quote:Op donderdag 4 mei 2017 15:09 schreef Mystikvm het volgende:
Welkom bij de gelegenheid tot in principe onbelemmerd gespui van politieke ideeën en populistisch geblaat zonder financiële justificatie. Ook geschikt voor al het politieke non-nieuws, bestuurlijke ongehoorzaamheid en alleen maar grappig bedoelde complottheorieën. Iedereen is welkom, vooral als je 14 bent.
Die kan ik direct terugkaatsen. Wie zegt dat jouw anekdote de norm is? En waarom zou je de eer niet aan jezelf houden in plaats van er maar van uit te gaan dat iemand van 14 wel gediend zou zijn van je opmerking?quote:Op donderdag 4 mei 2017 15:09 schreef Igen het volgende:
[..]
Hoezo? Omdat mensen het vinden!
Ik heb bijv. eens met een jonge vrouw uit Azie gepraat over schooluniformen in Japan.
Ik: "Het is toch vet raar dat van die vunzige ouwe mannetjes, want daaruit bestaat de politiek toch in meerderheid, beslissen dat 14-jarige meisjes verplicht in rokjes die makkelijk opwaaien moeten rondlopen"
Zij: "Wat is het probleem daaraan?"
Kortom, je moet niet zo makkelijk ervan uit gaan dat jouw inschatting over moraliteit universeel gedeeld wordt.
Nou ben ik tekort gekomen op die leeftijd mag ik het dan wel?quote:Op donderdag 4 mei 2017 15:09 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Als je zelf 17 bent en de ontvanger is 14 dan is het natuurlijk een ander verhaal, maar wij zijn hier allemaal al lang volwassen. Dus als het op ons betrekking heeft dan behoren wij dat niet te doen.
Ook dat is niet altijd een succes, een jaartje geleden zag Patrice een mooi mokkel staan dansen in een niet nader te noemen 24-uurs club naast het Slotervaart ziekenhuis in Amsterdam. Blond, blauwe ogen, goede kaaklijn en een prachtig dun lijf dat ze soepel op de muziek liet bewegen.quote:Op donderdag 4 mei 2017 14:51 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Dan ben je alvast hoger opgeleid dan 90% van alle mannen. Lekker downdaten.
Omdat de plaatselijke wetgeving de anekdote weerspiegelt.quote:Op donderdag 4 mei 2017 15:11 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Die kan ik direct terugkaatsen. Wie zegt dat jouw anekdote de norm is?
Goed verhaal.quote:Op donderdag 4 mei 2017 15:11 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Ook dat is niet altijd een succes, een jaartje geleden zag Patrice een mooi mokkel staan dansen in een niet nader te noemen 24-uurs club naast het Slotervaart ziekenhuis in Amsterdam. Blond, blauwe ogen, goede kaaklijn en een prachtig dun lijf dat ze soepel op de muziek liet bewegen.
Patrice ging op haar af als een jonge hond op een sappig mals kippetje en had in luttele minuten beet. We gingen naar mijn appartement en aldaar geschiede een keiharde neukpartij gevoed door Gauloises en cocaine, een roedel konijnen was er niks bij.
De volgende morgen stond ik op voordat zij wakker was, ik zette een koffie op de Rocket met versgemalen Lot 61 bonen uit de Mazer Mini en perste een sapje uit met de slowjuicer waardoor nu meteen de hele straat ook wakker was. Muziekje opgezet, zondagmorgen dus een luchtige doch complexe Chopin's Piano concerto No 2 in F minor, Op 21 door Pogorelich.
Zij kwam de slaapkamer uit en het eerste wat uit haar elegant gevormde lippen kwam was: "ZO HE WAT IS DEZE VOOR KANKERMUZIEK?". Ze liep naar de installatie toe, klikte wat aan op Spotify en riep: "Dit is pas muziek." waarna de kopjes zowat van tafel trilde door de keiharde hardstyle die ze zojuist had opgezet. Het zal je verbazen mijn beste, maar het bleef niet beklijven.
CEO uitschelden op Twitter vanwege dit ontoelaatbare falen.quote:Op donderdag 4 mei 2017 15:13 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Mijn uberEats koerier is volgens mij echt overleden, de order is gecanceld...
Er is zoveel archaïsche wetgeving die allang niet meer de maatschappelijke verhoudingen weerspiegelen. Je kunt de wet niet gebruiken als een soort van vrijbrief om je onfatsoenlijk te gedragen. Dat is hetzelfde argument als kutvloggers bij de Vomar die roepen "Wat jongen, ik mag hier toch staan en jouw werk filmen!?"quote:Op donderdag 4 mei 2017 15:11 schreef Igen het volgende:
[..]
Omdat de plaatselijke wetgeving de anekdote weerspiegelt.
Best een goed stift handschrift moet ik zeggen, vlot maar kordaat en duidelijk, vaste hand met veel ervaring.quote:Op donderdag 4 mei 2017 15:13 schreef Reya het volgende:
http://www.standaard.be/cnt/dmf20170504_02865566
De islam is ook een geretardeerde religie, dus daar kun je mij niet op inconsistentie betrappenquote:Op donderdag 4 mei 2017 15:13 schreef skysherrif het volgende:
In bepaalde boeken is het overigens enorm normaal dat jonge meisjes van 14 (of jonger) worden uitgehuwelijkt (met oude mannetjes).
Ik stel voor dat we dat boek namen en shamen, want die cultuur moeten we niet normaliseren, wat vind jij mystik.
Neee.quote:Op donderdag 4 mei 2017 15:13 schreef Reya het volgende:
quote:Op donderdag 4 mei 2017 15:13 schreef Reya het volgende:
Ik heb al contact gezocht met Radar.quote:Op donderdag 4 mei 2017 15:14 schreef Reya het volgende:
[..]
CEO uitschelden op Twitter vanwege dit ontoelaatbare falen.
Het is daar legaal en volgens het anekdotisch bewijs wat ik heb is het ook geaccepteerd.quote:Op donderdag 4 mei 2017 15:14 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Er is zoveel archaïsche wetgeving die allang niet meer de maatschappelijke verhoudingen weerspiegelen. Je kunt de wet niet gebruiken als een soort van vrijbrief om je onfatsoenlijk te gedragen. Dat is hetzelfde argument als kutvloggers bij de Vomar die roepen "Wat jongen, ik mag hier toch staan en jouw werk filmen!?"
Dat iets mag, wil niet zeggen dat het geaccepteerd is, of geaccepteerd zou moeten worden. Tot voor een paar jaar terug mocht je hier nog je lul in een paard steken. Dat was toen ook niet normaal.
In Finland mag het gewoon nog. Niks mis mee, insert Hotdog in hal anekdote.quote:Op donderdag 4 mei 2017 15:14 schreef Mystikvm het volgende:
Dat iets mag, wil niet zeggen dat het geaccepteerd is, of geaccepteerd zou moeten worden. Tot voor een paar jaar terug mocht je hier nog je lul in een paard steken. Dat was toen ook niet normaal.
Maarrr als de vrouw in dit verhaal de hoger opgeleide was zou het resulteren in huwelijk, vijf kinderen met mohawks en een pitbull.quote:Op donderdag 4 mei 2017 15:11 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Ook dat is niet altijd een succes, een jaartje geleden zag Patrice een mooi mokkel staan dansen in een niet nader te noemen 24-uurs club naast het Slotervaart ziekenhuis in Amsterdam. Blond, blauwe ogen, goede kaaklijn en een prachtig dun lijf dat ze soepel op de muziek liet bewegen.
Patrice ging op haar af als een jonge hond op een sappig mals kippetje en had in luttele minuten beet. We gingen naar mijn appartement en aldaar geschiede een keiharde neukpartij gevoed door Gauloises en cocaine, een roedel konijnen was er niks bij.
De volgende morgen stond ik op voordat zij wakker was, ik zette een koffie op de Rocket met versgemalen Lot 61 bonen uit de Mazer Mini en perste een sapje uit met de slowjuicer waardoor nu meteen de hele straat ook wakker was. Muziekje opgezet, zondagmorgen dus een luchtige doch complexe Chopin's Piano concerto No 2 in F minor, Op 21 door Pogorelich.
Zij kwam de slaapkamer uit en het eerste wat uit haar elegant gevormde lippen kwam was: "ZO HE WAT IS DEZE VOOR KANKERMUZIEK?". Ze liep naar de installatie toe, klikte wat aan op Spotify en riep: "Dit is pas muziek." waarna de kopjes zowat van tafel trilde door de keiharde hardstyle die ze zojuist had opgezet. Het zal je verbazen mijn beste, maar het bleef niet beklijven.
Hij gaat trouwen met Amalia.quote:Op donderdag 4 mei 2017 15:17 schreef Reya het volgende:
Naar verluidt had de Duitse keizer Wilhelm II dezelfde hobby. Wellicht zal Trump over een aantal jaar ook asiel in Nederland aanvragen.
Eens.quote:Op donderdag 4 mei 2017 15:15 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Best een goed stift handschrift moet ik zeggen, vlot maar kordaat en duidelijk, vaste hand met veel ervaring.
Niet zijn type.quote:Op donderdag 4 mei 2017 15:19 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Hij gaat trouwen met Amalia.
Het maakt uit omdat ik vrij zeker ben dat maar heel weinig meisjes van 14 het leuk vinden om nagefloten/nageschreeuwd te worden door een volwassen vent.quote:Op donderdag 4 mei 2017 15:18 schreef Igen het volgende:
[..]
Het is daar legaal en volgens het anekdotisch bewijs wat ik heb is het ook geaccepteerd.
In Nederland is het niet legaal en volgens jouw standpunt als anekdotisch bewijs ook niet geaccepteerd.
Daar kun je dus niks mee. Wetgeving en acceptatie zijn blijkbaar verschillend en zonder verdere argumenten kun je daar weinig uit concluderen. Dan kan je wel nog drie keer herhalen dat jij het niet normaal vindt, maar wat maakt dat uit? Misschien heb je objectief wel gelijk, maar zonder argumenten valt dat niet vast te stellen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |