quote:Op woensdag 3 mei 2017 20:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je bent echt een grap van een user. Niet te geloven.
Doei.
1-3quote:Op woensdag 3 mei 2017 20:45 schreef Scrummie het volgende:
5-1 in de return.
(ik had Barca - PSG ook goed)
BEDANKT VOOR DE TIP WERELDREIZIGERquote:
Godver man, waarom hap je nouquote:Op woensdag 3 mei 2017 20:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je bent echt een grap van een user. Niet te geloven.
Doei.
ik weet nietquote:
Zorya Lugansk was ook geweldigquote:Op woensdag 3 mei 2017 20:46 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
ik weet niet
Lyon kan nooit nog een keer zo slecht zijn als vanavond
die verdediging was wel lachwekkend slecht...geen idee hoe ze zover gekomen zijn in de EL als dit hun echte kwaliteiten zijn. OF ajax was gewoon goed. Hoewel wel een paar luckky goals bij zaten natuurlijk.
Je laat je erg kennen. Feliciteer die gasten gewoon met zo'n fenomenaal resultaat.quote:Op woensdag 3 mei 2017 20:46 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
ik weet niet
Lyon kan nooit nog een keer zo slecht zijn als vanavond
die verdediging was wel lachwekkend slecht...geen idee hoe ze zover gekomen zijn in de EL als dit hun echte kwaliteiten zijn. OF ajax was gewoon goed. Hoewel wel een paar luckky goals bij zaten natuurlijk.
Ach ja, haat richting Ajax is erg groot bij klaas kennelijk.quote:Op woensdag 3 mei 2017 20:48 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Je laat je erg kennen. Feliciteer die gasten gewoon met zo'n fenomenaal resultaat.
ALs ze finale halen doe ik dat zekerquote:Op woensdag 3 mei 2017 20:48 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Je laat je erg kennen. Feliciteer die gasten gewoon met zo'n fenomenaal resultaat.
4-1 winnen in de halve finale, dan mag er ook een felicitatie van af.quote:Op woensdag 3 mei 2017 20:48 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
ALs ze finale halen doe ik dat zeker
Ik herhaal even de cliché vragen van Marcel Maijerquote:
twitter:raymondverheije twitterde op woensdag 03-05-2017 om 20:48:24Incredible performance by Ajax and coach Peter Bosz beating Lyon 4-1 in Europa League semi final.Fitness. Freshnes… https://t.co/E37A0WnKQ4 reageer retweet
What happened tonight?quote:
quote:Op woensdag 3 mei 2017 21:00 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:raymondverheije twitterde op woensdag 03-05-2017 om 20:48:24Incredible performance by Ajax and coach Peter Bosz beating Lyon 4-1 in Europa League semi final.Fitness. Freshnes… https://t.co/E37A0WnKQ4 reageer retweet
Heb je nog het biertje voor Saind gehaald waar hij om vroeg?quote:
Bosz is al jaren adept, en terecht.quote:Op woensdag 3 mei 2017 21:02 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Dat is ook voor het eerst dat ik dit van hem lees.
Ik geniet van onze FOK!kenners die Lyon hoogstens tegen Roma en AZ hebben zien spelen en schreeuwden dat Ajax kansloos zou zijn.quote:
Heb ook iedere keer de neiging dat te doen als hij op TV is.quote:Op woensdag 3 mei 2017 21:08 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Wisten jullie dat van dat hoofd van Marcel?
[ afbeelding ]
Inderdaad, en de "mazzel met de loting" boysquote:Op woensdag 3 mei 2017 21:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik geniet van onze FOK!kenners die Lyon hoogstens tegen Roma en AZ hebben zien spelen en schreeuwden dat Ajax kansloos zou zijn.
Niet dat ik ons al in de finale schrijf, daar zijn ze nog lang niet. Maar die hele tendens van pseudokenners die deden alsof Lyon nog lichtjaren beter voetbal speelt dan Barça in de Guardiola-era. Mijn god.quote:Op woensdag 3 mei 2017 21:11 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Inderdaad, en de "mazzel met de loting" boys
Witte heeft toch een huisje in Frankrijk?quote:Op woensdag 3 mei 2017 21:11 schreef showtimer het volgende:
Genee moet Witte & Witte maar meenemen naar Lyon.
Mensen nu die ineens zeggen dat Lyon niks isquote:Op woensdag 3 mei 2017 21:11 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Inderdaad, en de "mazzel met de loting" boys
Ik hoop maar dat ze geleerd hebben van Schalke-uitquote:Op woensdag 3 mei 2017 21:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
Volgende week weer zenuwslopend trouwens
Ik hoop op 1 treffer van Ajax die een beetje snel valt, dan is het wel gespeeld. Maar nu heb ik er ook wel veel vertrouwen in.quote:Op woensdag 3 mei 2017 21:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
Dat gaat wel goedkomen joh.quote:Op woensdag 3 mei 2017 21:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |