THEYRE ALWAYS COMPLAININg, ALWAYS COMPLAININgquote:Op dinsdag 2 mei 2017 12:32 schreef TARDIS. het volgende:
LIFESTYYYYYYYYYYYYYYYLE OF THE RICH AND THE FAMOUUUUUUUUUS
Echt he.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 12:34 schreef isax het volgende:
[..]
THEYRE ALWAYS COMPLAININg, ALWAYS COMPLAININg
misschienquote:Op dinsdag 2 mei 2017 12:38 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Walgelijk, maar ik ben zelf nooit rich & famous geweest dus misschien hoort het er bij.
quote:Op dinsdag 2 mei 2017 12:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik weet niet wat ik gedaan heb maar ik ging net door mijn rug heen niet te zuinig. Had zelfs pijn bij het lopen. Moest net echt even gaan liggen, begon te zweten als een gek.
quote:
Heb nu nog wel wat pijn, pijn begon te dalen voor ik paracetamol nam maar niet meer zo heel ernstig als uur geleden ofzo. Straalt wel door naar mijn buik, zwaar irritant.quote:
Dan zou ik toch maar even naar een fysio gaan als het morgen nog steeds aanhoud!quote:Op dinsdag 2 mei 2017 12:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
[..]
Heb nu nog wel wat pijn, pijn begon te dalen voor ik paracetamol nam maar niet meer zo heel ernstig als uur geleden ofzo. Straalt wel door naar mijn buik, zwaar irritant.
Heb dit nog niet eerder gehad.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 12:54 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dan zou ik toch maar even naar een fysio gaan als het morgen nog steeds aanhoud!
Ik heb het zelf nog niet gehad, maar heb het wel bij directe familie leden zien gebeuren. Lijkt me zwaar kloten!quote:Op dinsdag 2 mei 2017 12:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Heb dit nog niet eerder gehad.
spit dus? lekker paar dagen heel rustig aan doen.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 12:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik weet niet wat ik gedaan heb maar ik ging net door mijn rug heen niet te zuinig. Had zelfs pijn bij het lopen. Moest net echt even gaan liggen, begon te zweten als een gek.
spit grote kans jaquote:Op dinsdag 2 mei 2017 13:02 schreef isax het volgende:
[..]
spit dus? lekker paar dagen heel rustig aan doen.
gaat over na een weekje ongeveer.
spit happensquote:
Rustig aan doen bevalt mij wel.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 13:02 schreef isax het volgende:
[..]
spit dus? lekker paar dagen heel rustig aan doen.
gaat over na een weekje ongeveer.
Waarom doe je het dan zo weinig?quote:Op dinsdag 2 mei 2017 13:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Rustig aan doen bevalt mij wel.
Spoor jij wel?quote:Op dinsdag 2 mei 2017 13:16 schreef DerRabbit het volgende:
Ik heb weer een schoonmaak aanval vandaag, al heb ik het idee dat ik er een grotere bende van maak dan het al was
Heb je nesteldrang?quote:Op dinsdag 2 mei 2017 13:16 schreef DerRabbit het volgende:
Ik heb weer een schoonmaak aanval vandaag, al heb ik het idee dat ik er een grotere bende van maak dan het al was
Wel sporen is sowieso overratedquote:
Misschien welquote:
quote:Op dinsdag 2 mei 2017 13:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Oei, hier wordt mij even iets pijnlijk duidelijk gemaakt.
Dat zal het zijn, verklaart ook meteen een paar dingenquote:Op dinsdag 2 mei 2017 13:25 schreef Molo het volgende:
Het is lente, de konijnen schonen hun hol weer op voor een nieuw nestje
Ik ga even koffie tanken denk ik, zit hier toch in te storten. Vanavond vroeg naar bed
Is 2 juni uiterlijk mijn laatste werkdag.quote:
Ben blij voor je, werk doen dat je niks vind is hel.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 13:45 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Is 2 juni uiterlijk mijn laatste werkdag.
Werk zoeken?quote:Op dinsdag 2 mei 2017 13:47 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ben blij voor je, werk doen dat je niks vind is hel.
Maar wat ga je nu dan doen? Heb je al iets anders op het oog?
Dat begrijp ik, maar heb je een buffer?quote:
Ik heb wel een buffer anders zou ik geen ontslag nemen.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 13:48 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat begrijp ik, maar heb je een buffer?
Neem aan dat er toch welhaast bij is.
Toen ik zo oud was als jij rommelde ik wat aan via uitzendbureau's, telkens maar kort, niet langer dan 3 mndn, de eerste 2 bedrijven bevielen me niet, de 3e was wel interessant, daar heb ik toen direct gesolliciteerd terwijl ik er in de productie zat, voor een functie op een heel andere afdeling, ik werd aangenomen en heb er toen 4 jaar in die functie gewerkt.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 13:50 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik heb wel een buffer anders zou ik geen ontslag nemen.
Toen ik mij 2 jaar geleden inschreef voor een uitzendbureau hadden ze voor mij alleen maar een flexpool waar je als schoonmaker aan de gang kon.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 13:53 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Toen ik zo oud was als jij rommelde ik wat aan via uitzendbureau's, telkens maar kort, niet langer dan 3 mndn, de eerste 2 bedrijven bevielen me niet, de 3e was wel interessant, daar heb ik toen direct gesolliciteerd terwijl ik er in de productie zat, voor een functie op een heel andere afdeling, ik werd aangenomen en heb er toen 4 jaar in die functie gewerkt.
Ik wens je iig succes, dat je maar zo snel mogelijk iets vind dat je iig aangenamer vind dan wat je deed.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 13:54 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Toen ik mij 2 jaar geleden inschreef voor een uitzendbureau hadden ze voor mij alleen maar een flexpool waar je als schoonmaker aan de gang kon.
Dus dat gaat nu niet weer gebeuren.
In zo'n flexpool zitten lijkt me behoorlijk ruk, maar ik heb er totaal geen ervaring mee.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 13:54 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Toen ik mij 2 jaar geleden inschreef voor een uitzendbureau hadden ze voor mij alleen maar een flexpool waar je als schoonmaker aan de gang kon.
Dus dat gaat nu niet weer gebeuren.
Ik werkte ooit op oproepbasis bij een vast team. Toen moest ik op een gegeven moment in de flexpool.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 14:10 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
In zo'n flexpool zitten lijkt me behoorlijk ruk, maar ik heb er totaal geen ervaring mee.
Ik heb het 2 dagen gedaan en toen kreeg ik mijn huidige baan.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 14:10 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
In zo'n flexpool zitten lijkt me behoorlijk ruk, maar ik heb er totaal geen ervaring mee.
Ze blijven het altijd proberenquote:Op dinsdag 2 mei 2017 14:23 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ik werkte ooit op oproepbasis bij een vast team. Toen moest ik op een gegeven moment in de flexpool.Even gezwaaid met het gemiddelde aantal uren wat ik al ruim een jaar bij dat team werkte en toen kreeg ik een vast contract voor die uren, want dat was wet.
Het betere werk!quote:Op dinsdag 2 mei 2017 14:23 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik heb het 2 dagen gedaan en toen kreeg ik mijn huidige baan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |