hoe kan jij niet hyped zijn? het is fucking japans.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 17:43 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
AAAARRRRMMMMMMMS
[ afbeelding ]
Maar meh. Ik moet het ook nog aankijken. Het lijkt me wel geinig though.
Maar dat het uit Japan komt betekent nog niet dat ik het leuk vind.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 17:49 schreef isax het volgende:
[..]
hoe kan jij niet hyped zijn? het is fucking japans.
plus spierballen kweken yo
maar meestal welquote:Op dinsdag 2 mei 2017 17:51 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Maar dat het uit Japan komt betekent nog niet dat ik het leuk vind.
Sorry, ben een beetje hebberigquote:
quote:
Daarover gesproken...quote:Op dinsdag 2 mei 2017 17:51 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Maar dat het uit Japan komt betekent nog niet dat ik het leuk vind.
Ik overwoog nog om daar heen te gaan inderdaad. Uiteindelijk toch maar naar Rotterdam gegaan, mijn moeder wilde nog Guardians of the Galaxy zien en toen was even in het Boijmans rondlopen ook wel een optie.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 18:35 schreef Muck het volgende:
[..]
Daarover gesproken...
Ik ben zondag met Nichtje naar het museum voor volkenkunde geweest. Ze hadden een tentoonstelling over Cool Japan
wat is boijmans?quote:Op dinsdag 2 mei 2017 18:38 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik overwoog nog om daar heen te gaan inderdaad. Uiteindelijk toch maar naar Rotterdam gegaan, mijn moeder wilde nog Guardians of the Galaxy zien en toen was even in het Boijmans rondlopen ook wel een optie.
Boijmans van Beuningen, een museum in Rotterdam. Die hebben een tentoonstelling over surrealisme.quote:
Mooie werken.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 18:40 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Boijmans van Beuningen, een museum in Rotterdam. Die hebben een tentoonstelling over surrealisme.
http://www.boijmans.nl/nl/
ohhhhh dat museum. ik dacht aan een warenhuis ofzoquote:Op dinsdag 2 mei 2017 18:40 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Boijmans van Beuningen, een museum in Rotterdam. Die hebben een tentoonstelling over surrealisme.
http://www.boijmans.nl/nl/
Wie denk je dat ik ben.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 18:53 schreef isax het volgende:
[..]
ohhhhh dat museum. ik dacht aan een warenhuis ofzo
Ik was wel eens in de Neue Galerie in Aken, daar zag ik meer van dit soort werk.quote:
Very deep tissue massagequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |