Ik zou, als ik hem was, ook niet zo inzitten over een eventuele verkoudheid. Met een beetje kunde en geluk zing je daar nog wel doorheen.quote:Op vrijdag 5 mei 2017 09:23 schreef Greys het volgende:
Wel eng trouwens, elke andere artiest die onderweg evt verkouden wordt van de airco in het vliegtuig (heb ik altijd) heeft nog twee weken om bij te trekken qua stem. Hij heeft 1 dag voor hij moet zingen voor de jury.. Die gok zullen ze dan dus moeten nemen.
Ja dat is ook wel weer waar.quote:Op vrijdag 5 mei 2017 09:36 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik zou, als ik hem was, ook niet zo inzitten over een eventuele verkoudheid. Met een beetje kunde en geluk zing je daar nog wel doorheen.
Ik zou bij hem al lang blij zijn als hij geen Tommy Cooper doet.
quote:Op vrijdag 5 mei 2017 09:19 schreef laxus13 het volgende:
Prachtig nummer, mag erg hoog eindigen dit jaar
Ik zie dat niet van die apparaatjes, voor mij ziet hij er gewoon uit als een man met een buikje.quote:Op vrijdag 5 mei 2017 09:57 schreef Greys het volgende:
Foto's van een concert van vorige week.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bij een ander filmpje zag je dat 'de hobbel' veel hoger (te hoog) begon en van daar recht naar beneden liep, toen hij opzij draaide. Het enige moment eigenlijk dat je echt duidelijk kon zien dat er iets raars zat/zit. Oh en bij een tv interview waar hij zat. Begon de hobbel zeg maar al op z'n borst. Dat is bij een bierbuik niet, toch?quote:Op vrijdag 5 mei 2017 10:03 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik zie dat niet van die apparaatjes, voor mij ziet hij er gewoon uit als een man met een buikje.
Oke mooi!!quote:Op vrijdag 5 mei 2017 09:51 schreef Greys het volgende:
HIJ KOMT HOOR
Op z'n FB account staat iets van 'op zaterdag, de dag dat hij naar Kiev vertrekt' wordt er een interview op tv uitgezonden.
NOU DAN KOMT IE DUS
Dat andere filmpje heb ik niet gezien, zal misschien een fb ding zijn geweest.quote:Op vrijdag 5 mei 2017 10:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Bij een ander filmpje zag je dat 'de hobbel' veel hoger (te hoog) begon en van daar recht naar beneden liep, toen hij opzij draaide. Het enige moment eigenlijk dat je echt duidelijk kon zien dat er iets raars zat/zit. Oh en bij een tv interview waar hij zat. Begon de hobbel zeg maar al op z'n borst. Dat is bij een bierbuik niet, toch?
Hij zal misschien óók wel een buikje hebben (al kloppen die verhoudingen bij hem dan niet helemaal voor m'n gevoel qua verder zo slank) maar er zat of zit nog meer. Kan haast niet anders.
Maar misschien zat er iets en nu niet meer. Misschien had ie drains na een operatie ofzo die nu weg zijn. Zou super zijn!
Zie hier.. Even snel gemaakt screenshot van slechts een stukje concert. Er zijn duidelijker momenten maar moet zo naar werk. Maar hier zit toch een pakketje, een buik heeft toch geen hoekenquote:Op vrijdag 5 mei 2017 10:17 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dat andere filmpje heb ik niet gezien, zal misschien een fb ding zijn geweest.
Die verhoudingen niet zo raar, een oom van mij had ook een aardig buikje terwijl hij verder gewoon helemaal slank was.
Hm, ok dat ziet er idd anders uit.quote:Op vrijdag 5 mei 2017 10:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Zie hier.. Even snel gemaakt screenshot van slechts een stukje concert. Er zijn duidelijker momenten maar moet zo naar werk. Maar hier zit toch een pakketje, een buik heeft toch geen hoeken
[ afbeelding ]
Soms als hij even schuin naar achter boog om iets tegen een muzikant te zeggen zag je er echt een punt uitsteken aan de zijkant waar normaal z'n jasje over zit.quote:Op vrijdag 5 mei 2017 10:26 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Hm, ok dat ziet er idd anders uit.
Maar het gaat niet om wat er onder zijn shirt zit, het gaat om het liedje.quote:Op vrijdag 5 mei 2017 10:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Soms als hij even schuin naar achter boog om iets tegen een muzikant te zeggen zag je er echt een punt uitsteken aan de zijkant waar normaal z'n jasje over zit.
Ze willen het laten lijken op een normale 'bierbuik' denk ik.
Wel zonde dat je straks al die vlaggen eromheen krijgt, hopelijk houden ze daar wel rekening mee.quote:
Het allermooiste liedje.quote:Op vrijdag 5 mei 2017 11:49 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Maar het gaat niet om wat er onder zijn shirt zit, het gaat om het liedje.
Ze zullen vast veel close-up shots doen maar de vlaggen komen idd wel in beeld, dat is niet te voorkomen ben ik bang. Dat is wel beetje jammer idd. Hoop ook dat mensen zo fatsoenlijk zijn beetje stil te zijn rond dat eilandje.quote:Op vrijdag 5 mei 2017 11:54 schreef Em31 het volgende:
[..]
Wel zonde dat je straks al die vlaggen eromheen krijgt, hopelijk houden ze daar wel rekening mee.
Wat een leuk interview en wat een leuke vrouw.quote:Op donderdag 4 mei 2017 17:19 schreef ijs_beer het volgende:
Tof wijf, speelt ook leuk in op de overdrevenheid van die wiwi.
Er was toch iets over afgesproken over die vlaggen?quote:Op vrijdag 5 mei 2017 11:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Ze zullen vast veel close-up shots doen maar de vlaggen komen idd wel in beeld, dat is niet te voorkomen ben ik bang. Dat is wel beetje jammer idd. Hoop ook dat mensen zo fatsoenlijk zijn beetje stil te zijn rond dat eilandje.
Denk ik ook, en ergens vlak ik ook de mogelijkheid niet uit dat dit een shock winner kan gaan worden. Of misschien ben ik nu net zo over-optimistisch als veel users over Nederland.quote:Op vrijdag 5 mei 2017 12:17 schreef ato het volgende:
[..]
Er was toch iets over afgesproken over die vlaggen?
Dus geen vlaggen voor het podium of zo?
Nogmaals Portugal gaat een record doen, zo en zo de 6e plaats laten sneuvelen.
Dit pure, muzikale en emotionele liedje moet gewaardeerd worden met een hoge plaats.
Oh dat heb ik gemist! Weet je dat zeker, geen vlaggen voor podium? Zou super zijn in dit geval..quote:Op vrijdag 5 mei 2017 12:17 schreef ato het volgende:
[..]
Er was toch iets over afgesproken over die vlaggen?
Dus geen vlaggen voor het podium of zo?
Nogmaals Portugal gaat een record doen, zo en zo de 6e plaats laten sneuvelen.
Dit pure, muzikale en emotionele liedje moet gewaardeerd worden met een hoge plaats.
Ik ben dus bang dat het juist veel lager gaat scoren dan wij en de polls denken omdat ik ergens stiekem denk dat de mensen die dit mooi vinden niet echt de stemmers zullen zijn straks. Ik weet niet waarom ik dit denk.quote:Op vrijdag 5 mei 2017 12:21 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Denk ik ook, en ergens vlak ik ook de mogelijkheid niet uit dat dit een shock winner kan gaan worden. Of misschien ben ik nu net zo over-optimistisch als veel users over Nederland.
Ik snap het hoor. Ik ga ook meestal van wat lager uit om teleurstellingen te voorkomen, maar ik denk dat de mogelijkheid er wel is. Dit is echt een nummer wat je óf niks vindt óf ook gelijk echt prachtig. Juist bij die wat meer polariserende liedjes gaan de mensen die het echt goed vinden er wel voor bellen.quote:Op vrijdag 5 mei 2017 12:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ben dus bang dat het juist veel lager gaat scoren dan wij en de polls denken omdat ik ergens stiekem denk dat de mensen die dit mooi vinden niet echt de stemmers zullen zijn straks. Ik weet niet waarom ik dit denk.
Misschien geestelijke voorbereiding voor mezelf om grote teleurstelling te voorkomen. (lukt niet)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |