weet je waar ik zo van baal, de meeste negers hebben zo'n mooie huidquote:
Zekerquote:
quote:
Hij leeft alleen digitaalquote:Op dinsdag 2 mei 2017 19:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]que
Zeg je dit ook irl?
Raad het niet aan overigens.
Kijk deze negerquote:Op dinsdag 2 mei 2017 19:17 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
weet je waar ik zo van baal, de meeste negers hebben zo'n mooie huid
blanken hebben overal vlekken en rode dingessen... en ik vooral ook kraters en bulten, en dan zie je zo'n neger... echt perfect ... godverdomme... en dan ook nog een grote piemel en kunnen dansen
god is een hoer
ik haat negers
Als ik forever young intik bij Spotify, komt als eerste zoekresultaat Special D tevoorschijnquote:
Ik soms ook.quote:
Dat is gay.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 19:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Als ik forever young intik bij Spotify, komt als eerste zoekresultaat Special D tevoorschijn!!!
Waarom denk je dat hij lelijk is?quote:Op dinsdag 2 mei 2017 19:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]que
Zeg je dit ook irl?
Jongens, ik ga even wegquote:Op dinsdag 2 mei 2017 19:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Jongens ik ga even 4ebe hosselen.
Sowiesoquote:
Dan zit ik in de kerk.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 19:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik soms ook.
Maar dat is meestal op zondagen.
Geen idee, maar ik gok omdat hij geen neger is.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 19:19 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Waarom denk je dat hij lelijk is?
Collectezak tegen je hoofd.quote:
ahahaha ja, maar mensen om me heen weten hoe geschift ik benquote:Op dinsdag 2 mei 2017 19:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]que
Zeg je dit ook irl?
quote:
Oke, en Parnassia heeft dus nu een vrij internetuurtje ?quote:Op dinsdag 2 mei 2017 19:20 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ahahaha ja, maar mensen om me heen weten hoe geschift ik ben
Waarom gelijk zo vijandig?quote:Op dinsdag 2 mei 2017 19:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Collectezak tegen je hoofd.
Met je kerk
nee heb gewoon een normaal leven, ik functioneer, als psychopaatquote:Op dinsdag 2 mei 2017 19:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oke, en Parnassia heeft dus nu een vrij internetuurtje ?
Jij begon met gekquote:
Ja, dat is waar.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 19:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
toch wonen we dicht bij elkaar.
De meeste mensen zijn psychopaat.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 19:21 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
nee heb gewoon een normaal leven, ik functioneer, als psychopaat
neejohquote:Op dinsdag 2 mei 2017 19:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, dat is waar.
Ongeveer 30 minuten rijden.
Ik denk het toch echt welquote:
Nee hoorquote:
Nee, god bepaalt datquote:
Welk geloof is dat precies?quote:Op dinsdag 2 mei 2017 19:30 schreef Zosk het volgende:
[..]
Waarom maak je mijn geloof belachelijk? ;s
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |