Het leek wel een persoon uit Drenthe, van duistere komaf.quote:Op woensdag 3 mei 2017 01:06 schreef MaryMouse het volgende:
Dat was een hele mooie ronde boer op het einde
Keek je vroeger ook wel eens Animaniacs? Die boer die ze lieten werd door een enkel persoon gedaan.quote:Op woensdag 3 mei 2017 01:06 schreef MaryMouse het volgende:
Dat was een hele mooie ronde boer op het einde
Ik las van Duitse komaf. Ik was confuusquote:Op woensdag 3 mei 2017 01:07 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Het leek wel een persoon uit Drenthe, van duistere komaf.
De achterbuurman?quote:Op woensdag 3 mei 2017 01:07 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Het leek wel een persoon uit Drenthe, van duistere komaf.
quote:Op woensdag 3 mei 2017 01:08 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik las van Duitse komaf. Ik was confuus
Oeh, de g'mene straat'n van Drentequote:
Nee, 10 juni pasquote:
Mean Streetsquote:Op woensdag 3 mei 2017 01:13 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ze steken hier nu eenmaal graag huizen in de fik.
quote:Op woensdag 3 mei 2017 01:13 schreef knokkels het volgende:
Over 4 minuten kan er enigszins geweld door je speakers heenkomen voor enkele minuten
Einde dienstmededeling
Hij mag dat zeggen, for he is Chuck D. One does not simply fuck with The Chuckquote:
je hebt nog 2 minutenquote:Op woensdag 3 mei 2017 01:15 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Laat ik nu minstens 5 minuten aan vocht in mijn blaas hebben.
Hou die dan nog even 2 minuten binnenquote:Op woensdag 3 mei 2017 01:15 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Laat ik nu minstens 5 minuten aan vocht in mijn blaas hebben.
Dón't fuck with The Chuck. Zijn toffe tracks uit voortgekomen. House, that is.quote:Op woensdag 3 mei 2017 01:15 schreef knokkels het volgende:
[..]
Hij mag dat zeggen, for he is Chuck D. One does not simply fuck with The Chuck
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |