ja, nee, dan haat je geen muziek, dan haat je broddelwerk... dat haat ik ookquote:Op dinsdag 2 mei 2017 18:54 schreef Chai het volgende:
[..]
Gepingel van Braddie vind ik ook op de achtergrond irritant
hou je ruftbek over zosk of ik sloop je kapotquote:Op dinsdag 2 mei 2017 19:07 schreef Mozy het volgende:
[..]
was zeker zosk die in windjon liet hihi allahu windbar
Ehhhhhh...quote:Op dinsdag 2 mei 2017 19:08 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
hou je ruftbek over zosk of ik sloop je kapot
srs, srs?quote:
Bizarquote:Op dinsdag 2 mei 2017 19:07 schreef Working_Class_Hero het volgende:
http://www.welingelichtek(...)-voor-ze-sterft.html
Ik ben geen extremist oid ;squote:Op dinsdag 2 mei 2017 19:07 schreef Mozy het volgende:
[..]
was zeker zosk die in windjon liet hihi allahu windbar
hou me eens tegen dan.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 19:08 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Echt hequote:Op dinsdag 2 mei 2017 19:08 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
wiejoooooowquote:
Ja eh.. les 1: hou afstand.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 19:07 schreef Working_Class_Hero het volgende:
http://www.welingelichtek(...)-voor-ze-sterft.html
ETEN, maar het is nog niet gaarquote:
Best wel.quote:
Uhm.. ja en hoe is dat precies?quote:Op dinsdag 2 mei 2017 19:10 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
maar dan eindig je zoals zosk
Lijpe aflevering.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 19:11 schreef Catkiller het volgende:
Better call Saul met minder Jimmy en wat meer Gus en Mike.
maak er rookvlees van, maanden genot op broodquote:Op dinsdag 2 mei 2017 19:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Best wel.
Moet vanavond nog naar de pony.. en ik heb geen zin meer, wil op de bank liggen
Is niet van mij :Squote:Op dinsdag 2 mei 2017 19:11 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
maak er rookvlees van, maanden genot op brood
Ja, maar dat laatste is een beetje raar als je bijvoorbeeld negeroxide bent.quote:
Echt stukken beter sinds Gus in beeld is gekomen of niet dan. Aflevering 1 was zo traag als stront door een trechter, daarna stukken beter.quote:
Dat is waar, maar ik hou niet van rookvlees.quote:
hahaquote:Op dinsdag 2 mei 2017 19:12 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
oh vandaar dat wij zo dicht bij elkaar staan
quote:
ja geeft wel gek kleurtje... nou ja... dan gewoon eenzaamquote:Op dinsdag 2 mei 2017 19:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar dat laatste is een beetje raar als je bijvoorbeeld negeroxide bent.
Die noem ik natuurlijk ook niet gek, jou wel.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 19:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]Waarom nou weer gelijk gek?
Ben je moeder niet
Aflevering 1 is wel nice omdat Gilligan & Gould geniaal zijn en super goed plaatjes kunnen neer zetten als fundering. Geen fuck aan actie of wat dan ook.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 19:12 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Echt stukken beter sinds Gus in beeld is gekomen of niet dan. Aflevering 1 was zo traag als stront door een trechter, daarna stukken beter.
quote:Op dinsdag 2 mei 2017 19:12 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ja geeft wel gek kleurtje... nou ja... dan gewoon eenzaam
I wanna beeeee foreeeever younggggggquote:
WERELDNUMMER!quote:Op dinsdag 2 mei 2017 19:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
I wanna beeeee foreeeever youngggggg
Do you really wanna live foreveeeerrrr?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |