Dat is onmogelijk.quote:Op woensdag 3 mei 2017 19:07 schreef LurkJeRot het volgende:
In grote lijnen eens met de klacht, maar ik ken toevallig een Dave en dat is een goeie jongen.
Wat verrassend.quote:Op woensdag 3 mei 2017 19:09 schreef Geralt het volgende:
Wel een homo dacht ik. Die had een icoontje van die sloerie van startrek of starwars ofzo.
Misschien is het wel dezelfde Dave als de Dave die ik ken.quote:Op woensdag 3 mei 2017 19:08 schreef Geralt het volgende:
Vroeger zat hier ook een Dave op FOK!
Dat was volgens mij wel een geschikt heerschap.
NEE!!quote:Op woensdag 3 mei 2017 19:19 schreef Villas__Rubin het volgende:
Laat ze lekker Dave of Donnie heten zeg!
Schandalig dit topic!
SCHADALIG!!
Voor straf moeten jullie tijdens bevrijdingsdag worden GEVANGENGENOMEN!!!!!
Hoi Dave....quote:Op woensdag 3 mei 2017 19:19 schreef Villas__Rubin het volgende:
Laat ze lekker Dave of Donnie heten zeg!
Schandalig dit topic!
SCHADALIG!!
Voor straf moeten jullie tijdens bevrijdingsdag worden GEVANGENGENOMEN!!!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And so is the past
quote:Op woensdag 3 mei 2017 19:23 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Hoi Dave....AAN DE HOOGSTE BOOM MOETEN ZE!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maandag 28 december 2020 20:34 schreef JustinK het volgende: De wereld heeft meer tong80's nodig.
of ''Don''quote:Op woensdag 3 mei 2017 19:30 schreef Resistor het volgende:
Of wat dacht je dan van Danny.
Dan krijg ik automatisch een mental image van een kaal persoon van een groot dorp buiten de randstad. Zwolle of in die regio.
Gewoon misantroop worden en iedereen haten, veel makkelijker. Geeft een hoop rust.quote:Op woensdag 3 mei 2017 19:31 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
of ''Don''
''Henkie'', ook al zo'n kut naam.
Verder haat ik mensen welke tokkie namen hebben.
Ik heb sowieso een hekel aan mensen.quote:Op woensdag 3 mei 2017 19:44 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Gewoon misantroop worden en iedereen haten, veel makkelijker. Geeft een hoop rust..
quote:Op woensdag 3 mei 2017 19:23 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Hoi Dave....Wacht maar, stuur de hele bierbuikcamping op je af!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."A leader must be a terror to the few who are evil in order to protect the lives and well-being of the many who are good"
Haha je heet Donny.quote:Op woensdag 3 mei 2017 19:46 schreef Villas__Rubin het volgende:
[..]
Wacht maar, stuur de hele bierbuikcamping op je af!!!
Wat doe jij hier nou weer.quote:
Lekker generaal chatten.quote:
Dit.quote:
Ik word wanhopig van jou. Zitten jullie niet in KLB te klieren, is het hier weer. En waar slaat dit topic op?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |