Aha.. een hybride. Half modern, half oubollig.quote:Op donderdag 4 mei 2017 20:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit is een betere variant. Wel het belangrijkste uit het oude logo gehaald maar het is niet zo vreselijk abstract als het huidige logo.
Je kan ook best meerdere logo's gebruiken. Liverpool doet dat ook volgens mij, voor hun uitingen op papier etc gebruiken ze dan gewoon dat gedetailleerde rood/groen/witte logo maar op het shirt alleen die vogel. Dat kan Ajax ook best doen dan hiermee. Is ook niet dat die lijntjes zoveel uitstralen hoor.quote:Op donderdag 4 mei 2017 23:09 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Aha.. een hybride. Half modern, half oubollig.
Half zo mooi als de oude prent, half zo mooi als de nieuwe. Beetje van beide niets
Waarom moeten al die details in de helm worden toegevoegd? Kun je dat zien als je er 5 meter vandaan staat? zijn die relevant voor het figuur dat symbool voor de club staat?
Bij wat men over het algemeen als een goed logo beschouwd zie je nooit meer dan een paar accenten en een sterke less-is-more benadering. Het nieuwe logo van Ajax straalt imho meer 'de club' Ajax uit dan de Ajax uit de Griekse mythologie. Deze hybride is bovendien niet schaalbaar. Op een postzegel blijft er niets van over. Al dat zwart klontert dan samen.
quote:Op donderdag 4 mei 2017 23:22 schreef PowerLoungen het volgende:
Bijna alle Duitse clubs hebben nietszeggende simpele doch lelijke logo's
Pure aids inderdaadquote:Op donderdag 4 mei 2017 23:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit slaat toch nergens op. Best leuk vormpje en kleuren hoor, maar dat konden ze toch wel beter verwerken in een goed logo
Lijkt wel een schildersbedrijfquote:Op donderdag 4 mei 2017 23:24 schreef Caland het volgende:
Die van NEC was trouwens voorheen nog lelijker
[ afbeelding ]
Die hebben (ook vrij recent) behoorlijk wat logo's gehad.quote:
quote:Op donderdag 4 mei 2017 23:26 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Pure aids inderdaad
[ afbeelding ]
AZlogozooi
De W van Werderquote:Op donderdag 4 mei 2017 23:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Slaat ook nergens opDie van Bayern vind ik wel prima trouwens en Schalke dan. Dortmund is ook maar erg saai.
Misschien kunnen ze weer een nieuw logo invoeren nu ze hun oude shirtontwerp hebben ingevoerd. Een variant van die tweede maar dan iets strakker gemaakt.quote:Op donderdag 4 mei 2017 23:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Die hebben (ook vrij recent) behoorlijk wat logo's gehad.
[ afbeelding ]
Al vind ik de tweede en een na laatste wel tof eigenlijk.
In Engeland zijn het wel echt meer emblemen dan logo's. Wapenschilden genotquote:Op donderdag 4 mei 2017 23:34 schreef PowerLoungen het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hou wel van wat drukte in de logo's
Die site is offline gehaald ja. Die meeste logo's van hun vond ik trouwens nog slechter dan het origineelquote:Op donderdag 4 mei 2017 23:37 schreef Caland het volgende:
Je had toen toch ook zo'n site die allemaal logo's in een nieuw jasje had gestoken? Kan het alleen niet meer vinden op den googles.
Dat doet men bij Ajax toch al? De supporters gebruiken vaak t oude logo op hun vlaggen. Misschien dat Ajax die zelf kan vermarkten bedoel je? En officiele documenten worden niet door de buitenwereld gezien.quote:Op donderdag 4 mei 2017 23:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je kan ook best meerdere logo's gebruiken. Liverpool doet dat ook volgens mij, voor hun uitingen op papier etc gebruiken ze dan gewoon dat gedetailleerde rood/groen/witte logo maar op het shirt alleen die vogel. Dat kan Ajax ook best doen dan hiermee. Is ook niet dat die lijntjes zoveel uitstralen hoor.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |