In 99 waren er 250.000 maar dat was op een zondag.quote:Op donderdag 4 mei 2017 13:55 schreef Akilla het volgende:
Hoeveel man zou er komen? 500.000? Meer?
Ben echt benieuwd of ze hier op voorbereid zijn...
Mijn vriendengroep wil rond een uur of 8 er al heen gaan.. dikke kans dat het dan al achterlijk druk is, aangezien bijna iedereen wel zo denkt vermoed ik.

Ja, hoop dat ze al een leuke buitenlandse speler op het oog hebben, want in de Eredivisie zie ik niemand die hem kan vervangenquote:Op donderdag 4 mei 2017 14:01 schreef Wicky15 het volgende:
Zou toch doodzonde zijn als Elia vertrekt

quote:Op donderdag 4 mei 2017 13:55 schreef Akilla het volgende:
Hoeveel man zou er komen? 500.000? Meer?
Ben echt benieuwd of ze hier op voorbereid zijn...
Mijn vriendengroep wil rond een uur of 8 er al heen gaan.. dikke kans dat het dan al achterlijk druk is, aangezien bijna iedereen wel zo denkt vermoed ik.
Bronquote:Q: Hoeveel mensen kunnen er maximaal op de Coolsingel toegelaten worden?
A: Het evenemententerrein op de Coolsingel heeft een capaciteit van maximaal 100.000
mensen. Met de Binnenrotte erbij is er ruimte voor zo'n 140.000 mensen.
Q: Waar moet ik naar toe als het evenemententerrein vol?
Er kan maar een maximaal aantal mensen op het evenemententerrein op de Coolsingel
toegelaten worden. Vol is vol. Op de Binnenrotte is een extra evenementenlocatie ingericht.
Daar kan op groot scherm meegekeken worden.

Dat Abou dan geen groot scherm doet op de Binnenrotte voor de wedstrijd zondag, dat snap ik dan weer niet als je dit zo leest.quote:Grote schermen en vakkenindeling op Coolsingel bij huldiging
De Coolsingel zal tijdens de huldiging van Feyenoord, wanneer de club dit weekend kampioen wordt, opgedeeld zijn in vakken. Dit laat de gemeente Rotterdam zojuist weten. Vanuit tien vakken kunnen de supporters (op schermen) naar de huldiging kijken.
“In verband met de verwachte drukte voor het Stadhuis worden er op de Coolsingel meerdere videoschermen geplaatst”, aldus de gemeente. “Op de hele Coolsingel is het dus mogelijk om de huldiging live mee te maken. Mocht de Coolsingel vol zijn, dan is op de Binnenrotte een extra locatie met schermen ingericht.”
“Het evenemententerrein op de Coolsingel heeft een capaciteit van maximaal 100.000 mensen. Met de Binnenrotte erbij is er ruimte voor zo’n 140.000 mensen. Er kan maar een maximaal aantal mensen op het evenemententerrein op de Coolsingel toegelaten worden. Vol is vol. Op de Binnenrotte is een extra evenementenlocatie ingericht. Daar kan op groot scherm meegekeken worden.”
Ook laat de gemeente weten dat het meenemen van alcoholische drank en vuurwerk verboden is. “Bij horecapunten op het Stadshuisplein is het mogelijk om drank te bestellen. Let op: dit vak is alleen toegankelijk via ingang B.”

Zijn er nu alleen grote schermen in de Kuip, op het Stadhuisplein en bij dat AD gedoe komende zondag?quote:Op donderdag 4 mei 2017 14:47 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Dat Abou dan geen groot scherm doet op de Binnenrotte voor de wedstrijd zondag, dat snap ik dan weer niet als je dit zo leest.

Volgens mij nog een andere locatie ergens, maar deze drie zijn wel de belangrijksten.quote:Op donderdag 4 mei 2017 14:50 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Zijn er nu alleen grote schermen in de Kuip, op het Stadhuisplein en bij dat AD gedoe komende zondag?

Maximaal plek voor 140.000 personen dus?quote:

Dat wordt volgens mij geregeld door van Zanten.quote:Op donderdag 4 mei 2017 14:47 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Dat Abou dan geen groot scherm doet op de Binnenrotte voor de wedstrijd zondag, dat snap ik dan weer niet als je dit zo leest.

Goed initiatief. Blijft echter raar dat de gemeente zelf hier niks in onderneemt op de zondag, als ze er maandag wèl een scherm neerzetten. Dan zet je die zooi een dag eerder neer, klaarquote:Op donderdag 4 mei 2017 14:56 schreef Divje het volgende:
[..]
Dat wordt volgens mij geregeld door van Zanten.
http://www.ad.nl/rotterda(...)swedstrijd~a04109f1/

Is natuurlijk ook niet echt de taak van de gemeente, ik vind het juist jammer dat de (op een aantal na) lokale ondernemers niet het initiatief nemen.quote:Op donderdag 4 mei 2017 15:00 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Goed initiatief. Blijft echter raar dat de gemeente zelf hier niks in onderneemt op de zondag, als ze er maandag wèl een scherm neerzetten. Dan zet je die zooi een dag eerder neer, klaar

Elke kroeg heeft zo ongeveer een scherm.quote:Op donderdag 4 mei 2017 15:02 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Is natuurlijk ook niet echt de taak van de gemeente, ik vind het juist jammer dat de (op een aantal na) lokale ondernemers niet het initiatief nemen.

Die Q&Aquote:

Dat is natuurlijk allemaal leuk en aardig maar het gros van die evenementen is al ruim uitverkocht of heeft nog maar enkele kaarten. En op het stadhuisplein ga ik niet staan om geen reet van de wedstrijd te kunnen zien.quote:Op donderdag 4 mei 2017 15:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Elke kroeg heeft zo ongeveer een scherm.
Staduisplein, biergarten, hal4, plan C, cafe van zanten zijn zomaar dingen die ik voorbij heb zien komen met entreemogelijkheid en dan hou je nog zo'n 40-45 kroegen over maar mensen kijken vooral zelf niet verder dan hun neus lang is.

Ja dat is meestal zo als je een paar dagen van tevoren gaat rondkijken of er nog ergens iets te doen is.quote:Op donderdag 4 mei 2017 15:27 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk allemaal leuk en aardig maar het gros van die evenementen is al ruim uitverkocht of heeft nog maar enkele kaarten.

Oh maak het maar persoonlijk, maar maak je geen zorgen ik heb gewoon kaarten in de Kuip.quote:Op donderdag 4 mei 2017 15:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja dat is meestal zo als je een paar dagen van tevoren gaat rondkijken of er nog ergens iets te doen is.

Clubje uit zuid vergelijken met oranjequote:Op donderdag 4 mei 2017 15:27 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk allemaal leuk en aardig maar het gros van die evenementen is al ruim uitverkocht of heeft nog maar enkele kaarten. En op het stadhuisplein ga ik niet staan om geen reet van de wedstrijd te kunnen zien.
Vergeleken met wedstrijden van oranje is het al helemaal karig, waar bijvoorbeeld de Witte de With geheel afgesloten was met een aantal groten schermen en het Museumpark waar zo'n 5000 man terecht kon.

Oke doeiquote:Op donderdag 4 mei 2017 15:32 schreef Leonos het volgende:
[..]
Clubje uit zuid vergelijken met oranje
Kijken toch veel minder mensen naar joh.

Is het wat om daar zondag te gaan kijken? Beter dan Stadhuisplein?quote:Op donderdag 4 mei 2017 14:56 schreef Divje het volgende:
[..]
Dat wordt volgens mij geregeld door van Zanten.
http://www.ad.nl/rotterda(...)swedstrijd~a04109f1/

Eigenlijk is zo ongeveer elke kroeg in Rotterdam beter dan het stadhuisplein als je het mij vraagt. Maar dat kan ook een kwestie van smaak zijn.quote:Op donderdag 4 mei 2017 15:36 schreef mrbombastic het volgende:
[..]
Is het wat om daar zondag te gaan kijken? Beter dan Stadhuisplein?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |