Ja, echt hou eens op.quote:
Ik wou nog even buiten wandelen.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 19:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, echt hou eens op.
Moet je nog naar de winkel?
lolquote:Op dinsdag 2 mei 2017 19:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, echt hou eens op.
Moet je nog naar de winkel?
Of op de handen van Zoskquote:Op dinsdag 2 mei 2017 19:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Precies
Op mijn handen gaan zitten.
Ik moet nog naar de pony.. Niemand heeft zich hier vrijwillig opgegeven, dus we hijsen ons zo maar even naar buitenquote:
Hm, neequote:
ja god, wat regen, is niet dat je een snorkel op moet he, godtievus, en je kapsel is nou ook niet echt dat je zegt van, grut, helemaal verknald, ik bedoel...quote:
Jij hebt hier nog een schone taak.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 20:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als zijnde is dubbelop.
Als vrouw.
Vrouw zijnde.
Ik wil wel.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 20:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik moet nog naar de pony.. Niemand heeft zich hier vrijwillig opgegeven, dus we hijsen ons zo maar even naar buiten
Hopelijk is er niemand en kan ik gewoon mijn gang gaan
#autistforlife
Woooow.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 20:00 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ja god, wat regen, is niet dat je een snorkel op moet he, godtievus, en je kapsel is nou ook niet echt dat je zegt van, grut, helemaal verknald, ik bedoel...
Oke, ik dm je het adresquote:
Jij wil voor de rest van je leven vloeibaar eten?quote:Op dinsdag 2 mei 2017 20:01 schreef Zosk het volgende:
[..]
Inderdaad, daar bereik je niets mee. Liever op mijn gezicht.
Dit.quote:
Gvd.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 20:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jij wil voor de rest van je leven vloeibaar eten?
quote:
Ja ja, geloof er allemaal nu niks meer van.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 20:01 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
heb een kutdag, wilde me even afreageren hier, maar heb inmiddels negers, god en mods beledigd, dus ben wel klaar
hvj
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |