal gezien kunnen ze gewoon in je woonvertrekken liggen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |