Dat Roma logo is echt genot ja, Liverpool logo vind ik ook mooi.quote:Op woensdag 3 mei 2017 22:57 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Mooist
[ afbeelding ]
Lelijkst
[ afbeelding ]
En andere badges met Red Bull erin verwerkt
Vitesse is inderdaad erg goed.quote:Op donderdag 4 mei 2017 00:09 schreef chroestjov het volgende:
Mooiste Nederland:
[ afbeelding ]
Lelijkste Nederland:
[ afbeelding ]
Mooiste internationaal:
[ afbeelding ]
Lelijkste internationaal:
Te veel mogelijkheden.
Dit moet gewoon een grap zijn. Eén of ander lelijk vlaggetje met de letters "PSV" er op, in een lettertype dat in de jaren '70 al als zwaar achterhaald en oubollig zou worden gezienquote:
Ik vind het oude PSV embleem, die zwart witte, wel wat hebben. Veel mooier dan dat domme vlaggetje.quote:Op donderdag 4 mei 2017 01:15 schreef IMVHI het volgende:
[..]
Dit moet gewoon een grap zijn. Eén of ander lelijk vlaggetje met de letters "PSV" er op, in een lettertype dat in de jaren '70 al als zwaar achterhaald en oubollig zou worden gezien![]()
Nee joh dat zag er ook niet uit.quote:Op donderdag 4 mei 2017 02:47 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Ik vind het oude PSV embleem, die zwart witte, wel wat hebben. Veel mooier dan dat domme vlaggetje.
De logo's van de Portugese top drie vind ik ook wel vet.quote:Op donderdag 4 mei 2017 02:57 schreef silverhill het volgende:
Italië en Spanje blinken wel uit in mooie logo's trouwens. Engeland is wat hit & miss, waarbij de logo's in zowel Spanje als Engeland vaak wel erg druk zijn. Duitsland is droefenis ten top.
Welles. D'r zit potverdorie een gloeilamp in verstopt.quote:
Dat is wel erg triest. En van de onderbouwing zakt mij de broek helemaal af.quote:Op donderdag 4 mei 2017 02:55 schreef silverhill het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Wat was er mis met dit logo?
[ afbeelding ]
Een zwarte brei is het. Verre van een topontwerp voor nu en voor die tijd was t ook al flanswerk. Als je een grafisch ontwerper naar de essentie van dat logo laat zoeken kan hij er wellicht meer van maken maar het hoeft niet en het is in de basis al niets en zal het huidige logo niet kunnen overklassen.quote:Op donderdag 4 mei 2017 02:47 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Ik vind het oude PSV embleem, die zwart witte, wel wat hebben. Veel mooier dan dat domme vlaggetje.
Jaar of 8 geleden. Zelfs meer dan een topic. Een verkiezing.quote:Op donderdag 4 mei 2017 02:55 schreef Pascalus het volgende:
Hier is al eens een topic over gemaakt trouwens, daarin werd besloten dat Vasco Da Gama het mooiste embleem ter wereld had.
Dit meen je toch nietquote:Op donderdag 4 mei 2017 07:51 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Een zwarte brei is het. Verre van een topontwerp voor nu en voor die tijd was t ook al flanswerk. Als je een grafisch ontwerper naar de essentie van dat logo laat zoeken kan hij er wellicht meer van maken maar het hoeft niet en het is in de basis al niets en zal het huidige logo niet kunnen overklassen.
Ik vind het huidige PSV logo prima. Het begon als bedrijfsclub en dat vlaggetje lijkt daar een beetje mee te linken, beter dan dat eeuwige schild dat 95% van alle NL clubs hebben. Simpel maar het klikt. De naam is ook goed verwerkt. De clubkleuren zitten erin en dat gouden randje met hoefijzers (boeren) maakt het af.
Ja het huidige logo straalt ook niks uit, maar ze kunnen best een moderne versie van dat oude logo maken.quote:Op donderdag 4 mei 2017 06:00 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Welles. D'r zit potverdorie een gloeilamp in verstopt.
Het is wat druk en niet persé mooi (en geen clubkleuren etc), maar nog altijd tien keer aansprekender dan een fucking vlaggetje.
Liverpool gebruikt tegenwoordig wel alleen die vogel uit het logo voor op het shirts, opzich vind ik dat wel fraaier.quote:Op donderdag 4 mei 2017 08:04 schreef tong80 het volgende:
[..]
Jaar of 8 geleden. Zelfs meer dan een topic. Een verkiezing.
Dit was de finale.....
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |