abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_170739743
quote:
0s.gif Op zondag 7 mei 2017 10:39 schreef YoshiBignose het volgende:
Ok slotje, deze man is gewoon te verdwaasd en het gaat nergens meer over :')
Tsja mar jullie discussie is ook niet echt duidelijk ergens op gericht want ik reageer op jullie stelling en dan zeggen jullie van nee dat heb ik helemaal niet gezegd dus ja zo draait de boel in cirkeltjes ja.
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
  zondag 7 mei 2017 @ 10:47:30 #277
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_170739798
quote:
0s.gif Op zondag 7 mei 2017 10:44 schreef sirdanilot het volgende:

[..]

Tsja mar jullie discussie is ook niet echt duidelijk ergens op gericht want ik reageer op jullie stelling en dan zeggen jullie van nee dat heb ik helemaal niet gezegd dus ja zo draait de boel in cirkeltjes ja.
Behalve dat jij je standpunten baseert op je hersenspinsels, en ze niets met de realiteit te maken hebben, en van ons verwacht dat we jouw nonsens ook maar als waarheid gaan interpreteren.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zondag 7 mei 2017 @ 11:02:47 #278
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_170740041
quote:
0s.gif Op zondag 7 mei 2017 10:44 schreef sirdanilot het volgende:

[..]

Je hebt niet eens een idee hoe het werkt als je later groot bent, maar omdat jij van 800 eu kunt rondkomen is 3k netto voor een heel gezin pure rijkdom.

Het is gewoon een kromme redenatie en wat je ook zegt, iets dat krom is kun je niet rechtpraten.

Het is geen armoede, maar het is ook geen rijkdom.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_170740761
quote:
1s.gif Op zondag 7 mei 2017 11:02 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Je hebt niet eens een idee hoe het werkt als je later groot bent, maar omdat jij van 800 eu kunt rondkomen is 3k netto voor een heel gezin pure rijkdom.

Het is gewoon een kromme redenatie en wat je ook zegt, iets dat krom is kun je niet rechtpraten.

Het is geen armoede, maar het is ook geen rijkdom.
Mooiste is dat stuk meer dan de helft op is aan de woning en auto die hij zelf aandraagt (die nog minder zijn dan in zn voorbeelden die je ff zou kunnen bij 4.5k bruto) en er nog geen vaste last (gwl/belastingen) of verzekering betaald is voor het huis geen rekening gehouden is met reservering voor onderhoud.

Nu moeten we nog luxe uiteten op dure vakanties en een dure bruiloft op ibiza met allemaal dure merkkleding.

Ohja de kosten van 2 kinderen. Zorgverzekeringen en dure sportabonnementen en de nieuwste iphone (met abo?) tikken we ook nog af
  zondag 7 mei 2017 @ 11:48:59 #280
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_170740845
quote:
1s.gif Op zondag 7 mei 2017 11:44 schreef jsuijker het volgende:

[..]

Mooiste is dat stuk meer dan de helft op is aan de woning en auto die hij zelf aandraagt (die nog minder zijn dan in zn voorbeelden die je ff zou kunnen bij 4.5k bruto) en er nog geen vaste last (gwl/belastingen) of verzekering betaald is voor het huis geen rekening gehouden is met reservering voor onderhoud.

Nu moeten we nog luxe uiteten op dure vakanties en een dure bruiloft op ibiza met allemaal dure merkkleding.

Ohja de kosten van 2 kinderen. Zorgverzekeringen en dure sportabonnementen en de nieuwste iphone (met abo?) tikken we ook nog af
En dat allemaal van ¤ 2.990 netto.
Auto van ¤ 1.000 per maand, netto hypotheeklast van ¤ 950 per maand (voor een huis van ¤ 277.000, want meer kun je niet lenen, dus daar heb je zeker geen tweekapper in Amsterdam voor), en dan idd je gemeentelijke lasten, verzekeringen, onderhoud, sparen, kleding en boodschappen nog, en dan maar hopen dat Storm en Annefleur geen dure hobbies willen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zondag 7 mei 2017 @ 11:50:15 #281
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_170740875
quote:
1s.gif Op zondag 7 mei 2017 11:48 schreef Leandra het volgende:

[..]

En dat allemaal van ¤ 2.990 netto.
Auto van ¤ 1.000 per maand, netto hypotheeklast van ¤ 950 per maand (voor een huis van ¤ 277.000, want meer kun je niet lenen, dus daar heb je zeker geen tweekapper in Amsterdam voor), en dan idd je gemeentelijke lasten, verzekeringen, onderhoud, sparen, kleding en boodschappen nog, en dan maar hopen dat Storm en Annefleur geen dure hobbies willen.
Dat wordt kiezen tussen de hockey en vioolles inderdaad.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  Moderator / Kerstkaart terrorist zondag 7 mei 2017 @ 12:05:24 #282
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_170741105
Ondanks het opschonen is het topic alsnog de grote sirdanilot show geworden.

Aangezien TS zelf al 4 dagen niet online is en het hier alleen maar gezuig is gaat deze op slot.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')