Omdat die inderdaad niet plaatsgevonden heeft in die hoedanigheid.quote:Op donderdag 4 mei 2017 09:23 schreef seto het volgende:
behalve als je zegt dat de armeense genocide nooit heeft plaatsgevonden
rot op allochtoonquote:Op donderdag 4 mei 2017 12:24 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Omdat die inderdaad niet plaatsgevonden heeft in die hoedanigheid.
Allochtonen vinden mij nog wel lekker. Vnml neger en Marokkanen.quote:Op donderdag 4 mei 2017 12:24 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Als je knap bent kan je jezelf nog redden. Maar dat betwijfel ik
Wist je dat Koerden actief meewerkten daar aan?quote:Op donderdag 4 mei 2017 12:26 schreef Questular het volgende:
Ze zijn op een andere manier uitgemoord?
Ik kom niet uit het Midden-Oosten.quote:Op donderdag 4 mei 2017 12:38 schreef Faeroer het volgende:
geschiedenis uit de monden van midden-oosten mensjes, kaolo grappig
Duhquote:Op donderdag 4 mei 2017 13:03 schreef Beach het volgende:
[..]
Wist je dat Koerden actief meewerkten daar aan?
Girl, jij bent lekker. Zou je dm dichtgooien voor ze je gaat berichten.quote:Op donderdag 4 mei 2017 12:39 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Allochtonen vinden mij nog wel lekker. Vnml neger en Marokkanen.
Je hebt m'n foto nooit gezienquote:Op donderdag 4 mei 2017 13:31 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Girl, jij bent lekker. Zou je dm dichtgooien voor ze je gaat berichten.
ik heb nog wel iets om in te happen haha snap jequote:Op donderdag 4 mei 2017 13:32 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Ik vast vandaag en heb best honger. Zou wel willen happen inderdaad.
Oneens. Squats über alles.quote:Op woensdag 3 mei 2017 23:06 schreef fathank het volgende:
[..]
Stiff leg deadlifts en hip thrusts.
Squats zijn voor chicks die niet weten
HIM is best gayquote:
Die doe ik ook. Die Romanian Deadlift is irriquote:Op donderdag 4 mei 2017 18:42 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Oneens. Squats über alles.
Daarnaast is voor dit doel Romanian deadlift sowieso al beter dan een stiff legged deadlift die jij noemt. Dit omdat je bij stiff legged best wel wat ondersteuning van je erector spinae krijgt. Bij Romanian deadlift heb je dat niet, waardoor je meer direct je hamstrings en bilspieren hit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |