oja die chinees die er normaal uit bleek te zien uiteindelijkquote:
Zijn die zeevisvakanties in Thailand toch nog ergens goed voor.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 10:49 schreef potjecreme het volgende:
Een vriend van een collega van Martijns moeder was toevallig op 700 kiliometer van Bangkok.
Want Thaise meiden zitten te springen om een autist?quote:Op dinsdag 9 mei 2017 13:47 schreef JaJammerJan het volgende:
Autisme is een doodsvonnis op de relatiemarkt. Ik vind het niet gek dat hij dit doet.
Wel 1 met pgb.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 15:02 schreef Perrin het volgende:
[..]
Want Thaise meiden zitten te springen om een autist?
Wel om een Westerse sugardaddy. Zelfs een met Wajongquote:Op dinsdag 9 mei 2017 15:02 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ja. Zekerheid, veiligheid en geld om in Nederland te kunnen wonen, is vrij veel waard. Nederlandse vrouwen hebben dat allemaal al, dus die zijn veel meer gericht op uiterlijk. Als je qua uiterlijk er niet tussenuit springt en ook nog eens autistisch bent, dan kun je het wel vergeten.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 15:02 schreef Perrin het volgende:
[..]
Nee dus. Ze gaan alleen voor de voordelen van wonen in het Westen.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 15:15 schreef JaJammerJan het volgende:
[..]
Ja. Zekerheid, veiligheid en geld om in Nederland te kunnen wonen, is vrij veel waard. Nederlandse vrouwen hebben dat allemaal al, dus die zijn veel meer gericht op uiterlijk. Als je qua uiterlijk er niet tussenuit springt en ook nog eens autistisch bent, dan kun je het wel vergeten.
En de vrouwen hier gaan voornamelijk voor de voordelen van een aantrekkelijk uiterlijk. Je punt is?quote:Op dinsdag 9 mei 2017 15:39 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Nee dus. Ze gaan alleen voor de voordelen van wonen in het Westen.
En ik maar denken dat mijn vrouw vooral bij me was omdat we elkaars gezelschap zo op prijs stellenquote:Op dinsdag 9 mei 2017 15:41 schreef JaJammerJan het volgende:
[..]
En de vrouwen hier gaan voornamelijk voor de voordelen van een aantrekkelijk uiterlijk. Je punt is?
Dat het sneu is dat zo'n vrouw voor wonen in het westen, genoegen neemt met een man waar het lastig mee leven is.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 15:41 schreef JaJammerJan het volgende:
[..]
En de vrouwen hier gaan voornamelijk voor de voordelen van een aantrekkelijk uiterlijk. Je punt is?
en die 30cm.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 15:43 schreef Perrin het volgende:
[..]
En ik maar denken dat mijn vrouw vooral bij me was omdat we elkaars gezelschap zo op prijs stellen
Gaat ze alleen voor mijn enorm knappe uiterlijk
Daar is helemaal niks sneu aan. Wat sneu zou zijn, is als deze man zijn hele leven single zou moeten blijven door zijn autisme. Wat sneu zou zijn, is als die Thaise vrouw in armoede in Thailand moet blijven leven, in plaats van dat ze in het rijke Nederland zou kunnen wonen.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 15:45 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Dat het sneu is dat zo'n vrouw voor wonen in het westen, genoegen neemt met een man waar het lastig mee leven is.
Die man zou hier ook prima een vrouw kunnen vinden. Alleen zijn die waarschijnlijk niet mooi genoeg.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 15:49 schreef JaJammerJan het volgende:
[..]
Daar is helemaal niks sneu aan. Wat sneu zou zijn, is als deze man zijn hele leven single zou moeten blijven door zijn autisme. Wat sneu zou zijn, is als die Thaise vrouw in armoede in Thailand moet blijven leven, in plaats van dat ze in het rijke Nederland zou kunnen wonen.
Armoede zorgt ervoor dat het niet een reële afweging is. Armoede doet rare dingen met mensen.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 15:49 schreef JaJammerJan het volgende:
[..]
Daar is helemaal niks sneu aan. Wat sneu zou zijn, is als deze man zijn hele leven single zou moeten blijven door zijn autisme. Wat sneu zou zijn, is als die Thaise vrouw in armoede in Thailand moet blijven leven, in plaats van dat ze in het rijke Nederland zou kunnen wonen.
Man man man. Je behandelt die vrouw gewoon als minderwaardig met wat je hier zegt, dat begrijp je. Die vrouw maakt toch zelf de afweging en keuze om met een autistische Nederlandse man een relatie te beginnen? Ga je die vrouw hier een beetje kleineren en als klein kind wegzetten, zonder eigen verantwoordelijkheid.
Dan is toch uiteindelijk iedereen tevreden? Die autistische man heeft een mooie Thaise vrouw en die Thaise vrouw heeft eindelijk wat stabiliteit en veiligheid in haar leven.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 15:51 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Die man zou hier ook prima een vrouw kunnen vinden. Alleen zijn die waarschijnlijk niet mooi genoeg.
Stabiliteit en veiligheid met een zware autist? Ze zal zich zelf moeten redden en als moeder moeten optreden voor dat hoopje ellende.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 15:52 schreef JaJammerJan het volgende:
[..]
Dan is toch uiteindelijk iedereen tevreden? Autistische man heeft een mooie Thaise vrouw en die Thaise vrouw heeft eindelijk wat stabiliteit en veiligheid in haar leven.
Armoede zorgt er juist voor dat het wel een reële en rationele afweging is.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 15:52 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Armoede zorgt ervoor dat het niet een reële afweging is. Armoede doet rare dingen met mensen.
Als 2 partijen besluiten samen te gaan leven, en ze zijn er allebei zeer gelukkig en tevreden mee. Niks mis mee toch? Al dat gezanik van mensen die maar vinden dat andere mensen zich moeten gedragen zodat het in hun eigen hokjesdenken past. Leven en laten leven.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 15:45 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Dat het sneu is dat zo'n vrouw voor wonen in het westen, genoegen neemt met een man waar het lastig mee leven is.
Daar kiest ze dan toch zelf voor?quote:Op dinsdag 9 mei 2017 15:53 schreef Fascination het volgende:
[..]
Stabiliteit en veiligheid met een zware autist? Ze zal zich zelf moeten redden en als moeder moeten optreden voor dat hoopje ellende.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |