Tsja mar jullie discussie is ook niet echt duidelijk ergens op gericht want ik reageer op jullie stelling en dan zeggen jullie van nee dat heb ik helemaal niet gezegd dus ja zo draait de boel in cirkeltjes ja.quote:Op zondag 7 mei 2017 10:39 schreef YoshiBignose het volgende:
Ok slotje, deze man is gewoon te verdwaasd en het gaat nergens meer over
Behalve dat jij je standpunten baseert op je hersenspinsels, en ze niets met de realiteit te maken hebben, en van ons verwacht dat we jouw nonsens ook maar als waarheid gaan interpreteren.quote:Op zondag 7 mei 2017 10:44 schreef sirdanilot het volgende:
[..]
Tsja mar jullie discussie is ook niet echt duidelijk ergens op gericht want ik reageer op jullie stelling en dan zeggen jullie van nee dat heb ik helemaal niet gezegd dus ja zo draait de boel in cirkeltjes ja.
Je hebt niet eens een idee hoe het werkt als je later groot bent, maar omdat jij van 800 eu kunt rondkomen is 3k netto voor een heel gezin pure rijkdom.quote:Op zondag 7 mei 2017 10:44 schreef sirdanilot het volgende:
[..]
Tsja mar jullie discussie is ook niet echt duidelijk ergens op gericht want ik reageer op jullie stelling en dan zeggen jullie van nee dat heb ik helemaal niet gezegd dus ja zo draait de boel in cirkeltjes ja.
Mooiste is dat stuk meer dan de helft op is aan de woning en auto die hij zelf aandraagt (die nog minder zijn dan in zn voorbeelden die je ff zou kunnen bij 4.5k bruto) en er nog geen vaste last (gwl/belastingen) of verzekering betaald is voor het huis geen rekening gehouden is met reservering voor onderhoud.quote:Op zondag 7 mei 2017 11:02 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Je hebt niet eens een idee hoe het werkt als je later groot bent, maar omdat jij van 800 eu kunt rondkomen is 3k netto voor een heel gezin pure rijkdom.
Het is gewoon een kromme redenatie en wat je ook zegt, iets dat krom is kun je niet rechtpraten.
Het is geen armoede, maar het is ook geen rijkdom.
En dat allemaal van ¤ 2.990 netto.quote:Op zondag 7 mei 2017 11:44 schreef jsuijker het volgende:
[..]
Mooiste is dat stuk meer dan de helft op is aan de woning en auto die hij zelf aandraagt (die nog minder zijn dan in zn voorbeelden die je ff zou kunnen bij 4.5k bruto) en er nog geen vaste last (gwl/belastingen) of verzekering betaald is voor het huis geen rekening gehouden is met reservering voor onderhoud.
Nu moeten we nog luxe uiteten op dure vakanties en een dure bruiloft op ibiza met allemaal dure merkkleding.
Ohja de kosten van 2 kinderen. Zorgverzekeringen en dure sportabonnementen en de nieuwste iphone (met abo?) tikken we ook nog af
Dat wordt kiezen tussen de hockey en vioolles inderdaad.quote:Op zondag 7 mei 2017 11:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
En dat allemaal van ¤ 2.990 netto.
Auto van ¤ 1.000 per maand, netto hypotheeklast van ¤ 950 per maand (voor een huis van ¤ 277.000, want meer kun je niet lenen, dus daar heb je zeker geen tweekapper in Amsterdam voor), en dan idd je gemeentelijke lasten, verzekeringen, onderhoud, sparen, kleding en boodschappen nog, en dan maar hopen dat Storm en Annefleur geen dure hobbies willen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |