SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.My age is very
Inappropriate
for my behavior
quote:
Lambquote:
Ik jaren geleden in Paradiso en op het Drum&Rhythm festival. Magisch.quote:Op woensdag 3 mei 2017 21:49 schreef Pritt_Plakstift het volgende:
[..]
Ja, een beetje zelfde vibe als Portishead. Heb hen helaas nooit live kunnen zien...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mooiquote:
Is dit een cover van The Triffids ?quote:
Triffids band uit de jaren 80. Australië underground gitaren. Zanger overleden nadat ie ravijn in stortte.quote:Op donderdag 4 mei 2017 13:03 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, maar ik vind em mooi
Hey thnx!!quote:Op donderdag 4 mei 2017 13:06 schreef tong80 het volgende:
[..]
Triffids band uit de jaren 80. Australië underground gitaren. Zanger overleden nadat ie ravijn in stortte.
David McComb (17 februari 1962 - 2 februari 1999) was in 1978 een van de oprichters van de band en bleef in haar bestaan de frontman. Gedurende de jaren kende ze veel ledenwisselingen. De naam ontleenden ze aan het verfilmde boek The day of the triffids, dat in het Nederlands is verschenen als De triffids komen.
Frontman McComb was verder van groot belang als songwriter, met in de eerste twee jaar van het bestaan honderd eigen geschreven nummers op zijn naam. Met het werk brachten ze aan het begin verschillende albums op muziekcassette uit.
Nadat ze aan het eind van 1980 een competitie van het lokale radiostation 6NR wonnen, kwamen ze voor het eerst in de gelegenheid om een single uit te brengen, met de naam Stand up en op de B-kant Farmers never visit nightclubs.
Aan het eind van 1984 verliet de band haar eigen land en vestigde zich in Londen, waar de populariteit doorgroeide. Wel kwamen ze geregeld voor korte tijd terug naar Australië. Ze traden wereldwijd op, zoals in oktober 1985 tijdens het Futurama Festival in Deinze in België. De band ging uiteen in 1990.
quote:Op donderdag 4 mei 2017 13:06 schreef tong80 het volgende:
[..]
Triffids band uit de jaren 80. Australië underground gitaren. Zanger overleden nadat ie ravijn in stortte.
Mooi hè ?quote:
quote:
Die zag ik ooit in 1984 live.quote:
quote:Op donderdag 4 mei 2017 16:20 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Yup, ik zit ook in een 80s vibe geloof ik
Potverdorie, hé! Dat is het gewoonquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
My age is very
Inappropriate
for my behavior
Prachtig..quote:
quote:
quote:
quote:
Die Ibanez...quote:
Beter, maar niet mijn favoriet model van Schekter (over de gitariste heb ik niks op aan te merken)...quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |