Ik zeg niks..... Misschien jij heb gelijk. Misschien jij niet heb gelijk.quote:Op woensdag 3 mei 2017 19:47 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Haha je heet Donny..
Of Donnie, lekker Nederlands..
Op je moeder.quote:
Jij lijkt mij zo'n heerlijk braaf grietje. Of ben je zelfs al een wat oudere mevrouw?quote:Op woensdag 3 mei 2017 19:51 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ik word wanhopig van jou. Zitten jullie niet in KLB te klieren, is het hier weer. En waar slaat dit topic op?
Ik denk tussen de 30 en de 40. Die willen altijd piemel.quote:Op woensdag 3 mei 2017 19:52 schreef Villas__Rubin het volgende:
[..]
Jij lijkt mij zo'n heerlijk braaf grietje. Of ben je zelfs al een wat oudere mevrouw?
Dit vind ze denk ik heel grof klinken!quote:Op woensdag 3 mei 2017 19:53 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Ik denk tussen de 30 en de 40. Die willen altijd piemel.
Ik hoop het.quote:Op woensdag 3 mei 2017 19:55 schreef Villas__Rubin het volgende:
[..]
Dit vind ze denk ik heel grof klinken!
Ik ben een ontzettende ouwe taart.quote:Op woensdag 3 mei 2017 19:52 schreef Villas__Rubin het volgende:
[..]
Jij lijkt mij zo'n heerlijk braaf grietje. Of ben je zelfs al een wat oudere mevrouw?
Ik zou je doen.quote:
Ach, daarvoor is ook plek op FOK!quote:
Zou ze Anthonie24 doen denk je?quote:Op woensdag 3 mei 2017 20:20 schreef Villas__Rubin het volgende:
[..]
Ach, daarvoor is ook plek op FOK!
Ik word nooit geband.quote:Op woensdag 3 mei 2017 20:31 schreef 6star6lord6 het volgende:
Heb je klb ban?![]()
En fuck de snitches in feedback.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |