haha goed geheugen!quote:Op donderdag 4 mei 2017 15:34 schreef LadyS het volgende:
Trui was 42+6 volgens mij,als ik me goed herinner...
Ik was Remi aan de top de hele maand januari dit jaar, maar ik geloof niet dat dat een record was.quote:Op donderdag 4 mei 2017 15:50 schreef Minarosa het volgende:
Wauw![]()
Ik bedoelde meer het record bovenaan in de OP staan, was vooralsnog niet van plan om over de 42 weken heen te gaan.
Thuisbevallers, wat gebeurt er eigenlijk met je placenta? Gaat die in een van de twee vuilniszakken die je klaar moet leggen of neemt de vk die mee? Ik hoef 'm zelf niet
geen idee. Ik gok in de kliko met de celstofmatjesquote:Op donderdag 4 mei 2017 15:50 schreef Minarosa het volgende:
Wauw![]()
Ik bedoelde meer het record bovenaan in de OP staan, was vooralsnog niet van plan om over de 42 weken heen te gaan.
Thuisbevallers, wat gebeurt er eigenlijk met je placenta? Gaat die in een van de twee vuilniszakken die je klaar moet leggen of neemt de vk die mee? Ik hoef 'm zelf niet
quote:Op donderdag 4 mei 2017 15:47 schreef trui het volgende:
[..]
haha goed geheugen!jawel, ik span nog steeds de kroon geloof ik, met m'n 42+6. Ik vond 't gewoon veel te leuk, dat zwanger zijn.
de lotusbevallingquote:Op donderdag 4 mei 2017 17:12 schreef LadyS het volgende:
Van een direct familielid die vk is hoorde ik het verhaal dat de moeder niet wilde dat de navelstreng werd doorgeknipt, de placenta moest aan de baby blijven zitten tot de boel vanzelf losliet. De placenta werd dan ook overal, samen met de baby dus, meegenomen in een bak ofzo.
Dusss.... ideetje misschien?
God, dat lijk me een gedoequote:Op donderdag 4 mei 2017 17:12 schreef LadyS het volgende:
Van een direct familielid die vk is hoorde ik het verhaal dat de moeder niet wilde dat de navelstreng werd doorgeknipt, de placenta moest aan de baby blijven zitten tot de boel vanzelf losliet. De placenta werd dan ook overal, samen met de baby dus, meegenomen in een bak ofzo.
Dusss.... ideetje misschien?
Hier ook alquote:Op donderdag 4 mei 2017 20:14 schreef Songeur het volgende:
Tranen met tuiten tijdens dodenherdenking net. Hallo hormonen!
Sowieso huil ik de laatste weken nogal snelquote:Op donderdag 4 mei 2017 20:20 schreef Songeur het volgende:
[..]
Haha stiekem ben ik blij dat ik niet de enige ben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |