Welnu, deze bijna-meet was om heel eerlijk te zijn enkel gedenkwaardig vanwege negatieve redenen. Maar dat lag meer aan Feyenoord.quote:
Hehe.quote:Op maandag 8 mei 2017 17:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik stel me nu voor hoe dat werkt, armlengte, rug...![]()
Maar jullie hebben elkaar wel gespot dus?quote:Op maandag 8 mei 2017 17:25 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Welnu, deze bijna-meet was om heel eerlijk te zijn enkel gedenkwaardig vanwege negatieve redenen. Maar dat lag meer aan Feyenoord.
Haha nee (niet bewust althans). In dat geval zou het ook zelfs voor een fokker wel erg zijn om nog steeds niet te meeten haha.quote:Op maandag 8 mei 2017 17:27 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Maar jullie hebben elkaar wel gespot dus?
Wat een aids was datquote:Op maandag 8 mei 2017 17:25 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Welnu, deze bijna-meet was om heel eerlijk te zijn enkel gedenkwaardig vanwege negatieve redenen. Maar dat lag meer aan Feyenoord.
quote:Op maandag 8 mei 2017 17:34 schreef richolio het volgende:
[..]
Wat een aids was datMijn teleurstelling was echt enorm bij die 2-0 en bij die 3-0 kon ik het bijna niet meer geloven. Werd toen ook best wel chagrijnig
Maar paar biertjes nog naar binnen getikt en een hamburger en toen ging het wel weer
Dat is een volwassenere reactie dan anderen hebben gegeven op de nederlaagquote:Op maandag 8 mei 2017 17:34 schreef richolio het volgende:
[..]
Wat een aids was datMijn teleurstelling was echt enorm bij die 2-0 en bij die 3-0 kon ik het bijna niet meer geloven. Werd toen ook best wel chagrijnig
Maar paar biertjes nog naar binnen getikt en een hamburger en toen ging het wel weer
Tegen wie moeten ze zondag?quote:Op maandag 8 mei 2017 17:43 schreef Mortaxx het volgende:
Ik moest echt lachen toen ik het zag. Als ze het nu alsnog weggeven kun je de club wel opheffen
quote:Op maandag 8 mei 2017 17:39 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]![]()
Beter dan de confrontatie opzoeken met de politie.
Ja dat welquote:Op maandag 8 mei 2017 17:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat is een volwassenere reactie dan anderen hebben gegeven op de nederlaag![]()
Pls.quote:Op maandag 8 mei 2017 17:43 schreef Mortaxx het volgende:
Ik moest echt lachen toen ik het zag. Als ze het nu alsnog weggeven kun je de club wel opheffen
Heracles thuisquote:
Jaquote:Op maandag 8 mei 2017 17:54 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Zou te doen moeten zijn, maar dat was excelsior ook
Nog één wordt me te veelquote:Op maandag 8 mei 2017 18:01 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Je kan natuurlijk ook fan worden van een betere voetbalploeg.
Ja shit, ik had misschien niet moeten zeggen op een rockster te lijken, want was niet zo realistisch.quote:Op maandag 8 mei 2017 17:32 schreef richolio het volgende:
Nee ik heb je ook niet gezienIk keek nog wel een beetje om me heen op zoek naar iemand die aan jouw signalement voldeed, maar tevergeefs
Ik had wel wat langer nodig. Pas na even slapen was de teleurstelling een beetje weg. Die 3-0 geloofde ik ook niet eens. Bleef ook heel stil en ik dacht dat het een fout moest zijn of zo.quote:Op maandag 8 mei 2017 17:34 schreef richolio het volgende:
[..]
Er is een soort marktplaats al, kun je je kaart te koop zetten. Krijg je 50% van waarde van dat ticket terug.quote:Op maandag 8 mei 2017 14:39 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik denk dat ze bang zijn dat veel doorsnee seizoenkaarthouders afhaken als ze een keer niet kunnen en de kaart dan niet eens aan vrienden/familie mogen uitlenen.
Dat appje kreeg ik gister ook inderdaad, vond ik echt kut gvdquote:Op maandag 8 mei 2017 18:23 schreef Rezania het volgende:
Het is maar een spelletje!
* Rezania rent weg.
Je zou m'n huis niet levend verlaten als je hier was Rez.quote:Op maandag 8 mei 2017 18:23 schreef Rezania het volgende:
Het is maar een spelletje!
* Rezania rent weg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |