Ik vind dat echt slecht geregeld eigenlijk.quote:Op woensdag 3 mei 2017 11:10 schreef Zosk het volgende:
[..]
Dat kostte mij best een hoop geld iedere maand ja.
Is ook zo.quote:Op woensdag 3 mei 2017 11:11 schreef Zosk het volgende:
[..]
Jij werkt voor de overheid, logisch dus. ;s
Akkoord.quote:
Het is nog te doen aangezien ik regelmatig naar Brabant rij. Als ik 'm inruil voor een benzine auto duurt het een hele tijd voordat ik dat eruit heb dus ik laat het maar zo.quote:Op woensdag 3 mei 2017 11:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Maar dat is nu toch weer juist redelijk onzinnig?
Waarom? Als je werk hebt in Utrecht en je gaat verhuizen naar Groningen gaat je werkgever toch ook niet die shit betalenquote:Op woensdag 3 mei 2017 11:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik vind dat echt slecht geregeld eigenlijk.
Ik ook, gierige werkgever.quote:Op woensdag 3 mei 2017 11:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik vind dat echt slecht geregeld eigenlijk.
Sure?quote:Op woensdag 3 mei 2017 11:12 schreef Zosk het volgende:
[..]
Het is nog te doen aangezien ik regelmatig naar Brabant rij. Als ik 'm inruil voor een benzine auto duurt het een hele tijd voordat ik dat eruit heb dus ik laat het maar zo.
Er zijn genoeg werkgevers die dat wel betalen hoor.quote:Op woensdag 3 mei 2017 11:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Waarom? Als je werk hebt in Utrecht en je gaat verhuizen naar Groningen gaat je werkgever toch ook niet die shit betalen
Ja en ik krijg over twee weken ook nog eens de sleutel van mijn nieuwe appartementquote:Op woensdag 3 mei 2017 11:12 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
reTardjewat lees ik hier allemaal, ben je nou een volwassen & werkende man geworden?
Dan kies je er zelf voor.quote:Op woensdag 3 mei 2017 11:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Waarom? Als je werk hebt in Utrecht en je gaat verhuizen naar Groningen gaat je werkgever toch ook niet die shit betalen
FUCKING KUTquote:Op woensdag 3 mei 2017 11:13 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ja en ik krijg over twee weken ook nog eens de sleutel van mijn nieuwe appartement![]()
Echt kutontwikkelingen.
Zou wel moeten. Gewoon OV vrij abo, onbeperkt met de trein en bus voor 380 per maand.quote:Op woensdag 3 mei 2017 11:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Meeste niet volgens mij, meeste hebben maximum aantal kmquote:Op woensdag 3 mei 2017 11:13 schreef Zosk het volgende:
[..]
Er zijn genoeg werkgevers die dat wel betalen hoor.
Wanneer ik klaar ben met alles lamineren, verven en verhuizen.quote:Op woensdag 3 mei 2017 11:13 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
FUCKING KUT
Feli! Wanneer is je houswarming
Dat doe je ook als je ervoor kiest ergens ver weg te gaan werken?quote:
OV gratis eens, auto oneensquote:Op woensdag 3 mei 2017 11:13 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Zou wel moeten. Gewoon OV vrij abo, onbeperkt met de trein en bus voor 380 per maand.
Voor de gemiddelde werknemer wel, true. Hogere posities doen ze niet zo moeilijk. Lopen er hier ook een paar rond die 800 euro netto p/m km vergoeding krijgen.quote:Op woensdag 3 mei 2017 11:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Meeste niet volgens mij, meeste hebben maximum aantal km
Hier zie ik dus echt zo tegenop he, heb binnenkort ook eigen appartement maar gvd lamineren en verven lijkt me zo kut om te doen.quote:Op woensdag 3 mei 2017 11:14 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Wanneer ik klaar ben met alles lamineren, verven en verhuizen.
Hehehahahheha goed, if you know what I meanquote:
Daarom ben ik er ook weg.quote:Op woensdag 3 mei 2017 11:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja getuigt niet van goed werkgeversschap
Bestaat toch zoiets als reiskostenvergoedingquote:Op woensdag 3 mei 2017 11:14 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat doe je ook als je ervoor kiest ergens ver weg te gaan werken?
Ja maar bij Crack vraag ik liever wat ze bedoelt.quote:Op woensdag 3 mei 2017 11:14 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Het is Engels voor 'weet je het zeker?'
Mij ook en het is schofterig duurquote:Op woensdag 3 mei 2017 11:15 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Hier zie ik dus echt zo tegenop he, heb binnenkort ook eigen appartement maar gvd lamineren en verven lijkt me zo kut om te doen.
Hehe, ja bizar hequote:Op woensdag 3 mei 2017 11:14 schreef Zosk het volgende:
[..]
Voor de gemiddelde werknemer wel, true. Hogere posities doen ze niet zo moeilijk. Lopen er hier ook een paar rond die 800 euro netto p/m km vergoeding krijgen.
Oh, ja oke. Als ik mijn auto inruil voor iets anders dan moet ik minimaal een paar 1000 euro bijleggen aangezien ik er niet op achteruit wil gaan want dat is zonde. Tegen de tijd dat ik die paar 1000 euro eruit heb ben ik al een hele tijd verder vrees ik.quote:
Helemaal eensquote:Op woensdag 3 mei 2017 11:15 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ov zou sowieso meer gestimuleerd moeten worden.
Ja, en niet iedereen doet daar aan mee of vergoedt alles. Dus eigen keusquote:Op woensdag 3 mei 2017 11:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Bestaat toch zoiets als reiskostenvergoeding
800 euro netto per kilometer?quote:Op woensdag 3 mei 2017 11:14 schreef Zosk het volgende:
[..]
Voor de gemiddelde werknemer wel, true. Hogere posities doen ze niet zo moeilijk. Lopen er hier ook een paar rond die 800 euro netto p/m km vergoeding krijgen.
Nog steeds niet opnieuw geinstalleerd dus?quote:Op woensdag 3 mei 2017 11:15 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Hehehahahheha goed, if you know what I mean![]()
![]()
Kleine hartverzakking gekregen toen ik zag hoe duur laminaat per vierkante meter is jaquote:Op woensdag 3 mei 2017 11:16 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Mij ook en het is schofterig duurmijn hele eerste salarisstrookje gaat op aan eerste maand huur, borg, materialen en andere zooi.
Lees nou eens goed man.quote:Op woensdag 3 mei 2017 11:16 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
800 euro netto per kilometer?![]()
![]()
waar solliciteer ik!
Nope, lag gisteren zelfs in zijn armen voetbal te kijken mwihihiquote:Op woensdag 3 mei 2017 11:16 schreef Zosk het volgende:
[..]
Nog steeds niet opnieuw geinstalleerd dus?Lekker bezig hoor.
![]()
Zouden ze wel moeten doen. Zeker als je wilt stimuleren dat ze met het OV gaan komen.quote:Op woensdag 3 mei 2017 11:16 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Helemaal eens
[..]
Ja, en niet iedereen doet daar aan mee of vergoedt alles. Dus eigen keus
Ahhh op die manier. Yes snap het. Ik had ook zo berekend, want als je puuurr naar gas/benzine/diesel kijkt en naar verschil wegenbelasting dan scheelt het niet zo veel.. Vooral bij gas. Maar auto is duurder blablablaquote:Op woensdag 3 mei 2017 11:16 schreef Zosk het volgende:
[..]
Oh, ja oke. Als ik mijn auto inruil voor iets anders dan moet ik minimaal een paar 1000 euro bijleggen aangezien ik er niet op achteruit wil gaan want dat is zonde. Tegen de tijd dat ik die paar 1000 euro eruit heb ben ik al een hele tijd verder vrees ik.
Hier wilden ze me ook eerst over de pont sturen.quote:Op woensdag 3 mei 2017 11:16 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hehe, ja bizar he
Mn andere werk is ook wel nice, die deden eerst km berekenen dmv vogelvlucht. Mn auto kan toch niet vliegen gekkies
Awww so cute.quote:Op woensdag 3 mei 2017 11:17 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Nope, lag gisteren zelfs in zijn armen voetbal te kijken mwihihi![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |