Niks moet, het zou fijner en beter zijn. Maar is keuze dus nogmaalsquote:Op woensdag 3 mei 2017 11:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zouden ze wel moeten doen. Zeker als je wilt stimuleren dat ze met het OV gaan komen.
Eentje.quote:Op woensdag 3 mei 2017 11:18 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Nein
Heb jij de vrouwtjes van uutje al opgehitst en verleidt?
Ben blij dat ik andere keuzes maak daarin. Maar goed, zo ben ik.quote:Op woensdag 3 mei 2017 11:18 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Niks moet, het zou fijner en beter zijn. Maar is keuze dus nogmaals
Uhu, Nederlanders en het recht dat zij vinden te hebbenquote:Op woensdag 3 mei 2017 11:18 schreef Azpilicueta het volgende:
Ik heb 400 euro kilometervergoeding en daarnaast een parkeer pas voor de garage anders zou dat ook nog 15 euro per dag kosten. Vind het eigenlijk niet meer dan normaal dat dergelijke zaken betaalt worden door de werkgever.
Ja daarom.quote:Op woensdag 3 mei 2017 11:17 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ahhh op die manier. Yes snap het. Ik had ook zo berekend, want als je puuurr naar gas/benzine/diesel kijkt en naar verschil wegenbelasting dan scheelt het niet zo veel.. Vooral bij gas. Maar auto is duurder blablabla
Doe niet zo mal, gekkie.quote:Op woensdag 3 mei 2017 11:17 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Kan ik niet ik ben een beetje dom doidoidoi
Hebben jullie al iets ofwaquote:
Zou wel gezellig zijnquote:Op woensdag 3 mei 2017 11:18 schreef scrupuleus het volgende:
Opso en tardis zitten in het nieuwe appartement...
Ik swipe mezelf nog iedere dag een ongeluk, tot mijn vingers bloeden heb ik mezelf voorgenomen.quote:
quote:Op woensdag 3 mei 2017 11:20 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik heb ook gesolliciteerd, hai werkleed/f
Tot je vingers bloeden van het swipen of van iets anders ehehehehquote:Op woensdag 3 mei 2017 11:20 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik swipe mezelf nog iedere dag een ongeluk, tot mijn vingers bloeden heb ik mezelf voorgenomen.
Ik moest gisteren boodschappen doen en had al geen saldo meer, echt wtfquote:Op woensdag 3 mei 2017 11:19 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ja daarom.Ik wil op zich wel graag een andere auto maar ik moet nog teveel in huis doen de komende tijd dus dan maar niet.
Wrom nie, open relatie zodat je alsnog Dilara van het donerzaakje zonder gene en schuldgevoel kan zoenen?quote:
Wanneer komt er weer geld?quote:Op woensdag 3 mei 2017 11:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik moest gisteren boodschappen doen en had al geen saldo meer, echt wtf
Het is godverdomme 2 mei
Als ze bloed dan stop ik er geen vingers in hoor. ;s Mijn plasser prima maar niets anders.quote:Op woensdag 3 mei 2017 11:20 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Tot je vingers bloeden van het swipen of van iets anders eheheheh
heb je een telefoon met reliëf?quote:Op woensdag 3 mei 2017 11:20 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik swipe mezelf nog iedere dag een ongeluk, tot mijn vingers bloeden heb ik mezelf voorgenomen.
HOEquote:Op woensdag 3 mei 2017 11:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Het is godverdomme 2 mei
Auw.quote:Op woensdag 3 mei 2017 11:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Het is godverdomme 2 mei
quote:Op woensdag 3 mei 2017 11:21 schreef Zosk het volgende:
[..]
Als ze bloed dan stop ik er geen vingers in hoor. ;s Mijn plasser prima maar niets anders.
Ik ken maar één Dilara en die wilde niet zoenen dus toen heb ik dat opgegeven.quote:Op woensdag 3 mei 2017 11:21 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Wrom nie, open relatie zodat je alsnog Dilara van het donerzaakje zonder gene en schuldgevoel kan zoenen?
Ik heb ook al mijn spaarrekening moeten plunderen deze maand, echt te veel geld uitgegeven.quote:Op woensdag 3 mei 2017 11:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Het is godverdomme 2 mei
Is er al maar kon er niet bij, was even dom geweest met belasting betalenquote:
ahahahaquote:Op woensdag 3 mei 2017 11:22 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Is er al maar kon er niet bij, was even dom geweest met belasting betalen
quote:
Ik had ook echt zo veelquote:
Ah zolderkamerleefquote:Op woensdag 3 mei 2017 11:21 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik ken maar één Dilara en die wilde niet zoenen dus toen heb ik dat opgegeven.
Maar ik zie op dit moment helemaal niemand hoor.
Hihaho je humor ben je niet verloren mcgquote:Op woensdag 3 mei 2017 11:22 schreef McGrath het volgende:
[..]
teveel geld uitgeven aan crack, gaat het hard
Kan hij ook een beetje goed likken of wat?quote:Op woensdag 3 mei 2017 11:22 schreef Opsonisatie het volgende:
Maar mijn nognietvriend is gewoon te perfect, te mooi om waar te zijn
Oeh nice, pics?quote:Op woensdag 3 mei 2017 11:22 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik heb ook al mijn spaarrekening moeten plunderen deze maand, echt te veel geld uitgegeven.
Heb wel mijn nieuwe bank sinds gisteren.
of gewoon gaan lenen zoals iedere student dat doetquote:Op woensdag 3 mei 2017 11:22 schreef Frozen-assassin het volgende:
Misschien kan Crack beter uitkering gaan trekken, houdt ze nog wat meer over?
Ik zit nooit zonder geld. Zou gek worden.quote:Op woensdag 3 mei 2017 11:23 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
Ik had ook echt zo veelschaamde me ook echt dood maarja, ook geen telefoon bij ofzo dus kon ook niet overmaken
..
Ach kan gebeurenquote:Op woensdag 3 mei 2017 11:23 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
Ik had ook echt zo veelschaamde me ook echt dood maarja, ook geen telefoon bij ofzo dus kon ook niet overmaken
..
humor ligt op de straatquote:Op woensdag 3 mei 2017 11:23 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ah zolderkamerleef
[..]
Hihaho je humor ben je niet verloren mcg
Anders zou het mij 700-800 euro kosten om hier te werken iedere maand qua parkeergeld en gereden kilometersquote:Op woensdag 3 mei 2017 11:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Uhu, Nederlanders en het recht dat zij vinden te hebben
quote:Op woensdag 3 mei 2017 11:23 schreef Zosk het volgende:
[..]
Kan hij ook een beetje goed likken of wat?
Haha wajong, braddie likes disquote:Op woensdag 3 mei 2017 11:24 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Anders zou het mij 700-800 euro kosten om hier te werken iedere maand qua parkeergeld en gereden kilometers
Dat is bijna een hele WAjong uitkering
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |